| View previous topic :: View next topic |
| Banens Beste? |
| Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Hedenstad |
|
2% |
[ 4 ] |
| Reginiussen |
|
9% |
[ 14 ] |
| Hovland |
|
0% |
[ 0 ] |
| Meling |
|
2% |
[ 3 ] |
| Jensen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Trondsen |
|
4% |
[ 7 ] |
| Konradsen |
|
0% |
[ 1 ] |
| Helland |
|
5% |
[ 8 ] |
| Søderlund |
|
19% |
[ 29 ] |
| Bendtner |
|
56% |
[ 84 ] |
|
| Total Votes : 150 |
|
| Author |
Message |
NC Proff
|
Posted: 06.04.2018 18:27 Post subject: |
|
|
| Mikkelsen wrote: | | Skuffa over billettsalget. Tror det er pga kampen kommer for tidlig. |
Det er fordi den er tv-sendt på åpen kanal kl 20.00 søndag kveld i tillegg til at vi spiller rævvafotball for tiden. _________________ Hate Molde by! |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 06.04.2018 19:04 Post subject: |
|
|
| NC wrote: | | Den latterlige strategien de har lagt på aker stadion funker som fjell så lenge folk holder kjeft om saken. |
Helt enig. Men det går an å si fra tydelig og samtidig gjøre det på en positiv måte som spiller inn i en pågående debatt i samfunnet. For eksempel budskapet: "Kun Ja Er Ja":
- Det spiller rett inn på Amnestys "Nei Er Nei"-kampanje (men det er jo litt vanskelig å si nei når man sover...)
- Det spiller rett inn på en debatt som går i de nordiske landene om å legge til en paragraf på ´tydelig samtykke´som vil få flere dømt
- Samtidig skjønner jo alle hva dette henspeiler på, uten at man er direkte injurierende |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 06.04.2018 19:09 Post subject: |
|
|
Skal ikke undervurdere viktigheten av bidraget til Jevtovic på våren i fjor, sånn i etterpåklokskapens lys. Laget briljerte på ingen måte spillemessig i perioden, men han bidro sterkt til at vi likevel karret oss til mange trepoengere med 6+2 målpoeng før utgangen av mai. Fadet riktignok ut senere i sesongen, men uvurderlig med slike spillere tidlig på året hvor det er mye klabb og babb, "første målet vinner"-kamper osv. Samuel scorer ikke i ligaen og Dølle har, av medisinske årsaker, ikke vært seg selv på to år nærmest. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 07.04.2018 10:34 Post subject: |
|
|
Dagen før kamp, og ikke passert 14k ennå. Skulle tro det var Sandefjord vi møtte i morgen. Ifjor var denne kampen på eksakt samme dato og da var det tilnærmet fult. Skuffende....
Edit: ifjor var vell kampen lørdag i forbindelse med påske også, så kamptidspunktet utgjør ikke noen stor forskjell i så måte. |
|
| Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 07.04.2018 10:59 Post subject: |
|
|
| OrionPax wrote: | Den teller som bare rakker'n. Det er en del setekoder som vi ikke plukker opp, så tallene er ikke nøyaktige, men vi snakker om vekslepenger.
Det er bare å håpe at folk skjerper seg i løpet av helga. |
Flott at den teller. Men hvor ble det den gamle "kampdagsgrafen" eller hva det var? Hvor man kunne følge grafen time for time og sammenligne med andre kamper. Den likte i alle fall jeg!  |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 07.04.2018 12:36 Post subject: |
|
|
Det var vel noe vegardj gjorde manuelt - vi har tenkt på å få inn noe sånt i den som er på side 1 - som viser en strek for tidligere kamper mot samme motstander e.l., men mange baller i lufta osv.  _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 07.04.2018 12:38 Post subject: |
|
|
| Spillerne er mette og den jevne tilskuer er litt mett. |
|
| Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 07.04.2018 12:41 Post subject: |
|
|
| Tror ikke tilskuerne er mette, men etter denne sesongstarten tenker nok mange at det er bedre å sitte hjemme foran tv'n, slik at man har mulighet til å bare slå av om det skull gå til heelvett.. |
|
| Back to top |
|
 |
MikkelBille Proff
|
Posted: 07.04.2018 13:35 Post subject: |
|
|
| ...og RBKweb er mette. Klokka er 14.34 dagen før kamp, og kamptråden består så langt av 3 og en halv side. Hvorav halvparten handler om tilskuerantall og en voldtektsmann. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 07.04.2018 13:36 Post subject: |
|
|
| Mette på dårlig fotball ja. Hadde vi scoret 5 mål i hver kamp og levert blendende vakkert spill hadde det vært masse aktivitet og full stadion som ville se RBK gruse molde. |
|
| Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 07.04.2018 13:51 Post subject: |
|
|
Faktum er at vi har kun 2 poeng og at vi har scoret 0 spillemål etter 3 kamper. Dette har selvsagt sammenheng med at spillet ikke flyter i det hele tatt (foreløpig - vi får tro det kommer seg). I tillegg har vi sluppet inn tullemål.
Det er klart det blir mindre tilskuere i en slik situasjon enn om vi hadde hatt bra med poeng og spilt feiende flott fotball. Slik er det - det er mange solide og trofaste Lerkendaltilskuere, men ikke nok til at tribunene blir fulle når situasjonen er som den er.
Jeg håper selvsagt på seier, men lite i treningskampene og de tre første seriekampene tyder på det. _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
| Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 07.04.2018 13:54 Post subject: |
|
|
| Kjenner selv det frister lite å gå på stadion. Dårlig spill, elendige resultater, lite folk i kombinasjon med at jeg er verdens dårligste taper. Spørs om sesongkortet blir liggende hjemme om vi ikke har passert 18K kl 19:15 søndag... |
|
| Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 07.04.2018 13:55 Post subject: |
|
|
2 poeng, på 3 kamper. Isolert sett så er ikke det så ille.
Vi har møtt Sarp, og Odd på bortebane, noe som isolert sett skal bety 2 poeng, men vi fikk med 1 poeng. Det er kampen mot KBK som irriterte meg. Der skal vi ha 3 poeng!.
Vi får satse på ny giv mot Molde på søndag. Et lerkendal med full fyr, vil sette fart på guttene !  _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
| Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 07.04.2018 13:59 Post subject: |
|
|
| Hulken wrote: | | Kjenner selv det frister lite å gå på stadion. Dårlig spill, elendige resultater, lite folk i kombinasjon med at jeg er verdens dårligste taper. Spørs om sesongkortet blir liggende hjemme om vi ikke har passert 18K kl 19:15 søndag... |
Slike holdning genererer flere tilskurere på kamp *rister oppgitt på hodet*
RBK trenger alle på kamp, uansett !..
Det er nå man trenger støtte _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 07.04.2018 14:09 Post subject: |
|
|
| Hulken wrote: | | Kjenner selv det frister lite å gå på stadion. Dårlig spill, elendige resultater, lite folk i kombinasjon med at jeg er verdens dårligste taper. Spørs om sesongkortet blir liggende hjemme om vi ikke har passert 18K kl 19:15 søndag... |
Hvis man ikke orker å bruke sesongkortet hjemme mot Molde, ja da lurer jeg på hvorfor man har kjøpt sesongkort. |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 07.04.2018 14:15 Post subject: |
|
|
| Eventuelt lån det bort til noen, bedre at det blir brukt hvertfall. |
|
| Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 07.04.2018 14:17 Post subject: |
|
|
| For underholdningen og stemninga, med 15-16k på stadion, betyr det lite underholdning og så som så stemning. Har vært så mange ganger på lerkendal opp igjennom årene at jeg har funnet ut at ca. 18k er tilskuertallet for at det skal bli litt "trøkk" på stadion. Kampen og detaljene sees bedre på tv enn på stadion. |
|
| Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 07.04.2018 14:18 Post subject: |
|
|
| Macha wrote: | | Eventuelt lån det bort til noen, bedre at det blir brukt hvertfall. |
Ja, det blir lånt bort ja. Ble litt feil forklart. Tror ikke sesongkortet har vært ubenytta noen gang. |
|
| Back to top |
|
 |
håpløs Veteran
|
Posted: 07.04.2018 14:39 Post subject: |
|
|
Ser alle, men Heeeeerrefred er det en kamp jeg skal se live, så er det denne med alle disse omstendighetene nå!
-Når de trofaste 15-16k kommer i motgang føler jeg på en 'ækte stemning'. WHATAMATCH! |
|
| Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 07.04.2018 14:41 Post subject: |
|
|
| Hulken wrote: | | For underholdningen og stemninga, med 15-16k på stadion, betyr det lite underholdning og så som så stemning. Har vært så mange ganger på lerkendal opp igjennom årene at jeg har funnet ut at ca. 18k er tilskuertallet for at det skal bli litt "trøkk" på stadion. Kampen og detaljene sees bedre på tv enn på stadion. |
Kamp sees klart best på stadion. Ingen tvil.
Klarer du ikke å karre deg på kamp, når vi møter Molde, og trenger det som mest, .. ja.. hva skal man si.
Vi får satse på en god RBK kamp på søndag. Føler jeg har troen her. _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny Rainbow Rutinert

|
Posted: 07.04.2018 14:47 Post subject: |
|
|
På trods af kun 2 points og 0 spillemål på tre kampe, er vi stadig relativt store favoritter når man ser på diverse spiludbydere, der alle som én giver under to gange pengene igen ved sejr (dog mod 1,5 i tilsvarende opgør for et år siden). Jeg skulle ønske at jeg kunne være lige så optimistisk
Dog håber jeg, at min mavefornemmelse er forkert, at oddssætterne har ret og at det hele løsner og at vi vinder stort |
|
| Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 07.04.2018 15:01 Post subject: |
|
|
| niccolai wrote: |
Kamp sees klart best på stadion. Ingen tvil.
Klarer du ikke å karre deg på kamp, når vi møter Molde, og trenger det som mest, .. ja.. hva skal man si.
Vi får satse på en god RBK kamp på søndag. Føler jeg har troen her. |
Er jeg som har lagt ned x antall tusen for å gå på kamp samt gi de en stemme hver eneste hjemmekamp. Når prestasjonene er så dårlige som de er, fortjener de ikke min stemme. Såpass med luksus har de at de 90min de spiller kamp i uka med publikum tilstede, skal de gi 100% og ikke tro at "alt" går av seg selv, som f.eks hjemme mot Kr.sund. Var så forbanna etter den kampen at hele påfølgende uke var ødelagt. Så kom Odd kampen, tøff bortekamp der jeg tidligere år har vært fornøyd med 1p, men med 3 bytter i 1.omg og svært redusert lag, klarer vi altså ikke å gjennomføre en god kamp. Ønsker de å opprettholde levebrødet sitt, får de begynn å gi jernet, og ikke lunke rundt i mellomrom uten noen som helst form for press på ballfører. |
|
| Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 07.04.2018 15:30 Post subject: |
|
|
*host, host* Medgangsupporter..
Det er nå de trenger vår støtte! _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 07.04.2018 15:35 Post subject: |
|
|
| Det verste som kan skje denne kampen er et uavgjortresultat føler jeg. Da lærer de ikke en dritt - det blir bortforklart med vanskelig motstander. Med seier så har de kanskje snudd en trend (yay!) og knepper innpå den antatt sterkeste motstanderen, og vi kan slippe skuldrene litt ned. Med tap så burde Kåre gå i seg selv, dog med 2 nyanskaffelser så kan han kanskje fortsatt lure seg selv til å tro det er alle de andre omstendighetene som gjør at vi suger... |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4071 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 07.04.2018 15:50 Post subject: |
|
|
Fikk akkurat et grøss i kroppen når jeg så for meg Kåre, etter vi har tapt med både Hovland og Zekhnini på banen, bortforklare det med at samhandlingen ikke fungerer på grunn av at de nye spillerne ikke har fått blitt vant med taktikken...
 _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
|