View previous topic :: View next topic |
Banens Beste |
Hansen |
|
33% |
[ 20 ] |
Hedenstad |
|
1% |
[ 1 ] |
Reginiussen |
|
20% |
[ 12 ] |
Rasmussen |
|
1% |
[ 1 ] |
Meling |
|
10% |
[ 6 ] |
Jensen |
|
0% |
[ 0 ] |
Trondsen |
|
0% |
[ 0 ] |
Konradsen |
|
1% |
[ 1 ] |
Adegbenro |
|
25% |
[ 15 ] |
Bendtner |
|
1% |
[ 1 ] |
Helland |
|
5% |
[ 3 ] |
|
Total Votes : 60 |
|
Author |
Message |
Bye Veteran
|
Posted: 17.03.2018 19:50 Post subject: |
|
|
Modererer forhåndtipset til 4-1 da (0-1). Vi skal og bør skåre her, når vi setter fart er vi klart bedre. Det lugger skikkelig, men vi har spillerne til det, om de bare vil. |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 17.03.2018 19:51 Post subject: |
|
|
Vi skryter over å ha beholdt spillerne etter forrige sesong, men største tabben man kan gjøre er å ikke forsterke i medgang. Generelt lukter vi stappmett. |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 17.03.2018 19:53 Post subject: |
|
|
Jeg vil se Levi i andreomgang. På tide å få inn noen sultne spillere. |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 17.03.2018 19:53 Post subject: |
|
|
Ser ut som de negative tendensene fra de siste par årene har forsterket seg.
Det er ikke vits å skylde på enkeltspillere.
Tydelig at trenerne legger opp til en slags 4-1-5 formasjon. Stadige harde vanskelige pasninger til feilvendt spiller. Fatter ikke hva de holder på med. _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt så gode venner. |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 17.03.2018 19:54 Post subject: |
|
|
Man skal hverken skylde på store utskiftninger eller dårlig bane. Og heller ikke dommeren. Vi har de samme trenerene. Samme dårlig fotball.
- Elendig på dødballer for og i mot
- 4-1-5
Det er jo det som har mest å si av alt. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
|
|
Stream?? _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
Gjfs Proff
|
|
|
Zorac wrote: | Gjfs wrote: |
Og dommeren? Enig i at det er en svak annulering, men det er virkelig ikke der fokuset vårt burde være så langt i denne kampen. |
For all del, men rett skal være rett. Mål er mål uansett hvor ræva vi måtte være. |
Jeg er langt på vei enig, men håper gitt at resultatet står seg og at spillet ikke bedrer seg, at hovedfokuset etter kampen ikke blir på dommeren. |
|
Back to top |
|
 |
Toilling Rutinert
|
|
|
Lomaxx wrote: | Knowrud wrote: | Spørs hvor lenge det går før Søder kommer inn om dette står seg til pause. |
Tidligst etter 70 min. |
Blir ikke bytter før 85min.
Jeg vil se Lundemo sentral istede for trondsen, gjør jo ingenting.
Last edited by Toilling on 17.03.2018 19:55; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
bommel1 Rutinert
|
|
|
Knowrud wrote: | Jeg vil se Levi i andreomgang. På tide å få inn noen sultne spillere. |
hjelper ikke mye hvis systemet svikter |
|
Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 17.03.2018 19:55 Post subject: |
|
|
Du vil ikke se på dette. |
|
Back to top |
|
 |
Micmac Rutinert

|
Posted: 17.03.2018 19:56 Post subject: |
|
|
Toilling wrote: | Lomaxx wrote: | Knowrud wrote: | Spørs hvor lenge det går før Søder kommer inn om dette står seg til pause. |
Tidligst etter 70 min. |
Jeg vil se Lundemo sentral istede for trondsen, gjør jo ingenting. |
Trondsen er god |
|
Back to top |
|
 |
Micmac Rutinert

|
Posted: 17.03.2018 19:57 Post subject: |
|
|
Mye ubegrunnet klaging her |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 17.03.2018 19:58 Post subject: |
|
|
bommel1 wrote: | Knowrud wrote: | Jeg vil se Levi i andreomgang. På tide å få inn noen sultne spillere. |
Sånn som det er nå må vi få inn en driblekant med selvtillit, Levi 1 mot 1 er klasser bedre enn Helland. |
|
Back to top |
|
 |
bommel1 Rutinert
|
Posted: 17.03.2018 19:58 Post subject: |
|
|
Micmac wrote: | Toilling wrote: | Lomaxx wrote: | Knowrud wrote: | Spørs hvor lenge det går før Søder kommer inn om dette står seg til pause. |
Tidligst etter 70 min. |
Trondsen er god |
Problemet er at gullgåsa Jensen står altfor høyt, sammen med sin partner in crime konradsen. Trondsen er den beste av de. |
|
Back to top |
|
 |
Clasiker Rutinert
|
Posted: 17.03.2018 19:59 Post subject: |
|
|
Det største problemet er antall balltouch pr. spiller og den lave intensiteten i gjenvinning. Ut i fra listen som er lagt i resten av kampen, skal ikke målet annuleres. Det er fasit. Kollektivt er vi kjempesvake defensivt.
Her må hårføneren fram. Intensiteten MÅ opp og balltempo det samme. Her blir det for dumt å peke på enkeltspillere. Kollektivt må bli bedre. Vi har høyere kvalitet enn KBK, men viser det ikke fram. Med den lave intensiteten og tempoet kan vi heller ikke vente at se sprekker siste 20.
Men normalt skal vi kunne snu dette i andre omgang. Vi må bare få hull på byllen og stresse KBK mye mer enn vi har gjort så langt. _________________ Norsk fotballs lokomotiv! |
|
Back to top |
|
 |
Brakkebirger Rutinert

|
Posted: 17.03.2018 19:59 Post subject: |
|
|
Micmac wrote: | Toilling wrote: | Lomaxx wrote: | Knowrud wrote: | Spørs hvor lenge det går før Søder kommer inn om dette står seg til pause. |
Tidligst etter 70 min. |
Trondsen er god |
9/10 pasninger Trondsen slår er støttepasninger. Den siste går enten til motspiller eller utover sidelinjen.
Trondsen er kanskje den svakeste spilleren vi har _________________ Hjemme, Borte, Overalt |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Bratt Proff
|
Posted: 17.03.2018 20:00 Post subject: |
|
|
Noen må fortelle Kåre at frispilling ikke ei knallhard pasning fra midstopper til feilvendt og tett oppdekka sentral midt. Helt håpløst! |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 17.03.2018 20:01 Post subject: |
|
|
Clasiker wrote: | Det største problemet er antall balltouch pr. spiller og den lave intensiteten i gjenvinning. Ut i fra listen som er lagt i resten av kampen, skal ikke målet annuleres. Det er fasit. Kollektivt er vi kjempesvake defensivt.
Her må hårføneren fram. Intensiteten MÅ opp og balltempo det samme. Her blir det for dumt å peke på enkeltspillere. Kollektivt må bli bedre. Vi har høyere kvalitet enn KBK, men viser det ikke fram. Med den lave intensiteten og tempoet kan vi heller ikke vente at se sprekker siste 20. |
+1 |
|
Back to top |
|
 |
Micmac Rutinert

|
Posted: 17.03.2018 20:01 Post subject: |
|
|
Brakkebirger wrote: | Micmac wrote: | Toilling wrote: | Lomaxx wrote: | Knowrud wrote: | Spørs hvor lenge det går før Søder kommer inn om dette står seg til pause. |
Tidligst etter 70 min. |
Trondsen er god |
9/10 pasninger Trondsen slår er støttepasninger. Den siste går enten til motspiller eller utover sidelinjen.
Trondsen er kanskje den svakeste spilleren vi har |
Tar gjerne imot informasjon om hva du røyker da dette må gi særdeles sterke hallusinasjoner. Så du pasningen fra Trondsen til Samuel som førte til skuddet fra Jensen eller? |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7250 Location: South-west coast exile
|
Posted: 17.03.2018 20:02 Post subject: |
|
|
Trondsen er indreløper, Konradsen er anker. Utrolig nok. Få på Levi i alle fall, en så dårlig omgang må få konsekvenser. |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
|
|
Trondsen har jo ikke en kjeft å spille til sortsett fordi de som ikke er forsvarsspillere ligger og roter i 16metern mens trondsen enda har ballen på egen banehalvdel _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
bommel1 Rutinert
|
|
|
Knowrud wrote: | bommel1 wrote: | Knowrud wrote: | Jeg vil se Levi i andreomgang. På tide å få inn noen sultne spillere. |
Sånn som det er nå må vi få inn en driblekant med selvtillit, Levi 1 mot 1 er klasser bedre enn Helland. |
Ok. Masker problemet med en indivduell spiller som ikke har peiling på å bruke backen sin. Helland skapte våre klart beste sjanser denne omgangen, mens Samuel og Bendtner gjorde hva? Og du vil bytte vår beste innlegger ut på grunn av? |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 17.03.2018 20:03 Post subject: |
|
|
Har jo holdt på med 4-1-5 siden Kåre ble ansatt. Kommer ikke til å forandre seg i år heller. Alt for høye og stillestående indreløpere. |
|
Back to top |
|
 |
Brakkebirger Rutinert

|
|
|
Micmac wrote: | Brakkebirger wrote: | Micmac wrote: | Toilling wrote: | Lomaxx wrote: | Knowrud wrote: | Spørs hvor lenge det går før Søder kommer inn om dette står seg til pause. |
Tidligst etter 70 min. |
Trondsen er god |
Trondsen er kanskje den svakeste spilleren vi har |
Tar gjerne imot informasjon om hva du røyker da dette må gi særdeles sterke hallusinasjoner. Så du pasningen fra Trondsen til Samuel som førte til skuddet fra Jensen eller? |
Blind høne finner også korn. Trondsen fortjener ikke plassen sin. _________________ Hjemme, Borte, Overalt |
|
Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
|
|
Hvorfor i helvette presser vi ikke høyt med stor intensitet? Alle vet jo at norske lag ikke takler sånt. |
|
Back to top |
|
 |
|