English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
RBK - er ikke det samme

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
HelgaH
Junior

PostPosted: 15.09.2004 12:00    Post subject: RBK - er ikke det samme Reply with quote

Jeg må si meg enig med Nils Arne Eggen. Rosenborg er ikke det samme som det en gang var. Hvor har det blitt av effetiviteten foran mål ? Både spillere og trenere sier i intervjuer (etter kampen igår) at de spilte en bra fotballkamp. I GOT NEWS FOR YOU : i fotball er det meningen at man skal score mål. Det er det samme om man spiller bra eller ei. Ballen skal mellom stengene. Nei Rosenborg, jeg tror ikke en gang dere blir seriemestre i år. Dere blir slått på målstreken. Bare vent å se....
Back to top
View user's profile Send private message
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 15.09.2004 12:14    Post subject: Reply with quote

"Nei Rosenborg, jeg tror ikke en gang dere blir seriemestre i år. Dere blir slått på målstreken. Bare vent å se...." Håper du tar feil!! Shocked
Men jeg er enig vi (RBK) er ikke samme gamle!
Det har skjedd noe, spesielt med kantene, de har virka trege hele sesongen! Og beckene har også slitt!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 15.09.2004 12:24    Post subject: Reply with quote

- Skremmende ineffektive
- Kjenner ikke igjen RBK
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
JonasJHH
Senior

PostPosted: 15.09.2004 12:27    Post subject: Reply with quote

Nils Arne Eggen var priviligert, Ola må gjøre utskiftninger på grunn av alder, ellers vil RBK bli hardere rammet om noen sessonger. Av naturlige grunner forsvinner derfor deler av samspillet, men det nytter ikke å kritisere av den grunn, de nye spillerne trenger tid på å komme inn i måten Rosenborg spiller på.
Back to top
Toom
Senior

PostPosted: 15.09.2004 12:30    Post subject: Reply with quote

Jeg er helt enig med deg Jonas!

Funka ikke vingspillet til RBK i går? Hvis du mener det ikke gjorde det, tror jeg du skal ta deg en tur til en øyenlege litt fort.

Det er jo heller ikke Ola By sin skyld at de ikke greide å putte den ballen i mål i Athen i går. Fortsetter RBK å spille sånn som de gjorde i går i CL, kan dette bli morro Wink

Jeg vil si at RBK muligens ikke har vært like gode før i år som de har vært foregående år, men nå er de på vei. Men det skal sies at alt ligger ikke på RBK, både Enga og Tromsø har blitt mye bedre enn de har vært på lang lang tid!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
trondh
Veteran

PostPosted: 15.09.2004 12:54    Post subject: Reply with quote

JonasJHH wrote:
Nils Arne Eggen var priviligert, Ola må gjøre utskiftninger på grunn av alder, ellers vil RBK bli hardere rammet om noen sessonger. Av naturlige grunner forsvinner derfor deler av samspillet, men det nytter ikke å kritisere av den grunn, de nye spillerne trenger tid på å komme inn i måten Rosenborg spiller på.

Vel, Eggen priviligert? Han tok vel RBK gjennom sine generasjonsskifter han også. Når han begynte sin siste runde i 88 het keeperen By Rise, stopperne Eggen og Sollied, midtbane med Brandhaug og Sørloth på spiss.
Feilen nå er vel at de ikke finner erstattere som klarer å få masse spilletid. Personlig mener jeg at Hareide ikke tilførte RBK noe offensivt, men at laget ble noe bedre defensivt (selv om det gode defensive startet med Eggen mot Ajax, der Skammels hadde Ø.Berg rollen). Fordelen for Eggen var vel at når han hadde generasjonsskifter var RBK milevis foran de andre i Norge. Jeg tror også at RBK blir bedre framover når Ola og Perry får de nye inn i stilen. Men de må hente inn en ny general på midten!
Back to top
RBK4EVER
Proff

PostPosted: 15.09.2004 14:06    Post subject: Reply with quote

kantspillet er alfa omega....storlflor var glitrende i går, og er mest sannsynlig tilbake i stor form som jeg bare har ventet på.... nå må bare terpe inn litt hurtighet i angrepene, så går dette bra...
Christoffer
Junior

PostPosted: 16.09.2004 11:48    Post subject: Reply with quote

Er helt enig i det Nils sier, men mener det var lite smart å gå ut i media dagen før en så viktig kamp. Mener Eggen burde visst bedre enn det! Men synes ving spillet i kampen mot Panathinaikos, var veldig bra. Men skulle heller ha sett en annen spiller en Jan Gunnar Solli på høyre vingen der...!!!
Back to top
Skip
Proff

PostPosted: 16.09.2004 14:44    Post subject: Reply with quote

Det må si meg enig med Nils Arne i. RBK er ikke det samme, savner liksom den gammel RBK stilen, ville likt at Nils Arne hadde blitt trener igjen, har ikke noe imot Ola, men "stoler" liksom mer på Nils Arne.... RBK er absolutt ikke det samme Crying or Very sad ....
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 17.09.2004 21:18    Post subject: Reply with quote

Vel, de par siste åra under Eggen var ikke så bra de heller.

RBK var på sitt beste 95-99. Det er mange år siden. En stolt historie, men la oss ikke forvente at de skal spille slik hver gang.

La oss heller klappe for dagens lag og dagens prestasjoner.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb