View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
CLkvart Rutinert
|
Posted: 29.01.2018 17:50 Post subject: |
|
|
Blir trivelig å få tømmerhuggeren vår hjem |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 29.01.2018 18:41 Post subject: |
|
|
robbie wrote: | eksil wrote: | Hvordan ser vi for oss formasjon/roller fremover i 433 med begge de to på banen? |
Jeg ser for meg Søderlund på benken. |
433-1 formasjon der altså.
Kjenner jeg er skeptisk dersom planen er Bendtner ut, Søder inn.
Som flere påpeker, bra i TL, aaaalt for light internasjonalt.
Når det er sagt, en 433-1 formasjon vil han derimot passe perfekt.
Når det også er sagt, dersom han igjen skal bruke et år på å finne ut hvilken veg han spiller kan vikarrollen bli traurig. _________________ Du och jag Alfred. |
|
Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 29.01.2018 19:18 Post subject: |
|
|
Hadde det ikke vært for at vi er svært godt forspent med vinger hadde jeg ikke hatt noe i mot å se Søder der. Han er utrolig flink i førsteforsvarerrollen og antallet breakdowns ville sikkert dobles fra i dag, og derfor er jeg rimelig sikker på at med Søder på vingen vil Bendner score flere mål enn med alternativene. _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
Back to top |
|
 |
Standfot Proff
|
Posted: 29.01.2018 19:19 Post subject: |
|
|
Vi har for mye penger når vi kjøper spillere vi egentlig ikke trenger.. uansett om det blir billig eller ikke.. |
|
Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 29.01.2018 19:52 Post subject: |
|
|
Dersom Søder kommer inn, burde vi absolutt få lånt ut Helmersen eller Botheim, gjerne begge, frem til sommeren og VM. De trenger spilletid på brukbart nivå. _________________ “Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.”
? Friedrich Nietzsche |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 29.01.2018 20:30 Post subject: |
|
|
Kjenner jeg er litt smålunken. Tror vi hadde klart oss helt fint med Helmersen og Botheim de 5(?) seriekampene Lorden sannsynligvis blir borte. Så kunne vi heller gått for et klart førstevalg i sommer dersom det er indikasjoner på at han forsvinner. Søderlund/Villmann tror jeg blir alt for tynt i europa i høst.
Er egentlig mer bekymret for at Mike potensielt blir borte i så mange kamper. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 29.01.2018 20:46 Post subject: |
|
|
Så er spørsmålet om RBK kan stole på antakelsen din om at Bendtner kan starte alle de andre kampene fram til Vilhjalmsson er kampklar - og ikke minst i form til å bidra ordentlig fra start.
Forresten litt uvant at L'Equipe og mange de andre sportsavisene på kontinetet legger ut så få av (papir)artiklene sine på nett. Husker jeg måtte "tjuvnedlaste" Marca i PDF-format for å finne Annan-nytt en periode. |
|
Back to top |
|
 |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 29.01.2018 21:01 Post subject: |
|
|
Kjenner at jeg blir irritert over denne signeringen som er et tapsprosjekt uten like :
For det første han vil stå i veien for Helmers/Bot sin utvikling...
Han vil koste unødvendig mye
Han kommer antageligvis til å begynne å sutre; når han finner ut at Bendtner er minst en level-up og holder han på benken...
...sabla wasted signing...
...håper inderlig han går til FKH... |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 29.01.2018 21:07 Post subject: |
|
|
Tviler på at Søderlund er gira på benk. Han vet meget godt at han aldri kan bli førstevalg så lenge Bendtner er i klubben. Tipper han går til FKH, noe som er helt greit. |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 29.01.2018 21:23 Post subject: |
|
|
Enig med siste pessimister egentlig. Får ikke godfølelsen av denne. _________________ Du och jag Alfred. |
|
Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 29.01.2018 21:36 Post subject: |
|
|
Satt akkurat og leste vg sin sak om A. Sørloth og budene fra England. Den bør klubben lære av.
Det er ikke noe galt skjedd egentlig, det bare passet å fortsette karriæren et sted man fikk mer tillit. No hard feelings overfor Sørloth, men om våre 2 gode spisstalenter skal benkes til fordel for en rusten Søderlund, blir det ikke veldig fristende å være spisstalent i RBK.
De bør få mange innhopp i serie og cup, og de bør også få starte enkelte kamper, mener jeg. Søderlund imponerte meg svært lite sist han var her, proffkarriæren har vært en katastrofe, og han bør ikke få titalls muligheter til å spille seg sakte i form. Han er en fin fyr, og er hjertelig velkommen men navnet og antall landskamper (på litt under Færøyenenivå) bør ikke gi han fribillett til å ståspille seg i form.
Og om unggutta ikke er gode nok, bør de få beskjed om det. _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
Back to top |
|
 |
Asbøll Proff

|
Posted: 29.01.2018 21:45 Post subject: |
|
|
La oss si Bendtner skades i februar.
Hva faen hadde vi gjort da? _________________ Troa! |
|
Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 29.01.2018 21:48 Post subject: |
|
|
Leier inn eller kjøper en spiss. Overgangsvinduet våres er jo åpent noen måneder til. _________________ “Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.”
? Friedrich Nietzsche |
|
Back to top |
|
 |
Asbøll Proff

|
Posted: 29.01.2018 21:52 Post subject: |
|
|
Tja.. Tvunget sistevalg i dagens marked. Da kan man vel håpe på Trond Olsen eller tilsvarende.
Synes det er veldig greit at spillelogistikken snus fra underdekning - hvor vi til enhver tid er en skade fra katestrofe - til overdekning hvor vi faktisk tåler en langtidskade på enhver plass. _________________ Troa! |
|
Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 29.01.2018 22:10 Post subject: |
|
|
Er positiv til Søder. Trenger ikke tid på å tilpasse seg systemet og laget, og tror heller ikke han vil furte av å være andrevalg bak Bendtner frem mot VM. Det blir da fortsatt kamper på han. Selv om han selvfølgelig er milevis fra Bendtners klasse, så tilfører han laget noe annet med sin aggressive jobbing som førsteforsvarer.
Mener uansett at en rutinert spiss bør inn, samt enten Helmersen eller Botheim ut på lån. |
|
Back to top |
|
 |
JW Rutinert
|
Posted: 29.01.2018 22:17 Post subject: |
|
|
Da er det bare å sende Botheim og Helmersen på utlån til Ranheim, dessverre. |
|
Back to top |
|
 |
mirar Veteran
|
Posted: 29.01.2018 22:39 Post subject: |
|
|
Like greit det. |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 29.01.2018 23:06 Post subject: |
|
|
Ja, ingenting så strategisk som å panikkhandle med dårlige kort på hånda fordi man kun har juniorer som alternativ. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 29.01.2018 23:25 Post subject: |
|
|
Tror ikke det er noe poeng å låne ut spisser, vi satser ikke på de når de kommer tilbake uansett om de har hatt stor suksess. |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 29.01.2018 23:31 Post subject: |
|
|
Kanskje han kan spille ving?  |
|
Back to top |
|
 |
WanAn Proff
|
Posted: 29.01.2018 23:43 Post subject: |
|
|
Er Søder motivert til å spille for RBK? Noen tanker her inne om det?
Forstår han er i en alder hvor penger betyr litt ifh til klubb, men en motivert Søder er mye bedre enn en Søder som ser på RBK som en liten nedtur fordi han ikke fikk noe kontrakt utenlands. Og hvor mye lønn i året bør en stk Søder ligge på i RBK?
Søder i form er en kjemperesurs for Rosenborg. Men er usikker på motivasjonen hans akkurat pr. nå |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7152 Location: South-west coast exile
|
Posted: 30.01.2018 00:41 Post subject: |
|
|
Han er vel først og fremst gira på å komme seg langt vekk fra Frankrike. Lite som stemmer for han der nå. Om han er villig til å ofre spilletid for dama og det sosiale veit jeg ikke, men ting tyder vel på det. |
|
Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 30.01.2018 00:44 Post subject: |
|
|
Asbøll wrote: | La oss si Bendtner skades i februar.
Hva faen hadde vi gjort da? |
Da hadde vi satt på folk som har vært i klubben i flere år, og er klare for en sjanse. Om Helmer/ Botheim ikke er klare for det, bør de ikke være i A-lagstroppen. _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 30.01.2018 01:02 Post subject: |
|
|
Enig med Sidney her.
Vi må også satse noe på spillere som Botheim. Se hva som skjedde med Sørloth.
Hvorfor ikke ta en råsjanse, på at Botheim kan være 2.spiss, bak Bendtner?
Trist at vi skal hente Søderlund som en slags backup-løsning. .. _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
Back to top |
|
 |
XChrisX Rutinert
|
Posted: 30.01.2018 07:27 Post subject: |
|
|
Det skuffer meg enormt hvis Rosenborg kjøper inn Søder. Hva slags signal sender det til Helmersen og Botheim, for ikke å snakke om andre unge spillere. Jeg er sikker på at gutta kan gjøre en vel så god jobb som Søderlund. |
|
Back to top |
|
 |
|