English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Anders Trondsen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 45, 46, 47  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 20.08.2017 14:17    Post subject: Reply with quote

Å kjøpe Trondsen som indreløper for 15 mill og fortsette med Konradsen som anker er for meg helt uforståelig. Er nesten like fjernt som om vi hadde kjøpt Adegbenro som indreløper for å kunne flytte opp Midtsjø som ving.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Stubbe
Senior


Joined: 24 Sep 2015
Posts: 110

PostPosted: 20.08.2017 15:02    Post subject: Reply with quote

Tror egentlig de hviler Konradsen, dermed må Lundemo inn, og han er best sentralt. Trondsen funker vel på alle plasser, og kan være greit å debutere på indreløper.

Ingen tvil om at det over tid blir Trondsen sentralt og Kon/Mike på indreløper.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59314
Location: Trondhjem

PostPosted: 20.08.2017 15:24    Post subject: Reply with quote

Blir veldig overrasket om det ikke blir utfallet, ja.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hoven Evland jr.
Veteran


Joined: 27 Jan 2006
Posts: 2662
Location: Dark side of the moon

PostPosted: 20.08.2017 15:29    Post subject: Reply with quote

Jeg vil så absolutt se Anders Trondsen sentralt, men i kamper der han og Lundemo er på banen samtidig, så er det mulig Trondsen blir flyttet ut som indreløper. Nå har jeg ikke sett Lundemo som indreløper, så jeg er usikker på hvor bra han kan være der.
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 21.08.2017 00:25    Post subject: Reply with quote

Mer vilje enn smartness i duellspillet til godeste Trondsen, kommer til å få mange kort. Heldig som berget det røde mot Haugesund i dag. Ikke en god egenskap å ha om han skal være sentral, da trenger vi noen som bruker innsiden av hodet mer enn det han viste i dag. Viste dog prov på en bra venstrefot. Skal bli spennende å se han sammen med noen andre førstevalg på midten.
Back to top
View user's profile Send private message
Hoven Evland jr.
Veteran


Joined: 27 Jan 2006
Posts: 2662
Location: Dark side of the moon

PostPosted: 21.08.2017 00:35    Post subject: Reply with quote

Idiotisk tofotstakling i dag. Har sett han har gjort det mange ganger, så mistenker at det ikke er siste gangen vi ser det heller, spesielt hvis han blir litt frustrert.
Back to top
View user's profile Send private message
Largactyl
Veteran


Joined: 12 Sep 2005
Posts: 4001

PostPosted: 21.08.2017 01:00    Post subject: Reply with quote

Er noe Selnæsk etter å ha sett ham i dag.
_________________
https://twitter.com/djuptjuv
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Mighty
Senior


Joined: 15 Aug 2010
Posts: 194

PostPosted: 21.08.2017 02:26    Post subject: Reply with quote

Blir veldig "stående" i dag. Går ikke på indreløper-løpene, men står og venter på å få ball i fot så kan sende videre. Ikke tvil om at han er programmert som sittende sentral.

Syns selv at det er greit at ikke hans første kamp er barista-rollen, men det er der han nødvendigvis hører hjemme. Spørsmålet er om han skal drilles der nå, eller i sesongoppkjøringen.
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6722
Location: South-west coast exile

PostPosted: 21.08.2017 11:10    Post subject: Reply with quote

Det var tydelig at han ikke har fått mange treninger i beina enda, og at indreløper-rollen var uvant for han. Det ble fort til at han droppa ned på linje med Lundemo, og at vi kom nærmere en 4231 enn 433. Dette rettes nok opp når han kommer sentralt og får Mike og Konradsen rundt seg. Den tofotstaklinga hans var derimot i overkant, kunne fort blitt et ildrødt kort der.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 21.08.2017 11:16    Post subject: Reply with quote

Ingen vits i å prøve å kritisere Trondsen for denne kampen. Nye spillere rundt seg, ny posisjon... Det eneste som er relevant er om han viste at han kan slå pasninger i lengderetningen og er bevegelig, innsats kan man tydeligvis ikke kritisere slik jeg har forstått.

At han er litt "haulaus" vekker jo bare gode minner tilbake til Ole's tid <3

Vi får se med relasjoner rundt seg og en tryggere posisjon hva han står for, jeg avventer og gleder meg Smile
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 21.08.2017 11:32    Post subject: Reply with quote

Han kan godt få litt kritikk for den tofotstaklinga si. Han er veldig heit i toppen og han må jobbe litt med dette. Da tenker jeg ikke nødvendigvis at han skal senke tenningsnivået så mye, men kanskje trene litt på taklingsteknikk og timing.

Griseheldig som ikke fikk rødt rett å slett.

Men han viser tendenser, og jeg har klokkertro på at han kommer til å bli en god sentral for oss. Dessuten er vi ikke helt ukjent med sentrale ballfordelere som er litt heite i toppen
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6722
Location: South-west coast exile

PostPosted: 21.08.2017 11:40    Post subject: Reply with quote

Helt enig. Ble ramma av at han spilte med B-laget.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18475

PostPosted: 21.08.2017 12:01    Post subject: Reply with quote

Hadde vi vunnet denne kampen ville taklinga til Trondsen vært en stor sak i avisene. "RBK slo FKH, men burde Trondsen vært utvist for denne tacklinga?"
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 21.08.2017 12:33    Post subject: Reply with quote

Han må rett og slett lære seg å kutte ut sånt. Hvis han gjør det for Sarpsborg eller Stabæk, og de så taper kampen 10 mot 11, så trekker folk på skuldrene. Hvis han gjør det for oss, og vi ikke vinner 10 mot 11, så får han sagd av hodet. Det er en latterlig og farlig takling.

Ellers synes jeg helt klart han er nærmere å kunne den sentrale rollen enn indreløperrollen basert på gårsdagen - spilte i alle fall i går med alt for liten intensitet og bevegelighet som indreløper, og ble stadig ruslende ned i banen for å søke ball. Langt bedre da han iblant havnet sentralt utover i andre omgang. Det finnes helt klart et potensiale i den pasningsfoten koblet med en kant som starter riktig i bakrom (Adegbenro) - det er rett og slett noe Selnæsesque.
Back to top
View user's profile Send private message
Vollrik
Veteran


Joined: 09 Sep 2009
Posts: 3676
Location: Møllenberg

PostPosted: 21.08.2017 13:04    Post subject: Reply with quote

Lundemo hadde aldri vært henta om han ikke var sønnen te hainn Harraild. Håper vi slipper å se både Lundemo og Konradsen i ankerrollen fremover. Lundemo kan spille der om Trondsen er skada.
_________________
TomH wrote:
Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6250
Location: Skottland

PostPosted: 21.08.2017 13:07    Post subject: Reply with quote

Er Trondsen god nok defensivt og mentalt til å takle den sentrale rollen?

Eller tankegangen bare, "han har god pasningsfot, han er vår nye Selnæs"?
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 21.08.2017 13:10    Post subject: Reply with quote

Treffende nok hadde jo faktisk også Selnæs rimelig grei tenning han også, som flere ganger akkumulerte i tullete kort. Grensa mellom vinnerskalle og idiot er syltynn, så håper jeg vi klarer å slipe kantene godt nok til at han ruller ned på riktig side.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
vemundo
Veteran


Joined: 31 Jan 2006
Posts: 1381

PostPosted: 21.08.2017 19:41    Post subject: Reply with quote

Han virket raskere i beina enn jeg var klar over, det kan jo brukes både offensivt og defensivt.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 22.08.2017 09:31    Post subject: Reply with quote

Jeg tror han har alle muligheter til å bli god nok defensivt, i alle fall - han har sikkert en vei å gå, men kortere enn den Selnæs hadde. Ingen kylling. Han er nok ikke på nivå med Konradsen i duellspillet, men han har litt størrelse og eksplosivitet, så han burde kunne dekke veldig store rom når han lærer rollen å kjenne.

Ellers synes jeg han gjør ganske gode valg med ball, og orienterer seg greit tross uvant spillestil. Han framstår i utgangspunktet som en smart spiller. Han bare beveger seg alt for lite til å være effektiv som indreløper for oss nå.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 28.08.2017 10:28    Post subject: Reply with quote

Trondsen ga oss i går en ny dimensjon i spillet som dyptliggende ballfordeler, selv om han ikke er vant til laget, og vice versa. Nå må vi bare venne oss til det igjen. Kanskje våre to ferskeste førstelagsspillere kan bli en ny Selnæs - Mikkelsen?
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Frankiefourfingers
Veteran


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 3750

PostPosted: 28.08.2017 10:40    Post subject: Reply with quote

En del crossede krempasninger ble lagt i går ja.
Back to top
View user's profile Send private message
bjorjost
Proff


Joined: 07 Nov 2007
Posts: 259
Location: jostedal

PostPosted: 28.08.2017 12:10    Post subject: Reply with quote

På slutten var det tendensar til boksopnarpasningar på 40 meter. Berre å late Trondsen prøve evt feile. Konradsen prøver ikkje på det eingong, banke ballen på ving eller Meling på løp. Har trua. Og for Meling sin del; slik bør ein rbk-back spele på heimebane, så får det heller bli ein i sekken av og til imot. moro å sjå på Meling offensivt.
_________________
Brattbakk 1994–1997​
Kampar 100
MÃ¥l 94
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 28.08.2017 12:38    Post subject: Reply with quote

Enig der. Noen skumle ballmist må lukes vekk, men Trondsen har jo ikke enormt mange kamper sentralt i det hele tatt, og må lære litt orientering. Ellers synes jeg han har bedre tempo, presisjon og register allerede enn alternativene i anker-rollen, og var også minst like flink til å løpe seg fri fra markering.

Jeg vil gjerne se hva som skjer når Trondsen og Adegbenro begynner å finne ut av timing og løp i bakrom, og kanskje også hva som skjer når Helland settes opp uten sikring dobbelt så ofte.
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5348
Location: Ski

PostPosted: 28.08.2017 12:46    Post subject: Reply with quote

Jeg synes gårsdagens prestasjon av Trondsen ga prov om noe stort. Veldig godt driv med ball, satte fart fremover ved noen anledninger fra egen halvdel, og det er lenge siden jeg har sett i dette laget.

Gode pasninger.

Så er det noe med tid da. Erfaringsvis bruker spillerne fort et halvår på å finne skjegget. Tipper han selges til Nederland for 40 mill om 2-3 år.
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
RBKdesi
Proff


Joined: 17 Feb 2006
Posts: 440

PostPosted: 28.08.2017 12:49    Post subject: Reply with quote

Nordlie fortalte vel også at Trondsen var Sarpsborg 08s raskeste spiller etter samtale med Geir Bakke. Sånn sett så har han en ekstra dimensjon i forhold til Selnæs sentralt, så får satse på at gjennombruddspasningene sitter like godt som forgjengeren etterhvert.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 45, 46, 47  Next
Page 18 of 47

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb