View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zeno Veteran

|
Posted: 15.08.2017 17:43 Post subject: |
|
|
Søderlund kan vende hjem til Norge.
Quote: | Alexander Søderlund er ute i kulden i franske Saint-Étienne. Klubben skal ha fått flere tilbud på spilleren – blant annet fra Norge.
|
|
|
Back to top |
|
 |
Guinness Rutinert

|
|
Back to top |
|
 |
Driblevækk Veteran
|
Posted: 15.08.2017 17:59 Post subject: |
|
|
Haugesund da. Det var den karrieren. Skulle aldri forlatt Rosenborg for sin egen skyld. _________________ Hanj Samuel e svart, æ si itj meir! (100% NILS) |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 15.08.2017 18:03 Post subject: |
|
|
Høres fryktelig vagt ut. Skal vel noe til at han kommer tilbake hit uten at det er oss som er interessert (uten at jeg vil høres blærete ut). _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 15.08.2017 18:08 Post subject: |
|
|
Tipper Engen eller FcK. |
|
Back to top |
|
 |
Indreløper Veteran

|
Posted: 15.08.2017 18:14 Post subject: |
|
|
Må nå iallfall være en klubb som er villig til å betale en relativt saftig lønn sett med norske øyne. Vålerenga mangler vel litt luftstyrke? Uansett tvilsomt at de ville ha påtatt seg en slik kostnad for å kanskje klatre et par plasser på tabellen. Nei, han kommer nok ikke til å ende opp i Norge om ASSE krever at hele lønnen skal betales. _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal! |
|
Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 15.08.2017 20:11 Post subject: |
|
|
Molde? Erstatter for SS? _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 15.08.2017 20:42 Post subject: |
|
|
Driblevækk wrote: | Haugesund da. Det var den karrieren. Skulle aldri forlatt Rosenborg for sin egen skyld. |
Hvorfor ikke? Han der spiller jo bare for å ha det gøy og oppleve ting. Synes han får maks ut av karrieren sin! _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 15.08.2017 22:31 Post subject: |
|
|
Tror de droppa han og gikk for Poulsen fra Randers istede _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
oyvindh Rutinert

|
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 16.08.2017 18:23 Post subject: |
|
|
Blir veldig gøy å se hvordan dette går. Har fått nummer 18 og er jo i A-stallen. Blir spennende å se hvor mange muligheter han får og om han får vist seg frem. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 16.08.2017 19:52 Post subject: |
|
|
Forhåpentligvis kommer han heim en dag med god totalvoetball-utdannelse i bagasjen. |
|
Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 17.08.2017 15:39 Post subject: |
|
|
Hvis man skal tolke intervjuet VG hadde med Dennis Johnsen riktig så snakker vi ikke om en spiller med et stort hjerte for Rosenborg. På spørsmål om hvem som vinner av Ajax og Rosenborg svarte han "Jeg har null aning, men jeg tipper vel at Ajax tar det (...) Jeg sier ikke at Rosenborg er dårlig, men jeg har bare ikke fulgt med… Det har liksom ikke vært min greie".
Og på spørsmål om hvorfor han aldri har sett Rosenborg spille på Lerkendal, svarer han...
Quote: | – Jeg hadde sesongkort i Rosenborg, men jeg tror jeg aldri vært på kamp. Det er bare ikke min fotball. Jeg har ikke vært noen fan av norsk fotball generelt. |
|
|
Back to top |
|
 |
RBKdesi Proff
|
Posted: 17.08.2017 15:47 Post subject: |
|
|
Var Dennis Johnsen innom RBK-systemet? Er dette en spiller som en en "late-bloomer", eller ble han ikke ansett som god nok? Hvor på banen spiller han og hva er styrker/svakheter? |
|
Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 17.08.2017 16:04 Post subject: |
|
|
Han var på g16 laget årgang 98. Der strevet han med å komme på laget i konkurranse med solbakken, Nordengen og helmersen. Veldig teknisk som ofte forsøkte på spektakulære ting. Vippe over hodet på motspillere osv. Jeg hadde mer tro på overnevnte spillere, men skader har ødelagt for disse. Har sett faren med herrenveen jakke på salmar banen når han ser på den andre sønnen. _________________ Willoch |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 17.08.2017 16:22 Post subject: |
|
|
Både spilleren og faren virker såra og vonbroten
Fra VG.no::
Følte ikke han ble satset på i RBK
Paradoksalt nok skrev Dennis Tørset Johnsen under Ajax-avtalen dagen før gamleklubben spiller for en Europa League-plass på mektige Amsterdam Arena. Trønderen følte aldri at han ble satset på i Rosenborg da han reiste på prøvespill i Heerenveen. Og ble der.
For to år siden flyttet han til treskolandet, 17 år gammel. Uten å ha spilt en eneste U-landskamp for Norge.
– Det er ikke sikkert han hadde vært med i troppen til Rosenborg til denne kampen uansett. Dennis må nesten svare på det, men jeg føler ikke at han ble satset på i Rosenborg. Holdningen var at de hadde mange på Salmar-akademiet som var bedre. Han var blant annet på benken i cupfinalen for G16-lag. Nå signerer han for Ajax, sier pappa Johnsen.
– Ja, jeg følte det sånn. Jeg ble sendt på prøvespill i Heerenveen uten at jeg hadde kontrakt i Rosenborg. De var ikke noe bekymret for at jeg skulle gjøre det så bra at jeg kom til å bli snappet opp av Heerenveen. De ser på fotball på en litt annen måte i Rosenborg enn i Nederland. Med tanke på utvikling av spillere og potensial. Men de ser kanskje at de må begynne å følge med litt bedre. Det var riktig å dra, tror jeg, sier Dennis Tørset Johnsen. _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 17.08.2017 16:28 Post subject: |
|
|
You win some you loose some. Vanskelig å se hvem som skal slå til som 16/17-åring. Heldigvis for Heerenveen og Dennis hadde de troa. Reagerer mer på holdningen til gutten ovenfor norsk fotball. Det er arroganse vi ikke trenger. Det er blitt 'in' å snakke ned norsk fotball. Da blir det så bra skal du se. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 17.08.2017 16:45 Post subject: |
|
|
Willoch wrote: | Han var på g16 laget årgang 98. Der strevet han med å komme på laget i konkurranse med solbakken, Nordengen og helmersen. Veldig teknisk som ofte forsøkte på spektakulære ting. Vippe over hodet på motspillere osv. Jeg hadde mer tro på overnevnte spillere, men skader har ødelagt for disse. Har sett faren med herrenveen jakke på salmar banen når han ser på den andre sønnen. |
Tor Gunnar Johnsen var da også en trønder som stakk av. Han var i klubben på begynnelsen av 90-tallet uten å få spilletid, før han flyttet ned på østlandet og ble en gjennomsnittlig tippeligaspiller. |
|
Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 17.08.2017 16:48 Post subject: |
|
|
Ola Solbakken hadde vel også tilbud fra Lazio, takket nei. Helmersen var et super talent, men skader ødela. Nordengen var også bedre. Grønning og co har ingenting å skjemmes over. Det at gutten nå er litt cocky får vi leve med. _________________ Willoch |
|
Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 17.08.2017 16:50 Post subject: |
|
|
JESUS wrote: | Tor Gunnar Johnsen var da også en trønder som stakk av. Han var i klubben på begynnelsen av 90-tallet uten å få spilletid, før han flyttet ned på østlandet og ble en gjennomsnittlig tippeligaspiller. |
Sønnen er adskillig bedre enn faren var. Han har sikkert heppet mye, og kan svært mange triks. _________________ Willoch |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 17.08.2017 16:51 Post subject: |
|
|
I Heereveen så var det vel først i løpet av våren at han fikk trene fast med A-laget så han ble vel ikke satset på nok der heller da tenker jeg. Vi får se hvordan dette Ajax-eventyret ender. Jeg har lite til overs for sånne sutrete holdninger om å "ikke bli satset på" av unge spillere og deres foreldre. |
|
Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 17.08.2017 16:56 Post subject: |
|
|
Blir ihvettfall litt spesielt når man har fått en kontrakt med ajax, litt rart av far og sønn å fremstå som bitter da......
Kan jo bytte statsborgerskap og bytte navn til Dennis Cruyff Johnsen  _________________ Willoch |
|
Back to top |
|
 |
Valderrama Rutinert
|
Posted: 17.08.2017 19:45 Post subject: |
|
|
Alexander Sørloth fortsetter å score for Midtjylland i Europa. Headet inn utligningen borte mot Apollon Limassol. |
|
Back to top |
|
 |
Undergangen er nær Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
|