View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 15.08.2017 17:19 Post subject: |
|
|
Det ryktes at Jim Solbakken likevel ikke var med og forhandlet med RBK
Kan det tyde på at SIB har bedt om å få forhandle med Viking uten ham?  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
oyvindh Rutinert

|
Posted: 15.08.2017 17:21 Post subject: |
|
|
Synes i grunn dette er et overraskende valg for en nigeriansk fotballspiller, all den tid det er déres lønn som sørger for livsopphold for storfamilien hjemme. Da er det helt naturlig å gå etter høyest lønn i din korte fotballkarriere for best å kunne forsørge familien.
Nå kan naturligvis Adegbenro komme fra en mer velstående familie, eller at noe rett og slett var riv, ruskende galt hos tyrkerne (som forsåvidt ikke er overraskende).
Blir det 4,5 års kontrakt? |
|
Back to top |
|
 |
andersrv Junior
|
Posted: 15.08.2017 17:22 Post subject: |
|
|
Adegbenro bekrefter overgang
Som VG meldte tidligere; Samuel Adegbenro går fra Viking til Rosenborg. Kantspilleren bekrefter dette selv til Adressa. Han er nå på plass i Trondheim for å fullføre overgangen. Prislappen skal være rundt 15 millioner kroner.
Han presenteres klokken 19.15 tirsdag. _________________ Rosenborg e laget |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 15.08.2017 17:22 Post subject: |
|
|
oyvindh: Tyrkerne kom visstnok aldri med det forbedrede budet til Viking |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 15.08.2017 17:23 Post subject: |
|
|
MÃ¥ vel kunne forvente en og annen stiv Jesus fremover.. _________________ Influencerâ„¢ |
|
Back to top |
|
 |
MikkelBille Proff
|
Posted: 15.08.2017 17:23 Post subject: |
|
|
Tipper at Jims rolle kun var å svindle og lure en masse klubber inn i bildet for å konstruere en budkrig. Med sedvanlige metoder type gi media fake news osv. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran
|
Posted: 15.08.2017 17:24 Post subject: |
|
|
hello wrote: | hello wrote: |  |
Jeg er så beskjeden at jeg quoter meg selv, men Mikkelsens bidrag i denne tråden er historisk. At man i 2017 klarer å lure en proffspiller til å avsløre at han kommer til Rosenborg ved å spamme alle tweetsene hans, som forøvrig bare er jesus-prat, det er forbi min fatteevne. |
Han lurte ikke nødvendigvis Adegbenro. Men han spilte definitivt en viktig rolle. På det tidspunktet ble det nevnt i media, spesielt i Rogaland at Samuel faktisk ville til Tyrkia. I ettertid virker dette veldig trist og ganske kynisk. For meg virker det som at Bård Wiggen har lekket løgner om ønskene til Samuel bak ryggen hans, med det motiv å unngå å selge til Rosenborg.
En frustrert Adegbenro som føler seg løyet til og manipulert vet at han ikke kan gå til media og sette ting på plass på grunn av lojalitet. Men han gjør det nest beste - han betror seg til en rosenborg-fan. En fan som har ofret tid på å få Adegbenro til å føle seg verdsatt og ønsket.
Dette fikk ballen til å rulle. Viking kunne ikke tvinge han til Tyrkia så lenge Samuel sjøl ville til Trondheim.
SÃ¥ vi takker Mikkelsen.
100% JESUS!!! |
|
Back to top |
|
 |
oyvindh Rutinert

|
Posted: 15.08.2017 17:24 Post subject: |
|
|
attach wrote: | oyvindh: Tyrkerne kom visstnok aldri med det forbedrede budet til Viking |
Ah, det forklarer mye. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran
|
Posted: 15.08.2017 17:25 Post subject: |
|
|
Hentesveis wrote: | Det ryktes at Jim Solbakken likevel ikke var med og forhandlet med RBK
Kan det tyde på at SIB har bedt om å få forhandle med Viking uten ham?  |
Vel. Solbakken er ikke Adegbenros agent. Så han har ingenting med kontraktsforhandlingene å gjøre.
Han var vel involvert i å selge han til Bursaspor. Eventuelt legge mediastrategien. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 15.08.2017 17:28 Post subject: |
|
|
Det har utallige ganger vært skrevet at Viking hadde bedt Solbakken om bistand ved salget. Ikke som spillerens agent, men som Vikings representant. _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 15.08.2017 17:37 Post subject: |
|
|
Virker som om RBK rett å slett bydde mest penger, og hadde derfor en større garanti for at Viking skal få penger.
Tipper en bankgaranti, med delbetalinger fra tyrkia ikke lokker Viking.
Så tror nok rett å slett at Adegbenro bare hadde et valg!  _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
Back to top |
|
 |
100% JESUS Junior
|
Posted: 15.08.2017 17:38 Post subject: |
|
|
Hvordan melder man seg inn i statskirka igjen? |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran
|
Posted: 15.08.2017 17:41 Post subject: |
|
|
Samuel er ikke Lutheraner. |
|
Back to top |
|
 |
Kafanskavimedhan Rutinert

Joined: 25 Apr 2005 Posts: 774 Location: Falkenberg, Sverige
|
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 15.08.2017 17:42 Post subject: |
|
|
Forøvrig.
Synes det er litt usmakelig med den noe utdritingen av Adegbenros tro.
Selv er jeg ateist, men å gjøre hans tro om til et underholdningsbidrag synes jeg er litt dårlig gjort ovenfor spilleren. _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 15.08.2017 17:44 Post subject: |
|
|
Kjenner allerede at jeg blir lei meg når han reiser. Virker som en skikkelig positiv og fornuftig fyr. Og en veldig god spiller!! _________________ Du och jag Alfred. |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
|
|
niccolai wrote: | Forøvrig.
Selv er jeg ateist, men å gjøre hans tro om til et underholdningsbidrag synes jeg er litt dårlig gjort ovenfor spilleren. |
Jesus Christ...
Last edited by hello on 15.08.2017 17:44; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
100% JESUS Junior
|
|
|
robbie wrote: | Samuel er ikke Lutheraner. |
Jesus er vel Jesus? |
|
Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
|
|
100% JESUS wrote: | Hvordan melder man seg inn i statskirka igjen? |
RBK.no legger ut en link under bildet på spillerprofilen hans. _________________ Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups |
|
Back to top |
|
 |
Driblevækk Veteran
|
|
|
Selve er jeg ateist, men å gjøre hans tro om til en underholdningsbidrag synes jeg er litt dårlig gjort ovenfor spilleren. |
JESUS ASSÃ…!
Du setter ikke grensa for hva andre synes er morsomt. Utdriting er det overhodet ikke. Jeg elsker denne fyren og alt ved ham allerede. Gå og spy et annet sted. _________________ Hanj Samuel e svart, æ si itj meir! (100% NILS) |
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 15.08.2017 17:46 Post subject: |
|
|
Driblevækk wrote: | niccolai wrote: | Forøvrig.
Selve er jeg ateist, men å gjøre hans tro om til en underholdningsbidrag synes jeg er litt dårlig gjort ovenfor spilleren. |
JESUS ASSÃ…!
Du setter ikke grensa for hva andre synes er morsomt. Utdriting er det overhodet ikke. Jeg elsker denne fyren og alt ved ham allerede. GÃ¥ og spy et annet sted. |
Dette var bare min mening.
Dere gjør jo nærmest narr av hans tro.
Så får dere bare fortsette med det.
Uansett herlig at vi får Adegbenro.  _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 15.08.2017 17:47 Post subject: |
|
|
niccolai wrote: | Dette var bare min mening.
Dere gjør jo nærmest narr av hans tro.
Så får dere bare fortsette med det.
Uansett herlig at vi får Adegbenro.  |
Litt vanskelig navn, men det er altså Adegbentro. |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 15.08.2017 17:48 Post subject: |
|
|
Mikkelsen på sokkel! |
|
Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 15.08.2017 17:49 Post subject: |
|
|
Selv er jeg ateist, men å gjøre hans tro om til et underholdningsbidrag synes jeg er litt dårlig gjort ovenfor spilleren. |
Utdritning av folk pga deres tro synes også jeg og sannsynligvis de fleste andre på RBKWeb er en uting. Det er uansett ikke troen som er årsaken til mye av humoren her inne, men Adegbendro's noe sære tweets når det kommer til nettopp trosretningen.
Uavhengig om du er kristen, ateist, muslim eller buddhist er de tweetene ganske snåle, og å avslutte hver tweet med (100% JESUS) er rett og slett morsomt. |
|
Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 15.08.2017 17:49 Post subject: |
|
|
Gjør ikke narr, nÃ¥ var det sÃ¥ god stemning her😓 |
|
Back to top |