View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
selleck Senior
|
Posted: 15.08.2017 14:43 Post subject: |
|
|
Noen som så om gutten spilte bra mot Ålesund i helgen? Spilte han ving i 4-4-2 formasjon? |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
|
|
Seriøst når var sist det var en sånn tråd egentlig? Da "alle" trodde at Sollied ble vår neste trener for en del år siden? _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
knallback Senior
|
|
|
gisp! wrote: | Mens flyet er i lufta er det kanskje mulig å få et kjapt tips som ikke får respons i Bolig-tråden i Garderoben?
Jeg skulle, ifølge kona, egentlig pusse opp i gangen i dag, men er forhindret av denne tråden, så, for å kunne si at jeg planlegger oppussingen samtidig som jeg følger med her:
Quote: | omtrentlig pris på levering av hurtigtørkende avrettingsmasse med pumpebil i Trondheimsområdet?
Det vil være en relativt liten mengde for en pumpebil, men samtidig i overkant mye for manuell utblanding. (Ca 210-280 kilo, -> 14 sekker Weber gulvavretting hurtig eller tilsvarende.) |
 |
Harald Pedersen vet sikkert hva Berge Bygg og Skadeservice tar. Men du må vente til han har kjørt hjem Samuel fra Værnes i firmabilen. |
|
Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 15.08.2017 14:44 Post subject: |
|
|
Numskull wrote: | Koteng bør stå parat ved gaten med en røslig håv, for nå begynner nervene mine å bli tynnslitte her! |
Tvilsomt om han hadde kommet oppover om de ikke allerede var enig. Jeg tror vi er 99,9% Jesus nå. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
|
|
Dew wrote: | Fantastisk
Jeg har vært inne der. De selger karaokemaskin og Playstation 2 over disken. De tar ikke kort heller. Meget fin butikk. |
Litt dårlig vinkel på kameraet der, så jeg hacket meg inn på webcam-serveren deres og det ga litt flere alternativer.
http://62.92.152.104:60001/
User: admin
Passord: (blank)
Litt bedre oversikt der.
Edit: De har fått kortleser nå.
Last edited by Hedon on 15.08.2017 14:46; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
|
|
tr0ndern wrote: | Trondheim wrote: | Syns vi sku samlet alle dere på forumet i en sal, med en PC hver! Så kunne vi andre hørt på dere!  |
Hva faen skulle vi med PC om vi var i samme rom?  |
Research, Twitter, Flihtradar, webcam langs vegen og på flyplasser.. Samt hatt en reporter på flyplassen i Bergen, Stavanger, Trondheim og Oslo  |
|
Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 15.08.2017 14:46 Post subject: |
|
|
gisp! wrote: | Mens flyet er i lufta er det kanskje mulig å få et kjapt tips som ikke får respons i Bolig-tråden i Garderoben?
Jeg skulle, ifølge kona, egentlig pusse opp i gangen i dag, men er forhindret av denne tråden, så, for å kunne si at jeg planlegger oppussingen samtidig som jeg følger med her:
Quote: | omtrentlig pris på levering av hurtigtørkende avrettingsmasse med pumpebil i Trondheimsområdet?
Det vil være en relativt liten mengde for en pumpebil, men samtidig i overkant mye for manuell utblanding. (Ca 210-280 kilo, -> 14 sekker Weber gulvavretting hurtig eller tilsvarende.) |
 |
14 sekker blander du kjapt selv. Kjøp en litt kraftig drill og visp og en murerbalje. Bland et par sekker i slengen så er det gjort på "et blunk". Du har også mer kontroll når du blander selv - med tilkjørt masse så sliter du dersom det skjer noe underveis som du må rette opp i. Sønnen min og jeg støpte trapp her forleden - det var ca. 25 sekker - vi var ferdige på et par timer - vi var riktignok to stykker, men det tar mer tid å støpe og vibrere og glatte en trapp enn å bare tømme avrettingsmasse utover gulvet. Så mitt tips er å kjøpe inn verktøyet og gjøre det selv  _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å
Last edited by BalleK on 15.08.2017 14:46; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
|
|
SIB, sørg for Guds skyld (!) for at Harald Pedersen ikke strør om seg med ukristelige bannord på vei til Brakka!
Last edited by Henri on 15.08.2017 14:46; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Driblevækk Veteran
|
|
|
gisp! wrote: | Driblevækk wrote: | Hvem står eventuelt klar med 5-pakning med boller på Værnes i efta? |
Det er bare danske unggutter du frister med "Bolle og kaffe kr 25,-" |
Nigerianske unggutter er også glad i boller har jeg inntrykk av. Spesielt sånne som står på kjøkkenet og rører i gryta hele dagen! Vanskelig å snekre sammen fem sånne på en times tid, men.
ASSÅ FÅ ADEGBENRO INNAFOR GRENSA TE MIDTBYEN _________________ Hanj Samuel e svart, æ si itj meir! (100% NILS) |
|
Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
|
|
Haha, nå tar det av her. Får håpe at Sikkerhetstjensten ikke overvåker oss. _________________ https://twitter.com/djuptjuv |
|
Back to top |
|
 |
LanoX Rutinert

|
|
|
Har han begynt himmelfarten? På dette flyet? Mellomlanding i Bergen- videre til Trondheim (SK4172)? _________________ Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
|
|
Hedon wrote: | Micmac wrote: | Svein Erik Jenset i Molde, hva lider han av forresten? |
Han er bøyd i preteritum, iallefall. |
Hahahaha  |
|
Back to top |
|
 |
bjorjost Proff

|
Posted: 15.08.2017 14:47 Post subject: |
|
|
Nokre av anagramma eg får ut om eg puttar inn Adegbenro er interessant lesing og kan i god ord-magi tradisjon fortelje oss SINNSJUKT masse om det som foregår no og framtida.(Berre etternamn, eller inkludert førenamn Samuel. På nynorsk, sjølvsagt.)
-Den lange, seige ventetida; ambulerande soge
-Kallenamn i trønder-stil kan til dømes lukte; Andre Boge.
-I høve forhandlingane som pågår; Eg er anbod(???ka fasken skal det tyde??)
-I høve irriterte småklubbar; Arge bonde
-NÃ¥r SIB(evt.) presenterer; basunera elegdom
-Når krølltoppen Solskjær er snytt for spelaren; blamere godsauen
-Etter spelaren har spelt seg inn i RBK-historia; bragdene mausolé _________________ Brattbakk 1994–1997
Kampar 100
MÃ¥l 94 |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 15.08.2017 14:48 Post subject: |
|
|
Elsker ikke nigerianere norsk tørrfesk?
Ta han med på Ravnkloa!!  |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 15.08.2017 14:48 Post subject: |
|
|
tr0ndern wrote: | Trondheim wrote: | Syns vi sku samlet alle dere på forumet i en sal, med en PC hver! Så kunne vi andre hørt på dere!  |
Hva faen skulle vi med PC om vi var i samme rom?  |
Trykke F5 |
|
Back to top |
|
 |
Driblevækk Veteran
|
Posted: 15.08.2017 14:49 Post subject: |
|
|
Krever tifo til mandagen der det står "100% JESUS" _________________ Hanj Samuel e svart, æ si itj meir! (100% NILS) |
|
Back to top |
|
 |
selleck Senior
|
|
|
BalleK wrote: | gisp! wrote: | Mens flyet er i lufta er det kanskje mulig å få et kjapt tips som ikke får respons i Bolig-tråden i Garderoben?
 |
14 sekker blander du kjapt selv. Kjøp en litt kraftig drill og visp og en murerbalje. Bland et par sekker i slengen så er det gjort på "et blunk". Du har også mer kontroll når du blander selv - med tilkjørt masse så sliter du dersom det skjer noe underveis som du må rette opp i. Sønnen min og jeg støpte trapp her forleden - det var ca. 25 sekker - vi var ferdige på et par timer - vi var riktignok to stykker, men det tar mer tid å støpe og vibrere og glatte en trapp enn å bare tømme avrettingsmasse utover gulvet. Så mitt tips er å kjøpe inn verktøyet og gjøre det selv  |
Definitivt mulig å gjøre selv. Men man må jobbe kjapt, for det stivner ganske fort. La ut ca 14 sekker på 17 kvm, og ble ca 95% fornøyd. |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
|
|
selleck wrote: | Stort areal da? |
Kun en entré på 7,5 kvadrat. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 15.08.2017 14:50 Post subject: |
|
|
Driblevækk wrote: | Krever tifo til mandagen der det står "100% JESUS" |
100% Trønder |
|
Back to top |
|
 |
Driblevækk Veteran
|
Posted: 15.08.2017 14:51 Post subject: |
|
|
[quote="selleck"][quote="BalleK"] gisp! wrote: |
Definitivt mulig å gjøre selv. Men man må jobbe kjapt, for det stivner ganske fort. La ut ca 14 sekker på 17 kvm, og ble ca 95% fornøyd. |
Du mangla 5% JESUS. _________________ Hanj Samuel e svart, æ si itj meir! (100% NILS) |
|
Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
|
|
Tipper 2mas blir kontakta av Datatilsynet snart med tanke på den systematiske overvåkingen her |
|
Back to top |
|
 |
oyvindh Rutinert

|
|
|
BalleK wrote: | 14 sekker blander du kjapt selv. Kjøp en litt kraftig drill og visp og en murerbalje. Bland et par sekker i slengen så er det gjort på "et blunk". Du har også mer kontroll når du blander selv - med tilkjørt masse så sliter du dersom det skjer noe underveis som du må rette opp i. Sønnen min og jeg støpte trapp her forleden - det var ca. 25 sekker - vi var ferdige på et par timer - vi var riktignok to stykker, men det tar mer tid å støpe og vibrere og glatte en trapp enn å bare tømme avrettingsmasse utover gulvet. Så mitt tips er å kjøpe inn verktøyet og gjøre det selv  |
Enig, med så lite utgjør utkjøringen en uforholdsmessig stor del av kostnaden.
Last edited by oyvindh on 15.08.2017 14:55; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 15.08.2017 14:52 Post subject: |
|
|
BalleK wrote: | 14 sekker blander du kjapt selv. |
Hadde en mistanke om at kona var her inne. Den der har jeg hørt tidligere idag.  _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 15.08.2017 14:52 Post subject: |
|
|
gisp! wrote: | selleck wrote: | Stort areal da? |
Kun en entré på 7,5 kvadrat. |
Få med deg en person så gjør du det der kjapt. Viktig å jobbe fort med den massen der, men det finnes typer som ikke stivner fullt så fort. Jeg brukte masse som herdet hurtig da jeg skulle legge fliser på spisestuen for et par år siden. Det ble mer enn bra nok til å legge fliser på. Fikk hjelp av svigerfar til å bære baljen og tømme utover. Gikk som en drøm. _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
Back to top |
|
 |
ovejohan Junior
|
Posted: 15.08.2017 14:53 Post subject: |
|
|
gisp! wrote: | selleck wrote: | Stort areal da? |
Kun en entré på 7,5 kvadrat. |
Med så lite areal er det bare å blande selv ja. Hvis du ikke skal ha noe fall så er det jo bare å blande det godt flytende så fikser det biffen selv.  |
|
Back to top |
|
 |
|