English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg 2017
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 54, 55, 56  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Pokie
Veteran


Joined: 05 Aug 2011
Posts: 1659
Location: Trondheim

PostPosted: 15.08.2017 01:58    Post subject: Reply with quote

Om vi klarer å holde på Skjelvik til neste år vil vi gå inn i sesongoppkjøringen med latterlige mengder talent/nivå. Gi den troppen vi har nå en hel sesongoppkjøring til sammen, og det kommer til å bli vilt bra.

Keepere: Hansen, ligaens beste keeper. Østbø, en superreserve. I bakhånd et veldig stort talent i Faye Lund, som til tross for at han er født i 99 allerede har mange ville egenskaper i målet.

Høyreback: Hedenstad slet lenge. Men i det siste har det sett bedre og bedre ut. Lærer systemet dag for dag, og ser alltid etter konstruktive løsninger. Lover godt. I tillegg har vi en U21-landslagsback som lurer i bakhånd - og som bør få spilt en del i Glimt i høst.

Stoppere: Tore er i sitt livs form. Skjelvik er en ufattelig mye bedre stopper enn folk kunne drømme om. Bjørdal er ok, med ball ganske bra. I tillegg har vi en danske som alltid er konstruktiv med ball, som leser spillet godt, og som virker å ha hodet på rett plass så det synger etter. Dette leddet er relativt bra, og det er vanskelig å be om så mye mer akkurat nå.

Venstreback: Meling kommer til å bli fantastisk for oss. Har tatt veldig store steg 1 mot 1 defensivt. Er ellers en fyr med en fantastisk ro og et meget bra blikk for spillet. I tillegg har vi en venstreback som spiller på landslaget til Australia i en alder av 19 (20?). Gersbach viser igjen fram ferdighetene sine, og har vært veldig lovende de siste kampene han har spilt. Sliter fortsatt defensivt, Men er tross alt veldig ung enda. Har noen ekstremferdigheter begge to her.

Sentral midt: Konradsen er ingen playmaker, Men han er blitt veldig trygg om ikke annet. Fantastisk radius og mange strålende kamper på rad nå - spesielt når motstanderne er gode lag. Trondsen vil med god oppbakking kunne gjøre denne rollen strålende. I tillegg har vi en Lundemo som kan bli veldig solid med tiden.

Høyre indreløper: Enn så lenge skal selvfølgelig Jensen spille her. Men også Midtsj (om han blir) kan spille her med bravur. Begge har sett mye bedre ut i det siste! Skal heller ikke se bort fra at vi kan se Trondsen eller Konradsen i denne rollen til tider.

Venstre indreløper: Midtsj (enn så lenge), Trondsen, Konradsen x 2 og eventuelt Matti. Herregud for en dekning. Jeg skal være så ærlig å si at jeg tror at Morten Konradsen er langt bedre enn folk tror. Tipper han kan bli veldig bra med tiden her. Resten av disse trenger jo ikke noe videre presentasjon.

Ving: Helland, Levi, Adegbenro (?), Jevtovic, De Lanlay og eventuelt Midtsjø. Det er helt syk dekning på ving det.

Spiss: 2 av ligaens 3 beste spisser spiller her. Kan ikke klage.

Det jeg liker aller best med dette laget er at det er proppfullt av gode kombinasjonsspillere. I tillegg er det krydret med en x-factor i angrep som vi ikke har sett på lenge. Om Adegbenro kommer i tillegg blir det jo helt sykehus. I tillegg er 95% av dem vinnerskaller.

I det siste har vi tidvis sett ut som et meget bra fotballag. Det lover godt for 2018, da skal det smelle!
_________________
"I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."

- George Best
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7860

PostPosted: 15.08.2017 02:19    Post subject: Reply with quote

Liker positiviteten. Stallen ser bra ut, iallefall i norsk sammenheng. Det er likevel behov for litt realitetsorientering ser jeg.

Du kan dog stryke Midtsjø fra den lista, der er det ikke noe "hvis" lenger. Han drar i dette vinduet, enten denne uka eller neste.

Jeg er også ganske sikker på at Skjelvik og Bjørdal drar. Det samme gjør fort også Gersbach. Disse må selvsagt erstattes. Jeg tror Tore og Rasmussen blir våre førstevalg neste år.

På midtbanen tror jeg vi beholder Jensen, Konradsen x2, Trondsen og Lundemo. Stamnestrø er nok ferdig og Konradsen den yngre var erstatteren hans. Eneste usikkerheten er om vi får såpass bra bud på Konradsen den eldre at han blir solgt.

Fremover på banen tror jeg er det leddet hvor det blir minst utskiftninger. Jevtovic vet vi drar. Helland, Levi, de Lanlay og eventuelt Adegbenro blir gjennom vinteren. Neste sommer kan det dog være dags for salg av både Helland og de Lanlay. Spørs litt på utviklingen. Vilhjalmsson kan også bli fristet av tilbud fra andre klubber som kan tilby han å være førstevalg som spiss. Bendtner tror jeg blir.

Andre Hansen er en joker her. Er så god at man nesten må forvente at han kan bli solgt i hvert vindu.

Alt i alt, størst utskiftninger i forsvarsleddet. Men vi beholder nok 3 av 4 startere der også.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 15.08.2017 09:19    Post subject: Reply with quote

Hvis jeg var Skjelvik, så ville jeg tenkt meg veldig nøye om dersom jeg skulle forlate klubben nå. Klart og tydelig førstevalg i stor utvikling som midtstopper - får han fortsette der blir han uansett solgt ganske dyrt neste sommer, og nå risikerer han å måtte ta et sidesteg eller være backup hvis han blir gratismann. Spilletid bør være alfa og omega.

Bjørdal drar nok, og jeg kunne tenke meg en lokal spiller i hans stallrolle. Eggen Rismark, har han potensialet inne?

Hvis Skjelvik faktisk drar, så bør vi hente en klar ener. Reginiussen er noe skadeplaget, tross alt, og Rasmussen kan ikke bære forsvaret alene. Hurtighet blir veldig viktig da - vi ser etter hvert mot Molde hvor tungt det blir å bryte oss ned når vi står høyt og kompakt med laget, og det skyldes mye Skjelviks fart.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19487
Location: Lillestrøm

PostPosted: 15.08.2017 09:37    Post subject: Reply with quote

Jeg er enig. Det er mulig Skjelvik velger ei solid lønnspakke ett eller annet sted med risiko for tresmak i ræva, og det kan jeg til en viss grad forstå. Men det virker som fryktelig mange spillere ikke forstår at dersom de kommer som bosman, er veien til fast plass mye lenger enn om de blir kjøpt (dyrt). Det er haugevis av lag i verden som henter bosmanspillere som "gratis" påfyll i stallen, som kanskje mot formodning kan vise seg gode nok. Sannsynligheten er imidlertid stor at slike spillere blir hentet i tillegg til dyre kjøp og/eller etablerte spillere i samme posisjon, som automatisk vil stå foran i køa.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Bjarnes
Veteran


Joined: 01 Jul 2010
Posts: 3255

PostPosted: 15.08.2017 09:39    Post subject: Reply with quote

Jeg skjønner Skjelvik godt om han drar. Han er 26 år og får muligheten til å gå gratis og håve inn Bosman-penger, samt skaffe en bra kontrakt som jeg antar vi ikke har mulighet til å matche.

(Mtp. at han stort sett har vist seg frem ved hver anledning i Europa så antar jeg det er mulig for ham å gå til en OK mellomeuropeisk klubb).
Back to top
View user's profile Send private message
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 15.08.2017 09:47    Post subject: Reply with quote

Dessuten takket vi nei til 9 (eller var det 12) mill fra den russiske klubben da Skjelvik selv ville gå. Da er det ikke rart det ikke skrives ny kontrakt.
Back to top
View user's profile Send private message
toreinar
Veteran


Joined: 04 Sep 2007
Posts: 3835
Location: Malvik

PostPosted: 15.08.2017 09:51    Post subject: Reply with quote

Ville tatt 2-3 miller for å skrive 3-års kontrakt og bli blandt de lønnsledende.1-1,5 års erfaring til som midt-stopper på et lag som vil bli lagt merke til.
Deretter ut. Risken er skade.
_________________
Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger.
Back to top
View user's profile Send private message
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3344
Location: Trondheim

PostPosted: 15.08.2017 10:05    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Hvis jeg var Skjelvik, så ville jeg tenkt meg veldig nøye om dersom jeg skulle forlate klubben nå. Klart og tydelig førstevalg i stor utvikling som midtstopper - får han fortsette der blir han uansett solgt ganske dyrt neste sommer, og nå risikerer han å måtte ta et sidesteg eller være backup hvis han blir gratismann. Spilletid bør være alfa og omega.

Det vel også tenkes at Skjelvik vet at Bjørdal drar i løpet av høsten, og mistenker at klubben kjøper en stopper som blir et nytt klart førstevalg. Hvis det skjer og Skjelvik allerede har skrevet en lengre kontrakt så kan det bli mye benketid. Og at det er grunnen til at han ikke har gjort noe foreløpig.
Back to top
View user's profile Send private message
JohnTiger
Veteran


Joined: 27 Nov 2007
Posts: 2603
Location: Heimdal

PostPosted: 15.08.2017 11:59    Post subject: Reply with quote

For øvrig en bra kronikk i Adressa i dag om Kåre/Rosenborgs bruk av ordet kontroll og hvordan det kan virke/påvirke spilleren i en uheldig retning.
Som de skriver så begynte bruken av ordet kontroll etter hvert som resultatene i Europa ikke ble slik som vi hadde håpet.

Hovedpoenget er vel at ved å snakke om kontroll, så virker det da som om vi legger opp vårt spill for å kontrollere motstanderen, altså motspill. Og at dette psykisk påvirker spillerne/tankesettet.
Mens de mener at man heller bør bruke andre ord og styre kampene ved vårt eget spill, ta initiativet i kampene.

Ett eksempel de bruker er fra KBK-kampen.

" Vi hadde full kontroll i førsteomgangen, men så ga vi fra oss kontrollen i første del av andreomgangen".
Alle som følger med skjønner at dette er fra kampen mot Kristiansund. Hvorfor skal Rosenborg ha kontroll mot Kristiansund? De skal selvfølgelig spille ut Kristiansund!
Så utsagnet skal være
Vi spilte dem ut med høyt press og smarte bevegelser i første omgang, i andre omgang la vi oss bakpå og ga dem initiativet "

"Det er en enorm forskjell i tenking på å kontrollere kamper og å styre kamper med eget spill"

Får ikke til å linke til kronikken her og heller ikke lagt inn et bilde av den, men om noen andre får det til så er den etter min menig absolutt verdt å lese.


_________________
Rosenborg e laget!

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
View user's profile Send private message
Cessna
Rutinert


Joined: 06 Jul 2009
Posts: 585
Location: Trondheim

PostPosted: 15.08.2017 12:16    Post subject: Reply with quote

Er det ikke nærliggende å tro at de bruker andre formuleringer til media vs spillergruppa? Ikke alle ønsker å være Høgmo.
Back to top
View user's profile Send private message
JohnTiger
Veteran


Joined: 27 Nov 2007
Posts: 2603
Location: Heimdal

PostPosted: 15.08.2017 12:48    Post subject: Reply with quote

Godt mulig han bruker andre ord.
Men det er ikke tvil, i alle fall ikke hos meg, at vi i større og større grad har begynt å legge opp vårt spill etter motstanderen, gi de initiativet og ballen, i stedet for å spille "vårt eget spill".
KÃ¥re har jo flere ganger uttalt at planen var at de andre skulle styre spillet.
Vi har gode nok spillere til å spille ut de fleste lagene vi møter, hvis de bare får lov til å spille.

Sitatet fra Bendtner som de avslutter kronikken med sier kanskje det meste "Vi må velge å spille fotball"
_________________
Rosenborg e laget!

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 15.08.2017 13:03    Post subject: Reply with quote

Psykologi, fotball og kontroll

Den kronikken er jeg veldig enig i, oppsummerer mye av det jeg har tenkt om negativ inngang til kamper etter fjorårets Europa-exit (kynismen).

Tanker? nastynick, kanskje?
Back to top
View user's profile Send private message
Harceïde
Veteran


Joined: 03 Mar 2011
Posts: 6565

PostPosted: 15.08.2017 13:19    Post subject: Reply with quote

@hello,

Hvorfor tror du Gersbach drar? Er det noen indikasjoner på det? Trist i så fall. Men forståelig. Gutten trenger fast spill snart (i likhet med Rasmussen).

Er forøvrig spent på hva som skjer med Yanni hvis Adegbenro blir klar. Da har vi våre to beste kantspillere på samme kant. Kan en av de flyttes over på høyre? Hvor kommer Levi inn i bildet? Svensken bøy i mine øyne først og fremst være utfordrer på indreløperplass. Ikke like overbefolket som på høyrekant.

Rangert i hver posisjon med nødløsning i parentes, litt med tanke på neste sesong (anser ikke Bakenga & Midtsjø som del av stallen):

Keeper: Hansen, Østbø

Høyreback: Hedenstad, Reitan
Midtstopper: Reginiussen
Midtstopper: Skjelvik, Rasmussen, Bjørdal
Venstreback: Meling, Gersbach (Trondsen)

Høyre indreløper: Mike Jensen, Levi
Ballsentral: Trondsen, Lundemo (Vilhjalmsson)
Venstre indreløper: A. Konradsen, M. Konradsen, Stamnestrø

Høyre kant: (?Samuel?) Helland, Jevtovic
Spiss: Bendtner, Vilhjalmsson (Botheim)
Venstre kant: (?Samuel?), de Lanlay

Rød: ut
Overganger inn:
*Klart førstevalg på midtstopperplass.
(eventuelt ny indreløper og utfordrer på midtstopperplass i tillegg til det klare førstevalget).
Back to top
View user's profile Send private message
ricko11
Rutinert


Joined: 03 Aug 2012
Posts: 994
Location: Nidaros

PostPosted: 15.08.2017 13:43    Post subject: Reply with quote

Litt rart at du setter opp Levi som alt. indreløper og ikke som ving all den tid det er ving han fortrinnsvis spiller. Kommer også fort til å bli Levi med Helland som alternativ på høyre neste sesong. Etter en oppkjøring bør han være bedre med de ferdighetene han besitter.
Back to top
View user's profile Send private message
Nordlys
Rutinert


Joined: 03 Feb 2017
Posts: 985

PostPosted: 15.08.2017 13:50    Post subject: Reply with quote

Adegbenro kan spille på begge kantene. Har hatt en veldig fri rolle i Viking hvor han drifter fra høyre til venstre hele tiden. Enig med Dew angående god lagkomponering. Yanni og Adegbenro bør begge spille, så lenge Levi har ferdigheter til å spille på midten. Veldig bra at man har signert flere spillere som passer i flere roller. Gjør en mye mindre sårbar for skader. Trondsen kan jo spille alle posisjoner på midten samt venstreback og kant (i 4-4-2 fortrinnsvis), Adegbenro kan spille alle posisjoner i angrepet, Levi passer bra på begge indreløperposisjoner, som trequartista og som høyrekant. Meling fra vintervinduet kan også både spille på midten og som venstreback.

Et glimrende vindu! Bare stopper som mangler nå.
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6267
Location: Skottland

PostPosted: 15.08.2017 14:08    Post subject: Reply with quote

Å la vingene bytte side er ekstremt effektivt, og kan være en gulloppskrift om vi spiller med Agdenbenro og Yølle på hver sin kant.

Bare ta en kikk på spiller nummer 8 i dette klippet! (4:50 minutter)
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 15.08.2017 14:20    Post subject: Reply with quote

Jeg synes Dølle er tungt overvurdert nå. Han har egentlig vært ganske dårlig (men energisk) siden han kom tilbake fra skade. Hvilket er forståelig, men det er på ingen måte gitt at hans normale nivå = det han leverte rett før han ble skadet. Og også på det tidspunktet kunne vi se at han ikke er noen veldig naturlig poengplukker.

Slik jeg ser det er det overhodet ikke noe automatikk i at han skal starte kampene for oss.

Akkurat nå ville jeg ha brukt Jevtovic på venstre og Adegbenro på høyre. Senere får vi kanskje Adeg/Dølle på venstre og Helland/Levi på høyre, hvis skadegudene holder seg velvillige.
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6267
Location: Skottland

PostPosted: 15.08.2017 14:23    Post subject: Reply with quote

Det er jeg litt uenig. Selv en rusten Yølle med et årslangt skadeopphold bak seg er den eneste spilleren på laget som evner å dra seg til dødlinja og legge hardt inn mot midten. Det er en ekstremt viktig rosenborgsk egenskap.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 15.08.2017 14:36    Post subject: Reply with quote

Jeg er enig i at han kan det, rent ferdighetsmessig, men unntatt ved den minneverdige hendelsen mot Jerv så gjør han det jo aldri. Og han har ikke helt teften til å se når han bør gjøre hva; det er ganske ofte at den korridoren er åpen som ei låvedør, men da skal han absolutt 'utfordre'. Det er i liten grad fysiske eller tekniske ferdigheter det står på med De Lanlay.

Egentlig passer han bedre som innleggskant på høyre. Kunne spilt som Heggem, og bare brukt rykket sitt nådeløst ned mot linja og slått et hardt innlegg hver gang, i stedet for i den mer mentalt krevende innover-rollen. Seriøst, den samhandlingen med Mitsj på venstresida, der ingen kan time verken bevegelse eller pasning, har til tider vært til å rive ut håret i store tuster av.
Back to top
View user's profile Send private message
Micmac
Rutinert


Joined: 25 Jul 2013
Posts: 785
Location: Under The Dome

PostPosted: 15.08.2017 15:06    Post subject: Reply with quote

God og interessant kronikk i adressa:
http://www.adressa.no/men...154016.ece

NOEN UTDRAG FØLGER UNDER

Mennesker som strever psykologisk kan det være motsatt med. De tenker mye på hva de sier og gjør og har en overdreven analyse om hva egne utspill kan føre til, er overfokusert på den andres respons. De er med andre ord opptatt av kontroll. De har sjelden en god ro i nervesystemet, og har mange strategier for å hindre at det skal oppstå situasjoner som provoserer til mer uro i nervesystemet. Strategiene kan ha kortvarig effekt, men virker lite utviklende. De har lite tillit til sin egen fungering, og er stadig i beredskap for å hindre at de selv går ut av styring. De samler opp spenninger som kan sette seg i muskulaturen. Dette medfører enorm bruk av energi og en opplevelse av utslitthe


En fokus på kontroll retter oppmerksomheten mer mot at vi må hindre det andre laget i å få til det de kan. En langt mere defensiv og destruktiv innstilling.

Tilbake til utsagnet i begynnelsen: Vi hadde full kontroll i førsteomgangen, men så ga vi fra oss kontrollen i første del av andre omgangen. Alle som følger med skjønner at dette er fra kampen mot Kristiansund. Hvorfor skal Rosenborg ha kontroll mot Kristiansund? De skal selvfølgelig spille ut Kristiansund. Så utsagnet skal være: Vi spilte dem ut med høyt balltempo og smarte bevegelser i første omgang. I andreomgangen la vi oss bakpå og ga dem initiativet. Når Fredrik (Midtsjø) kom innpå kom drivet framover tilbake og vi tok over styringa av kampen igjen.

Det er enormt forskjell i tenkning på å kontrollere kamper og å styre kamper med eget spill. Vi tror kontroll som begrep kom inn i vokabularet til RBK-trener Kåre Ingebrigtsen etter at det ikke har gått så bra i Europa. Det har nå sneket seg inn og brukes ganske ofte. Det er en viss sannsynlighet for at dette kan skape store endringer i grunntenkningen i Rosenborg
Back to top
View user's profile Send private message
Micmac
Rutinert


Joined: 25 Jul 2013
Posts: 785
Location: Under The Dome

PostPosted: 15.08.2017 15:09    Post subject: Reply with quote

Husker en del celtic fans mente vi spiller destruktivt og bare var ute etter å hindre dem i å spille fotbal. Noe sannhet i det, men det gir ikke det fulle bildet heller
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 15.08.2017 15:27    Post subject: Reply with quote

Noen flere som vil lime inn link til den samme kronikken?
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7860

PostPosted: 15.08.2017 15:38    Post subject: Reply with quote

Dew wrote:
@hello,

Hvorfor tror du Gersbach drar? Er det noen indikasjoner på det? Trist i så fall. Men forståelig. Gutten trenger fast spill snart (i likhet med Rasmussen


Fordi jeg tror at en som er i vannskorpa på det australske landslaget neppe er fornøyd med å være nummer to hos oss, og at han kan være interessant for andre klubber. Rasmussen er en litt annen case, han går i lære denne sesongen så tror jeg han står klar til å bidra mye neste år når Skjelvik er borte.
Back to top
View user's profile Send private message
Lillebjørn
Rutinert


Joined: 15 Dec 2012
Posts: 963

PostPosted: 15.08.2017 16:28    Post subject: Reply with quote

Med de siste signeringene har vi vel omtrent så bra ellever som det er mulig å få i norsk målestokk. Så nå får vi virkelig se hvordan landet ligger. Faller dette igjennom er norsk fotball anno 17 rett og slett for dårlig. Da er det vanskelig å egentlig klage, det er stort sett faktorer vi ikke rår over, ihvertfall på kortere sikt. De eneste områdene med mulig forbedringspotensiale vil i såfall være på trenersiden.
Back to top
View user's profile Send private message
oskisjunior
Rutinert


Joined: 25 Aug 2016
Posts: 641

PostPosted: 15.08.2017 16:30    Post subject: Reply with quote

Det er SCHWUNG nå. Sommerformen kom vel som lovet, vi dreit seg i alle fall ikke ut mot Celtic, Lorden begynner å skinne, banka Molde i helga, 7 poengs luke i E/S, Trondsen & Samuel inn...

God steam, dette likes. Tenk å få beholde denne stallen i ett år frem til neste CL-kvalikk. Da er det ikke sååå fjernt! RBK
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 54, 55, 56  Next
Page 47 of 56

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb