| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
hvittornado Junior
|
Posted: 02.08.2017 10:49 Post subject: Nerver! |
|
|
Dette tror jeg faktisk går veien.
Mange faktorer som er på vår side.
+ Celtic utenfor sesong.
+ Celtic mangler den største stjernen.
+ De har horribel bortestatistikk.
+ De har ALT å tape, noe som forhåpentligvis fører til noen hodeløse valg.
+ Vi har Skandinavias beste supportere.
+ Vi har Kjernen!
- Vi har et uerfarent mannskap, sett i europeisk sammenheng.
- Vi er vår egen største trussel, tør vi å senke skuldrene?
- Kanskje vår viktigste spiller (Tore) er ute.
Uansett så har jeg nerver fra en annen verden, det er ingenting annet jeg vil enn at klubben i mitt hjerte skal komme seg ut i Europa igjen.
Ønsker alle med svart og hvitt hjerte lykke til i dag! |
|
| Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 02.08.2017 10:56 Post subject: |
|
|
| Noen som kan anbefale fotball pub i Amsterdam? |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 02.08.2017 10:56 Post subject: |
|
|
| Horribel bortestatistikk er vel å ta litt hardt i. To uavgjorte og et stortap i CL i fjor. |
|
| Back to top |
|
 |
hvittornado Junior
|
Posted: 02.08.2017 10:59 Post subject: |
|
|
| pingvin wrote: | | Horribel bortestatistikk er vel å ta litt hardt i. To uavgjorte og et stortap i CL i fjor. |
Det er sant. Men jeg velger å se på totalen de siste åra, av den grunn at jeg ønsker å være mest mulig positiv i skrivende stund! |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 02.08.2017 11:06 Post subject: |
|
|
Skandinavias beste supportere og kjernen er jo egentlig det samme
Kan kanskje legge til at vi har hjemmebanefordel og at vi er mer sultne enn Celtic på CL. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 02.08.2017 11:07 Post subject: |
|
|
| 6Strand wrote: | | Mustrum Ridcully wrote: | | Utfordre det etablerte som Hamrèn, JJ og Hesten gjorde mener du? |
Forskjell på det å utfordre og å lage noe nytt. Tror du mente hva jeg skjønte, men vi kan godt gjøre oss vanskelige og legge ord i munnen på hverandre, da blir diskusjonen sikkert ennå mer interessant. Du mener vel vi alltid skal slå fra midtstopper, til sentral midt, ut til ving som igjen spillet indreløper på overlap før ballen legges 45 grader ut til spiss? Gjør det hvert eneste angrep år ut og år inn da, så kan vi telle opp hvor suksessfult dét blir i lengden..
Kåre må utvikle stilen for å ha flere strenger å spille på. Vi så jo hvor mye enklere det var å forsvare seg mot oss i 2016 i forhold til 2015. Det er bare en idiot som prøver det samme gang etter gang og forventer et nytt resultat. |
Lage noe nytt er vel og bra men ganske unødvendig om man har en oppskrift som fungerer. Og det angrepet du skisserer der var jo på ingen måte den eneste måten vi angrep på før. Dette med å utvikle stilen gir meg assosiasjoner til Hestens "433 er gammeldags", selv om du kanskje mener noe annet. Grunnen til at det gikk dårligere 2016 er av tvenne grunner. Den ene er en mye dårligere stall og det andre er nettopp for at Kåre gikk bort fra det som fungerte året før. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 02.08.2017 11:12 Post subject: |
|
|
| Vi har jo utviklet stilen. Det var jo bortekampen mot Celtic et bevis på. Det er alltid ting man kan gjøre bedre. Men man utvikler seg innenfor rammen av god RBK-fotball. |
|
| Back to top |
|
 |
tombur Veteran

Joined: 09 Aug 2012 Posts: 1066 Location: PÃ¥ ryggen til hesten
|
Posted: 02.08.2017 11:27 Post subject: |
|
|
| robbie wrote: | | Vi har jo utviklet stilen. Det var jo bortekampen mot Celtic et bevis på. Det er alltid ting man kan gjøre bedre. Men man utvikler seg innenfor rammen av god RBK-fotball. |
Nuvel... Vi kunne like gjerne røket mot Dundalk. Var ikke mye tegn på noe videreutvikling i den kampen eller tidligere i sesongen. i dag får vi se om det rett og slett var ett blaff i Skottland. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 02.08.2017 11:28 Post subject: |
|
|
Celticforum live
| Quote: | | Griff on the bench is a rumour doing the rounds now. Forrest up top. |
| Quote: | | Also heard this, the 2 training sessions before the team left was one with forrest up top, and in the other session mcgregor played up top. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 02.08.2017 11:34 Post subject: |
|
|
| Mustrum Ridcully wrote: | | 6Strand wrote: | | Mustrum Ridcully wrote: | | Utfordre det etablerte som Hamrèn, JJ og Hesten gjorde mener du? |
Forskjell på det å utfordre og å lage noe nytt. Tror du mente hva jeg skjønte, men vi kan godt gjøre oss vanskelige og legge ord i munnen på hverandre, da blir diskusjonen sikkert ennå mer interessant. Du mener vel vi alltid skal slå fra midtstopper, til sentral midt, ut til ving som igjen spillet indreløper på overlap før ballen legges 45 grader ut til spiss? Gjør det hvert eneste angrep år ut og år inn da, så kan vi telle opp hvor suksessfult dét blir i lengden..
Kåre må utvikle stilen for å ha flere strenger å spille på. Vi så jo hvor mye enklere det var å forsvare seg mot oss i 2016 i forhold til 2015. Det er bare en idiot som prøver det samme gang etter gang og forventer et nytt resultat. |
Lage noe nytt er vel og bra men ganske unødvendig om man har en oppskrift som fungerer. Og det angrepet du skisserer der var jo på ingen måte den eneste måten vi angrep på før. Dette med å utvikle stilen gir meg assosiasjoner til Hestens "433 er gammeldags", selv om du kanskje mener noe annet. Grunnen til at det gikk dårligere 2016 er av tvenne grunner. Den ene er en mye dårligere stall og det andre er nettopp for at Kåre gikk bort fra det som fungerte året før. |
Mulig jeg ordlegger meg dårlig. Jeg mener absolutt ikke at 433 og Eggedal er gammeldags, jeg mener derimot at det er dit vi skal! Eggen brukte ikke kun ett angrep gjennom sin tid som trener. Han hadde mange strenger å spille på. Etter min mening hadde vi et effektivt spill i 2015, men det ble for forutsigbart. Rammen og stammen (eller 'grunnspellet' for å sitere hesten) er bra, men må videreutvikles for å gjøre oss vanskeligere å forsvare seg mot. Robbie er inne på hva jeg mener her. Vi har sett dårlig ut i hele år, men kampen forrige onsdag bar prov på at vi har utviklet oss fra e-cup fadesen i fjor hvor vi var 1) utrent og 2) i overkant romantisk og naiv. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 02.08.2017 11:40 Post subject: |
|
|
Hvis du mener at vi skal gå tilbake til det som har fungert i alle år er jeg selvfølgelig enig. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
andham93 Senior
|
Posted: 02.08.2017 11:40 Post subject: |
|
|
| Finns det noe video, sammendrag fra kampen pp celtic park? |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 02.08.2017 11:44 Post subject: |
|
|
Celtic får seg garantert et bortemål her. Og vi scorer neppe mer enn ett selv.
Sier seg selv at vi blir straffet for sjansesløsingen sist uke som var tidenes mulighet til å knuse et middelmådig Celtic. Det står liksom skrevet i stjernene. |
|
| Back to top |
|
 |
Bye Veteran
|
Posted: 02.08.2017 11:47 Post subject: |
|
|
Lite å finne på youtube, mulig Celtic har noe liggende på sine nettsider. Tviler dog på at det er gratis.  |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 02.08.2017 11:47 Post subject: |
|
|
| Magefølelsen sier noe av det samme. Kan fort bli en reprise av fjoråret hvor vi rotet det vekk på tampen, eller som i 2010 mot FCK hvor vi skulle avgjort på hjemmebane. |
|
| Back to top |
|
 |
trolle Proff
|
Posted: 02.08.2017 11:49 Post subject: |
|
|
Informasjon fra RBK før kveldens kamp.
UEFA har denne sesongen et økt fokus på sikkerhet på kamper. Og etter kampen mot Dundalk fikk Rosenborg et sekssifret beløp i bot for at folk stod i trappene rundt omkring på Lerkendal.
For å unngå at dette skjer igjen anmoder Rosenborg på det sterkeste om at alle tilskuere finner en plass på seteradene under kampen. Vi vil ha flere verter enn vanlig på tribunen under kampen mot Celtic. Disse vil veilede og henvise publikum slik at Rosenborg BK slipper flere bøter for slike hendelser. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 02.08.2017 11:50 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: |
| Quote: | | Also heard this, the 2 training sessions before the team left was one with forrest up top, and in the other session mcgregor played up top. |
|
Er det for sent å hente Mayweather? |
|
| Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 02.08.2017 11:51 Post subject: |
|
|
Vi putter sent 1 omg. Celtic utligner rundt 80'. Ender 1-1 _________________ Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups |
|
| Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 02.08.2017 11:54 Post subject: |
|
|
Nervøs og svært spent.  |
|
| Back to top |
|
 |
Ståle Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 02.08.2017 11:57 Post subject: |
|
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 02.08.2017 12:00 Post subject: |
|
|
| Bye wrote: | Lite å finne på youtube, mulig Celtic har noe liggende på sine nettsider. Tviler dog på at det er gratis.  |
|
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 02.08.2017 12:02 Post subject: |
|
|
Henter de info fra det som allerede har blitt sagt eller er det noe nytt? |
|
| Back to top |
|
 |
Ståle Veteran
|
Posted: 02.08.2017 12:05 Post subject: |
|
|
| Ser vel egentlig ut at de bare refererer til en sak i Aftenposten fra 30. Juli, så det kan tyde på at dette er old (fake?) news? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.08.2017 12:19 Post subject: |
|
|
| Ja, oddstipseren følger ikke med i timen. |
|
| Back to top |