| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
robbie Veteran

|
Posted: 01.08.2017 23:10 Post subject: |
|
|
| Det kjennes lettere absurd å sette på lokale nyheter fra BBC Scotland på TV og se reporteren stå på Brattøra ved kanalen. |
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 01.08.2017 23:12 Post subject: |
|
|
| Mikkelsen wrote: | | Skjønner ikke hvordan enkelte RBK supportere ikke kan klare å planlegge ferien sin så de ikke går glipp av disse kvalikkrundene. Tenker da på 3. kvalikkrunde som er den meste spennende og viktigste runden. |
Du har sikret deg plass på lerkendal, så klart(?), da du tok høyde for dette tidlig i år, og ikke trengte å forholde deg noe særlig til nærmeste/familie. send bilde fra lerkendal |
|
| Back to top |
|
 |
hvittornado Junior
|
Posted: 01.08.2017 23:17 Post subject: |
|
|
| VTB wrote: | | hvittornado wrote: | | VTB wrote: | Noen som vet om noen gode puber som etter all sannsynlighet viser kampen i morgen med lyd og bra bilde i Budapest?  |
Har sett kamp i Budapest mange ganger, men husker ikke navnet på plassen..
Skal dog høre med en kamerat om han husker! |
Tusen takk, setter pris på det!  |
Her har du plassen:
http://www.jackdoyles.hu
Viser så og si alt av fotball når det er CL/EL. |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 02.08.2017 00:47 Post subject: |
|
|
Basert på sosiale medier har jeg en følelse av at Vilhjalmsson starter imorgen. I tillegg registrerer jeg at Bakenga er på Williams-konsert kvelden før årets viktigste kamp. Personlig synes jeg det er ganske frekt ovenfor arbeidsgiver all den tid han stadig er en del av klubben og laget.
Edit: det ville kanskje passet med Midtsjø på benk dersom avtalen med AZ allerede er i boks. Tipper det blir Wille på midten! _________________ Perché hai tradotto questa frase?
Last edited by RbkUrge on 02.08.2017 00:58; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Rosenvingen Senior

|
Posted: 02.08.2017 00:57 Post subject: |
|
|
| Starter Griffiths så må vi passe på å ikke lage frispark rett foran 16-meteren. Der er han skummel. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 02.08.2017 06:04 Post subject: |
|
|
| MariusV wrote: | | Tenkte over dette her om dagen da jeg av en eller annen grunn kom til å tenke på at JJ satte Svensson på venstre ving for å gi Chibuike "hjelp" defensivt under cupfinalen(?) mot Molde(?) for en haug med år siden. |
Kunne bare ikke la denne gå uten å påpeke at det vel var Perry som trente oss under Cupfinalen som aldri fant sted i 2013. En oppstilling og formasjon preget av så mange WTF at jeg fortsatt ikke skjønner noe.
De øvrige spørsmålene dine overlater jeg til noen som kan det bedre.  _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 02.08.2017 07:58 Post subject: |
|
|
| Mikkelsen wrote: | | Skjønner ikke hvordan enkelte RBK supportere ikke kan klare å planlegge ferien sin så de ikke går glipp av disse kvalikkrundene. Tenker da på 3. kvalikkrunde som er den meste spennende og viktigste runden. |
Har seff planlagt det sånn at vi bor på et hotell med wifi og har med pc. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
kristoffer99 Senior
|
Posted: 02.08.2017 08:25 Post subject: |
|
|
Lander i dag en Fokker100 på Værnes med kapasitet på like over 100 pax. Celtic informerer at de kommer med noe over 400 tilskuere. Noen som vet om dette stemmer, har de privatjet resten?
Helsikkes vanskelig det er å få sovnet denne uka... målscorere og mulige kampforløp gås gjennom og så pling er man helt våken. |
|
| Back to top |
|
 |
nieuwlaat Veteran
|
Posted: 02.08.2017 08:30 Post subject: |
|
|
| kristoffer99 wrote: | | Noen som vet om dette stemmer |
Om hva stemmer? At dette flyet lander på Værnes i dag, eller at det kommer ca 400 Celtic-supportere til Lerkendal? |
|
| Back to top |
|
 |
jubajuba Rutinert

|
Posted: 02.08.2017 08:35 Post subject: |
|
|
| Laget ankom med en 737-300 i går, mulig de også hadde med supportere? Og det er riktig som du sier at det kommer en Fokker 100, som drar igjen rett over midnatt. Antar det er charterflyet supporterne har satt opp. Vil tro resterende supportere kommer med rutefly. |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 02.08.2017 09:09 Post subject: |
|
|
| Litt OT, men så en del supportere med Celtic drakt på Gardermoen i går formiddag. Mange ruter til Trondheim via Oslo. Gleder meg til kamp i kveld. Om Rosenborg går videre, bør det kanskje bli slutt på diskusjonen om trenerbytte på en stund? |
|
| Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 02.08.2017 09:28 Post subject: |
|
|
Trenerbytte mener jeg er urimelig. Jeg er glad for at vi har en trener som tør utfordre det etablerte for å gjøre oss bedre. Det er dette som vil utvikle oss over tid, då går det heller være at vi ikke treffer 100 % hver gang. Vi blir i overkant forutsigbar om vi skal spille helt likt år etter år.
Jeg har faktisk en meget god følelse før kampen i kveld. Jeg skal endelig på Lerkendal for første gang på mange år, og gleder meg som et lite barn. Det er lenge siden sist!  |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 02.08.2017 09:43 Post subject: |
|
|
Utfordre det etablerte som Hamrèn, JJ og Hesten gjorde mener du? _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 02.08.2017 09:47 Post subject: |
|
|
| OrionPax wrote: | | MariusV wrote: | | Tenkte over dette her om dagen da jeg av en eller annen grunn kom til å tenke på at JJ satte Svensson på venstre ving for å gi Chibuike "hjelp" defensivt under cupfinalen(?) mot Molde(?) for en haug med år siden. |
Kunne bare ikke la denne gå uten å påpeke at det vel var Perry som trente oss under Cupfinalen som aldri fant sted i 2013. En oppstilling og formasjon preget av så mange WTF at jeg fortsatt ikke skjønner noe.
De øvrige spørsmålene dine overlater jeg til noen som kan det bedre.  |
Veldig OP, men jeg har fortsatt mareritt om den kampen der. Vi spilte med fantastisk innsats men Perry satte opp laget til å tape med absurde taktiske valg. Altså en 4-4-2 med Mike Jensen som hengende spiss?????!!!!!! |
|
| Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 02.08.2017 09:54 Post subject: |
|
|
| Mustrum Ridcully wrote: | | Utfordre det etablerte som Hamrèn, JJ og Hesten gjorde mener du? |
Forskjell på det å utfordre og å lage noe nytt. Tror du mente hva jeg skjønte, men vi kan godt gjøre oss vanskelige og legge ord i munnen på hverandre, da blir diskusjonen sikkert ennå mer interessant. Du mener vel vi alltid skal slå fra midtstopper, til sentral midt, ut til ving som igjen spillet indreløper på overlap før ballen legges 45 grader ut til spiss? Gjør det hvert eneste angrep år ut og år inn da, så kan vi telle opp hvor suksessfult dét blir i lengden..
Kåre må utvikle stilen for å ha flere strenger å spille på. Vi så jo hvor mye enklere det var å forsvare seg mot oss i 2016 i forhold til 2015. Det er bare en idiot som prøver det samme gang etter gang og forventer et nytt resultat. |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 02.08.2017 10:04 Post subject: |
|
|
Klarer ikke helt ha de store forventningene til avansement, redd for skuffelsen det eventuelt blir om vi ryker  |
|
| Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 02.08.2017 10:05 Post subject: |
|
|
Hva tror folket om dagens utfall?
Jeg er spent, nervøs og en smule pessimistisk.
Forskjellen nå, og sist møtet. Er at Rosenborg har på mange måter presset på seg, og der i de situasjonene Rosenborg har feilet litt.
De spiller med høye skuldre, og gjør en del feil.
Er redd vi vil se mye av dette i kveld.
HÃ¥per jeg tar grundig fei, og at vi feier Celtic av banen.! _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 02.08.2017 10:12 Post subject: |
|
|
| Spørsmålet i dag er om RBK tørr å stase på at de har blitt gode defensivt og ikke slipper inn mål dersom vi leder 1-0, eller om de fortsetter og går for 2-0. |
|
| Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 02.08.2017 10:12 Post subject: |
|
|
Jeg tror eneste måten vi vinner denne på er å putte ett sent 1-0 mål, noe som fort kan skje.
Putter Celtic først, tor jeg vi blir kontret i senk, putter vi tidlig tror jeg vi til slutt fort slipper inn et mål og 1-1 sender oss ut.
Tror Bendtner for kan være Lorden på vektskåla her. _________________ Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups |
|
| Back to top |
|
 |
Bye Veteran
|
Posted: 02.08.2017 10:15 Post subject: |
|
|
| Nerver. Kommer til å være rastløs og sur frem til kampen, med hyppige innfall og utfall mot samboern som får høre at "einn om det bli seier da, det e 100 mill det! Da bli det både Adegbenro og ny sentral!"; etterfulgt av "men om vi tape så bli det sikkert bare serien i år og". Og det er for all del ikke vits å forlate hjemmet over lengre tid, da man må forvisse seg om at tv og dekoder funker jevnlig frem til kampen starter. Kjerringa kan handle øl. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 02.08.2017 10:20 Post subject: |
|
|
| Er det en ting jeg kommer til å bli forbanna over, er dersom spillerne ikke tørr å skyte før de står på streken med målet åpent. Forbedringspotensialet vårt ligger i at vi trenger noen som er gode på langskudd. |
|
| Back to top |
|
 |
chroma Senior
|
Posted: 02.08.2017 10:21 Post subject: |
|
|
| Bye wrote: | | ... Kjerringa kan handle øl. |  _________________ begynner vel å bli gammel |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 02.08.2017 10:22 Post subject: |
|
|
| Bye wrote: | | Kjerringa kan handle øl. | Sendte kona ut med samme ærend  |
|
| Back to top |
|
 |
Driblevækk Veteran
|
Posted: 02.08.2017 10:29 Post subject: |
|
|
Heldig dere som får sitte i fred hjemme foran egen TV. Jeg skal dele skjerm og rom med skotter på Kypros. Sikkert hvite joggesko på noen av de også.
Faen ikke aktuelt å dempe lydnivået, enten på godt eller vondt.  _________________ Hanj Samuel e svart, æ si itj meir! (100% NILS) |
|
| Back to top |
|
 |
chroma Senior
|
Posted: 02.08.2017 10:31 Post subject: |
|
|
| Mikkelsen wrote: | | Er det en ting jeg kommer til å bli forbanna over, er dersom spillerne ikke tørr å skyte før de står på streken med målet åpent. Forbedringspotensialet vårt ligger i at vi trenger noen som er gode på langskudd. |
Eller som tør å skyte. De kan jo å skyte, men ser ut som de holder tilbake. Som Bendtner rettvendt på høyrebeinet 2 meter utenfor 16-meteren når han velger å sentre til en ving i stedet for å skyte. Tore er den eneste som tør. _________________ begynner vel å bli gammel |
|
| Back to top |
|
 |
|