| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
robbie Veteran

|
Posted: 01.08.2017 15:11 Post subject: |
|
|
| VTB wrote: | Noen som vet om noen gode puber som etter all sannsynlighet viser kampen i morgen med lyd og bra bilde i Budapest?  |
Du forventer altså en såpass stor gjeng med ungarske Rosenborg-fans at de samles på en Pub i byen, og at RBKweb'ere har vært der og vet om den?
Det finnes vel et RBK-miljø i Tsjekkia, men ellers i verden skal man lete lenge før man finner en RBK-pub. |
|
| Back to top |
|
 |
gurgla Veteran
|
Posted: 01.08.2017 15:13 Post subject: |
|
|
Det er ikke så enkelt som at, spiller vi defensivt - trenger vi defensivt gode spillere - og motsatt. Skal vi stå høyere er det enda viktigere med spillere som kan vinne ballen.[/quote]
Men det er en grei forutsetning for å lykkes. Når man ikke har komplette spillere, som er like gode begge veier da må man prioritere etter deres styrke/svakhet.
Bruker man feks Vilmann og Dølle i angrepsrekken så kan en Helland type brukes. Straks du får Bendtner inn så må begge vingene jobbe steinhard for å kompensere. Nytter ikke å ha to slappfisker der fremme. |
|
| Back to top |
|
 |
hvittornado Junior
|
Posted: 01.08.2017 15:17 Post subject: |
|
|
| VTB wrote: | Noen som vet om noen gode puber som etter all sannsynlighet viser kampen i morgen med lyd og bra bilde i Budapest?  |
Har sett kamp i Budapest mange ganger, men husker ikke navnet på plassen..
Skal dog høre med en kamerat om han husker! |
|
| Back to top |
|
 |
VTB Proff

|
Posted: 01.08.2017 15:19 Post subject: |
|
|
| robbie wrote: | | VTB wrote: | Noen som vet om noen gode puber som etter all sannsynlighet viser kampen i morgen med lyd og bra bilde i Budapest?  |
Du forventer altså en såpass stor gjeng med ungarske Rosenborg-fans at de samles på en Pub i byen, og at RBKweb'ere har vært der og vet om den?
Det finnes vel et RBK-miljø i Tsjekkia, men ellers i verden skal man lete lenge før man finner en RBK-pub. |
Forventer ingenting, men min erfaring fra RBKweb er at det sitter en god del reisevante mennesker som har oppsøkt fotballpuber for å se Rosenborg rundt om i verden før. Jeg bryr meg ikke om det er andre RBK-fans/Celtic-fans der, så lenge de sender kampen med lyd. Har et par alternativer som sender live fotball, men ønsker å høre om noen har noen gode erfaringer herfra. _________________ To stjærna ska bli tre - vi får aldri nok! |
|
| Back to top |
|
 |
VTB Proff

|
Posted: 01.08.2017 15:21 Post subject: |
|
|
| hvittornado wrote: | | VTB wrote: | Noen som vet om noen gode puber som etter all sannsynlighet viser kampen i morgen med lyd og bra bilde i Budapest?  |
Tusen takk, setter pris på det!  _________________ To stjærna ska bli tre - vi får aldri nok! |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 01.08.2017 15:51 Post subject: |
|
|
| Virker som Celtic er veldig preget av at de ikke er i sesong. Det er det historien viser. I tillegg har de hatt skader. De har slitt mot skandinaviske lag, og har dårlig statistikk på bortebane i europa. |
|
| Back to top |
|
 |
Bagh Proff

|
Posted: 01.08.2017 15:57 Post subject: |
|
|
| Er merkelig nok mye mer rolig for denne kampen enn bortekampen. Jeg vet at vi kan ha kontroll på Celtic og komme til (store) sjanser. Regner dog likefullt med at nervene kommer til å ligge tykt utapå i morgen ettermiddag. |
|
| Back to top |
|
 |
Driblevækk Veteran
|
Posted: 01.08.2017 16:29 Post subject: |
|
|
Stemmer det at Celtic har 2-9-11 på de siste 22 bortekampene? _________________ Hanj Samuel e svart, æ si itj meir! (100% NILS) |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 01.08.2017 16:32 Post subject: |
|
|
| I de siste 22 bortekampene deres i e-cup ja, stusset på det selv. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 01.08.2017 16:34 Post subject: |
|
|
| De tapte vel stort sett alt under Deila? |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 01.08.2017 17:00 Post subject: |
|
|
http://www.bold.dk/fodbol...borg-brag/
- Vi har haft den sidste træningssession denne morgen, og både Erik og Griff var med. De er begge klar, og det er vigtigt for os.
kampen imorgen kommer til å bli ekstremt spennende, håper av hele mitt hjerte at Tore er med. det trenger vi!
satser på at det blir 10.årets kamp fra Lerkendal publikumet også, jeg skal gjøre mitt fra ØØ  |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 01.08.2017 17:04 Post subject: |
|
|
| Mikkelsen wrote: | | Virker som Celtic er veldig preget av at de ikke er i sesong. Det er det historien viser. I tillegg har de hatt skader. De har slitt mot skandinaviske lag, og har dårlig statistikk på bortebane i europa. |
De analysene dine blir skarpere for hver dag som går, Mikkelsen! |
|
| Back to top |
|
 |
Sysler Junior
|
Posted: 01.08.2017 18:02 Post subject: |
|
|
| Huff, har ikke trua på dette i det hele tatt. Tror Celtic enten knuser oss eller så scorer de sent i en jevn kamp. Unibet har 1.65 på Celtic går videre, virker litt fristende.... |
|
| Back to top |
|
 |
huffameg Rutinert

|
Posted: 01.08.2017 18:08 Post subject: |
|
|
| Noen som vet om pressekonferansen til Celtic blir sendt live noe sted? Den begynner vel 19:15. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 01.08.2017 18:16 Post subject: |
|
|
| Et britisk publag utenfor sesong. 2.95 på hjemmeseier er veldig fristende! |
|
| Back to top |
|
 |
toki Veteran

|
Posted: 01.08.2017 18:31 Post subject: |
|
|
Hvorvidt Rosenborg vinner i morgen tør jeg ikke spå, men finnes det noen lag i Europa som er dårligere enn Celtic og trekker 50 000 tilskuere? _________________ 04.12.96 |
|
| Back to top |
|
 |
Vakker Blomst Rutinert
|
Posted: 01.08.2017 18:31 Post subject: |
|
|
| sidebob wrote: | | Noen som vet om pressekonferansen til Celtic blir sendt live noe sted? Den begynner vel 19:15. |
VGTV nå |
|
| Back to top |
|
 |
huffameg Rutinert

|
Posted: 01.08.2017 18:37 Post subject: |
|
|
Takk!  |
|
| Back to top |
|
 |
JB Veteran
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
|
Posted: 01.08.2017 20:01 Post subject: |
|
|
| Sysler wrote: | | Huff, har ikke trua på dette i det hele tatt. Tror Celtic enten knuser oss eller så scorer de sent i en jevn kamp. Unibet har 1.65 på Celtic går videre, virker litt fristende.... |
For en pessimist.!! Kosn instilling er det her til eget lag da?
Må da værra sterk i trua. Det herre går bra det.
Celtic har et større navn enn de fortjener, mye pga de fanatiske tilskueran, og det store stadionet. Men sportslig er ikke bedre enn at vi gruser dem hjemme på Lerkendal. _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka. |
|
| Back to top |
|
 |
ErdoganLomas Proff
|
Posted: 01.08.2017 20:11 Post subject: |
|
|
| toki wrote: | | Hvorvidt Rosenborg vinner i morgen tør jeg ikke spå, men finnes det noen lag i Europa som er dårligere enn Celtic og trekker 50 000 tilskuere? |
Finnes sikkert noen lag i Bundesliga og 2.Bundesliga tipper jeg  |
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 01.08.2017 20:34 Post subject: |
|
|
| VTB wrote: | | hvittornado wrote: | | VTB wrote: | Noen som vet om noen gode puber som etter all sannsynlighet viser kampen i morgen med lyd og bra bilde i Budapest?  |
Tusen takk, setter pris på det!  |
Tips til rosenborgere i utlandet:
Finn en irsk pub (bør ikke være så vanskelig uansett hvor du er). Da er det god sjanse for at de viser Celtic. Selv er jeg i Barcelona og har funnet en irsk pub som viser kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
toki Veteran

|
Posted: 01.08.2017 21:32 Post subject: |
|
|
Tolv personer er visstnok arrestert ifb. bannersaken hos Celtic-supporterne. Kan vel fort bli stille på Celtic Park i lengre tid hvis det er slik de skal løse problemene sine. _________________ 04.12.96 |
|
| Back to top |
|
 |
Driblevækk Veteran
|
Posted: 01.08.2017 22:09 Post subject: |
|
|
Har 3 puber etter hverandre som viser kampen her på Kypros. Den ene er en ren skotsk pub med masse klubblogoer fra skotske klubber, også Celtic.
Burde jeg være såpass tøff?  _________________ Hanj Samuel e svart, æ si itj meir! (100% NILS) |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 01.08.2017 22:23 Post subject: |
|
|
| Skjønner ikke hvordan enkelte RBK supportere ikke kan klare å planlegge ferien sin så de ikke går glipp av disse kvalikkrundene. Tenker da på 3. kvalikkrunde som er den meste spennende og viktigste runden. |
|
| Back to top |
|
 |
MariusV Veteran
|
Posted: 01.08.2017 23:05 Post subject: |
|
|
| gurgla wrote: |
Bruker man feks Vilmann og Dølle i angrepsrekken så kan en Helland type brukes. Straks du får Bendtner inn så må begge vingene jobbe steinhard for å kompensere. Nytter ikke å ha to slappfisker der fremme. |
Dette har jeg aldri forstått. Hvordan skal en defensivt hardtarbeidende spiss kompensere for at vingen ikke løper tilbake og hindrer en 2 mot 1 situasjon på kanten?
Tenkte over dette her om dagen da jeg av en eller annen grunn kom til å tenke på at JJ satte Svensson på venstre ving for å gi Chibuike "hjelp" defensivt under cupfinalen(?) mot Molde(?) for en haug med år siden.
Min fotballfaglige kompetanse er dog lav, så hvis noen på pedagogisk vis kunne forklart meg hvorfor dette gir mening, så ville jeg blitt veldig glad!  |
|
| Back to top |
|
 |
|