Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Flere enn meg som flyr opp fra Oslo på onsdag for å se kampen? Flyet mitt lander fem på åtte på Værnes så håper virkelig det ikke blir forsinket
Posted: 29.07.2017 20:38 Post subject:
Greier ikke å få kjøpt billett jeg
Selv om jeg legger inn ordre på bare 1 billett så får jeg ikke napp over hele stadionen.
Betviler sterkt at det allerede er utsolgt så dette bør fikses!
Hele stadion er utsolgt. Alle felter er markert med grå. Kan være det åpner seg enkeltplasser her og der av uante grunner, men da skal man være rask på.
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
Posted: 29.07.2017 20:52 Post subject:
Sigurd wrote:
Flere enn meg som flyr opp fra Oslo på onsdag for å se kampen? Flyet mitt lander fem på åtte på Værnes så håper virkelig det ikke blir forsinket
Skal holde hardt å rekke til Lerkendal 20:45 når flyet har estimert ankomst 19:55. Tar litt tid å komme seg ut også. Så om du ikke har en rallysjåfør med blålys stående på utsiden, er du ikke på Lerkendal før etter kampstart
Selv tar jeg morgentoget fra oslo, og er i Trondheim kl 15:30, i god tid til å varme opp både på pub i byen og på kjernen før kampen. _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka.
Det er ikke noe problem. Forventet landing 1955 bruker som regel å bety 1945. Så er det bare å hive seg i en taxi så er du på Lerkendal senest 2015-2020. Men klart, du tåler ikke mye forsinkelser.
Det er ikke noe problem. Forventet landing 1955 bruker som regel å bety 1945. Så er det bare å hive seg i en taxi så er du på Lerkendal senest 2015-2020. Men klart, du tåler ikke mye forsinkelser.
Ev om du ikke vil bruke så mye penger på taxi.
Om du rekker toget 1954, så er det på Trondheim S kl 2029. Rekker akkurat kampstart da _________________ Rosenborg e laget!
Tror jeg ville stått over kollektiv transport når det er så små tidsmarginer, men klart, liker man å kjenne litt på adrenalinet så er det jo et godt alternativ.
Det er nå uansett bedre å komme 5 minutt for sent til kampen, enn å dra 5 minutt før kampslutt (det er alltid noen morons som frivillig går noen minutter før kampslutt for å slippe bilkø på vei hjem, kan banne på at det skjer nå på onsdag også, uavhenig av resultat)
Ev om du ikke vil bruke så mye penger på taxi.
Om du rekker toget 1954, så er det på Trondheim S kl 2029. Rekker akkurat kampstart da
På pollen i resultattipstråden har vi 50/50 nå.
_________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Startoppstilling:
De Vries
Ralston
Ajer
Tierney
Miller
Kouassi
Ntcham
Hayes
McGregor
Sinclair
Forrest
Innbyttere:
Gordon
Bitton
Ciftci
Armstrong
Rogic
Benyu
McCart
Henderson
Hill
Hazard
Aitchison
Informasjon fra Celtics nettside.
PS: Nevner at St. Johnstone slo Sunderland 3-0 for to uker siden. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Posted: 30.07.2017 00:19 Post subject:
Svetter ikke nevenverdig av de målene der. Ser ut som de spiller mot Graham Sports & Friends eller noe... Dårlig press, store avstander og en motstander som i praksis spiller for ingenting.
0-5 må da være feil. Celticfansen sier jo at den eneste grunnen til at de ikke knuste oss var at de manglet spisser. Hvordan kunne de score 5 uten spisser?
Seriøst: Hva slags lag stilte Sunderland med? Lenge siden jeg har sett så dårlig forsvarsspill. Alt mangler jo...og for noen håpløse mål...i alle fall 3 av de.
Edit : Sunderland sliter tydeligvis mot de fleste lag i oppkjøringen. Tap 3-0 for St.Johnstone, U mot Hibernian og Scunthorpe skremmer vel ingen.
Men selvsagt ikke negativt for Celtic med en positiv opplevelse. _________________ Rosenborg e laget!
Er noe slikt jeg frykter på onsdag, tidlig mål i mot som følge av tabber, og Celtic får to-tre kjappe. Men forsvarsspillet til Sunderland på noen av de målene var det virkelig kvalitet på
Kjenner jeg får feriemage av å tenke på kampen... _________________ Hanj Samuel e svart, æ si itj meir! (100% NILS)
Nokså typisk treningskamp den der 5-0-kampen. Mange utskiftninger fra startoppstillingen mot RBK (Lustig var ikke en gang med til Sunderland) og masse bytter (alle får prøve seg litt). Liam Henderson fikk også prøvd seg siste kvarteret.
Sikkert en fin gjennomkjøring og gir selvsagt mer selvtillit å vinne 5-0 enn om de hadde tapt, men det virker ikke som vi kan legge for mye i den kampen der. Sunderland virket nokså rustne.
Men vi har den 12. mann på tribunen denne gangen _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å