| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
niccolai Veteran
|
Posted: 27.07.2017 11:14 Post subject: |
|
|
Isolert sett så er det å ikke score på bortemål en potensiell dødsdom.
Forstå meg rett her. Det er bedre enn å tape, og jeg hadde absolutt ingen forhåpninger om noe mer enn et, etmåls tap.
Men veldig irriterende at vi ikke fikk det målet.
Med 0-0, er det faktisk en fordel Celtic her.
1-1 er de videre, 2-2 er de videre.. altså Vi må score.. . _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 27.07.2017 11:16 Post subject: |
|
|
Ikke bare må vi score, vi MÅ vinne. Det er eneste måte vi går videre på. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 27.07.2017 11:17 Post subject: |
|
|
| OrionPax wrote: | | Ikke bare må vi score, vi MÅ vinne. Det er eneste måte vi går videre på. |
Jepp, og det er det som bekymrer meg.
Har en uggen følelse over dette. Spesielt når vi alle er høyt oppe etter en god kamp.
Celtic kan bare ligge bakpå, og kontrollere dette på Lerkendal.
Isolert sett. Så leder Celtic før denne kampen.. _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
| Back to top |
|
 |
Driblevækk Veteran
|
Posted: 27.07.2017 11:24 Post subject: |
|
|
0-0 etter 90, avgjør i andre ekstraomgang når Celtic er slitne.
Herregud som jeg gruer meg. |
|
| Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 27.07.2017 11:35 Post subject: |
|
|
Utrolig viktig kamp. Hvis vi ryker, så frykter jeg at motstanden vi møter i EL-playoff blir alt for stor.
Utgangspunktet er enkelt - vi må score flere mål enn de på Lerkendal. |
|
| Back to top |
|
 |
håpløs Veteran
|
Posted: 27.07.2017 11:43 Post subject: |
|
|
| niccolai wrote: | | OrionPax wrote: | | Ikke bare må vi score, vi MÅ vinne. Det er eneste måte vi går videre på. |
Har en uggen følelse over dette. Spesielt når vi alle er høyt oppe etter en god kamp.
Isolert sett. Så leder Celtic før denne kampen.. |
Vel, det er fullt mulig at to slitne lag (Celtic ute av form, vi må jage ball) ender på 0-0 og straffespark. Celtic har da presset på seg i ekstromg som seedet lag, til og med i playoff, så hva gjør de da.. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 27.07.2017 11:43 Post subject: |
|
|
| niccolai wrote: | | Celtic kan bare ligge bakpå, og kontrollere dette på Lerkendal. |
Håper det. Da kommer vi til å knuse dem. Jevtovic, De Lanlay og Vilhjalmsson vil skyte dem i senk. |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 27.07.2017 11:45 Post subject: |
|
|
| Art Vandelay wrote: | Utrolig viktig kamp. Hvis vi ryker, så frykter jeg at motstanden vi møter i EL-playoff blir alt for stor.
Utgangspunktet er enkelt - vi må score flere mål enn de på Lerkendal. |
Eller enda enklere: Vi må vinne  |
|
| Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 27.07.2017 11:46 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | niccolai wrote: | | Celtic kan bare ligge bakpå, og kontrollere dette på Lerkendal. |
Håper det. Da kommer vi til å knuse dem. Jevtovic, De Lanlay og Vilhjalmsson vil skyte dem i senk. |
Bra noen er mer opptimistisk enn meg.
Rodgers er en slu rev..
De ble jo kjørt totalt på rævva av Hapoel Beer Sheeva i fjor.
Flaks at de kom seg inn i CL faktisk. _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 27.07.2017 11:47 Post subject: |
|
|
| Flyr opp fra Oslo etter jobb for å få med meg denne. Skandale hvis det ikke blir fullsatt stadion. |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 27.07.2017 11:49 Post subject: |
|
|
| Synes også dette er uggent. Føler meg rimelig sikker på at vi, en uke fra nå, sitter her på RBKWeb og irriterer oss over sjansene vi burde scoret på i gårsdagens oppgjør. |
|
| Back to top |
|
 |
OzzeyH Proff

|
|
|
Mulig fordel oss at de skal møte Sunderland i treningskamp på lørdag å. Tørr vi satse på slitne bein og skader?  |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
|
|
| niccolai wrote: | | OrionPax wrote: | | Ikke bare må vi score, vi MÅ vinne. Det er eneste måte vi går videre på. |
Isolert sett. Så leder Celtic før denne kampen.. |
Hvis begge lag hadde vært i sesong hadde jeg vært enig. Celtic vil nok veldig gjerne score før 70 min fordi de vet at de holder dårligere enn RBK.
Jeg tror de blir utålmodige hvis de ikke scorer i 1. omgang |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 27.07.2017 11:56 Post subject: |
|
|
| Bananskrue wrote: | | Synes også dette er uggent. Føler meg rimelig sikker på at vi, en uke fra nå, sitter her på RBKWeb og irriterer oss over sjansene vi burde scoret på i gårsdagens oppgjør. |
Det er det jeg også er redd for. Ikke at vi alle er pessimister, men at vi ser de kjempesjansene vi hadde og at vi ikke utnyttet at Celtic ikke var i form.
Nå risikerer vi å gå inn i denne kampen med høye skuldre og "vi må ikke få baklengs" heller enn å kjøre på. |
|
| Back to top |
|
 |
Altitude Rutinert
|
Posted: 27.07.2017 11:56 Post subject: |
|
|
Synes ikke at 0-0 er så veldig godt utgangspunkt egentlig. Rosenborg spilte sin beste kamp for året, mens Celtic trolig spilte svakere enn på lenge. RBK hadde flere store sjanser som man MÅ sette på dette nivået. Jeg frykter at vi ikke fikk straffet Celtic så mye som vi burde. En slik prestasjon burde gitt minst 0-1 fordel oss, men her spiller vi årets beste kamp og fortsatt så scorer vi ikke.
Tror det er ganske sannsynlig at Celtic undervurderte RBK før kampen i går. Det kommer ikke til å skje igjen neste onsdag. Rosenborg må fremover for å score, og det kommer til å gi Celtic en del rom som passer dem godt. Det lukter 1-1 lang vei her. Tror dessverre at sjansebommene vi hadde i går blir skjebnesvangre. |
|
| Back to top |
|
 |
JB Veteran
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
|
Posted: 27.07.2017 11:59 Post subject: |
|
|
Driter egentlig i resultatet, lenge vi scorer 1 mål mere enn Celtic.
Vi skal spille hjemme for 21500 trøndere, og som Kåre så fint sa i går.. "Dette blir cupfinale på hjemmebane"
Vi ER bedre enn Celtic på Lerkendal, og Celtic er utrolig mye svakere på utebane, enn hjemme i skotland.
Dette går veien.
 _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka. |
|
| Back to top |
|
 |
Marieek Junior
|
Posted: 27.07.2017 12:03 Post subject: |
|
|
| RBK-Nr1 wrote: | | Marieek wrote: | | Noen som har en billett på ØØ til salgs? Fattern skulle hatt en, men var for sen med å bestille på ticketmaster. |
Du får prøve på fredag om det er utsolgt. Da legges sesongkortene som ikke er gjenkjøpt ut for ordinært salg! |
takk for tips! Vet du når på dagen de blir lagt ut ? |
|
| Back to top |
|
 |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 27.07.2017 12:06 Post subject: |
|
|
| Bananskrue wrote: | | Synes også dette er uggent. Føler meg rimelig sikker på at vi, en uke fra nå, sitter her på RBKWeb og irriterer oss over sjansene vi burde scoret på i gårsdagens oppgjør. |
Jeg er også der
Jublet selvsagt vilt for 0-0 i går kveld, men jo mer jeg tenker på det jo mer irritert blir jeg på de 2-3 bommene vi hadde i går. Steike så godt det hadde vært med 0-1 i går.
Vi er selvsagt fullt i stand til å score både ett og to neste onsdag, men kan vi klare å holde rent?
 _________________ Rosenborg e laget!
Twitter : @JohnTiger67 |
|
| Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 27.07.2017 12:09 Post subject: |
|
|
| Kan man håpe på -10 og snøfokk så tidlig som 2.aug? |
|
| Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 27.07.2017 12:11 Post subject: |
|
|
Sa til meg selv i går;
"Skal vi gå videre må vi sette slike sjanse" _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
| Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 27.07.2017 12:14 Post subject: |
|
|
| Selvsagt, dette er trheim. |
|
| Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 27.07.2017 12:20 Post subject: |
|
|
Er vi fullt skjerpet, konsentrerte og alle mann gjør jobben sin så kan dette virkelig gå veien. Kampen mot Apoel på hjemmebane forrige sesong var veldig bra sett bort fra målet de fikk, spiller vi slik neste onsdag tror jeg dette blir veldig bra. _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
| Back to top |
|
 |
Slartibartfast Proff

|
Posted: 27.07.2017 12:31 Post subject: |
|
|
Er også livredd for at det blir en ny kamp der vi i ettertid må se tilbake på sjansene vi forspilte, som ville sendt oss videre hvis vi hadde satt dem. Jeg går fortsatt rett som det er og ergrer meg over Prica sitt skudd i stanga og Bakenga som feilberegner returen mot FCK i 2010. Og Konradsens kjempesjanse mot APOEL i fjor. Takler ikke enda en sånn opplevelse!
Uansett, dette blir en helt ulidelig spennende kamp. Fullsatt Lerkendal mot Celtic, og sikret Europa-spill i potten. Har ikke vært så hypet før en kamp siden nettopp FCK i 2010. _________________ It's hope in a hanging snore......
Fishing snore! |
|
| Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 27.07.2017 12:36 Post subject: |
|
|
| Slartibartfast wrote: | Er også livredd for at det blir en ny kamp der vi i ettertid må se tilbake på sjansene vi forspilte, som ville sendt oss videre hvis vi hadde satt dem. Jeg går fortsatt rett som det er og ergrer meg over Prica sitt skudd i stanga og Bakenga som feilberegner returen mot FCK i 2010. Og Konradsens kjempesjanse mot APOEL i fjor. Takler ikke enda en sånn opplevelse!
Uansett, dette blir en helt ulidelig spennende kamp. Fullsatt Lerkendal mot Celtic, og sikret Europa-spill i potten. Har ikke vært så hypet før en kamp siden nettopp FCK i 2010. |
Tror sjeldent jeg har vært så langt nede som APOEL kampen i fjor.. Da de fikk inn det målet.. huff..
Er redd dette kan bli scenario:
Vi scorer 1-0... så scorer Celtic 1 mot slutten.. huff.. _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
| Back to top |
|
 |
Brera Proff
|
Posted: 27.07.2017 12:47 Post subject: |
|
|
| Uansett hvordan det går, er det utrolig morsomt med slike kamper igjen på Lerkendal! Er liksom noe litt annet med Celtic enn Kristiansund... |
|
| Back to top |
|
 |
|