English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Celtic - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 50, 51, 52  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Banens beste
Hansen
0%
 0%  [ 0 ]
Hedenstad
2%
 2%  [ 3 ]
Reginiussen
7%
 7%  [ 8 ]
Skjelvik
2%
 2%  [ 3 ]
Meling
8%
 8%  [ 9 ]
Jensen
21%
 21%  [ 23 ]
Konradsen
46%
 46%  [ 50 ]
Midtsjø
0%
 0%  [ 1 ]
Jevtovic
0%
 0%  [ 0 ]
Bendtner
10%
 10%  [ 11 ]
de Lanlay
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 108

Author Message
Driblevækk
Veteran

PostPosted: 26.07.2017 11:49    Post subject: Reply with quote

SHJINNJWÆST wrote:
Hedon wrote:
SHJINNJWÆST wrote:
Lol til de som irriterer seg over celtic, men likevel er villig til å betale dem for å se kampen.

Hva er lol med det? Man er jo forbannet på Celtic nettopp fordi de har gjort det slik at eneste måten å få se kampen på er å betale dem. Har store problemer med å se poenget ditt.

Ikke noe lol med det om du er 12 år ikke ikke ser sammenhenger. Ved å betale Celtic bidrar du dermed til å gjøre det lønnsomt å drive sånn, og du er en direkte årsak til problemet. Helt greit det, men ikke irriter deg eller klag på celtic da. Kan si hva man vil om Celtic, men det faktiske problemet er jo at folk faktisk går med på det. #Cuckedbyceltic

Går an å være forbanna på Celtic men samtidig betale dem for å få sett kampen. Litt som NRK når det er VM.
apekatt
Senior

PostPosted: 26.07.2017 11:49    Post subject: Reply with quote

Driblevækk wrote:
Valgte premium jeg. Tar ingen sjanser på kornete bilde når jeg kobler på 55-tommer.

Ser du om det går an å streame i lavere kvalitet om ønskelig da? Skal streame hjemme i kveld jeg også. Ønsker å unngå opptøyer, hehe.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Driblevækk
Veteran

PostPosted: 26.07.2017 11:54    Post subject: Reply with quote

apekatt wrote:
Driblevækk wrote:
Valgte premium jeg. Tar ingen sjanser på kornete bilde når jeg kobler på 55-tommer.

Ser du om det går an å streame i lavere kvalitet om ønskelig da? Skal streame hjemme i kveld jeg også. Ønsker å unngå opptøyer, hehe.

Det ser sånn ut! Very Happy Alt fra 500-1800
quentez
Veteran

PostPosted: 26.07.2017 11:56    Post subject: Reply with quote

Kan banne på at Celtic TV ikke har kapasitet til å takle tusenvis av trøndere som ønsker å se kampen. Blir et bufremareritt.
Back to top
View user's profile Send private message
mrklin
Junior

PostPosted: 26.07.2017 11:57    Post subject: Reply with quote

machiavelli wrote:
Jaha, og hva består mye mer erfaringen av? Noen innhopp og noen få kamper for Australia på landslagsnivå? Det er bare å se hvordan Gersbach ofte har spilt for oss. Han stresser mer enn Meling og han spiller ofte for naivt. Han gjorde en veldig god figur sist, men vil ikke ta sjansen på Gersbach.

Meling har spilt flere kamper på høyere nivå (ES vs A-League), men jeg vil heller ha Skjelvik der. Problemet er at vi har ingen til å gå inn ved siden av reginiussen i det tilfellet. Bjørdal er altfor svak. Rasmussen har man visst ingen tiltro til.

Tror det er forskjellen på vårt syn i det. Det du anser som stresset ser jeg på som "ikke-så-naivt-som-Meling" i at han forsøker litt for ofte å spille seg ut og roter seg bort. Er også et element at hele teorien bygger på hvordan venstresiden er mer utsatt for åpne rom så lenge Vilhjalmsson er ment å trekke inn, da ser jeg på farten til Gersbach som større og bedre å ha.
Blir jo fort synsing så ikke noe jeg skal være bastant på. Vi er hjertens enige om at Skjelvik hadde vært best, men alternativene i midtforsvaret gjør forbedringen på backen smertelig "dyr" i tapt fart, det eneste som kan berge stopperne ved siden av Tore.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
machiavelli
Veteran

PostPosted: 26.07.2017 12:00    Post subject: Reply with quote

quentez wrote:
Kan banne på at Celtic TV ikke har kapasitet til å takle tusenvis av trøndere som ønsker å se kampen. Blir et bufremareritt.

Blir nok radio idag ja
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 26.07.2017 12:02    Post subject: Reply with quote

SHJINNJWÆST wrote:
Ikke noe lol med det om du er 12 år ikke ikke ser sammenhenger. Ved å betale Celtic bidrar du dermed til å gjøre det lønnsomt å drive sånn, og du er en direkte årsak til problemet. Helt greit det, men ikke irriter deg eller klag på celtic da. Kan si hva man vil om Celtic, men det faktiske problemet er jo at folk faktisk går med på det. #Cuckedbyceltic

Hjelpe meg, for et nivå.

Kanskje du skulle vært på voksendelen av forumet, for her er det tydeligvis bare 12-åringer (aka pragmatiske mennesker).
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Driblevækk
Veteran

PostPosted: 26.07.2017 12:05    Post subject: Reply with quote

quentez wrote:

Dette går bra! RBK
jaso
Senior

PostPosted: 26.07.2017 12:06    Post subject: Reply with quote

Nokon som veit om det blir starta sending ei stund før kampen? Greitt å få testa om eg kan få casta over på storskjerm før kampen og ikkje bruke første 30 på å sjekke kva løysing eg skal bruke.

Kjenner eg blir irritert over at eg må irritere meg over slike unødvendige ting Mad

Kjem til å ha Nrk sport klar iallfall..
Back to top
fab4fan
Proff

PostPosted: 26.07.2017 12:09    Post subject: Reply with quote

Sikkert "far fetched", men noe som vet om noen utesteder i Bergen som viser kampen? Scotsman? RBK
MkBerg
Veteran

PostPosted: 26.07.2017 12:33    Post subject: Reply with quote

Hold an! Hvordan er ståa i trondhjemstraktene med tanke på kamptitting i fellesskap? Jeg akter ikke å ta del i denne emosjonelle berg-og-dalbaneturen som det kommer til å bli alene. Pub?

Last edited by MkBerg on 26.07.2017 12:36; edited 1 time in total
Back to top
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 26.07.2017 12:35    Post subject: Reply with quote

SHJINNJWÆST wrote:
Mustrum Ridcully wrote:
SHJINNJWÆST wrote:
Lol til de som irriterer seg over celtic, men likevel er villig til å betale dem for å se kampen.

Det er jo mulig at kjærligheten til Rosenborg er større enn irritasjonen over Celtic, hvem vet?

Hva tjener ROsenborg på at du betaler Celtic for å se kampen? Ikke bland manglende impulskontroll med kjærlighet for laget ditt

Hvor får du dette med manglende impulskontroll fra? Og hvem har sagt noe om at RBK skal tjene noe på opplegget? Hold deg til tema, du har mer enn nok med å holde styr på det virker det som.
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 26.07.2017 12:52    Post subject: Reply with quote

MkBerg wrote:
Hold an! Hvordan er ståa i trondhjemstraktene med tanke på kamptitting i fellesskap? Jeg akter ikke å ta del i denne emosjonelle berg-og-dalbaneturen som det kommer til å bli alene. Pub?

Tja, var en kar her i går som skulle vise kampen i kjellern sin, men så gikk han bananas, så fraråder det alternativet.

Ellers er jo pub alltid en mulighet, men jeg ringte iallefall three lions i går og de hadde reservert ut alle bordene for en stund siden, vet ikke hvordan det evt er med lille london, men regner med det er mye det samme der.
Back to top
Torgeir
Rutinert

PostPosted: 26.07.2017 13:05    Post subject: Reply with quote

Litt flere nyheter:
http://www.dagbladet.no/s...r/68540798
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 26.07.2017 13:13    Post subject: Reply with quote

Tipper det viser seg at både Dembele og Sviatchenko spiller, pleier å være sånn med stjerner som er "usikre".
Back to top
tombur
Veteran

PostPosted: 26.07.2017 13:20    Post subject: Reply with quote

Lustig og Ajer......... Hahahhaha. og uten Griffiths og Dembele Ja, om vi taper stygt for dette Celtic-laget nå, selv med taktikken vår så bør kåre ha vett nok til å gå på dagen.
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 26.07.2017 13:24    Post subject: Reply with quote

Det er viktig at vi angriper på dem og at backene tørr å bli med. Lustig har bra innleggsfot og god offensiv. Viktig at vi får han mer til å spille defensivt enn offensivt i dag. KI må være flink til å spille på det RBK er gode på og det Celtic er dårlige i. Og en av tingene RBK er dårlige på, er å ligge å forsvare seg.
Back to top
Socrates
Veteran

PostPosted: 26.07.2017 13:24    Post subject: Reply with quote

Sitter selv med en følelse av at Dembele starter.
Back to top
machiavelli
Veteran

PostPosted: 26.07.2017 13:29    Post subject: Reply with quote

tombur wrote:
Lustig og Ajer......... Hahahhaha. og uten Griffiths og Dembele Ja, om vi taper stygt for dette Celtic-laget nå, selv med taktikken vår så bør kåre ha vett nok til å gå på dagen.

Logg av
Back to top
niccolai
Veteran

PostPosted: 26.07.2017 13:34    Post subject: Reply with quote

At ikke moderatorerne, eller de som styrer denne siden gjør noe med forumbrukere som Tombur er meg en gåte.

Ikke har han peiling på fotball, og han spyr bare eder og galle.
Jeg ønsker saklig, og god diskusjon om Rosenborg BK.

Lustig er en meget god høyreback, og er mange klasser bedre enn det vi har.
Ajer har tatt store steg, og har overbevist på treniger. Han briljerte for u21laget, og har vært i hardtrening.
Ajer er nok bedre nå, enn hva han var når han spilte på Start.

Kåre I. Har bevist at han har en bra trener. Han fortjener uendelig mye mer, enn å få dritt fra deg Tombur.

Sitat fra Ivar Hoff..
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 26.07.2017 13:38    Post subject: Reply with quote

niccolai wrote:
At ikke moderatorerne, eller de som styrer denne siden gjør noe med forumbrukere som Tombur er meg en gåte.

Hva skal vi gjøre, mener du? Stenge brukeren fordi han har toskete meninger?

RBKweb har fungert uten spesielt aktiv moderering, mye takhøyde og sterk internjustis i 15 år, og vi har ingen planer om å endre på dette. Tombur har ikke skrevet noe som skal tilsi noen spesiell rekasjon, etter hva jeg har sett.
Back to top
tombur
Veteran

PostPosted: 26.07.2017 13:38    Post subject: Reply with quote

niccolai wrote:

Ajer har tatt store steg, og har overbevist på treniger. Han briljerte for u21laget, og har vært i hardtrening.

Kåre I. Har bevist at han har en bra trener. Han fortjener uendelig mye mer, enn å få dritt fra deg Tombur.

- Så du mener at jeg skal knebles og kanskje utestenges fordi jeg deler meningene mine? skikkelig sindig kar du! Jeg er Rosenborg-supporter, det finnes ingen verdens grunn til å utestenge meg fra dette forumet. Slik du viser med denne kommentaren at du ikke tåler kritikk er det stor grunn til å mistenke at du er en av sinkene på brakka.
niccolai
Veteran

PostPosted: 26.07.2017 13:40    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
niccolai wrote:

Hva skal vi gjøre, mener du? Stenge brukeren fordi han har toskete meninger?

RBKweb har fungert uten spesielt aktiv moderering og sterk internjustis i 15 år, og vi har ingen planer om å endre på dette. Tombur har ikke skrevet noe som skal tilsi noen spesiell rekasjon, etter hva jeg har sett.

Godt poeng. Men jeg føler diskusjonen blir ødelagt.
Blir liksom ikke fristet til å være her inne, han drar jo nivået ned mange hakk..
*rister på hodet*
Måten han fablet på Celtic sitt forum også.. man får vel bare ignorere hans innspill, og ikke gi det mer oppmerksomhet, enn hva jeg allerede har gjort.

Sitat fra Ivar Hoff..
Back to top
niccolai
Veteran

PostPosted: 26.07.2017 13:42    Post subject: Reply with quote

tombur wrote:
niccolai wrote:

- Så du mener at jeg skal knebles og kanskje utestenges fordi jeg deler meningene mine? skikkelig sindig kar du! Jeg er Rosenborg-supporter, det finnes ingen verdens grunn til å utestenge meg fra dette forumet. Slik du viser med denne kommentaren at du ikke tåler kritikk er det stor grunn til å mistenke at du er en av sinkene på brakka.

Mente ikke utestengelse, har heller aldri sagt det.

Sitat fra Ivar Hoff..
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 26.07.2017 13:43    Post subject: Reply with quote

Tommel'n opp!

Kamptråder er ofte usaklige, og bærer preg av mye nerver og høyt spenning- og tenningsnivå hos mange. Ønsker ikke å stoppe dette, selv om vi selvfølgelig helst ser at folk skriver mer enn bare babbel. Vi er strengere med modereringen i en del andre tråder.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 50, 51, 52  Next
Page 21 of 52

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb