| View previous topic :: View next topic   | 

| Banens beste | 

| Hansen | 

| 
			   0%  | 
			  [ 0 ] | 

| Hedenstad | 

| 
			   2%  | 
			  [ 3 ] | 

| Reginiussen | 

| 
			   7%  | 
			  [ 8 ] | 

| Skjelvik | 

| 
			   2%  | 
			  [ 3 ] | 

| Meling | 

| 
			   8%  | 
			  [ 9 ] | 

| Jensen | 

| 
			   21%  | 
			  [ 23 ] | 

| Konradsen | 

| 
			   46%  | 
			  [ 50 ] | 

| Midtsjø | 

| 
			   0%  | 
			  [ 1 ] | 

| Jevtovic | 

| 
			   0%  | 
			  [ 0 ] | 

| Bendtner | 

| 
			   10%  | 
			  [ 11 ] | 

| de Lanlay | 

| 
			   0%  | 
			  [ 0 ] | 

| 

| Total Votes : 108 | 

| 

| Author | 
		Message | 

tombur Veteran

Joined: 09 Aug 2012 Posts: 1065 Location: PÃ¥ ryggen til hesten
  | 

Posted: 25.07.2017 11:21    Post subject:  | 
				     | 

| 

Vil bare opplyse folk om at jeg ikke er en Molde-supporter. Har alltid støttet mitt kjære Rosenborg. Derfor gjør det så utrolig vondt å tenke på at denne elendigheten vil få fortsette helt til siffrene blir stygge over lengre tid. Det kan like gjerne starte i denne kampen. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Jakob Veteran

| 

Posted: 25.07.2017 11:24    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Jeg er imot å endre formasjon på grunn av én spiller før årets viktigste kamp. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

ErlingN Junior

| 

Posted: 25.07.2017 11:25    Post subject:  | 
				     | 

| 

Hørte rykter om at Three Lions skulle vise kampen, men vet noen om en pub i Oslo som er like fornuftig? Hvis det først skal være en dårlig stream, så kan den i det minste være dårlig i selskap med andre... _________________ "ÅH - sjokoladebananer!!" | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

machiavelli Veteran

| 

Posted: 25.07.2017 11:26    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Lille London snakker også om at de skal prøve å finne en løsning for kampen. Tviler på det blir noe ut av noe av det. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

niccolai Veteran

| 

Posted: 25.07.2017 11:27    Post subject:  | 
				     | 

| 

Elendighet?.

Hvilken elendighet er klubben i?.

Vi leder serien. Vi har vunnet "The Double" to år på rad.

Spillet har vel ikke vært glitrende i år, men vi har levert såpass at vi leder serien, og er i 3.kvall i CL.

Vi må stikke fingeren i jorden, og erkjenne at vi er lille Rosenborg fra Norge. _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"

Sitat fra Ivar Hoff.. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

machiavelli Veteran

| 

Posted: 25.07.2017 11:29    Post subject:  | 
				     | 

| 

| tombur wrote: | 	 		  | Vil bare opplyse folk om at jeg ikke er en Molde-supporter. Har alltid støttet mitt kjære Rosenborg. Derfor gjør det så utrolig vondt å tenke på at denne elendigheten vil få fortsette helt til siffrene blir stygge over lengre tid. Det kan like gjerne starte i denne kampen. | 	  

Hold oppgulpet ditt for deg selv og ikke smør det utover CL-kvalikkmotstandernes forum. Det er flaut. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Predicted Veteran

| 

Posted: 25.07.2017 11:29    Post subject:  | 
				     | 

| 

| tombur wrote: | 	 		  | Vil bare opplyse folk om at jeg ikke er en Molde-supporter. Har alltid støttet mitt kjære Rosenborg. Derfor gjør det så utrolig vondt å tenke på at denne elendigheten vil få fortsette helt til siffrene blir stygge over lengre tid. Det kan like gjerne starte i denne kampen. | 	  

Vil bare minne på at ikke alt var en dans på roser under Eggen heller. Jeg mener det er noen mangler i trenerteamet, men Bruttern er freda for øyeblikket. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

niccolai Veteran

| 

Posted: 25.07.2017 11:33    Post subject:  | 
				     | 

| 

Tombur du kan umulig ha vært gammel nok til å ha vært vitne til Eggen epoken.

Som det sies. Alt var ikke bare fryd og gammen under Eggen heller..

Vi hadde enkelte sesonger der ting ikke glidde perfekt.. 

Nå er Rosenborg i en slik posisjon. De har mistet Selnæs og Svensson. Det merker man .. enkelt å greit.. 

Håper RBK kan gi Celtic kamp, men frykter at Celtic blir for sterke.. men har et håp   _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"

Sitat fra Ivar Hoff.. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

skrukken Rutinert

| 

Posted: 25.07.2017 11:37    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Folk må stikke fingeren i jorda litt.  Vi har spilt rævva vårsesonger for så å kvale inn i Europa med nød og neppe før.  2000 gulla vi oss videre mot shelbourne, for så flakse inn i mesterligaen mot dunaferr fra ungarn. Ståa er ikke så utrolig gærn. Tar tid dette | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

tombur Veteran

| 

Posted: 25.07.2017 11:38    Post subject:  | 
				     | 

| 

Jeg har opplevd mye Eggen jeg. Men mitt liv har dessverre sett mer til folk som Knut Tørum, Erik Hamren,Trond Henriksen, Jønsson, Per Joar Hesten, og Per Joar Ingebrigtsen.  Tror til og med Tørum kunne fått mer ut av dette laget. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

niccolai Veteran

| 

Posted: 25.07.2017 11:41    Post subject:  | 
				     | 

| 

Tombur. 

Er ingen vits i diskutere med deg en gang.

Er så håpløst nivå at jeg blir matt. Er det mulig!

"Per Joar Ingebrigtsen" ...  Tillegg skriver du dritt om din egen klubb!.

Jeg bor på Østlandet. Jeg snakker aldri dritt om klubben min Rosenborg, uansett.  Spesielt ikke å hovere ovenfor Helland. Helland har tjent Rosenborg på en eksemplarisk måte. Er nå svært uheldig med skader.

Eier du ikke empati?.. _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"

Sitat fra Ivar Hoff.. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Hedon Forumsjef

| 

Posted: 25.07.2017 11:41    Post subject:  | 
				     | 

| 

Slutt med tombur-diskusjon nå. Og tombur please slutt og drit ut deg selv og andre RBK-fan på Celtic-forum.

Dembele ikke på trening for Celtic i dag, så enten er det noe i ryktene i går om at han er skadet - eller så er han på vei bort. Marseille visstnok klar til å kjøpe. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

tombur Veteran

| 

Posted: 25.07.2017 11:44    Post subject:  | 
				     | 

| 

| niccolai wrote: | 	 		  Tombur. 

Er ingen vits i diskutere med deg en gang.

Er så håpløst nivå at jeg blir matt. Er det mulig!

"Per Joar Ingebrigtsen" ...  Tillegg skriver du dritt om din egen klubb!.

Jeg bor på Østlandet. Jeg snakker aldri dritt om klubben min Rosenborg, uansett.  Spesielt ikke å hovere ovenfor Helland. Helland har tjent Rosenborg på en eksemplarisk måte. Er nå svært uheldig med skader.

Eier du ikke empati?.. | 	  

- Ikke tillegg meg ting jeg ikke har gjort. Jeg har ikke hovert over Helland. Jeg går aldri løs på en spiller fordi han er skadet. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

niccolai Veteran

| 

Posted: 25.07.2017 11:48    Post subject:  | 
				     | 

| 

Uten Dembele vil jo den offensive slagkraften svekkes mye.

Dembele er jo nesten et angrep alene, og har egentlig ingenting i Skottland å gjøre.

Stor fordel for Rosenborg. _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"

Sitat fra Ivar Hoff.. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

robbie Veteran

| 

Posted: 25.07.2017 11:50    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Jeg er også uenig i mye av det som skjer i klubben. Men jeg synes du har krysset en grense nå. I morgen spiller vi vår viktigste kamp på et tiår, da skal vi stå sammen. Dessuten har vi nok kvalitet i laget til å skåre mål i morgen. Vi har rystet større lag under verre forutsetninger før (2007). | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

tombur Veteran

| 

Posted: 25.07.2017 12:24    Post subject:  | 
				     | 

| 

| robbie wrote: | 	 		  | Jeg er også uenig i mye av det som skjer i klubben. Men jeg synes du har krysset en grense nå. I morgen spiller vi vår viktigste kamp på et tiår, da skal vi stå sammen. Dessuten har vi nok kvalitet i laget til å skåre mål i morgen. Vi har rystet større lag under verre forutsetninger før (2007). | 	  

Mulig jeg har gullfisk-hukommelse. Men mener bestemt å huske at forsvaret vårt i 2007 besto av blant andre Mika Koppinen, han scoret på Stamford Bridge. Han var en million ganger bedre forsvarspiller på den tiden enn Skjelvik er idag. 

Koppinen burde vel kanskje statueres utenfor boligen til alle Mourinho-hatere. Han fikk tross alt mannen sparket. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Zeno Veteran

| 

Posted: 25.07.2017 12:33    Post subject:  | 
				     | 

| 

| machiavelli wrote: | 	 		  | Lille London snakker også om at de skal prøve å finne en løsning for kampen. Tviler på det blir noe ut av noe av det. | 	  

Snakket med Lille London nå. Det er 95% sannsynlighet for at de viser kampen, og de er i kommunikasjon med Celtic om de siste formaliteter. Anbefaler å reservere bord - da de sa det kom til å bli stappfullt hvis de viser den.

Eller ser det ut som om Three Lions viser matchen.
  Last edited by Zeno on 25.07.2017 14:57; edited 1 time in total | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Kjello Forumsjef

| 

Posted: 25.07.2017 12:35    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Da såg du jaggu ikke mange kamper av Koppinen i 2007. Mannen var en levende katastrofe defensivt. Er en grunn til at det var Riseth og Kvarme som spilte i midtforsvaret i kampene mot Valencia, og ikke Koppinen. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Vakker Blomst Rutinert

| 

Posted: 25.07.2017 12:38    Post subject:  | 
				     | 

| 

Ikke mye nytt her, men skotske medier har i allefall fått med seg at RBK-fansen ikke akkurat er imponert over situasjonen med at Celtic nekter å selge TV-rettighetene:

https://www.thescottishsu...c-selfish/

In other news.. Ser ut som Celtic fortsetter med å fucke over sine egne supportere ved å tilby charterfly til returkampen i Trondheim til en prislapp på hele 489 pund (!!) og dette inkluderte ikke billett til kampen engang: https://www.thescottishsu...-489-deal/

Endte med at ingen bestillte og charteret ble kansellert. Kan Celtic være den mest shitty og grådige "storklubb" i verden? Makan!

NB. Vittig at de merker seg at halvliter'n på MacBeth koster hele 9 pund. "Også på toppen av det hele blir det driitdyrt å drikke seg full!" haha, velkommen til verdens dyreste land!   | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Vakker Blomst Rutinert

| 
		 | 

| Back to top | 
		 | 

| 

Bart1 Veteran

| 

Posted: 25.07.2017 13:10    Post subject:  | 
				     | 

| 

Det må være lov å kritisere RBK også. Norsk fotball er på sitt dårligste noensinne; RBK også. Celtic, som er et mellomklasselag i Europa, tar oss ikke engang alvorlig lengre. Vi trengte ekstraomganger for å slå et semiamatørlag, som atpåtil hadde mistet sine beste spillere. I fjor røk vi på hue og rævva ut av alt som hadde med Europa å gjøre selv om vi var heldige med trekningen. Det er ståa akkurat nå. Det betyr at alt mindre enn et tomålstap over to kamper mot Celtic er noe vi bør være fornøyd med.

Kåre er riktig mann for oss, så lenge han går med på å gå tilbake til spillestilen han startet med da han kom til oss, og innser at prestisjeprosjektet hans; Bentner ikke var vellykket.

Jeg tror at vi hadde vært bedre med færre lag i Tippeligaen, eventuelt få til en skandinavisk liga. 

Det er greit for selvtilliten å spille mot Sogndal, Kristiansand og Sandefjord, men de gjør oss ikke bedre. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

attityd! Proff

| 

Posted: 25.07.2017 13:16    Post subject:  | 
				     | 

| 

Vises ikke kampen på Celtic TV? Eller er det jeg som har misforstått noe? | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

machiavelli Veteran

| 

Posted: 25.07.2017 13:17    Post subject:  | 
				     | 

| 

| CelticTV kollapset mot Linfield og endte opp med veldig variabel kvalitet når det kom opp igjen. Er ikke gitt at den tjenesten holder seg gående. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

CougarD Senior

| 

Posted: 25.07.2017 13:18    Post subject:  | 
				     | 

| 

Ja... ser at Celtic fansen ikke er helt fornøyd med kvaliteten på CelticTV selv... _________________ There are only 10 types of people. Those who understand binary, and those who don't. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Vakker Blomst Rutinert

| 

Posted: 25.07.2017 13:49    Post subject:  | 
				     | 

| 

| attityd! wrote: | 	 		  | Vises ikke kampen på Celtic TV? Eller er det jeg som har misforstått noe? | 	  

Jo. Personlig kommer jeg ikke til å betale for CelticTV-tilgang da, som andre nevner, kvaliteten var elendig mot Linfield (ramlet ut i 70. minutt) samt at jeg er altfor snurt til å gidde å gi skottene pengene mine.

Man skulle jo tro at Celtic tok tak i streaming-problemet fra forrige kamp, men etter de siste dagers avsløringer har jeg ikke fått inntrykk av at de gjør noe som helst for å behage supporterene sine..

Jeg har for lengst innsett at dette blir en kamp tilbragt foran mac'en. Satser på å finne en gratis-stream, men om ikke det går må jeg vel ty til radio/live-feed (derav: "If all else fails").

Linket til BBC fordi det er den eneste radio-sendigen av kampen jeg har kommet over hittil, men regner nesten med at en norsk kanal kommer til å hive seg på muligheten til å få noen etterlengtede lyttere nå i disse FM-slukkingsdager.

Om det blir noe av Kim Ruud Pedersens ønske om å få gjøre et comeback som kommentator hadde jo det vært et herlig blast from the past! Hvem trenger vel TV-bilder om vi på ny får høre Kim "må-må-må-må-må-mååååååååål" Ruud Pedersen i full vigør igjen?! Haha    | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

|