View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
tantalos Junior
|
Posted: 27.08.2004 04:25 Post subject: Troendere i Arsenal drakt! |
|
|
Husker med skrekk og gru tilbake til en treningskamp paa Lerkendal mot Man U for mange mange mange aar tilbake da en gjeng unger kom ikledd helroedt og heide paa Engelskmennene. Skjer dette igjen med Arsenal paa Lerkendal ber jeg om at Kjernen tar tak og setter de respektive forraederne i gapestokk paa Trondheim Torg... |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 27.08.2004 08:48 Post subject: |
|
|
Tror kjernen er i solid undertall mot de anglofile her til lands...
Det morsomme er at engelskmenna vel kommer til å le seg ihjel av de da... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 27.08.2004 16:17 Post subject: |
|
|
glem ikke titusener av liverpool og united fans som HATER arsenal  |
|
Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 27.08.2004 16:58 Post subject: |
|
|
Jeg er Rosenborg og Arsenal-fan av hele mitt hjerte, men mot arsenal stiller jeg i svart og hvitt, dette er fedrelandet\laget mitt, herregud..
Finnes det virkelig noen nordmenn som holder med rosenborg og arsenal, som kommer til å ha på seg en blanding?
de er noen jævla medgangssupportere, og kan stikke ned på brann stadion for min del
skammelig hvis detr skjer |
|
Back to top |
|
 |
Mathiasman Proff

|
Posted: 27.08.2004 17:12 Post subject: |
|
|
kan jo ha på dæ sånn lignede dress som mini hadd under cupfinalen mot bodøglimt;) _________________ Dette er en blank signatur
NY RBK-SIDE! www.RBKonline.net
Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli! |
|
Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 27.08.2004 17:37 Post subject: |
|
|
haha, ja, det hadde vært noe..passer bra det |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 27.08.2004 17:50 Post subject: |
|
|
Jeg gikk gjennom en tråd på gunners.no mange trøndere der som planlegger å dra på kampen for å holde med Arsenal  _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 27.08.2004 18:07 Post subject: |
|
|
Fy faen for no svikere..hadde det vært mot vålerenga derimot..
Det er bare det at de aldri kommer til å få skaffa seg billetter.. bortesupporterbillettene havner sikkert i england.
Lerkendal for rosenborgere sier nå jeg! |
|
Back to top |
|
 |
oyvindh Rutinert

|
Posted: 27.08.2004 18:15 Post subject: |
|
|
troinndern wrote: | Det er bare det at de aldri kommer til å få skaffa seg billetter.. bortesupporterbillettene havner sikkert i england. |
Ser på gunners.no at de har en foreløpig avtale med Arsenal om at noen av billettene havner i hendene til medlemmene av den norske supporterklubben. Jeg synes forsåvidt det er greit nok så lenge de holder seg på bortetribunen. Værre med (ex-)trøndere i fullt Arsenal-utstyr på resten av stadion. |
|
Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 27.08.2004 18:18 Post subject: |
|
|
holder dem seg nerri hjørnet er det greit, men ser jeg en arsenaler på en annen plass burde de revurdere valget sitt..
se for deg familien på fire, eller det nyforelska paret som finner ut at de skal på kampen, de er ihuga arsenalfans og aner fred og ingen fare før de kommer inn på stadionen og ser at de har fått plass i kjernen..  |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 27.08.2004 21:16 Post subject: |
|
|
Det er jo egentlig litt teit. Hvis man bor i Trondheim og holder med både RBK og Arsenal så sier det seg selv at man heier på RBK. Det mest naturlige er jo å holde med den lokale klubben sin, slik vil det normalt være alle andre steder i Europa. Disse "trønderne" kan ikke akkurat kalle seg patriotiske. :(
Selv nordmenn burde heie på RBK. Jeg hadde holdt med hvilken som helst norsk klubb om den hadde møtt mitt favorittlag i England. _________________
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 27.08.2004 21:46 Post subject: |
|
|
Jeg hadde fått virkelige problemer dersom RBK hadde møtt Newcastle. Jeg ville aldri ha stilt meg opp på bortelagets tribunedel, iført newcastledrakt, håpende på at rbk skulle mislykkes. Jeg tror heller ikke jeg hadde klart å stå sammen kjernen.
Jeg hadde nok hatt på meg begge lags drakter, og håpt at det beste laget hadde vunnet til slutt.
Min tiltrekning til engelske Newcastle er så sterk, at intet annet norsk lag enn Rosenborg kunne ha nådd opp. Når Vålerenga i fjor møtte Newcastle, rundt samme tid som vi møtte Benfica, ofret jeg tv-sendingen av bortekampen vår, til fordel for Vålerengas hjemmekamp. Jeg sto selvsagt på bortelagets tribunedel, og prøvde da så godt jeg kunne å få Klanen til å holde kjeft for en gangs skyld. Uansett hvilket engelsk lag (kanskje bortsett fra Manchester United) Vålerenga hadde møtt, så hadde jeg heiet på engelskmennene. Men ellers så vil jeg selvfølgelig støtte opp om de norske lagene. Var selvsagt TIL-supporter da de spilte mot Chelsea den gangen. Det er viktig å støtte opp om norsk fotball når en kan. Men RBK går ikke foran alt og alle, de heller. Bare nesten. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 27.08.2004 23:09 Post subject: |
|
|
Er man fra trondheim(og har bodd der lenge) SKAL man heie på rosenborg.... dersom en person ikke føler for å heie på laget fra SIN by, er det noe alvorlig galt.... _________________ De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt! |
|
Back to top |
|
 |
Pi_Meson Proff
|
Posted: 27.08.2004 23:57 Post subject: |
|
|
troinndern wrote: | Jeg er Rosenborg og Arsenal-fan av hele mitt hjerte, men mot arsenal stiller jeg i svart og hvitt, dette er fedrelandet\laget mitt, herregud.. |
Med andre ord er du ikke Arsenal-fan av hele ditt hjerte. Hjertet ditt har valgt riktig, min venn. GÃ¥ i fred. |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 27.08.2004 23:57 Post subject: |
|
|
Endre Storholt wrote: | - Det er helt sinnsykt. Jeg skjønner ingenting og jeg har ikke opplevd maken. Folk er helt «toillat». For eksempel ringte det en fra Östersund som ville bestille 65 billettpakker, og vi har fått flere henvendelser fra Sundsvall om det samme. |
Det er helt klart at det er stor interesse rundt denne kampen, og det jeg frykter er at det blir langt flere som kommer bare for å se Arsenal enn Rosenborg.
Vi får sette verdensrekord i tribunebygging, utvide kapasiteten med 10-20 tusen... bygge i høyden  _________________
|
Back to top |
|
 |
tosh Junior
|
Posted: 28.08.2004 04:51 Post subject: |
|
|
RBK4EVER wrote: | Er man fra trondheim(og har bodd der lenge) SKAL man heie på rosenborg.... dersom en person ikke føler for å heie på laget fra SIN by, er det noe alvorlig galt.... |
Det må vel folk få bestemme selv.
Når det gjelder norske gooners bør de være velkomne på bortetribunen. |
|
Back to top |
|
 |
oyvindh Rutinert

|
Posted: 28.08.2004 12:21 Post subject: |
|
|
tosh wrote: | RBK4EVER wrote: | Er man fra trondheim(og har bodd der lenge) SKAL man heie på rosenborg.... dersom en person ikke føler for å heie på laget fra SIN by, er det noe alvorlig galt.... |
Det må vel folk få bestemme selv. |
Enig i det, jeg synes bare det er trist (og for meg uforståelig) at så mange nordmenn setter et engelsk lag fremfor sitt lokale lag.
tosh wrote: | Når det gjelder norske gooners bør de være velkomne på bortetribunen. |
Har ikke voldsomt mye i mot at det står andre steder heller, bare det ikke blir store mengder norske Arsenal-supportere på alle tribuner. Da kommer jeg til å skjemmes på vegne av norsk fotballkultur. Glad Rosenborg vant den kampen mot Liverpool på Ullevaal for noen år siden hvor stadion var fyllt av norske Liverpool-fans. Slikt kan jeg umulig forestille meg hadde skjedd noen andre steder enn her i anglo-Norge. |
|
Back to top |
|
 |
Jomer Rutinert
|
Posted: 28.08.2004 13:19 Post subject: |
|
|
Brenn alle Arsenal drakter du ser på en nordmann denne dagen på lerkendal. De er en skam for oss nordmenn , og engelskmennene liker dem eller ikke. Eller rett å slett bare slå dem ned. Det er min oppfordring. Hater alle anglo-folk. Og de er Ikke velkomne på lerkendal. |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 28.08.2004 13:51 Post subject: |
|
|
Jomer wrote: | engelskmennene liker dem eller ikke. Eller rett å slett bare slå dem ned. Det er min oppfordring. Hater alle anglo-folk. Og de er Ikke velkomne på lerkendal. |
Hmm, ja, Engelskmenn må da synes det er latterlig.
Er greit for meg så lenge det ikke blir sånn at man knapt kan høre jubelen når Rosenborg skårer.  _________________
|
Back to top |
|
 |
Svennie Senior

|
Posted: 29.08.2004 16:30 Post subject: |
|
|
Zbegra wrote: | Jeg gikk gjennom en tråd på gunners.no mange trøndere der som planlegger å dra på kampen for å holde med Arsenal  |
Virkelig?? For en skam....
Selv bor jeg i oslo, men er Rosenborg supporter av hele mitt hjerte og heier på RBK uansett hvilket lag de møter
nordmenn uansett hvor de er i fra i norge burde støtte RBK. De er tross alt både Norge og Nordens representant i champions league. Det er til og med mange maccabi haifa supportere heier på rbk selv om vi slo dem ut i kvalifiseringen.
De trønderne(og nordmennene) som har tenkt å dra på lerkendal og holde med arsenal håper jeg virkelig ikke slipper inn på stadion, men det gjør de vel
|
 |
pelun Proff
|
Posted: 29.08.2004 17:12 Post subject: |
|
|
Å være nordmann og holde med et utenlandsk lag når de møter et norsk lag er det samme som landsforæderi!!! Trøndere i Arsenaldrakt på Lerkendal er Quislinger!!!  |
|
Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 11.09.2004 15:53 Post subject: |
|
|
Har bare en ting å si FUCK OFF !! Arsenal drakter ble veldig skuffet  |
|
Back to top |
|
 |
pinkerton Junior
|
Posted: 11.09.2004 16:50 Post subject: Re: Troendere i Arsenal drakt! |
|
|
tantalos wrote: | Husker med skrekk og gru tilbake til en treningskamp paa Lerkendal mot Man U for mange mange mange aar tilbake da en gjeng unger kom ikledd helroedt og heide paa Engelskmennene. Skjer dette igjen med Arsenal paa Lerkendal ber jeg om at Kjernen tar tak og setter de respektive forraederne i gapestokk paa Trondheim Torg... |
Hvordan gikk det i kampen? |
|
Back to top |
|
 |
Sondre Senior
|
Posted: 11.09.2004 17:31 Post subject: |
|
|
Har egentlig ingen problemer med Norske/trønderske Arsenal fans. Selvsagt, om de bare er fans for at det er ARSEnal, og ikke av sitt hjerte, synes jeg det blir feil. Men så lenge de har følelser for klubben, og følger de trofast i alle slags aspekter av sesongen, synes jeg det er helt greit.
all respelt til joakleis , som synes at Newcastle er en bra klubb, der kan han trene på å vite hvordan det er å ikke være medgangsupporter!
Det som plager meg, er hvordan den engelske ligaen blir ganske oppskrytt, den er ikke blant de 4 beste divisjonene i verden, men siden Norsk TV har sendt engelsk PL i alle år, blir det automatis kat du får en viss tiltrekkingskraft mot de lagene.
Personlig setter jeg "Chelmsford City" som mitt andre favorittlag blir ikke mange gledene av å heie på et slikt lag.
BTW: noen som vet hvor jeg kan skaffe drakt fra Chelmsford og andre slike lag? _________________ -RBK |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 11.09.2004 18:27 Post subject: |
|
|
Sondre wrote: | Det som plager meg, er hvordan den engelske ligaen blir ganske oppskrytt, den er ikke blant de 4 beste divisjonene i verden, |
Nevn fire som er bedre da. Spania... Italia... og hvilke to? Eller er du egentlig litt på utrygg grunn? Akkurat ja... |
|
Back to top |
|
 |
|