View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
vemundo Veteran
|
Posted: 01.09.2006 16:20 Post subject: |
|
|
Regnes bakrus? |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 01.09.2006 16:27 Post subject: |
|
|
Jeg er glad så lenge alle rbk-spillere nekter spille på landslaget jeg, men da kan de jo si det. Det er da helt fair å si man ikke vil prioritere det om man driver og begynner på studer samtidig som man kjemper for plassen sin i RBK.
Og når ellers enn uka skal de gå på fylla? Helgene utgår jo...for andre enn Iversen, Dorsin, Braaten, Solli og Basma ihvertfall... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Bling#Bling Junior
|
Posted: 01.09.2006 16:32 Post subject: |
|
|
Ja, han skulle heller sagt ting som det er.. Blir for dumt å skylde på sykdom å dra på fest samme kveld altså! Tror faktisk ikke at hans avbud skyldes at han ikke trives, trur han har fått beskjed fra oven i RBK om å være her i Trondheim å samle krefter.. Da er vel bare spørsmålet om han samler krefter på riktig måte.. Men jeg synes faktisk det er rart at spillerne er på byen flere dager i uka, er ikke rart de blir slitne! |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 01.09.2006 16:42 Post subject: |
|
|
Bu fucking hu. Hold nå kjeft og la gutten bestemme sjøl hva han vil si og gjøre i forhold til sjukdom og landslag. Det er altfor mange spekulasjoner rundt dette uten at dere vet hele sannheten. Det gjør ikke jeg heller, men gir da en god dag i det.
Det er alltid noen som skal krisemaksimere alt hvis de har sett en Rosenborgspiller er ute av senga etter klokka ni, det være seg helg eller ukedag. Jeg tror vel heller ikke at de siste kampene har vist tegn på at spillerne er særlig slitne etter harde fester. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 01.09.2006 21:31 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Og når ellers enn uka skal de gå på fylla? Helgene utgår jo...for andre enn Iversen, Dorsin, Braaten, Solli og Basma ihvertfall... |
Er du på fylla selv eller? Tror du skal ha vert rimelig sveiseblind om du har innbillt deg å ha sett Solli på fylla. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 01.09.2006 21:35 Post subject: |
|
|
Solli driver med natterangling sjøl om han ikke drikker. |
|
Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 01.09.2006 21:37 Post subject: |
|
|
Jada, fullt klar over det, men nå skriver faktisk Recon at Solli bruker å være på fylla i helga da. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 01.09.2006 22:47 Post subject: |
|
|
Ingen i RBK drikker. Nils A sa det jo mange ganger på 90-tallet at spillerne bare drakk banana splits, sånn som han sjøl... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 01.09.2006 22:49 Post subject: |
|
|
Hvis de bare drikker det de drakk på slutten av 90-tallet er det helt ok for meg. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 01.09.2006 22:56 Post subject: |
|
|
Hehe, lite ute på 90-tallet du også, Dags?  _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
skjæringen Veteran

|
Posted: 02.09.2006 00:11 Post subject: |
|
|
Hvis Recon har rett,så står klubben ovenfor et kjempeproblem.Har hørt mye av de samme ryktene sjøl  |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 02.09.2006 00:18 Post subject: |
|
|
Folka renner jo ikke rundt i fylla hele uka da. Men noen har gjort det kvelden før kamp en og annen gang de siste par sesongene. Eller to kvelder før. Gjerne de samme folka. Ikke nødvendigvis sveisblinde, mens man i enkelte kamper har sett resultatet av kvelden før på enkelte igjen.
Om de stikker ut og er sosiale en onsdag, torsdag hvis kampen er søndag, so what. Litt må de leve, men om jeg møter fyllesyk på jobb får det konsekvenser for meg også. Vi har vel redan solgt minst èn som har droppet trening pga "sykdom".
p.s den og den drikker ikke. Avholdsmannen fjørtoft var på pubfylla i sin tid i England han også. I følge ham selv bl.a! _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 02.09.2006 00:49 Post subject: |
|
|
Hva har dette med Per Ciljan Skjelbred å gjøre? _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 02.09.2006 12:46 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Ingen i RBK drikker. Nils A sa det jo mange ganger på 90-tallet at spillerne bare drakk banana splits, sånn som han sjøl... |
Hehe. Apropos drekking. Brodern er tv-fotograf og var med på den famøse Milano-turen. Natten ble visst både lang og fuktig, for da de skulle intervjue Eggen morgenen etter var han enda så dritings at han knapt klarte å snakke. Det var visst et vanskelig redigeringsarbeid som lå bak at det som vistes på tv så halvveis ordentlig ut. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 02.09.2006 12:50 Post subject: |
|
|
Haha, ja, den natta ble det tømt endel minibarer. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.09.2006 13:40 Post subject: |
|
|
Eggen fikk visst kelneren til å fylle en hel trillevogn med god drikke, og spanderte på spillerne.  |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 02.09.2006 19:17 Post subject: |
|
|
Skal man først tømme barskapet (-ene), finnes det vel knapt mer passende anledninger enn den kvelden! _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 02.09.2006 19:20 Post subject: |
|
|
Hmm om jeg ikke husker feil brukte ledere i RBK over 100 000 på barregning i Portugal når klubben skulle spille Uefa cupkamp mot Benfica. _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 02.09.2006 19:21 Post subject: |
|
|
Hadde de låst inn Bratseth på hotellrommet eller? |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.09.2006 19:45 Post subject: |
|
|
Tror du blander litt her, HoldBrillan:
2mas 04.01.05 wrote: | He-he, det tok av etter 0-1-tapet borte mot Porto høsten 2001:
Bakrus for Rosenborg-supporter
«En Rosenborg-supporter på bortebane i Portugal svidde av 121.000 kroner på bar i løpet av én natt og krever at banken betaler.
Mannen mener Visa-kortet ble misbrukt på det groveste mens han tok seg en liten lur, skriver Dagens Næringsliv.
(...)
Bankklagenemnda konkluderer ifølge DN enstemmig med at det er så mange «uavklarte sider av hendelsesforløpet i saken at nemnda ikke har et godt nok grunnlag for å avgi en realitetsuttalelse» og oppfordrer partene til å bringe saken inn for retten.»
Les mer: Bakrus for Rosenborg-supporter
Betal kontant, sier nå jeg.
2mas, som liker knitrelyden fra papirlapper.  |
|
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 02.09.2006 20:02 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Hehe, lite ute på 90-tallet du også, Dags?  |
Hehe, nei. Men jeg har aldri bodd i Trondheim så jeg uttaler meg som vanlig på litt tynt grunnlag. Poenget var vel at hvis vi kan spille fotball som vi gjorde på den tida sett i sammenheng med drikkekulturen i laget på samme tid, så følg gjerne den oppskriften igjen, samme om det er karsk eller whisky eller starwberrydaiquari. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 05.09.2006 13:47 Post subject: |
|
|
Dags wrote: | Hvis de bare drikker det de drakk på slutten av 90-tallet er det helt ok for meg. |
En glimrende indikasjon på at generasjonskiftet er så godt som fullendt... _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
Back to top |
|
 |
SoZo Rutinert
|
Posted: 22.02.2007 16:45 Post subject: |
|
|
Høgmo forbauset over at norske spillere drikker.
Han må ha gått rundt med skylapper i Trondheim med spillere som Helstad, Iversen m.f i stallen
http://www.dagbladet.no/s...92814.html |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.02.2007 18:58 Post subject: |
|
|
Høgmo vet at spillerne drikker, men han mener vi jevnt over best på den fronten. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 26.02.2007 21:46 Post subject: |
|
|
- De fleste klubbene bruker store formuer på å holde spillerne skadefrie og i god form. Men samtidig gjør de ikke noe så enkelt som å styre unna alkohol. Alle med kjennskap til fysiologi utover det vi lærer i barnehagen, vet effekten av hard trening kombinert med alkohol, sier Solér.
- Har dette problemet blitt større i det siste?
- Utbredelsen er kanskje den samme, men samtidig har vi fått flere heltidsansatte proffer de seinere åra. Da må vi også kunne stille større krav enn det vi gjorde for noen år siden. For meg er det et problem når dette ikke blir gjort.
Les mer: Mener norsk toppfotball har et alkoholproblem |
|
Back to top |
|
 |
|