| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7326 Location: South-west coast exile
|
Posted: 03.03.2017 09:38 Post subject: |
|
|
| Kanskje du finner noe her? |
|
| Back to top |
|
 |
Clasiker Rutinert
|
Posted: 03.03.2017 09:53 Post subject: |
|
|
Lurer på om noen har tenkt på å henge opp livefeeds ved kebabsjapper i og rundt Marbella? Kunne det vært en idé?
Kanskje Wiseth'n har lyst på researchjobben?  _________________ Norsk fotballs lokomotiv! |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 03.03.2017 10:32 Post subject: |
|
|
Kebabgreia begynner å bli veldig utbrukt nå. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 03.03.2017 10:49 Post subject: |
|
|
| Når drar RBK til Marbella egentlig? Får ikke svar før etter oppholdet? |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 03.03.2017 10:54 Post subject: |
|
|
Var vel snakk om at vi drar nedover førstkommende mandag. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Larris3 Junior
|
Posted: 03.03.2017 11:10 Post subject: |
|
|
| Mener jeg så noe om at de drar rett fra Malmø, altså ikke hjem til Trondheim etter kampen på søndag. |
|
| Back to top |
|
 |
ZOOlander Veteran
|
Posted: 03.03.2017 11:59 Post subject: |
|
|
Positiv til Forren. Tror han vil få fart på form og karriere i RBK!
Et definitivt steg opp fra Bjørdal, som jeg forsåvidt også ønsker med videre! Forren trenger tid, Reginiussen er/var sårbar, Rasmussen er ung og ny, Skjelvik..... Definitivt plass til Bjørdal- om han vil være med videre!?
Tror det er null stress blandt spillere (absolutt NULL) at Forren kommer inn. Hans fortid på Molde betyr ingenting. Trua, men må lønnes på lik linje! _________________ Saklig |
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 03.03.2017 12:08 Post subject: |
|
|
Forventer at han møter med supporterdrakt, helst den han har kastet - men alternativt får han kjøpe seg ny.
Han bør også ha det rimelig klart at han kun spiller om han er god nok. Lønnsmessig bør han ligge under Tore.
Ellers er det bare å ønske velkommen. Spillere blir ikke bedre av at supporterne er negative. Starter han i rbk- drakt og gjør så godt han kan, er jeg med. |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 03.03.2017 12:09 Post subject: |
|
|
| OrionPax wrote: | | Var vel snakk om at vi drar nedover førstkommende mandag. | Skal du være med? Utvikle spillertelleautomat?  _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 03.03.2017 12:14 Post subject: |
|
|
| Sjt. Wiseth wrote: | | "Smiley Kebab" og "kebab el principe" ligger under 2km fra treningsfeltet på Marbella. Skal det settes opp kamera med livefeed så er det mer strategisk å sette kamera der. |
Hvis vi kontakter innehaver og spleiser på å betale for det burde det la seg gjøre? |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 03.03.2017 12:20 Post subject: |
|
|
Jeg som alltid har vært svært positiv til Forren, har altså nærlest gjennom alle de siste 6 sidene i denne tråden, men ikke klart å finne noen "artikkel", eller noe annet, som bekrefter at Forren skal være med til Marbella.
Kan noen vennligst være så snill å hjelpe meg?
Med Forren inn som stopper har RBK et sinnsykt godt forsvar! Det kan fort hende at Reginiussen får mange "hvilepauser" utover sesongen. Ikke fordi han er dårlig, men rett og slett fordi andre er like gode eller bedre. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
GuitarHero Senior
|
|
| Back to top |
|
 |
Jolern Proff

|
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 03.03.2017 12:35 Post subject: |
|
|
ace: Hehe, I wish.. Neida, som supporter med normalt nedsatt gangsyn og selvinnsikt ser jeg selvfølgelig meg selv som en del av klubben. En positiv måte å benytte seg av stammekultur og oss mot dem osv.  _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 03.03.2017 12:38 Post subject: |
|
|
Ha ha,
jeg leste den artikkelen i sent i går kveld/ natt (har en ukes vinterferie ) og da må overskriften ha vært en annen! (??)
Jeg har hele tiden ment at Forren er norges beste stopper og har derfor også hatt et sterkt ønske om å få ham til klubben - og med det i mente leste jeg denne artikkelen grundig. Jeg leste artikkelen fordi "noe" om Forren var overskriften. Jeg hadde husket det om det sto "Forren + RBK" i overskriften! _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 03.03.2017 13:07 Post subject: |
|
|
| OrionPax wrote: | ace: Hehe, I wish.. Neida, som supporter med normalt nedsatt gangsyn og selvinnsikt ser jeg selvfølgelig meg selv som en del av klubben. En positiv måte å benytte seg av stammekultur og oss mot dem osv.  | Klarte ikke å dy meg!  _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 03.03.2017 13:34 Post subject: |
|
|
Je suis Rosenborg! _________________ Influencerâ„¢ |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 03.03.2017 13:46 Post subject: |
|
|
| TomH wrote: | Ha ha,
jeg leste den artikkelen i sent i går kveld/ natt (har en ukes vinterferie ) og da må overskriften ha vært en annen! (??)
Jeg har hele tiden ment at Forren er norges beste stopper og har derfor også hatt et sterkt ønske om å få ham til klubben - og med det i mente leste jeg denne artikkelen grundig. Jeg leste artikkelen fordi "noe" om Forren var overskriften. Jeg hadde husket det om det sto "Forren + RBK" i overskriften! |
Du er i feriemodus. Overskriften var den samme da den ble publisert i går. Det kan du se om du leser deg bakover i denne tråden også.  |
|
| Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 03.03.2017 14:37 Post subject: |
|
|
Nå er det langt fra sikkert at Forren kommer til RBK denne sesongen bare fordi han skal være med på trenings-samling. Han trenger å holde seg i form og når han ikke lenger kan trene med Molde så må han gå andre steder. Men selvsagt, hvis "personkjemien" stemmer og Forren gjør en god figur på treningene og det økonomiske ikke er så gæli så kan det jo skje. da tror jeg også at en av midtstopperne flytter til en annen klubb.
Ser ut til at de fleste her mener at Bjørdal skal ut. Jeg er ikke sikker på det. Han har gjort det bra i treningskampene så langt. Jeg synes f.eks. han var god i kampen mot Sundsvalli helga - solid bakover og fine pasninger. Blir interessant å se nå mot Malmø (hvis han får spille).
At Bjørdal var benkesliter i fjor betyr ikke at han blir det i år. Mange eksempler på at spillere har hatt godt av en vinterpause og sesongoppkjøring (Mikkelsen og Søderlund renner meg i hu).
Men nå liker jeg jo ikke at noen RBK-spillere flytter på seg jeg da....
Edit: Rettet til Sundsvall _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å
Last edited by BalleK on 03.03.2017 16:51; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 03.03.2017 14:50 Post subject: |
|
|
Hedon,
ser det  _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 03.03.2017 15:06 Post subject: |
|
|
@BalleK: Har vi spilt mot Östersund?  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 03.03.2017 15:09 Post subject: |
|
|
| VG-journalisten klipte og limte inn hele bleieskiftesaken for å gjøre Forren-Marbella-saken lengre. Så i likhet med TomH'ern trudde jeg også først at det var samme artikkel. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 03.03.2017 15:44 Post subject: |
|
|
Nygammelt tjuvtriks fra "journalister" det. Skriv et nytt stykke, lim in gammel artikkel og vips en helt "ny" artikkel er født. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 03.03.2017 15:49 Post subject: |
|
|
De er også flinke til å skrive overskrif og ingress for så å skrive: "vg kommer med mer" bare for å få en sak ut. Nivået er ja, skylavt. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
Posted: 03.03.2017 15:54 Post subject: |
|
|
Koselig for Pål og Simen at de får lov til å ta meg seg en arbeidsledig kamerat på tur . Sier en del at han må på prøvespill selv om han er landslagsspiller. |
|
| Back to top |
|
 |
|