Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Felipe (Nicolás) Avenatti (Dovillabichus), 23 år, 196 cm, u-landskamper for Uruguay, kontrakt med Ternana (Serie B) til 30.06.2017.
_________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Henk Veerman, 25 år, ca 2 meter, kontrakt med Heerenveen til 30.06.2017.
Har vært ute med hamstringskade i sju uker, men kom inn for Martin (18) etter 71 minutter av kveldens kamp mot AZ.
Spiller typisk +/- 15 minutter på slutten av hver kamp for Heerenveen.
En sørkoreansk klubb var interessert i å hente ham i vintervinduet og spilleren var ikke avvisende, men Heerenveen gikk antagelig ikke med på det. Det er tvil om han er like aktuell til sommeren, da det blir midt i sørkoreanernes sesong. Kan ikke koste all verden for oss nå?
I verste fall, hvis han ikke blir noen 90-minutters mann, får vi slarti til å lage en skikkelig promoteringsvideo og selger ham for minst 1 million pr centimeter til Kina. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Last edited by gisp! on 12.02.2017 23:20; edited 1 time in total
Márkó Futács, 26 år, 196 cm, har en rekke U- og 3 A-landskamper for Ungarn, kontrakt med Hajduk Split til 30.06.2017.
Han har tidligere prøvd seg både i Tyskland, England og Tyrkia.
På tide å prøve å få noen mesterskap samt CL med Rosenborg?
_________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Lurer på hvor lenge Fred Friday gidder sitte på benken i AZ før det blir mulig å hente han tilbake til Norge. Ser mye heller Friday permanent i klubben enn Spalvis på lån.
Joined: 09 Aug 2012 Posts: 1065 Location: PÃ¥ ryggen til hesten
Posted: 13.02.2017 00:47 Post subject:
Vi får legge inn et bud på Mathias Pogba. Det verste er jo at det burde være mulig å få hentet han. Da kunne vi skryti på oss at vi har en Pogba som scorer mål. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit!
Kaster ut et navn som kanskje kunne være noe for oss?
Kjenner ikke spilleren noe annet en litt ifra nettet. kanskje våres danske venner kan vurdere bedre.
Davit Skhirtladze, Silkeborg. kontrakt frem til sommeren. Georigiansk spiller med u kamper. _________________ vi banker Alltid LSK
Send Alstad til Lord Sheriff of Nottingham med vekt og alkometer. Prestasjonsbasert lønn med klausul om øyeblikkelig hjemsendelse til sin kvadratmeter i Skottland ved berøring av alkohol, biler eller en mikrofon.
Posted: 13.02.2017 19:56 Post subject:
Trenger ikke dra til Nottingham for å hente tulling med voksenbrus problemer. Kan jo bare ringe Nicki Bille _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote:
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Skulle Spalvis forlate bygget burde vi fremdeles gå for en stor kraftplugg på topp. Gjerne afrikansk, litt som Nigerias Tor Hogne Aarøy, Paul Onuachu (201cm) som til daglig drar frem sin trauste magi i FC Midtjylland. Noen tanker?
Henk Veerman, 25 år, ca 2 meter, kontrakt med Heerenveen til 30.06.2017.
Har vært ute med hamstringskade i sju uker, men kom inn for Martin (1 etter 71 minutter av kveldens kamp mot AZ.
Spiller typisk +/- 15 minutter på slutten av hver kamp for Heerenveen.
gisp! wrote:
Márkó Futács, 26 år, 196 cm, har en rekke U- og 3 A-landskamper for Ungarn, kontrakt med Hajduk Split til 30.06.2017.
Hehe saa hovedkriteriet ditt er at en ny spiss skal vaere ca 2 meter hoey? Husker du Tomas Malec? Nei gi meg heller en mer bevegelig spiss, saa faar det heller bare vaere om han ikke er 1.90m + _________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Hysj på deg. Tull, tull og atter tull. Aarøy er den beste spissen vi har hatt, vi klarte bare å rote bort supertalentet! En skandale og en stor ripe i lakken til Eggen.
"Uvanlig" høye spisser, er de man setter inn i 2.omg når man trenger mål og pumper baller inn i boksen! Enig med de over, gi meg en bevegelig spiss som er flink til å holde på ballen.
Hehe saa hovedkriteriet ditt er at en ny spiss skal vaere ca 2 meter hoey? Husker du Tomas Malec? Nei gi meg heller en mer bevegelig spiss, saa faar det heller bare vaere om han ikke er 1.90m +
He he, hovedkriteriet er ikke antall centimeter over 190, nei, men jeg ser jo at det kunne virke slik da det var disse tre som ble spilt inn. Silte bort et par spisser på 170-noe, da de ikke tilfører pygmèavdelingen vår en spisskompetanse vi mangler i laget.
(Høydefortrinnet er altså komplementært, men ikke hovedkriteriet.)
På den annen side er det visst god centimeterpris på de ekstra cm i Kina.
Futacs virket rimelig bevegelig og hardtpressende. Jobbet også villig bakover og virket ivrig på å ta overgangsmulighetene med full tenning.
Gode mottak, fin ballkontroll og også eksempler på gode avslutninger, ikke bare av den enkle sorten. Har spilt 4-3-3 i Hajduk, men innrømmer at jeg ikke har sett mye på dem.
Veerman er mer planke som innarbeidet 4-3-3 spiss og oppspillspunkt med anstendig nivå. Trygt, intet spektakulært. Kan dermed "gå rett på jobb" og fylle et hull som Bakenga ikke fyller.
Begge nevnt som mulige "gratis-spillere".
Kujovic er dog fremdeles øverst på min liste. Hvis han er uaktuell blir vel Futacs neste. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Skulle Spalvis forlate bygget burde vi fremdeles gå for en stor kraftplugg på topp. Gjerne afrikansk, litt som Nigerias Tor Hogne Aarøy, Paul Onuachu (201cm) som til daglig drar frem sin trauste magi i FC Midtjylland. Noen tanker?
Posted: 15.02.2017 23:15 Post subject:
Hva er denne fetisjen med å ha inn folk på 2 meter for å spille spiss? Malec var jo ikke noen braksuksess, og jeg tror RBK er bedre tjent med en så bevegelig spiss som mulig. Størrelse er vel og bra men noe overrasket over at det er så interessant med så lange karer på topp _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Nå har jeg ikke lest igjennom hele tråden så er nok ikke den første som spør, men, Kenny Cooper? Hva gjør han om dagen? _________________ ÅTTIÅTTE FÆMTIFÆM PÅ TAVLAAA!!! ÅTTIÅTTE FÆMTI FÆM PÅ TAVLA! FRODE JOHNSEN HAR SKÅRA 3!!!
Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)
Wikipedia påstår at han har vært tilgjengelig på free transfer siden 2015, men det er vel grunn til å tro at mannen har lagt opp fotballkarrieren. Som 84-modell tilfredsstiller han heller ikke overgangskravene i klubben lenger. Dessverre!