English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hvor er de nå?
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 369, 370, 371 ... 538, 539, 540  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11736

PostPosted: 28.01.2017 14:58    Post subject: Reply with quote

Two-and-a-year deal faktisk Razz

Alternativ måte å skrive 3 år på (regner riktignok med at de mener 2,5 år Wink)
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59441
Location: Trondhjem

PostPosted: 29.01.2017 11:57    Post subject: Reply with quote

Gamboa:

“For the first six months at West Brom under Alan Irvine, it was good. But then Tony Pulis came in and I had no chance at all — not even on the bench.

“Pulis had no trust in me. You know what he’s like as a manager, he was never going to use me. That’s the difference. To play for his team, I think I needed a pair of high heels. I asked my wife if I could borrow a pair for training!

“My confidence suffered at West Brom, of course it did. It was difficult for me.

“Thankfully, I always got a chance with my national team. That was good for me, at least I could go away with Costa Rica and play 90 minutes for two games.

“But as soon as I got back to my club, it would be the same situation again.

“I knew someone would come for me and change it. Thankfully I got the perfect club in Celtic.”

(...)

Gamboa has spent much of the campaign as back-up to Mikael Lustig although he is confident he can make the right-back position his own.

He said: “Mikael has been here a long time and I respect him a lot. When he played at Rosenborg I was also in Norwegian football so I remember him.

“I really admire him, he’s a good player, but I’m here to give my best and the gaffer will decide who plays.

“It’s a good competition with both of us fit now. That’s good for the club because they have two good options. The gaffer has the problem, not me.”

Read more: Cristian Gamboa says Tony Pulis made him feel so small he considered wearing wife’s high heels

14 kamper for Celtic - så langt.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
varg88
Proff


Joined: 31 Aug 2012
Posts: 475
Location: Haldane, New Zealand

PostPosted: 29.01.2017 14:02    Post subject: Reply with quote

Traore gikk til semifinalen med Burkina Faso i Afrikamesterskapet. De har virkelig imponert og Traore jobber som en okse. Utrolig bra løpskapasitet. Synd at han ikke slo til hos RBK Sad
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 29.01.2017 14:32    Post subject: Reply with quote

Hain e' kjæmpesvart!
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18529

PostPosted: 29.01.2017 14:56    Post subject: Reply with quote

Er Storflor 35 eller 37?
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19487
Location: Lillestrøm

PostPosted: 29.01.2017 15:53    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Hain e' kjæmpesvart!


Men har han fortsatt en liten kjæmpebart?
_________________
Influencer™
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59441
Location: Trondhjem

PostPosted: 29.01.2017 16:14    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Er Storflor 35 eller 37?

Antar retorisk spørsmål, men han er i sitt 38. år, om det skulle være noen tvil.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Knowrud
Veteran


Joined: 18 Sep 2010
Posts: 7509

PostPosted: 30.01.2017 18:47    Post subject: Reply with quote



Jonas skriver krusseduller på papir hos AZ.
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6265
Location: Skottland

PostPosted: 30.01.2017 19:56    Post subject: Reply with quote

Rolex Submariner på venstrehånden der.
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 30.01.2017 21:06    Post subject: Reply with quote

En ting som er veldig snålt er at så fort våre spillere signerer for andre lag så ser de helt annerledes ut for meg. Bare se på Jonas på det bildet over. Det er ikke Jonas, bare en som ligner veldig på ham.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21964

PostPosted: 30.01.2017 21:08    Post subject: Reply with quote

Rachel Nordtømme?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Whoppa
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 1296

PostPosted: 30.01.2017 21:39    Post subject: Reply with quote

Hvem er det?
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59441
Location: Trondhjem

PostPosted: 30.01.2017 22:12    Post subject: Reply with quote

Utadæsjælåpplevelse?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59441
Location: Trondhjem

PostPosted: 01.02.2017 22:00    Post subject: Reply with quote

Søderlund står med 26 A-landskamper for Norge, den siste i 2-0-seieren mot Finland 29. mars 2016. Nå tror han på flere kamper med flagget på brystet.

– Jeg ser lyst på min egen landslagsframtid med Lagerbäck som sjef og håper at jeg får sjansen. Jeg er en spiller som jobber hardt og setter laget foran meg selv. Uten at jeg kjenner Lagerbäck godt, tror jeg at jeg kan være en spillertype han liker, sier den tidligere FKH- og Rosenborg-spissen.

– Men det kommer selvsagt an på skader og hvordan jeg presterer på klubblaget, legger Søderlund til.

Nettopp en skade har holdt 29-åringen ute av St. Etienne-laget den siste tiden, men han er ventet tilbake til hjemmekampen mot Lyon søndag.

Les mer: – Kan ha skutt gullfuglen
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Skrulledude
Senior


Joined: 20 Jun 2015
Posts: 136

PostPosted: 03.02.2017 12:31    Post subject: Reply with quote

Usikker på hvor denne er relevant, men klubben til Søder og Selnæsboy er ranket som nummer 2 over fotballens smarteste "spenders" av den anerkjente revisjons- og konsulentvirksomheten KPMG.

Klikk meg for mer info.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59441
Location: Trondhjem

PostPosted: 03.02.2017 19:51    Post subject: Reply with quote

The San Jose Earthquakes have agreed in principle on a deal to bring FC Lucerne and Albania midfielder Jahmir Hyka to the club, a Major League Soccer source has told ESPN FC.

(...)

The source said Hyka will earn a salary of around $500,000, meaning the Quakes will have to use targeted allocation money to get him under the designated player threshold of $480,625.

San Jose also had to pay an undisclosed transfer fee to Lucerne in order to bring Hyka in before the start of the season.

Hyka is primarily a left-side midfielder who has been with the Swiss club for parts of the past six seasons. In that time he has made 180 league and cup appearances, scoring 21 goals.

Prior to that he has spent time with hometown club FK Tirana, Norwegian side Rosenborg, German club Mainz, and Panionios in Greece. Hyka has made 38 appearances for Albania's national team, scoring two goals.

Read more: San Jose Earthquakes reach deal to sign midfielder Jahmir Hyka - source

Minner meg på den perioden der jeg følte RBKweb ledet an i omtalen om kampen om å få fjernet EØS-regelen.

I samme EØS-gate: Koné ser nå ut til å arbeide som konsulent for FME, uten at jeg umiddelbart forstår hva det er for noe.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ekspert94
Junior


Joined: 22 May 2015
Posts: 23

PostPosted: 03.02.2017 21:31    Post subject: Reply with quote

Vår tidligere Danske stjernespiss har funnet målet. http://www.adressa.no/100...9948b.html
Back to top
View user's profile Send private message
Undergangen er nær
Veteran


Joined: 27 Mar 2011
Posts: 1658

PostPosted: 03.02.2017 23:16    Post subject: Reply with quote

Pent mål var det også
vgtv.no/#!/video/136718/kremmerhus-fra-gytkjaer-i-debuten-for-sin-nye-klubb
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59441
Location: Trondhjem

PostPosted: 04.02.2017 01:38    Post subject: Reply with quote

Egentlig litt rart at ikke spiller og klubb bruker "Gytkjär" i Tyskland. Greit nok at tysk ä og dansk æ har ulik uttale, men det er jo en æ uansett.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Whoppa
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 1296

PostPosted: 04.02.2017 01:43    Post subject: Reply with quote

"ä" utales mer som "e".
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59441
Location: Trondhjem

PostPosted: 04.02.2017 01:50    Post subject: Reply with quote

Vet det, men sånn er det jo ellers også; at man av og til bare må vite uttalen for å vite hvordan et ord/navn skal uttales.

Vi har jo prinsesse Märtha og ä på tekst-TV uten at noen har gått bananas for det.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59441
Location: Trondhjem

PostPosted: 04.02.2017 12:32    Post subject: Reply with quote

Målet er at [Svensson] skal være spilleklar borte mot Martin Ødegaards Heerenveen neste søndag. Sjefen har nemlig bruk for verdalingen allerede den påfølgende uka, når AZ møter Lyon i den første utslagsrunden i Europaligaen. Der er Svenssons svenske backrival Mattias Johansson suspendert, og verdalingen får etter alt å dømme sin ilddåp foran sine nye hjemmesupportere, mot den franske toppklubben, torsdag 16. februar.

- Vi skal ikke stresse ham tilbake, men vi håper at Jonas kan være fit allerede neste helg, sier van den Brom.

(...)

Verdalingen er naturligvis fullt motivert til å ta opp kampen med Johansson, og har meget gode sjanser til å kapre backplassen permanent når han kommer i form. Svenskens kontrakt går ut til sommeren, og det er opplest og vedtatt at han da forsvinner. Det er derfor ingen tvil om at Svensson vil satses på utover våren.

- Vi har kun Mattias i den posisjonen nå, og han forsvinner etter sesongen. Det er fint for både oss og Jonas at han kom inn nå i januar. Da kan vi bruke tida godt til å få ham inn i systemet vårt. Men hvis han blir matchklar og spiller på nivået vi håper og tror, er det ingen grunn til at han ikke skal spille, sier treneren - og gjentar nok en gang:

- Vi har ikke hentet Jonas for å sette ham på benken!

(...)

Han ble kjøpt for i overkant av 15 millioner kroner fra Rosenborg, og kontrakten med sin nye klubb ble signert mandag. Verdalingen bor fortsatt på hotell, men er på leilighetsjakt i Amsterdam.

- De fleste av guttene bor der. Treningsanlegget er ganske nært Amsterdam, derfor er det like praktisk å bo der som i Alkmaar, forklarer Svensson, som gleder seg til å se sine nye lagkamerater i aksjon.

- PSV er jo et storlag, så det blir spennende. Men jeg håper og tror selvfølgelig på seier.

Les mer: AZ-manageren: - Har ikke hentet Jonas for å sette ham på benken!

- Jonas har imidlertid tenkt å lære seg nederlandsk. Rett og slett for å bli en bli en bedre del av miljøet i garderoben, og skjønne hva det snakkes om blant lagkompisene på treningsfeltet og ellers.

(...)

Jonas bor foreløpig på hotell, men får nok seg ganske raskt et sted å bo, sannsynligvis i Amsterdam.

- Det er 40 minutter unna Alkmaar med bil, men laget trener på et stort anlegg som hovedsponsoren eier omtrent midt mellom Alkmaar og Amsterdam. Dermed er det like greit å bo i hovedstaden, sier Inge Svensson.

Les mer: Pappa Svensson: – Naturlig for Jonas å komme seg videre

Innbruddstyvene hadde fått med seg både datamaskin og Playstation, og innbruddet er anmeldt til politiet. Men den tidligere RBK-strategen [Selnæs] har foreløpig ikke hørt noe fra politiet om hvorvidt de har funnet den eller de som sto bak innbruddet.

Ikke er han sikker på hvor høyt en slik sak blir prioritert heller.

– Men jeg har hørt at det ikke er første gang det har skjedd med en fotballspiller i Frankrike, sier Selnæs.

– Jeg tror de hadde god kontroll på at jeg var og spilte kamp, og har hørt historier om folk som har vært hjemme når det har vært innbrudd. Jeg er mildt sagt glad for at jeg ikke var det, sier han.

(...)

Og nå er han i ferd med å flytte ut av leiligheten.

– Klubben hadde ikke så veldig lyst til at jeg skulle bo der lenger, så da blir det å flytte, sier han.

Det handler ikke om at området han har leid leilighet i er spesielt utrygt.

– Men de vil at jeg skal flytte fordi de mente at det ikke blir det samme for meg å bo der, siden det hadde vært noen inne der.

Les mer: Innbrudd hos Selnæs før jul – nå har klubben bedt ham flytte

- Jeg var syk i ni dager i julen, og nylig var jeg ute en ukes tid med en liten muskelskade. Ikke optimalt, men slik er det noen ganger, sier han.

- Men skade- og sykdomstrøbbelet har ingenting å si for førstekeeperplassen din i Hertha?

- Nei da, det har det ikke, forsikrer Jarstein.

Nordmannen har kontrakt med klubblaget til 2019. Han stortrives fortsatt i Berlin.

- Jeg ønsker å bli her så lenge som mulig. Det er målet, sier Jarstein.

Les mer: Jarstein vil overbevise Lagerbäck
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
MikkelBille
Proff


Joined: 18 May 2015
Posts: 315

PostPosted: 05.02.2017 14:54    Post subject: Reply with quote

robbie wrote:
Rolex Submariner på venstrehånden der.


116610LN eller 114060?
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59441
Location: Trondhjem

PostPosted: 06.02.2017 02:42    Post subject: Reply with quote

Søderlund bidrar igjen
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59441
Location: Trondhjem

PostPosted: 06.02.2017 21:28    Post subject: Reply with quote

– Sånne målgivende pasninger har vi ikke sett så ofte fra deg. Hvor kom den fra?

– Jeg har gjort det før, men det er vanskelig når du ikke har energi og sånt. Jeg tror mye ligger der. Jeg gjør det ofte på trening, men det er ikke alltid det klaffer i kamp, sier Søderlund om den briljante gjennombruddspasningen til lagkamerat Romain Hamouma på 2-0-målet til Saint-Étienne.

– Du sier at du har fått tilbake energien. Hvordan forklarer du dette?

– Jeg vet faktisk ikke, hadde jeg visst det kunne jeg gjort noe tidligere. Kroppen har sikkert vært sliten. Nå er det bedre, sier Søderlund.

(...)

Det var stappfullt på Stade Geoffroy-Guichard, der over 37.000 mennesker hadde møtt opp til storkampen. Etter kampen tok Ole Selnæs, som spilte et knapt kvarter av kampen, ansvar og ledet seierssangen i ren Rosenborg-stil: «Sha-la-la-la-la-la-la, åååh Saint-Étienne!»

– Jeg kan ikke tenke meg at det er så bra stemning mange andre steder i verden. Det er en utrolig mulighet for oss å få spille foran sånne fans. Vi er utrolig heldige, sier Søderlund.

Les mer: Søderlund etter derbydrama: – Har vært et merkelig år
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 369, 370, 371 ... 538, 539, 540  Next
Page 370 of 540

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb