English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Christian Gytkjær
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Konesseur
Veteran

PostPosted: 26.01.2017 18:25    Post subject: Reply with quote

Trengs ikke. De har sikkert kompetente speidere og kjenner kvaliteten de får. Han var er god spiller da han kom, og har med tiden blitt en stjernespiller det blir vanskelig å erstatte.
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran

PostPosted: 26.01.2017 18:30    Post subject: Reply with quote

Ja, og klubbeieren er blant verdens mest anerkjente forretningsmenn. Jeg er sikker på at de kommer til å videreutvikle Gytkjær, og at dette vil være 1860s første steg mot sin første CL-triumf.
Back to top
CLkvart
Rutinert

PostPosted: 26.01.2017 18:49    Post subject: Reply with quote

Ja, das ist klar! Er ist ein Schnäppchen, daran gibt es keinen Zweifel!
Back to top
Knowrud
Veteran

PostPosted: 26.01.2017 19:27    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:
Trengs ikke. De har sikkert kompetente speidere og kjenner kvaliteten de får.

Men så kan du jo spørre deg hvem som har best koll på Rosenborg-spillerne, en tilfeldig scout eller fansen som ser han hver kamp?

Altså, hadde jeg vært enten trener eller sportsdirektør og tilfeldigvis sett reaksjonen på prisen her inne så ville jeg tenkt meg om to ganger.

Men mulig jeg undervurderer disse scoutene.

Edit: Og ja, jeg tullet med det jeg sa i forrige innlegg. Tror aldri de vanker her inne. Very Happy
Back to top
Knowrud
Veteran

PostPosted: 26.01.2017 20:12    Post subject: Reply with quote

http://www.rbkweb.no/vis/12319 Tommel'n opp!

Lykke til Gyten.
Back to top
CLkvart
Rutinert

PostPosted: 26.01.2017 20:18    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:
CLkvart wrote:
20 mill for skilpadden Fabio... da må det ligge en vikinglottogevinst bakt inni der et sted også.

Mulig det; http://www.vg.no/sport/fo.../23907651/

Jeg spiser gladelig de ordene, noen av de mer velsmakende ordene jeg har hatt på menyen!
Back to top
Lomaxx
Veteran

PostPosted: 26.01.2017 20:20    Post subject: Reply with quote

Bra for Gytkjær og positivt for oss. Han har gjort en god figur siste halvdel av sesongen så det er litt synd at han da forsvinner alt, men kanskje det betyr at vi henter en spiller som holder høyt nivå og som vi kan videreselge etter litt med enda større profitt.

Håper for all del at Gytkjær lykkes bedre i Tyskland enn Søder har gjort i Frankrike. Uansett burde vi ønske han all lykke for det fortjener han.

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
Attaboy
Veteran

PostPosted: 26.01.2017 20:22    Post subject: Reply with quote

21 millioner!! Bra pris om det stemmer. Tommel'n opp!

Takk for innsatsen, Gytkjær, og lykke til med nye utfordringer i ny klubb!
Barney
Veteran

PostPosted: 26.01.2017 20:30    Post subject: Reply with quote

Fantastisk bra! Tommel'n opp!
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 26.01.2017 20:32    Post subject: Reply with quote

Meget bra. Vi sitter altså igjen med fort 18 millioner netto, og har tjent 14-15 millioner på å ha ham her i ett år. Brukbar fortjeneste på en spiller som på ingen måte er uerstattelig!

Takk for innsatsen, Christian! Det hadde vært morsomt å se ham i form i en hel sesong, men til en slik sum er det idioti å ikke la ham gå. Lykke til videre!
Knowrud
Veteran

PostPosted: 26.01.2017 20:39    Post subject: Reply with quote

RBK-skjort wrote:
Det som vi mister er en meget habil straffeskytter.

Her skal Gytkjær ha skryt, dæven han var solid fra straffemerket. Nesten skremmende god.
Back to top
Tysker'n
Senior

PostPosted: 26.01.2017 20:54    Post subject: Reply with quote

Stakkars. Sad
Back to top
Number10
Veteran

PostPosted: 26.01.2017 20:56    Post subject: Reply with quote

Jeg sa det i fjor...Håper det er en kinesisk klubb som er dum nok til å hente han for 20mill., så vi blir kvitt han.
Men det ble ett bunnlag i tysk 2.bundesliga som ble dum nok til å legge så mye penger bordet.
En spiss som er alt for dårlig til å forsterke ett rbk ute i europa.

Spar pengene og sats fullt pÃ¥ Bakenga👍
Kent
Veteran

PostPosted: 26.01.2017 21:02    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Jeg kjente reaksjonen min var litt positiv da jeg så Gytkjær var på vei ut nå - 20 millioner ville jo vært glimrende, og faktisk gitt en del handlingsrom - men det kan skyldes at hjernen min fortsatt tror at det er naturlig å bruke pengene til å kjøpe en bedre spiss.

Jeg sier bare det: det er GRISEFLAKS for oss at Torbjørn Agdestein allerede er hentet fra Haugesund. Helt ærlig. For så lite tiltro har jeg faktisk til spillerlogistikken - jeg tror Rosenborg ville gått rett til Haugesund igjen. Eller så hadde det blitt Azemi. Kan man da sette penger på Mos, som er den mestscorende Tippeligaspilleren fra fjoråret som ikke er automatisk uaktuell?

Heldigvis så er det lov til å håpe at et helt annet treningsgrunnlag kan gjøre skadesituasjonen til Bakenga en verden av nytte. Fit er han en mye mer interessant spiss enn Gytkjær for oss, og potensielt faktisk god nok til å løfte laget i den rollen.

Tommel'n opp!
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 26.01.2017 21:12    Post subject: Reply with quote

Men veldig god butikk, da, i å kjøpe spisser fra Haugesund for å selge dem videre. Kan leve lenge om vi fortsetter sånn.
Bakklandia
Legende

PostPosted: 26.01.2017 21:24    Post subject: Reply with quote

Tror ikke FKH har kvaliteten vi trenger lenger - med mindre lillebror Gytkjær viser seg å følge i storebrors sko.
gisp!
Legende

PostPosted: 26.01.2017 21:48    Post subject: Reply with quote

SwagOla wrote:
Om jeg forstår det rett så sitter vi igjen med en profitt på omtrent 15 millioner minus klausulen med FKH. Det er god handel med tanke på produktet. Om jeg får noen promille skal jeg gledelig bære han til München!

Tror du skal ha god promille før du synes det er greit å ha ham "på ryggen" til München.

2mas
Sjef

PostPosted: 26.01.2017 21:52    Post subject: Reply with quote

Knowrud wrote:
http://www.rbkweb.no/vis/12319 Tommel'n opp!

Høftlig som jeg er, kan jeg dessuten sitere kildene mine:

17.25: Nach dieblaue24-Informationen ist der Transfer von Christian Gytkjaer mehr oder weniger unter Dach und Fach.

17.34: Eine Bestätigung steht zwar weiter aus, doch in den nächsten 24 Stunden dürfte mit der Präsentation des Nationalspielers zu rechnen sein.

Mehr lesen: Alles klar mit Gytkjaer

Pereira über eine mögliche Verpflichtung von Gytkjaer:

„Wir arbeiten dran, aber sicher ist noch nichts. Aber ich bin zufrieden, was wir bisher gemacht haben. Ich hoffe, dass er heute unterschreibt.“

Mehr lesen: Ohne Neu-Löwen gegen Fürth

Lykke til i Bayern, skraphander Lund!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 26.01.2017 22:24    Post subject: Reply with quote

Jeg må si at jeg liker at vi kjøper middelmådige spillere, får maksimalt ut av dem den tiden de er her for så å selge de videre med solid profitt.
BalleK
Veteran

PostPosted: 26.01.2017 22:25    Post subject: Reply with quote

Når det kommer så mye penger inn på kontoen så forstår jeg at Gyt forsvinner. Men jeg liker det foreløpig ikke. Gyt ble bare bedre og bedre etter som tiden gikk og han virket veldig sugen på kommende sesong.

Men hvis pengene blir brukt på gode spillere inn - så er jo dette supert. De spillerne som har kommet inn så langt i vinter har jo ikke hatt wow-faktor akkurat. Lundemo - kom fra et nesten-nedrykkslag, Jevtovic fra et nedrykkslag (ja, jeg vet at noen Glimt-supportere mener at de ikke hadde rykket ned dersom de hade hatt Jevtovic hele sesongen, men de rykket ned...), Rasmussen som ikke har spilt voksenfotball. Og så Botheim da, som muligens kan bli god.

Og det er det.

Nå begynner det å bli nokså mye penger på spiller-logistikk-kontoen. Det er viktig at man ikke sparer seg til fant også.

Gyt - 1000 takk for innsatsen og for mange mål - og good luck i Tyskland!!
Flaav
Veteran

PostPosted: 26.01.2017 23:22    Post subject: Reply with quote

Otto Ullsokk Jr. wrote:

Bakenga scoret 7 mål på 9 kamper i serien i fjor. Vilhjalmsson hadde 5 på 29 kamper. Ikke at det nødvendigvis er direkte sammenlignbart, men allikevel.

Veldig sjelden at Vilhjalmsson faktisk spilte angrep, mens Bakenga har kun spilt i øverste ledd. En del av målene til Bakenga kom også som ving noe som styrker mitt inntrykk av han som bakromsspiss.

On-topic: Takk for innsatsen og lykke til med det merkelige valget Gytkjær.
Back to top
Predicted
Veteran

PostPosted: 26.01.2017 23:41    Post subject: Reply with quote

Sett av pengene til lønn til Tettey, signer bakenga på ny åtteårskontrakt og pakk han inn i bomull.
Back to top
ola.
Veteran

PostPosted: 27.01.2017 01:15    Post subject: Reply with quote

Flaav wrote:
Otto Ullsokk Jr. wrote:

Bakenga scoret 7 mål på 9 kamper i serien i fjor. Vilhjalmsson hadde 5 på 29 kamper. Ikke at det nødvendigvis er direkte sammenlignbart, men allikevel.

Veldig sjelden at Vilhjalmsson faktisk spilte angrep, mens Bakenga har kun spilt i øverste ledd. En del av målene til Bakenga kom også som ving noe som styrker mitt inntrykk av han som bakromsspiss.

On-topic: Takk for innsatsen og lykke til med det merkelige valget Gytkjær.

Ingen av målene til Bakenga var typisk bakromsspissmål, såvidt jeg husker.
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 27.01.2017 07:48    Post subject: Reply with quote

Det ser ut som om Gyt gjør tysker av seg. Nå får vi se hvor mye alt snakket om ambisjoner, Europa, økonomi-er-ingen-hindring o.l. er verdt.

Jeg skjønner at vi ikke kan hente en spiss fra toppen av bundesliga, men det må være mulig å strekke seg etter noen som kan levere varene på f.eks. EL-nivå. Som kan spille i 4-3-3. Som er så god at det ikke er noen diskusjon om hvem som skal starte på topp så lenge han er skadefri.

Det internasjonale vinduet stenger straks. Jeg håper det er noen tilgjengelig. Et navn som virkelig får blodet til å koke hadde smakt nå, er en stund siden sist.
MikkelBille
Proff

PostPosted: 27.01.2017 09:01    Post subject: Reply with quote

Men gitt at Bakenga er god som fanden som bakromsspiss når sesongen nærmer seg. MÅ vi da spille 4-3-3 eller 4-5-1?

Mulig jeg banner i kirka, men det kan jo være at dette med 4-3-3 blir vår død hvis vi gjør det til religion.
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51  Next
Page 47 of 51

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb