Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Skulle stå Jovicic som jeg tipset om tidligere. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
RÃ¥nny wrote:
JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet!
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
Posted: 25.01.2017 13:51 Post subject:
Når jeg mente at TKK snakka godt for seg, så syntes jeg han hadde en del kunnskap rundt det å holde styr på det sportslige i en klubb som jeg syntes virket interessant. Om han har rett aner jeg jo selvfølgelig ikke.
Trump snakker ikke bra for seg, selv når nynazisten Bannon skriver talene hans.
Mikkelsen tror jeg kommer til å være fornøyd med den spissen vi ryktes til helt fram til han signerer, da er vedkommende den verste spissen på kloden.
Mikkelsen tror jeg kommer til å være fornøyd med den spissen vi ryktes til helt fram til han signerer, da er vedkommende den verste spissen på kloden.
Har heldigvis mer fotballforståelse enn deg Hold deg saklig er du snill.
Posted: 25.01.2017 14:13 Post subject:
Handla på ingen måte om fotballforståelse, og jeg skal glatt innrømme at min fotballforståelse er relativt svak. Det det handla om var den evigvarende negative holdingen din til alt klubben foretar seg, uansett hva det er.
Posted: 25.01.2017 15:02 Post subject:
Greit, sliter med å tolke det ut av kommentarene dine, men det får så være. Gitt at vi selger Gyt og skal ha inn en ny. Hvem? Kjartansson? Guldbrandsen? Azar Karadas anyone?
EDIT: Ikke veldig relevant, men ser at noen på VGD mener at vi burde henta Azemi om vi fikk sjansen. Hadde han vært god nok? Sitter ikke med inntrykket av det.
Gustav Engvall fra Bristol City kan være et spennende objekt. Scoret 8 mål for IFK som 18-åring, og ble i fjor sommer solgt til Bristol City. Har ikke fått tillit der overhodet denne sesongen. Et utlån med opsjon på kjøp burde være forlokkende. Fortsatt kun 20 år.
Greit, sliter med å tolke det ut av kommentarene dine, men det får så være. Gitt at vi selger Gyt og skal ha inn en ny. Hvem? Kjartansson? Guldbrandsen? Azar Karadas anyone?
EDIT: Ikke veldig relevant, men ser at noen på VGD mener at vi burde henta Azemi om vi fikk sjansen. Hadde han vært god nok? Sitter ikke med inntrykket av det.
Kødder du eller? Får inntrykk av at det ikke er tilfellet (Gulbrandsen). Du synes Ak er interessant......?..... Kjartansson ble nylig solgt til Israel for over 30 mill, og har kontrakt til juni 2020. Tror du virkelig Rosenborg prøver seg på han, forsåvidt alle de tre navnene du ramser opp? Gulbrandsen er det mest relevante navnet, men har han egentlig vist seg å inneholde et nivå som er over Bakenga og Vilmann? Jeg synes ihvertfall ikke det!
Sebastian Andersson, Norrkøping. Stor sterk spiss som ser ut til å være en midtspisstype for rbk. Toppscorer i Allsvenskan i fjor. Scoret mot oss i høst. Noen som vedder i mot?
Marcus Pedersen tror jeg hadde passet godt inn som midtspiss i 4-3-3 i RBK. FÃ¥ dude'n til Lerkendal for 1/4-1/3 av salgsprisen. Mye mer X-faktor i Europa-kvalikk enn Gryta.
Men viktigst av alt – nå MÅ det være nok penger i kassa til å hente en spiller som kan bekle ankerrollen på midten!
Posted: 25.01.2017 16:33 Post subject:
Haha, Karadas var bare en vits. Mener å ha lest at Kjartansson var ute til salgs for ikke lenge siden, så dermed er han det beste alternativet JEG kommer på.
Gytkjær har gjort det greit, men jeg er positiv til å selge for å få inn en bedre spiss feilvendt. Og Haugesund har allerede solgt Agdestein til Odd så dette kan jo faktisk bli spennende
Han gjorde vel en grei jobb i Monaco? Syntes han har snakka bra for seg når jeg har hørt han, men når han henter Azemi blir jeg skeptisk igjen.
Også Komiske Ali fra Irak og USA's nye president Trump snakker bra for seg. Det hva man gjør, man blir vurdert fra, i en slik jobb, som sportsdirektør.
Case in point:
Edit: Mente jeg postet dette over i Humor-tråden, men så forsøplet jeg Nye Spillere-tråden likevel altså. Får bare beklage...
Last edited by larsarus on 25.01.2017 21:24; edited 1 time in total
Ikke det mest imponerende målsnittet, men når du spiller for Karlsruher i BL2 er det begrenset hva laget kan hjelpe deg med. Vi snakker muskelbunt av en greker på 1.85 som var jevnt innslag på greske U-landslag opp gjennom alderen. Folk ønsker tårnspiss: The Spartan. _________________ Selv solen går ned i svarthvitt.
Takk takk, dette var faktisk det mest interessante jeg noensinne har hørt renne ut av kjeften på Trump. faktisk litt god humor og en koselig familiehistorie Kanskje det er 0.000000000001% håp for ham?
Men, The Spartan? iiiiik! Høres jo unektelig spennende ut med et beist på top, en slags Drogba/ Redondo Light :p _________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt