| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 07.01.2017 16:47 Post subject: |
|
|
Herregud, du bryr deg om SÃ… mye rart. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
| RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
| Back to top |
|
 |
Ciljan Rutinert
|
Posted: 07.01.2017 16:58 Post subject: |
|
|
| kvalitet i alle ledd! |
|
| Back to top |
|
 |
Fusion Veteran

|
Posted: 07.01.2017 17:03 Post subject: |
|
|
| krister83 wrote: | bagatell, men synes det er litt merkelig/dumt at vi ikke lager ett mer proft opplegg rundt lansering av nye spillere.
begge de 2 nye nå er avbildet i rbk-drakt med garderobeskapene bakgrunnen.
kunne også laget en standard bilde på "vi ønsker "spilleren" velkommen til rosenborg ,med ett #heiarosenborg "vierrosenborg etc etc for twitter +++..
små ting, men hadde sett så utrolig mye mer gjennomført ut! |
Enig med deg. København treffer på dette. http://www.fck.dk/files/2...smatic.jpg |
|
| Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 07.01.2017 17:34 Post subject: |
|
|
| sidney wrote: | http://www.vg.no/sport/fo.../23891797/
Keita sier det er uaktuelt å gå til norske klubber, fordi RBK er så overlegen og han ønsker seg titler. Så tydelig kan det sies. Tolker det dit hen at han synes det er dumt ingen fra Tr.heim har vært på tråden. |
Med de holdningene han har skal man være sjeleglad for at han ikke havner her. Det intervjuet var bare pinlig. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 07.01.2017 17:46 Post subject: |
|
|
| Helt enig! Grunn til at han aldri kommer til og bli mye bedre som spiller.Forferdelig holdninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Ciljan Rutinert
|
Posted: 07.01.2017 17:53 Post subject: |
|
|
| Fusion wrote: | | krister83 wrote: | bagatell, men synes det er litt merkelig/dumt at vi ikke lager ett mer proft opplegg rundt lansering av nye spillere.
begge de 2 nye nå er avbildet i rbk-drakt med garderobeskapene bakgrunnen.
kunne også laget en standard bilde på "vi ønsker "spilleren" velkommen til rosenborg ,med ett #heiarosenborg "vierrosenborg etc etc for twitter +++..
små ting, men hadde sett så utrolig mye mer gjennomført ut! |
Enig med deg. København treffer på dette. http://www.fck.dk/files/2...smatic.jpg |
jepp, noe i den dur jeg mener vi også burde fått inn som en standard.
få ut den samme layouten på hjemmeside, face og twitter.
en rød tråd.. |
|
| Back to top |
|
 |
Ekspert94 Junior
|
Posted: 07.01.2017 19:18 Post subject: |
|
|
| EspN wrote: | | Frankiefourfingers wrote: | | sidney wrote: | http://www.vg.no/sport/fo.../23891797/
Keita sier det er uaktuelt å gå til norske klubber, fordi RBK er så overlegen og han ønsker seg titler. Så tydelig kan det sies. Tolker det dit hen at han synes det er dumt ingen fra Tr.heim har vært på tråden. |
Med de holdningene han har skal man være sjeleglad for at han ikke havner her. Det intervjuet var bare pinlig. |
Helt enig! Grunn til at han aldri kommer til og bli mye bedre som spiller.Forferdelig holdninger. |
Dere som kritiserer Keitas holdninger, kjenner vell ærlig talt ikke mye til hvilke holdninger Keita har. Kanskje jeg misforstår, er dere kompis med han? Neppe! Keita i form hadde løftet Rosenborg, uten tvil! Keita er en av få spillere RBK har mulighet til å skaffe, som har en X faktor, og det er jammen meg ikke mange av de i stallen. |
|
| Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 07.01.2017 19:20 Post subject: |
|
|
| gollumLAD legend wrote: | | Herregud, du bryr deg om SÃ… mye rart. |
Husker jeg også tenkte på slike ting da jeg var yngre. La gutten være gutt.  |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 07.01.2017 19:26 Post subject: |
|
|
| Ekspert94 wrote: | | EspN wrote: | | Frankiefourfingers wrote: | | sidney wrote: | http://www.vg.no/sport/fo.../23891797/
Helt enig! Grunn til at han aldri kommer til og bli mye bedre som spiller.Forferdelig holdninger. |
Dere som kritiserer Keitas holdninger, kjenner vell ærlig talt ikke mye til hvilke holdninger Keita har. Kanskje jeg misforstår, er dere kompis med han? Neppe! Keita i form hadde løftet Rosenborg, uten tvil! Keita er en av få spillere RBK har mulighet til å skaffe, som har en X faktor, og det er jammen meg ikke mange av de i stallen. |
Hei Keita. Nei Rbk ønsker ikke deg i klubben  |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 07.01.2017 19:40 Post subject: |
|
|
Når Keita snakker om Poznan på den måten han gjør, mens han fortsatt er under kontrakt med dem, vitner om at han er smått idiot. Er man proff snakker man mer nøkternt om egen klubb frem til man er ferdig i klubben. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 07.01.2017 20:13 Post subject: |
|
|
| JB wrote: | | Arild Østbø hadde vel 13 kamper i mål for S08 i fjorårets sesong, så helt bak mål kan han ikke være. |
Nei, det må kun være kjappe turer for å hente ballen og sånt. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 07.01.2017 20:30 Post subject: |
|
|
| Nå mangler vi bare et førstevalg på sentral, og en høyreback som skal ta over etter Jonas når han drar til sommeren. |
|
| Back to top |
|
 |
tombur Veteran

Joined: 09 Aug 2012 Posts: 1066 Location: PÃ¥ ryggen til hesten
|
Posted: 07.01.2017 22:50 Post subject: |
|
|
Kjøp Rosted og selg Bjørdal.... Hent inn Abdullayev i sommer om Jevtovic ikke signeres permanent og for guds skyld finn en sentral som holder mål med en gang.. Konradsen er indreløper og det er et hån mot både han og alle som er glad i fotball at han brukes sentralt på et rosenborg-lag som må ha som mål å nå Europa. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 08.01.2017 11:57 Post subject: |
|
|
Så enkelt kan det sies! _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 08.01.2017 12:01 Post subject: |
|
|
Hvem er denne Abdullayev jeg ser omtalt som Herrens Gjenkomst, men ikke finner en dritt om på nettet (Med unntak av Araz Abdullayev, azerbadjansk ving for Gabala FK)? _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 08.01.2017 12:14 Post subject: |
|
|
Jeg tviler sterkt på at det kommer flere midtbanespillere nå om ikke noen forsvinner. Jeg tror dog Lundemo kan vise seg som en bra signering for oss; bra nok i massevis i Norge og også brukbar mot bedre motstand. Det er imidlertid kun basert på magefølelsen. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 08.01.2017 12:17 Post subject: |
|
|
| Antar at det er Vikings Samuel Abdulalettellerannet, det snakkes om. Forsåvidt en jeg hadde håpet vi kjøpte når vi i stedet kjøpte Dølle. Han har ikke vært like god i år og litt ujevn, men fortsatt en jeg ikke sier nei takk til. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 08.01.2017 12:21 Post subject: |
|
|
Vi har nå 25 spillere i stallen, og det er vel antydet som ca. stallstørrelse? - Inkludert i de 25 er Solli, som diskuteres utlånt. Altså rom for én til? - Med mindre noen blir solgt. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 08.01.2017 13:20 Post subject: |
|
|
| Trodde 23 var vår perfekte stall øknomien tatt i betraktning og antall kamper i sesongen. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 08.01.2017 13:24 Post subject: |
|
|
| Har vel lest et sted at de skal øke til i år, men husker ikke fra hva og til hva. |
|
| Back to top |
|
 |
tombur Veteran

Joined: 09 Aug 2012 Posts: 1066 Location: PÃ¥ ryggen til hesten
|
Posted: 08.01.2017 13:53 Post subject: |
|
|
| Hakkespett wrote: | | Hvem er denne Abdullayev jeg ser omtalt som Herrens Gjenkomst, men ikke finner en dritt om på nettet (Med unntak av Araz Abdullayev, azerbadjansk ving for Gabala FK)? |
- Elshan Abdullayev...... Begynte dog å bli usikker på om han er ving men han er et helt utrolig wild-card... Her vil jeg si vi snakker om en mann som kan utgjøre forskjellen mellom play-off og inngang i gruppespill. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 08.01.2017 13:59 Post subject: |
|
|
| Kleviño wrote: | | Har vel lest et sted at de skal øke til i år, men husker ikke fra hva og til hva. |
Samme her. Jeg finner heller ikke linken, men etter hukommelsen var 22-23 en bra stallstørrelse før; mens nå ønsker de å øke den med et par mann for å takle spillebelastning gjennom hele året bedre. Eller noe. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 08.01.2017 14:06 Post subject: |
|
|
| tombur wrote: | | Hakkespett wrote: | | Hvem er denne Abdullayev jeg ser omtalt som Herrens Gjenkomst, men ikke finner en dritt om på nettet (Med unntak av Araz Abdullayev, azerbadjansk ving for Gabala FK)? |
- Elshan Abdullayev...... Begynte dog å bli usikker på om han er ving men han er et helt utrolig wild-card... Her vil jeg si vi snakker om en mann som kan utgjøre forskjellen mellom play-off og inngang i gruppespill. |
Han her?
http://www.transfermarkt....230685#ath |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 08.01.2017 14:07 Post subject: |
|
|
Elshan Abdullayev gil til Qarabag for 100 000 Euro nettopp så meget tvilsomt vi er ute etter ham, kanskje vi får ham for 30 mill, who knows :/ _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Tyholt Proff
|
Posted: 08.01.2017 19:29 Post subject: |
|
|
| trollmannen wrote: |
Da det gjelder midtstoppere så har man intensivert jakten på Lasse Nielsen. Sikre kilder på at det skal være han som blir presentert på torsdag |
DÃ¥rlige sikre kilder. |
|
| Back to top |
|
 |
|