English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2017
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 178, 179, 180  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Harceïde
Veteran

PostPosted: 22.09.2016 11:55    Post subject: Reply with quote

Skrev noen nettopp at Konradsen har god ballkontroll?

Nok RBKweb for idag. Hadet.
Back to top
View user's profile Send private message
robinla
Veteran

PostPosted: 22.09.2016 11:57    Post subject: Reply with quote

TIL skal vel ha omtrent 97 millioner for han, før han går gratis til Astana etter kontrakten er utløpt...
Back to top
RbkUrge
Veteran

PostPosted: 22.09.2016 12:00    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Adressa+ - artikkel:
Quote:
RBK-assistenten om interesse for TILs stortalent: - Han gjør det godt i Tromsø
Ulrik Yttergård Jenssen (20) har lenge vært i søkelyset til Rosenborg. Etter kveldens cupkamp fikk han skryt fra Erik Hoftun

Står det noe interessant i saken?

Finner ikke den artikkelen jeg?

Edit: Fant den: Kort oppsummert:

Quote:
- Vi kan ikke kommentere spillere i andre klubber. Nå spiller han i Tromsø og gjør det godt, sier Hoftun til iTromsø.
(...)

- Jeg synes han gjør en solid kamp på midten, sammen med flere andre TIL-spillere utover i 2. omgang og ekstraomgangene, sier Hoftun og understreker igjen:

- Men å kommentere spillere i andre lag ønsker vi ikke å gjøre. Nå spiller han i Tromsø og det har vi full respekt for.

Lomaxx
Veteran

PostPosted: 22.09.2016 12:05    Post subject: Reply with quote

Det var suppe på en meget tynn spiker

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
RbkUrge
Veteran

PostPosted: 22.09.2016 12:06    Post subject: Reply with quote

Veldig og.
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 22.09.2016 12:08    Post subject: Reply with quote

Latterligste seriegull jeg har vært med på. Elendig RBK-stall. Spillere som blir plassert feil, ikke god nok osv, men vinner serien komfortabelt.

Det må ryddes litt i klubben.
Back to top
Strand
Veteran

PostPosted: 22.09.2016 12:26    Post subject: Reply with quote

Det må ryddes litt på forumet også.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 22.09.2016 12:29    Post subject: Reply with quote

Ja, vi forventer nivåheving frem mot neste sesong.
Back to top
NÃ¥erdetnok
Veteran

PostPosted: 22.09.2016 12:57    Post subject: Reply with quote

Strand wrote:
Det må ryddes litt på forumet også.
Dagens!
Back to top
Stano_11
Veteran

PostPosted: 22.09.2016 13:32    Post subject: Reply with quote

Ulrik Y. J signerte vel en kontrakt på 3,5 år så det å prøve å kjøpe han fra TIL er vel tilnærmet umulig.

Er jo litt bak mål hvis RBK nå er interessert i han da de kunne hentet han gratis i sommer.
Back to top
tjommi
Proff

PostPosted: 22.09.2016 13:40    Post subject: Reply with quote

Noen her inne ville sågar ha det til at han (Yttergård Jenssen) ikke kom til RBK fordi RBK gikk på en e-cup smell mot APOEL. Yttergård Jenssen signerte for Tromsø dagen etterpå.
Back to top
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 22.09.2016 14:00    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
Ja, vi forventer nivåheving frem mot neste sesong.

Bare fordi jeg mener noe annet om dagens RBK, betyr ikke at jeg har feil og resten har riktig.

Du så selv hva som manglet når vi spilte EL og CL-kvalikk. Merkelig å plutselig bli fornøyd med absolutt alt når vi vinner såvidt mot Tromsø.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 22.09.2016 14:34    Post subject: Reply with quote

RBK
Back to top
Lillhammring
Senior

PostPosted: 22.09.2016 16:22    Post subject: Reply with quote

Yttergård Jensen er vel en meget spennende spiller, synd vi ikke var mer frampå når han kom tilbake til Norge. Kan ikke skjønne annet enn at det er mer interessant for han å komme til oss enn til Tromsø. Han var ikke særlig fornøyd med Tromsø når han reiste derfra forrige gang.
huffameg
Rutinert

PostPosted: 22.09.2016 17:00    Post subject: Reply with quote

Lillhammring wrote:
Yttergård Jensen er vel en meget spennende spiller, synd vi ikke var mer frampå når han kom tilbake til Norge. Kan ikke skjønne annet enn at det er mer interessant for han å komme til oss enn til Tromsø. Han var ikke særlig fornøyd med Tromsø når han reiste derfra forrige gang.

Er vel ikke så rart egentlig? Med tanke på at han har en fast plass på Tromsø-laget. Vi er ikke det eneste laget i Norge som kan utvikle spillere til et høyere nivå. Akkurat nå har ikke vi noe annet å tilby han enn Tromsø kan tilby. Den dagen han beviser seg som en stabil tippeligaspiller med et høyt nok bunnnivå vil han være aktuell for en fast plass hos oss. Men frem til den dagen tror jeg ikke det vil være gunstig for han å varme vår benk. Å kun delta på vår treningshverdag tror jeg ikke er nok til å utvikle talent. Han må spille kamper, og det gjør han i Tromsø. Men vi skal ikke se bort i fra at han kommer en tur innom oss før han tar seget videre en dag. Gitt at han faktisk tar steget.
Back to top
Nordens Lokomotiv
Veteran

PostPosted: 22.09.2016 17:29    Post subject: Reply with quote

robbie wrote:
Norden Lokomotiv wrote:
Kjøp Sigurdarsson

Denne spilleren hadde jeg aldri hørt om før gårdagens kamp. Hvordan ser han ut til daglig? Dette må absolutt være en spiller å følge med på.

Han har stort sett vært skadet hele sesongen, men rakk å gjøre Moldeforsvarerne svimle i første serierunde. Det er sånne spillere vi ikke kan vente lenge med hvis vi skal ha mulighet til å kjøpe for en overkommelig penge. Prisene i Tromsø stiger som vi vet raskere enn de fleste andre steder.
Back to top
Øystein
Veteran

PostPosted: 22.09.2016 21:05    Post subject: Reply with quote

Mikkelsen wrote:
Merkelig å plutselig bli fornøyd med absolutt alt når vi vinner såvidt mot Tromsø.

Er det ikke litt slitsomt at det forumet du leser på ikke er det samme som du kommer med kommentarer på? Det skaper lett forvirring her inne også når du kommer med beskrivelser som tydeligvis handler om en debatt som foregår et annet sted, for så å argumentere mot disse standpunktene her inne der ingen andre har lest det du svarer på.
Back to top
Attaboy
Veteran

PostPosted: 22.09.2016 21:28    Post subject: Reply with quote

Åh, herre! Det diskuteres på to forum, ja. Har stusset litt på noen av postene dine Mikkelsen, men nå skjønner jeg hvorfor. Kanskje lurt å holde seg til ett forum av gangen?
Back to top
Rallepus
Veteran

PostPosted: 22.09.2016 21:41    Post subject: Reply with quote

Idé til personlighet: Ta noe som helst av det Mikkelsen skriver seriøst.
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 22.09.2016 22:35    Post subject: Reply with quote

Jeg sa at stallen burde ryddes. Andre kommentere om at forumet skal ryddes. Vel, det er klart hva som er mest relevant.
Back to top
eksil
Veteran

PostPosted: 22.09.2016 22:52    Post subject: Reply with quote

Mikkelsen wrote:
Latterligste seriegull jeg har vært med på. Elendig RBK-stall. Spillere som blir plassert feil, ikke god nok osv, men vinner serien komfortabelt.

Det må ryddes litt i klubben.

Enig med Mikkelsen her jeg i bunn og grunn. Utrolig å vinne med rundt 20 poeng med de svakhetene vi har nå. Og de dårlige prestasjonene vi har gjort.

Det er udiskutabelt at vi er et stykke under det nivået vi bør være på.
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 23.09.2016 09:58    Post subject: Reply with quote

Lillhammring wrote:

Er han egentlig saa veldig spennende? Jeg trodde han var naer foerstelaget i Lyon og dermed hadde jeg kanskje litt vel hoeye forventninger om at han ville dominere i tippeligaen.

Foreloepig synes jeg han ser litt 'junior' ut. Ikke saa rart kanskje, han er bare 19 aar men den opphausingen han ble utsatt for minner meg litt om situasjonen rundt Simon Larsen. Han ble lansert som den 'nye' Rune Bratseth men er vel naermere en ny Andre Muri.
Harceïde
Veteran

PostPosted: 23.09.2016 11:33    Post subject: Reply with quote

Ulrik Yttergård Jenssen har aldri blitt særlig mye hypet i Norge, eller Frankrike for den del. Fikk litt oppmerksomhet da han frontet draktlansering i Lyon og spilte fra start i noen treningskamper, men det var det.

Vil forøvrig lansere en juniorspiller jeg har sett litt av nylig; nemlig Kornelius Normann Hansen. Spiller for Norge sitt yngste landslag (G15) sammen med blant annet Edvard Tagseth, og scorer bra med mål. Scoret to fine mål mot Sverige i går:

http://svenskfotboll.se/l...en-i-mora/

Spiller i Larvik Turn. Riktignok som offensiv midtbane for Norge G15, men ingenting er spikret posisjonsmessig i den alderen der. Håper vi har følere ute på slike spillere før de havner i østlandsklubber som Godset og Vålerenga.
Back to top
str543
Senior

PostPosted: 23.09.2016 13:21    Post subject: Reply with quote

Dew wrote:

Vil forøvrig lansere en juniorspiller jeg har sett litt av nylig; nemlig Kornelius Normann Hansen. Spiller for Norge sitt yngste landslag (G15) sammen med blant annet Edvard Tagseth, og scorer bra med mål. Scoret to fine mål mot Sverige i går:

http://svenskfotboll.se/l...en-i-mora/

Spiller i Larvik Turn. Riktignok som offensiv midtbane for Norge G15, men ingenting er spikret posisjonsmessig i den alderen der. Håper vi har følere ute på slike spillere før de havner i østlandsklubber som Godset og Vålerenga.

For sent
https://twitter.com/Joaci...2618399744
https://twitter.com/strms...8750483456
Back to top
Harceïde
Veteran

PostPosted: 23.09.2016 15:11    Post subject: Reply with quote

Det hadde jeg ikke fått med meg. Synd.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 178, 179, 180  Next
Page 14 of 180

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb