View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
SoZo Rutinert
|
Posted: 16.05.2016 23:46 Post subject: |
|
|
Jeg må si meg enig med KitWalker.
Skjønner virkelig ikke at man kan beskrive Konradsen som ubrukelig i dag.
Gode kraftfulle løp i boks som vi har manglet tidligere i år.
Må si han overgår både Jensen og Midtsjø når det gjelder å ta løp som er målrettet på kassa. De har dog mange andre gode kvaliteter  |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 16.05.2016 23:47 Post subject: |
|
|
Konradsen bra i dag, men gjorde mye rart i første omgang. Mistet ballen og mislyktes med avslutninger. Kom seg veldig etterhvert. Veldig potensiale som indreløper! |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 17.05.2016 12:43 Post subject: |
|
|
Konradsen gjør alt fra det fantastiske til at man kan rive seg i håret.Hadde han hatt ett mer stabilt nivå,Hadde han spilt for en mye større klubb,Så god er han til tider.
Potensiale som indreløper er stort,Men på tider og slutte og slå så mye feilpasninger snart.
Løp inn i boks er han mye bedre enn midtsjø på,han er veldig god og time løpene rett. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 02.08.2016 22:18 Post subject: |
|
|
Da vi solgte Selnæs og gikk for Konradsen sentralt var jeg sikker på at det kom til å koste oss veldig, veldig dyrt. Frem til i kveld har jeg tenkt at jeg tok feil, men i dag hadde vi virkelig trengt en ballsikker ballsentral. På dette nivået nytter det ikke med tre indreløpere med rotete pasningsspill på midtbanen, man trenger minst én spiller som er stødig i pasningsspillet og som med jevne mellomrom spiller fri spillere foran seg. (Nei, det hadde ikke hjulpet med Gudi sentralt fordi han spiller kun på tvers og bakover). |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 02.08.2016 22:28 Post subject: |
|
|
Ikke minst kunne en erstatning for Selnæs frigjort Konradsen til å spille indreløper fremfor Midtsjø.
Midtsjø har vært nær grusom som indreløper i mange av de siste månedenes kamper. Utrolig mange umotiverte balltap på midten. Konradsen har vært vår beste midtbanespiller de få kampene han har spilt indreløper. |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 02.08.2016 22:30 Post subject: |
|
|
Det er i sentrallinja vi ikke har kvalitet nok til å hevde oss i det ypperste selskap. Konradsen er et kupp for oss - som indreløper. |
|
Back to top |
|
 |
Bye Veteran
|
Posted: 02.08.2016 22:30 Post subject: |
|
|
At mannen ble påtenkt å spille SM er en gåte for meg. Takler ikke rollen. Usikker og nervøs, roter ofte bort ballen. Briljerer som indreløper. Fallitterklæring fra logistikkansvarlige i klubben (Hoftun?) |
|
Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 02.08.2016 22:31 Post subject: |
|
|
Konradsen og Jensen er nok de beste indreløperene i klubben. Synd at vi savner en skikkelig sentral. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 02.08.2016 22:33 Post subject: |
|
|
Vil bare si at jeg ikke mener at Konradsen ikke er god eller dårligere enn de andre på midten, vil si at Konradsen, Jensen og Midtsjø er jevngode. Poenget er at vi ikke kan ha tre indreløpere på midtbanen. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 02.08.2016 22:37 Post subject: |
|
|
Bare rolig, vi tok den. Helt fullstendig katastrofe at vi ikke erstattet Selnæs når han ble solgt og isteden latet som at vi var proaktive og signerte Konradsen som erstattning. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 02.08.2016 22:41 Post subject: |
|
|
Å skylde på Konradsen etter denne kampen er som å skylde på Svensson. Idiotisk. Spillerne fulgte taktikken som ble lagt og spilte på en måte de ikke behersker siden de ikke øver på det i en eneste kamp i tippeligaen. Med bedre taktikk hadde Konradsen og Svensson vært bedre. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 02.08.2016 22:42 Post subject: |
|
|
Men det er jo ingen her som skylder på Konradsen så hva er det du snakker om? |
|
Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 02.08.2016 22:45 Post subject: |
|
|
Det virker jo som om mange tror at hvis Selnæs hadde spilt isteden for Konradsen så hadde vi vunnet. Konradsen hadde ingen å slå pasninger til når han fikk ballen. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 02.08.2016 22:49 Post subject: |
|
|
Hadde Selnæs spilt for Konradsen hadde vi vært videre nå. Men det betyr ikke at folk skylder på Konradsen. Kritikken er jo rettet mot sportslig ledelse, er ikke det ganske åpenbart? _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
trøndergutten Rutinert
|
Posted: 03.08.2016 00:35 Post subject: |
|
|
Aristoteles wrote: | Å skylde på Konradsen etter denne kampen er som å skylde på Svensson. Idiotisk. Spillerne fulgte taktikken som ble lagt og spilte på en måte de ikke behersker siden de ikke øver på det i en eneste kamp i tippeligaen. Med bedre taktikk hadde Konradsen og Svensson vært bedre. |
Jeg tipper Selnæs hadde slått minst en god pasning i bakrom som kunne blitt en god mulighet i denne kampen. F.eks i førsteomgang da De Lanlay hadde et flott løp, men Helland fikk ballen istedet. Uten at man skal legge skylden på Konradsen. Han gjør så god han kan han.
Svensson kunne unngått 1-0 målet, uansett hvilken taktikk man bruker. Om man så spiller 1-0-9 så skal den ballen der poles opp på banen, ikke mistes i den posisjonen. Jeg elsker Svensson, men i dag hadde vi avansementet i lomma, inntil den tabben. |
|
Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 03.08.2016 00:50 Post subject: |
|
|
Vell Mustrum jeg synes ikke det er åpenbart at vi hadde vunnet med Selnæs. Med den taktikken vi hadde idag tror jeg ikke resultatet hadde blitt annerledes.
Med en lurere taktikk hadde ikke Svensson vært i den situasjonene 100 og ørten ganger i dag. Før eller siden misser man. Da hadde han heller kommet durende på overlapp og lagt inn til målet vårt. |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 03.08.2016 01:00 Post subject: |
|
|
Han burde ikke bli satset mer på som sentral spiller. Både for RBK og hans egen skyld. Skal han ha fremtidig proff drøm, sats på som indreløper. |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 03.08.2016 01:21 Post subject: |
|
|
Indreløper er hans plass. Gir oss mye mer tyngde i boksen.
Det ser vi godt når den ene gode sjansen vi har er når han -som den mest dyptliggende- tar et løp inn i boksen. det aspektet mangler særlig Midtsjø. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 03.08.2016 04:22 Post subject: |
|
|
Dette var ingen andres feil en Skjelvik.
Alle vet jo at han er best som stopper! _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
Litjmor15 Junior
|
Posted: 18.09.2016 20:21 Post subject: |
|
|
Denne mannen er ikke god nok for å spille sentralmidtbane. Han irriterer vettet av meg og gjør ca alt bare halvveis. Vi må jo ha noen andre som kan løse den rollen bedre enn det han gjør! Om ikke bare noen som kunne tenkt seg og gjort jobben helhjertet, det hadde hjulpet masse. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 18.09.2016 20:27 Post subject: |
|
|
Han spiller ikke sentralt i dag. |
|
Back to top |
|
 |
Litjmor15 Junior
|
Posted: 18.09.2016 20:32 Post subject: |
|
|
Utgjør ingen forskjell forsåvidt. Han er ikke god nok og virker ikke som han vil. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 27.11.2016 16:29 Post subject: |
|
|
- Jeg føler at jeg har blitt bedre både offensivt og defensivt; bedre posisjonert i begge retninger.
- For posisjonering er et nøkkelord.
- Ja, posisjonering er cluet i den rollen - både offensivt og defensivt. Der syns jeg at jeg har tatt steg. Så skal jeg ta flere steg neste år.
- Hva kan du fortsatt bli bedre til?
- Vi har vært solide defensivt. Vi har hatt bra tak på den delen av spillet; vi er solide. Jeg skal jobbe med den offensive kraften.
- Du vil være enda mer servitør med gjennombruddspasninger?
- Absolutt. Det er selvfølgelig veldig artig når man får til det. Jeg har hatt kamper i år der det har sittet bedre enn i andre kamper. Jeg får prøve å jobbe med å stabilisere den biten av spillet - og ta det videre.
- Du har fått signaler om at trenerne ønsker å fortsette med deg sentralt?
- Vi har ikke diskutert det så mye, men det er i hvert fall det utgangspunktet jeg har enn så lenge. Jeg forholder meg til det inntil det eventuelt skjer noe annet.
Les mer: - Jeg skal jobbe med den offensive kraften |
|
Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 28.11.2016 00:20 Post subject: |
|
|
Quote: | - Dette var din første hele sesong i Rosenborg. Hvordan har det vært?
- Det har vært helt fantastisk. Jeg nyter virkelig hvert eneste sekund hver eneste dag i Rosenborg - på trening og i kamp. Det er en fantastisk organisasjon og et fantastisk lag i en fantastisk by med fantastiske supportere. Det har virkelig vært en opplevelse, som jeg er glad for å være med på." |
Nå har selvfølgelig Konradsen fått spille ekstremt mye også, men jeg liker adjektivene han bruker  |
|
Back to top |
|
 |
tombur Veteran

Joined: 09 Aug 2012 Posts: 1049 Location: PÃ¥ ryggen til hesten
|
Posted: 04.03.2017 21:20 Post subject: |
|
|
Det eneste som kan gjøre det en smule akseptabelt å kjøre Konradsen sentralt frem mot kvalik er om Tettey kommer hjem og er lovt plassen og Konradsen da blir skjøvet ut som indreløper i kvaliken. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
Back to top |
|
 |
|