View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 01.09.2016 07:08 Post subject: Troillprat episode 19 |
|
|
Etter at siste episode kom ut rett etter at vi spilte hjemme mot smurfene har det skjedd masse i Rosenborg sin verden. Vi er mer suverene enn noensinne i en pinlig svak liga, vi fikk oss et par solide oppvåkninger når vi røyk ut av Europa, og hensyn til økonomien gikk foran de store investeringene i overgangsvinduet.
Man kunne trengt terapi av mindre, og da er det godt å ha andre supportere å prate ut med om alt som skjer. I denne episoden snakker Rune med Geir Inge Fiske og Håvard Lindheim som forsøker å finne svar på alle spørsmålene som oppstår når fortvilelsen tar overhånd og folk roper på blod, hoder og nye spillere.
Et nytt stikk vi tester ut er "Linker", der hver av deltagerne deler 1-3 nyttige websider og annet på nett som andre RBK-supportere kan ha glede av.
Geir Inges linker:
Late Barter
Jørgen Stenseth på Twitter
STAut - Setetellerautomaten på Facebook
HÃ¥vards linker:
Tifo Trondheim på Facebook
Kjernens hjemmeside
Runes linker:
RBKweb forum
Absolutt Rosenborg på Spotify
RBKNytt - ny samleside for RBK-nyheter
(Linkene ble ikke med her på RBKweb, og jeg orker ikke å lime dem inn. Følg linken i bunnen av meldingen om du vil.)
Episoden varer rett i overkant av 1 time og 20 minutter da det rett og slett var veldig mye å snakke om denne gangen. Burde være nok for å dysse megafonmenn i søvn 3-4 ganger.
Abbonér gjerne på podcasten i din foretrukne app, fortell andre om at vi eksisterer, og vurdér gjerne å bli med i en episode - det er så lett!
http://troillprat.no/troi...d-lindheim
Edit: Noe pakketap på lyden fra haavarl av og til ble det, men for det aller meste er det greit å få med sammenhengen.
Edit2: Stor takk til RBKweb-forum Attayboy som bidro med masse verdifull statistikk som var med på å forme og informere store deler av diskusjonen! _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Last edited by OrionPax on 01.09.2016 12:35; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 01.09.2016 09:49 Post subject: |
|
|
Hestelyden hver gang Perry blir nevnt. Priceless! _________________
TomH wrote: | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 01.09.2016 11:40 Post subject: Re: Troillprat episode 19 |
|
|
OrionPax wrote: | Edit: Noe pakketap på lyden fra haavarl av og til ble det, men for det aller meste er det greit å få med sammenhengen. |
Det er en sånn derre lydinnstilling i Mumble. Jeg testet litt med den før sending, men tipper at den ble satt litt lavt. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 01.09.2016 12:02 Post subject: |
|
|
Vollrik: Min største suksess (inkludert ungene)
haavarl: Det kan fort være noe sånt, ja. Jeg skal sette av litt tid til å eksperimentere litt med konsekvensene av forskjellige parametre. Pakketap i VoIP (o.l.) er døden, skal se om jeg kan finne en "riktig" innstilling som bør funke for de fleste. Men for det aller, aller meste høres du godt.  _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 01.09.2016 19:00 Post subject: |
|
|
Bra episode igjen, og grattis med postproduksjons-rekordfarten!
Synd med lyden til haavarl, men likevel fullt hørbart og forståelig. |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 02.09.2016 12:21 Post subject: |
|
|
Takk for det!
Joda, det er bare noen ord og lyder innimellom som blir borte, så det er ikke noe problem å få med seg kjernen i budskapet.
Hva med linkene deltagerne kom med - altså, ikke de spesifikke linkene, men konseptet. Var det ok? Nå regner jeg med at alle her inne vet godt hva Late Barter, Tifo Trondheim og STAut er, men er den typen info potensielt verdt å ha med i episoder fremover? _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 02.09.2016 12:28 Post subject: |
|
|
Ja, det er et bra konsept. Det er altids noen som ikke har fått med seg alle sidene så litt info er bare topp. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
Bagh Proff

|
Posted: 02.09.2016 17:22 Post subject: |
|
|
Dette var bra, synd med lyden til haavarl.
Bra lengde også, dette bør være maks synes jeg. Heller spille inn oftere. |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 02.09.2016 23:40 Post subject: |
|
|
Jeg synes podcasten skal vare 2-3 timer. Mer jo bedre.
Det er ikke akkurat slik at det kommer en episode hver uke av dette.
Kjempebra episode med dyktige folk som hadde mye bra å si, satte også pris på gjenkjennelseslyden som ble spilt når Perry ble nevnt.
Terningkast 5. En time til så ville jeg gitt en sekser, selv om lyden ble litt hakkete enkelte steder.
 |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 03.09.2016 00:08 Post subject: |
|
|
Fikk hørt episoden da resten av familien var på handletur tidlig i kveld.
Bikkja syntes 1.24 var lenge nok å vente på selskap, så terningkast fire fra Ivers. En sterk femmer fra meg. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
|