English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2016
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 154, 155, 156 ... 159, 160, 161  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Brattigol
Junior

PostPosted: 16.08.2016 19:02    Post subject: Reply with quote

Men gjelder det når det kommer til Nielsen? Jeg har mine tvil.
Knowrud
Veteran

PostPosted: 16.08.2016 19:13    Post subject: Reply with quote

Vel, drar Hou Sæter (på lån) og Emil Nielsen i dette vinduet så må vi få inn minst én spiller etter min mening. Begynner å bli vel tynt i rekkene nå.
Back to top
View user's profile Send private message
Bruttern
Proff

PostPosted: 17.08.2016 04:19    Post subject: Reply with quote

Er ikke sikker på om jeg er enig, Knowrud.

Hva har vi foran oss nå? Muligens Europa League - men det er å regne for en treningsarena for 2017-sesongen. Tippeligaen, har vi allerede total kontroll på. Også må tre cup-kamper vinnes.

Jeg kan ikke se at det er så innmari tynt i rekkene for disse oppgaven. Den store utfordringen her er Austria Wien, men det er ikke bredde det kommer til å stå på mot Austria Wien, og det er for sent å få inn noen som plutselig hever kvaliteten i 11'ern, all den tid samhandling er vår primære styrke.

Er rimelig rolig for resten av 2016-sesongen. Å bli tvunget til å bruke noen juniorer i lokal cup og serie utover høsten er bare bra på lang sikt uansett, vi burde slippe til flere unge oftere. Serien vinner vi. Se på førsteomgangen mot Sogndal; 4 faste på benken og total utklassing på banen.

Bredden må etableres i sesongoppkjøringen. Man kan kanskje konkludere med at stallen i år ikke var sterk nok til CL, og at det er derfor status er som den er. Det er synd, men ingen katastrofe. Men det er i alle fall ikke noe å gjøre med NÅ. Vi får puste med magen og sørge for at vi forsterker laget i oppkjøringen til 2017, sånn at sommeren neste år får et annet utfall.
blackwater
Proff

PostPosted: 17.08.2016 08:15    Post subject: Reply with quote

Ikke de store forhåpningene om at det skjer noe i dag. Uansett vil jeg som flere påpeker si at troppen er mer en god nok for å dra tippeligagullet i havn.

Flyet til Wien får klokken 12 i dag. Så fremt at SIB er med på dette flyet er vel det samme som at vinduet er lukket for vår del.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 17.08.2016 08:54    Post subject: Reply with quote

De har både Internett og mobildekning i Wien også, har jeg hørt.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
blackwater
Proff

PostPosted: 17.08.2016 09:01    Post subject: Reply with quote

Joda, men jeg personlig blir overrasket om dette skjer via Wien.
Back to top
Huber
Veteran

PostPosted: 17.08.2016 09:22    Post subject: Reply with quote

Er vel Alstad som skal ha det siste ordet uansett Wink
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 17.08.2016 09:27    Post subject: Reply with quote

Lurer på om han fortsatt gjennomfører sin glimrende kartlegging og psykologiske testing av nye spillere som han hadde så monstersuksess med ifbm signeringen av Nicki Bille :p
Back to top
Lord Oakley
Veteran

PostPosted: 17.08.2016 13:36    Post subject: Reply with quote

generelt mye aktivitet i Norge i dag, men ingen aktivitet på brakka? Ser mørkt ut... Tommel'n ned
Back to top
nastynick
Rutinert

PostPosted: 17.08.2016 13:48    Post subject: Reply with quote

Bedre med ingen kjøp enn et panikkjøp.
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 17.08.2016 13:49    Post subject: Reply with quote

Absolutt! Men når man for visse posisjoner har jobbet og kartlagt siden i fjor sommer så er det grov tjenesteforsømmelse om "panikkjøp" er eneste mulighet over ett(!) år etter.
Back to top
CLkvart
Rutinert

PostPosted: 17.08.2016 14:27    Post subject: Reply with quote

Vel, "ingen ut"-uttalelsen til Kåre er i hvert fall dementert, kanskje "ingen inn" også står for fall? Very Happy

Men jeg vet innerst inne at han snakket om A-stallen og at vi må sitte heeelt rolig å se på at alle andre pakker opp presangene sine Crying or Very sad
Back to top
Harceïde
Veteran

PostPosted: 17.08.2016 14:39    Post subject: Reply with quote

Er rimelig fornøyd med å sitte å se på at konkurrentene "pakker opp presangene sine" så lenge det er Tokstad, Sigurdarsson og lånespillere fra City som ligger gjemt bak gavepapiret.

Heller ingen signering enn panikk-kjøp/b-løsning ala Gudi-kjøpet. Men gjør vi det like svakt i neste vindu må noen svare for seg. Vi kan ikke bygge oss ned hvert jævla år fra nå; vi har klare mangler i alle ledd. Vi er gode nok til å komfortabelt vinne ligaen (enn så lenge), men ikke noe mer.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 17.08.2016 14:40    Post subject: Reply with quote

Dew wrote:
Men gjør vi det like svakt i neste vindu må none svare for seg. Vi kan ikke bygge oss ned hvert jævla år fra nå; vi har klare mangler i alle ledd.

Men hvorfor må vi egentlig vente til dette vinduet og neste vindu er ferdig for å be om svar/sette krav? Man bommet vintervinduet katastrofalt, vi er i ferd med å bomme sommervinduet omtrent like ille. Trenger vi enda et floppvindu før man kan si noe?
Back to top
Stano_11
Veteran

PostPosted: 17.08.2016 14:44    Post subject: Reply with quote

Blir det ingen spillere inn nå i dette vinduet så kan faktisk siste tredjedel av sesongen bli spennende den, med den tynne troppen RBK har til sin disposisjon pr nå...
Back to top
haarsaker
Junior

PostPosted: 17.08.2016 14:51    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Dew wrote:
Men gjør vi det like svakt i neste vindu må none svare for seg. Vi kan ikke bygge oss ned hvert jævla år fra nå; vi har klare mangler i alle ledd.

Men hvorfor må vi egentlig vente til dette vinduet og neste vindu er ferdig for å be om svar/sette krav? Man bommet vintervinduet katastrofalt, vi er i ferd med å bomme sommervinduet omtrent like ille. Trenger vi enda et floppvindu før man kan si noe?

Bommet katastrofalt?

Vi byttet Gytkjær med Søderlund. Med den formen som Gytkjær er i nå, så er det vel ingen stor opp- eller nedgradering? Gytkjær brenner mindre sjanser, men er ikke like fysisk som Søder.

Vi byttet Rashani med Mikkelsen.
Rashani har utviklet seg til å bli en god spiller for oss. De Lanlay bedre enn Mikkelsen.

Vi byttet Gamst Pedersen med Thorarinsson, som må sies å være bedre enn Gamst.

Vi har oppgradert Skjelvik (som back) med Gersbach etter min mening.

Det vi ikke har klart å erstatte er Selnæs, hvor Konradsen er en helt annen spiller som er bedre som indreløper enn anker etter min mening.

Det kunne så absolutt vært bedre, men å svartmale det helt ved å si at vi "bommet katastrofalt" blir bare feil etter min mening.
Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 17.08.2016 14:51    Post subject: Reply with quote

CLkvart wrote:

Men jeg vet innerst inne at han snakket om A-stallen og at vi må sitte heeelt rolig å se på at alle andre pakker opp presangene sine Crying or Very sad

Dette blir litt som rikingen som klager på heldiggrisene som får gratis mat på suppekjøkkenet.

Vi har alllerede den beste stallen, den beste elleveren, den beste økonomien, den beste fansen og en av de beste trenerne. Trenger vi så mange presanger da?
Back to top
Micmac
Rutinert

PostPosted: 17.08.2016 14:53    Post subject: Reply with quote

Synes det er merkelig at vi ikke henter trondsen fra sarp asap
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 17.08.2016 14:55    Post subject: Reply with quote

Jeg synes det er litt merkelig at en spiller som Keita går til Stabæk på utlån. Med de utfordringene vi har på kant nå må da det ha vært en fin løsning å hatt på kant fram til jul?
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 17.08.2016 14:59    Post subject: Reply with quote

haarsaker wrote:

Bommet katastrofalt?

Vi byttet Gytkjær med Søderlund. Med den formen som Gytkjær er i nå, så er det vel ingen stor opp- eller nedgradering? Gytkjær brenner mindre sjanser, men er ikke like fysisk som Søder.

Vi byttet Rashani med Mikkelsen.
Rashani har utviklet seg til å bli en god spiller for oss. De Lanlay bedre enn Mikkelsen.

Vi byttet Gamst Pedersen med Thorarinsson, som må sies å være bedre enn Gamst.

Vi har oppgradert Skjelvik (som back) med Gersbach etter min mening.

Det vi ikke har klart å erstatte er Selnæs, hvor Konradsen er en helt annen spiller som er bedre som indreløper enn anker etter min mening.

Det kunne så absolutt vært bedre, men å svartmale det helt ved å si at vi "bommet katastrofalt" blir bare feil etter min mening.

Det kommer vel an på om man ser på glasset som smekkfullt eller helt tomt Smile

Vi burde hentet en bedre spiss enn Gytkjær, en som passer bedre til 4-3-3. Selv om han har hatt et par uker med formtopp. Så skal jeg gi meg på den om dette er hans nivå utover.

Rashani har vært elendig frem til 2 kamper, sier det samme som med Gytkjær, er dette nivået fast fremover skal jeg spise ordene mine.

Det er egentlig irrelevant om Gudi er bedre enn Gamsten når ingen av de er gode nok til å kjempe seg inn i elleveren. Gudi klarer ikke ta plassen sentral, som indreløper eller som kant.

Gersbach er en flott signering, ung og talentfull.

Konradsen hadde vært en glimrende signering om han skulle konkurrert om en indreløperplass. Dessverre er han sentralt fordi sportslig avdeling ikke klarte å gjøre jobben sin når Selnæs dro.

Jeg tar i når jeg sier "bommet katastrofalt", det hadde selvsagt vært mulig å gjøre jobben verre. Men med 12 mill i overskudd, deretter 50+ mill i salg, ryktet, seriemester og CL-kvall så er det nær utrolig at det ikke ble gjort bedre signeringer. At Selnæs ikke ble erstattet er en katastrofal bom, og bidrar dessverre som en dominoeffekt til å trekke ned flere signeringer.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 17.08.2016 14:59    Post subject: Reply with quote

hello wrote:
Jeg synes det er litt merkelig at en spiller som Keita går til Stabæk på utlån. Med de utfordringene vi har på kant nå må da det ha vært en fin løsning å hatt på kant fram til jul?

Er vel overhode ikke personligheten vi ønsker i troppen vår om ryktene er (delvis) sanne. Men god på sitt beste.
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 17.08.2016 15:06    Post subject: Reply with quote

Ja, jeg kjenner ikke til personligheten hans. Hvis han ikke er riktig type så skal vi selvsagt ikke nærme oss, men sportslig ville det vært en fin korttidsløsning på problemet vi har på ving.
Back to top
Barney
Veteran

PostPosted: 17.08.2016 15:13    Post subject: Reply with quote

haarsaker wrote:

Her inne lar man sjelden en mulighet til å rope "Alarm!!" gå fra seg.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 17.08.2016 15:25    Post subject: Reply with quote

Asante og Issah er på tur ut ra Stabæk, noen sjangs for at vi har en finger i spillet der? Asanta var vell på vei til Danmark, men Issah?
tombur
Veteran

PostPosted: 17.08.2016 15:29    Post subject: Reply with quote

om Elshan Abdullayev plutselig dukker opp nå så skal jeg frede Stig Inge... Tommel'n opp!
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 154, 155, 156 ... 159, 160, 161  Next
Page 155 of 161

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb