Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Nesten som med Stabæk _________________ Helland som sentral blir for meg å forsøke å fylle et rundt hull med en oval kloss laget av sagspon med syltetøystrikk rundt. Zorac 19.02.21
Hei alle Jeg skal gjøre en innsats for å snakke norsk vil det ikke være perfekt, og jeg beklager.
Jeg er en fransk journalist nordisk fotball og jeg har laget en video om Jonas Svensson gjennomgåelse sine beste stunder i jersey Rosenborg siste 6 årene! Jeg håper at videoen vil glede deg Jeg gjorde mitt beste for å behage deg, han er en spiller som jeg elsker og som er trofast mot klubben siden 2011 jeg håper det ikke vil gå så får vi se ..
I tillegg har han scoret Songdal ansikt!
Jeg er en fransk journalist nordisk fotball og jeg har laget en video om Jonas Svensson gjennomgåelse sine beste stunder i jersey Rosenborg siste 6 årene!
€1.8 m for en norsk høyreback vil være en fantasisum - selg!
Støttes! Få det bort. Det fins andre spelarar som vil dette meir - dei fortjener ein sjanse. I stedet har Svensson klippekort hjå Kåre _________________
kentosd wrote:
Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør.
... jeg har laget en video om Jonas Svensson gjennomgåelse sine beste stunder i jersey Rosenborg siste 6 årene! Jeg håper at videoen vil glede deg ...
Merci, Nicolas
Her er videoen.
_________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Eirik Bakke skryter også av Svensson: "– De var proffe og gjorde jobben. Det er fint for våre gutter å få måle seg mot disse guttene. Det er en referanse å ta med seg. De har blant annet ligaens beste spiller, i alle fall i sin posisjon, i Jonas Svensson."
Noterer at Truls Lereggen nå er blitt sportsjournalist i VG. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Takk for meldingene dine, og spesielt gispe! for å sette videoen!
Ja, det overrasket ham å gjøre valget av Tyrkia gitt dagens problemer .. han som forventes å lomgtemps han fortjener bedre!
Ikke negativ til dette salget, antar vi får en pen slant her, vi skaffer bedre backer enn Jonas for de penga. Slik sesongen har vært synes jeg ikke han har imponert meg voldsomt, har iallefall ikke tatt steg opp fra i fjor. Synes vel ikke han har noe i utlandet og gjøre uansett!
Vil bare gjenta det jeg mente her for litt siden, som jeg forøvrig fikk totalslakt for. Jeg mener fortsatt det samme! _________________ Roma ble ikke bygget på èn dag, ei heller nye Rosenborg!
Vi skal slite med å finne en bedre offensiv back, men når det gjelder det defensive vil det ikke akkurat være som å hoppe etter Wirkola. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves.
Var vel fort Svensson som slapp spilleren sin på bakerste da de headet i stolpen på overtid også? _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves.