| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
udepowah Senior

|
Posted: 28.07.2016 01:10 Post subject: |
|
|
| Forren er velkommen! Drit i korr han kjæm fra! Vi ska dominer norge, og norges stolthet i europa! Kjør pÃ¥ Ã¥ forsterk alle ledd! 😁 |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 28.07.2016 01:14 Post subject: |
|
|
| Han kommer jo fra Hemne. Perfekt det. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 28.07.2016 01:31 Post subject: |
|
|
Den første tiden, ca 2009, trodde jeg Forren drev et spill og at hjertet hans som for de fleste trøndere var på Lerkendal,innerst inne, men nå har det gått så lang tid og vært så mye hovering og utspill at jeg har gått bort fra det. Han er en lost case, kognitivt sett.
Kunne leve med Odd Inge Olsen, men dette... finn en svenske eller danske heller  _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 28.07.2016 01:40 Post subject: |
|
|
| Ligaens mest overvurderte stopper. Har hatt "en ny vår" tre ganger, etter gjentatte perioder med laber treningsintensitet og mye fast food. Krim-Jim og Moldemann i sjela. Rett og slett ikke god nok. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 28.07.2016 01:41 Post subject: |
|
|
| Sportslig sett finnes det ikke en stopper i Skandinavia, som er realistisk for oss å hente, som vil passe oss bedre enn Forren. Så får man spørre seg om vi skal ofre det for følelser og tidligere misnøye. |
|
| Back to top |
|
 |
MikkelBille Proff
|
Posted: 28.07.2016 01:46 Post subject: |
|
|
Hva er oddsen for at det kommer en "hater Molde by" under presentasjonen?
Da er i alle fall jeg solgt. |
|
| Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 28.07.2016 02:09 Post subject: |
|
|
Forren er en veldig god midstopper når han er i form, noe han ikke har vært denne sesongen, men det har vel litt med laget å gjøre også. Tror han kunne gjort det meget godt som en spillende midstopper for oss, han har jo en strøken pasningsfot og er en god duellspiller. Har god erfaring fra europaspill, så tror virkelig hannes erfaring og dyktighet i å lese spillet vil løse mye både på offensiv og defensiv dødball.
Tror heller ikke Molde er interessert i å la han spille resten av sesongen for dem hvis han signerer for oss fra januar nå i sommer. Det åpner vel mulighetene for en "billig" overgang nå i sommer
Vi trenger virkelig en spiller av kvalitet som er venstrebent, enten som sentral midt, eller midtstopper. |
|
| Back to top |
|
 |
Indreløper Veteran

|
Posted: 28.07.2016 03:08 Post subject: |
|
|
I respekt for rivaleriet i norsk fotball og toppidrett forøvrig, som så sårt trengs, sier jeg nei til å hente Forren. Det er ikke det at han ikke hadde kommet til å heve nivået vårt, men det er det mange andre spillere fra ikke-erkerivaler som hadde gjort også. Det er så lett å si at man gir blaffen i hvordan det går med Molde og andre klubber forøvrig, men sannheten er at fotball er en underholdningsartikkel som tørster etter storebror/lillebror-komplekser, munnhuggeri og rivalisering for å ikke kunstig holde i live en dødsdømt "tap og vinn med samme sinn-mentalitet". Hadde en Forren-overgang vært med på å ødelegge produktet? Tja, kanskje. Likegyldighet til fargen på drakta blant spillere vil uten tvil ødelegge på sikt. Nei, Forren, og aldri nevn at du noen gang ønsker deg til Lerkendal igjen. Du ønskes sikkert velkommen av en hel komite i Trondheim, men bues sikkert ut av Tornekrattets motstykke til du sitter på kne i toppleiligheten din på solsiden. Nei, takk, hold deg hjemme. _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal! |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 28.07.2016 06:35 Post subject: |
|
|
| Får håpe det er noe i dette. Tore behøver en trygg, ballsikker makker. |
|
| Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 28.07.2016 07:13 Post subject: |
|
|
| Dew wrote: | | Sykkelturen hans for noen dager siden kan tyde på noe annet. Styr unna. |
Er vel lov med en bytur i ny og ned? Mange av våre spillere er mye verre enn Forren. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
| RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
| Back to top |
|
 |
Dantell Proff

|
Posted: 28.07.2016 09:01 Post subject: |
|
|
"Forren e fin, Forren e fin, Forren, Forren, Forren e fin"
Hmmmmmm |
|
| Back to top |
|
 |
MariusV Veteran
|
Posted: 28.07.2016 09:16 Post subject: |
|
|
Har ikke sett så mye av ham i år, men syns ikke han har gnistret slik han gjorde da han spilte seg inn på landslaget for noen år tilbake.
Kan hende det er en sportslig god signering, men fra supporterhjerte er dette noe av det dølleste jeg kunne tenke meg. Gir meg samme engasjementet som å signere en tiltenkt back-up spiller fra førstedivisjon. |
|
| Back to top |
|
 |
Ståle Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Gla'trønder Junior
|
Posted: 28.07.2016 10:25 Post subject: |
|
|
Har trua på Forren på Lerkendal og under treningsregimet til RBK. Ønsker ham hjertlig velkommen.
Blir bra å få rydda opp i dialekta si igjen  |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 28.07.2016 10:28 Post subject: |
|
|
| Dersom vi rykker opp. Hva i alle dager har det å si om Forren spilte i en bakgårdsklubb i lavere divisjoner tidligere? |
|
| Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 28.07.2016 10:30 Post subject: |
|
|
| En oppskrytt spiller. Klarer ikke å se at han kan tilføre noe spesielt bortsett fra å være en bedre backup enn Bjørdal. |
|
| Back to top |
|
 |
Lillebjørn Veteran
|
Posted: 28.07.2016 10:43 Post subject: |
|
|
| Rosenborg er et trøndersk lag, og alle trøndere som holder nivået og passer inn i systemet bør i utgangspunktet spille for oss. Forren fyller begge kriteriene hvis han blir pisket i form. Så er det, sant nok, et par bitre piller å svelge, men fotballspillere er guttunger, case in point Steffens "Rosenborg e rævva." Sånt blir fort vann under broa, og vi vet alle at Forren innerst inne elsker Rosenborg. Så alt i alt er det faktorer som drar i begge retninger, og jeg falle ned på en varm velkomst for min del. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 28.07.2016 11:35 Post subject: |
|
|
| Forren har jeg aldri verken likt eller blitt imponert over. Han bør være klart bedre enn de vi har viss det skal være noen vits i å hente denne kjekkasen. |
|
| Back to top |
|
 |
trøndergutten Rutinert
|
Posted: 28.07.2016 12:37 Post subject: |
|
|
Jeg tror folk skal glemme hva han har uttalt tidligere. Fotballspillere sier mye rart, først og fremst hva fansen til den klubben de spiller i ønsker å høre. Har Forren sagt stygge ting om Rosenborg så tror jeg det mest er noe han bare måtte si, fordi han spiller i Molde. Og sånn skal det være. Akkurat som Iversen sin synging da han spilte for VIF. Helt forståelig og akseptabelt.
Det viktige er hvordan spilleren fremstår hvis han kommer til oss. Kommer Forren og fremstår både profesjonell, trener hardt og presterer godt, så kommer det på det samme om han drikker hver dag som Moldespiller, synger dritt om Rosenborg, spiller dårlig for Molde eller er lat akkurat nå.
PS. FÃ¥r vi Forren i god gammel form er han en klar forsterkning. PÃ¥ sitt beste er han Norges beste midtstopper. |
|
| Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 28.07.2016 13:45 Post subject: |
|
|
På tide å oppfylle guttedrømmen til Forren, å spille for RBK.  |
|
| Back to top |
|
 |
Svovel Proff
|
Posted: 28.07.2016 13:47 Post subject: |
|
|
Ser i hvertfall at vinden snur fort på stambordene på øø. Vært litt bonding på nasch?
Skeptisk. Kvalitetene er jo åpenbare, men føler kurven peker feil vei for denne aldrende partyløva. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 28.07.2016 13:53 Post subject: |
|
|
Hvorfor er det plutselig ikke et problem at klubben skal hente en av Jim Solbakken sine klienter?
Viser jo at halve RBKweb kaster alle prinsipper til side når det passer dem. Får jo Bakenga-"argumentene" til å stå igjen som tomt vrøvl (noe mye av det også var).
Jeg er en av de som ikke bryr seg stort om at RBK forhandler med skurken. Men det er interessant å se forskjellen på fokus i de to trådene. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 28.07.2016 14:09 Post subject: |
|
|
| trøndergutten wrote: | | Jeg tror folk skal glemme hva han har uttalt tidligere. Fotballspillere sier mye rart, først og fremst hva fansen til den klubben de spiller i ønsker å høre. |
Synes vi skal tilknytte oss Jim Solbakken i en eller annen rolle. Jeg regner med at folk her enkelt glemmer uttalelsene hans om RBK i rettsaken og oppførselen hans forøvrig.
... eller ikke. Vi snakker her om Vegard Forren, "trønderen" som har kastet RBK-effektene sine, snakket dritt om klubben vår, bidratt til Molde-suksess (3 jævla gull og to NM-titler, æsj). Med over 250 kamper for MFK er han en av "de store" ute på den forblåse kysten. Vi skal ikke bare signere Magne Hoseth og Daniel Berg Hestad med det samme?
Nevermind at han har dalt noe enormt i nivå og tilsynlatende ikke klarer å være idrettsutøver døgnet rundt (festing natt til mandag etter å ha tapt en TL-kamp nylig - se for dere reaksjonene om Tore hadde gjort det). Dette har vært et gjennomgående problem i karrieren hans.
De som ønsker at vi skal signere selve personifiseringen av MFK skal få lov til å ønske det. Jeg vil derimot aldri forstå det. |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 28.07.2016 14:29 Post subject: |
|
|
@Dew
Begge siste poster.  |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 28.07.2016 14:43 Post subject: |
|
|
| Dew wrote: | | Nevermind at han har dalt noe enormt i nivå og tilsynlatende ikke klarer å være idrettsutøver døgnet rundt (festing natt til mandag etter å ha tapt en TL-kamp nylig - se for dere reaksjonene om Tore hadde gjort det). Dette har vært et gjennomgående problem i karrieren hans. |
Det bare et par uker siden Nils Arne Eggen i et intervju sa at det ikke var noe problem å ta seg en fest på søndag selv om det var kamp på onsdag. Selvfølgelig er dette satt på spissen, men det var åpning for litt festing under hans regime. Og vi har aldri hatt bedre trente og mer seriøse utøvere enn vi hadde den gang.
Jeg tror ikke det er alkohol som er Forren sitt største problem, men at han er fed up av å være i Molde. Han liker ikke Solskjær, han er dritt lei av Tornekrattet og de puddingene der, han er lei av å være i ingenmannsland uten utsikter for medaljer eller europacup i overskuelig fremtid. Og så videre.
Jeg synes Forren er en kødd, men han er god når han er i slag og motivasjonen er på plass. I Molde er han superstjerne og en éner i gruppen som tar seg til rette nærmest som han vil, mens i Rosenborg vil han starte med tilnærmet blanke ark. Han kan ikke bare komme inn i gruppa og smitte med ukulturen fra Aker. Vi har mange sterke personligheter med gode holdninger som setter han på plass før det utvikler seg for tungt i den retning. |
|
| Back to top |
|
 |
|