| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var best på bortelaget? |
| Pavel Londak |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jonas Svensson |
|
16% |
[ 2 ] |
| Tore Reginiussen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Holmar Eyjolfsson |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jørgen Skjelvik |
|
8% |
[ 1 ] |
| Mike Jensen |
|
33% |
[ 4 ] |
| Anders Konradsen |
|
25% |
[ 3 ] |
| Fredrik Midtsjø |
|
0% |
[ 0 ] |
| Pål André Helland |
|
0% |
[ 0 ] |
| Christian Gytkjær |
|
8% |
[ 1 ] |
| Yann-Erik de Lanlay |
|
8% |
[ 1 ] |
|
| Total Votes : 12 |
|
| Author |
Message |
eksil Veteran

|
Posted: 20.07.2016 20:15 Post subject: |
|
|
| senador wrote: | | bongo wrote: | | Litt panikk bakover i 2 omg, men vi er klart best i 2,5 av 3 timer så æresløst er det definitivt ikke! |
Jo, når du ser hvor dårlig motstanden er så er dette rimelig pinlig. Spesielt når man ser måten målene kommer på. |
Sett det maaaange ganger denne sesongen. Sist mot Ã…lesund.
Alt for mange svake spillere i laget pr i dag.
Setter også spørsmålstegn ved Ingebrigtsen. _________________ Du och jag Alfred? …..mmmmmjaannjoo... |
|
| Back to top |
|
 |
kek Proff

|
|
|
| Det er lov Ã¥ glede seg over at vi er videre! 🍻 |
|
| Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
|
|
En veldig merkelig kamp dette.
Når vi leder 5-1 så tror spillerne at det er slutt. Men det er jo ikke slutt!!!! Spillerne går ned på 50% innsats, og da sier jo IFK "tusen takk" til tilbudet.
Det er ikke til å forstå....
Og vi slipper inn cornermål nok en gang - det er jo helt utrolig.
Men alt i alt så er det viktigste at vi går videre til neste runde. (Håper Apoel satt på tribunen - så kan det være duket for litt undervurdering.)
Nå må det skjerpes for fullt inn mot Haugesundkampen - hverken trenere, spillere eller sportsdirektører kan være fornøyde med at vi gjør "en Mjøndalen". _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
| Back to top |
|
 |
sukram Veteran
|
|
|
Jeg er glad for at vi går videre.
MEN:
Jeg vet ikke engang hvordan jeg kan uttrykke hvor skuffet jeg er over prestasjonen i dag.
1. Press på ballfører er håpløs.
2. Markering, både i spill, men spesielt på dødball - hva skjer?
3. Midtsjø og Mike er vekselvis håpløs og lat (sistnevnte særlig Mike, se på førstemålet til IFK)
4. Helland og Dølle har elendige kamper, Helland gidder knappast prøve. Du er ikke så god, Helland!
5. Ingen står frem når det røyner på, hvor er vinnerskalle-typen som maner?
6. Dansken fremst.
Faen hvor irritert jeg er over prestasjonen. Enda en RBK-kamp hvor jeg fremstår psykotisk overfor naboene. |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
|
|
Hadde bruttern tatt med seg hesten idag? Rosenborg burde betale tilbake de som var på kamp idag for dette var skammelig. _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
|
|
Defensiv corner = baklengs Lilleputtfakter  |
|
| Back to top |
|
 |
sukram Veteran
|
|
|
Dobbelpost.
Last edited by sukram on 20.07.2016 20:18; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Bonzo Veteran

|
|
|
| vegardj wrote: | | ARGH! Sånn drøying på slutten er faen meg flaut! |
I utgangspunktet enig, men tar heller litt drøying på 6 og 7 minutter tilleggstid, ut av det blå, enn flere i sekken.  |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
|
|
Børs, 1-6
3 - Londak.
5 - Svensson
1 - Holmar
1 - Reginiussen
1 - Skjelvik
2 - Mike
5 - Konradsen BB
2 - Midtsjø
2 - Helland
1 - Gytkjær
2 - de Lanlay |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 20.07.2016 20:16 Post subject: |
|
|
Denne kampen skal jeg bare glemme fort som fy.
Null verdi.
Ferdig med denne tråden. |
|
| Back to top |
|
 |
Strominho Veteran
|
|
|
| Jaja. Vi er videre ☺ det eneste som betyr noe nÃ¥. Norkøping er ikke et dÃ¥rlig fotballag. Fornøyd med at vi er klart best de to kampene over ett. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
|
|
| Vi er videre på bekostning av de svenske mestrene, men jeg er likevel pottesur. Slike opptredener går faktisk på æren løs. Forventer full oppvask i klubben i morgen, og at Londak tar med seg usikkerheten sin og sendes på første fly til Estland. De siste ukene har for alvor vist hva en offensiv og god keeper kan gjøre med et lag - og ditto en defensiv og usikker en. |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2156 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 20.07.2016 20:17 Post subject: |
|
|
Meget svak kamp, svak motstander og noe som så ut som et forferdelig underlag. Jeg har glemt kampen allerede. For dårlig til at jeg gidder å lage børs, men Midtsjø får en soleklar stolpe av meg i dag. Bestemann? Vanskelig å Kåre når det bare er måker i svanedammen. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
VW Junior
|
|
|
| Brakkebirger wrote: | | Vel, vi er i grunn ikke veldig mye bedre enn dette. Nivået i Norge er ufattelig lavt. Skal vi slå ut APOEL trenger vi to kamper med marginer på vår side. Så blir det ett gruppespill med ett sted i mellom 1-3 poeng. |
Er det ikke enda en runde før evt gruppespill? |
|
| Back to top |
|
 |
gurgla Veteran
|
|
|
Nå syns ikke jeg det var noe galt med innsatsen men her må det jobbes mentalt. Vi er ikke bedre enn det vi har vist i det siste men det er bra nok til å lede tippeligaen og seier på bortemål over Nörrkoping i CL kval.
Om vi evner å holde ballen i laget over tid så vil vi klare å skjule våre defensive problemer som vi sliter med for øyeblikket.
I dag nytter det ikke å legge ansvaret på enkeltspillere. Hele laget faller sammen på 0-2, da må vi ha en sjef på banen som styrer og tar ansvar. Kåre får ikke gjort så mye fra sidelinjen, byttene han gjorde underveis var riktig og bra.
Vi er skikkelig ræva på bortebane, vi er ræva på kunstgress og vi er ræva på dødballer i mot.
Men, vi er videre i CL og vi leder tippeligaen. Det er meget bra!!  |
|
| Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 20.07.2016 20:18 Post subject: |
|
|
| Brakkebirger wrote: | | Vel, vi er i grunn ikke veldig mye bedre enn dette. Nivået i Norge er ufattelig lavt. Skal vi slå ut APOEL trenger vi to kamper med marginer på vår side. Så blir det ett gruppespill med ett sted i mellom 1-3 poeng. |
Håper du tenker 1-3 poeng i et gruppespill i EL _________________ Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups |
|
| Back to top |
|
 |
Bonzo Veteran

|
Posted: 20.07.2016 20:19 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Vi er videre på bekostning av de svenske mestrene, men jeg er likevel pottesur. Slike opptredener går faktisk på æren løs. Forventer full oppvask i klubben i morgen, og at Londak tar med seg usikkerheten sin og sendes på første fly til Estland. De siste ukene har for alvor vist hva en offensiv og god keeper kan gjøre med et lag - og ditto en defensiv og usikker en. |
Hva er det du laster Londak for her? |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 20.07.2016 20:22 Post subject: |
|
|
Manglende kommunikasjon med forsvarerne? _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 20.07.2016 20:22 Post subject: |
|
|
| Hansen hadde vært ute og plukket ned scoringen på Lerkendal, samt minst ett av målene i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
Fusion Veteran

|
Posted: 20.07.2016 20:23 Post subject: |
|
|
| Hvor mange ganger skal vi få denne "lærepengen"? |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 20.07.2016 20:24 Post subject: |
|
|
Verste forsvarsspillet jeg har sett noen gang. Forferdelig. Her må de ta grep, dette er ikke noe som kom i denne kampen heller. Jeg håper Kåre skjønner sjøl at dette er et alvorlig problem som kan koste klubben både seriegullet og spill i Europa. I første omgang bør Bjørn Hansen konsulteres, så må man også vurdere å hente inn en skikkelig forsvarssjef på bekostning av Reginiussen. Men slik han uttaler seg etter kampen har jeg ikke store forhåpninger om snarlig bedring. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 20.07.2016 20:28 Post subject: |
|
|
| Forøvrig må jeg si at det er hysterisk å se Mini ha en samtale med den falske Roar Stokke-brukeren på twitter. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 20.07.2016 20:29 Post subject: |
|
|
| Fusion wrote: | | Hvor mange ganger skal vi få denne "lærepengen"? |
Tror Kåre er litt mer på spillerne enn han er på TV. Han er nok ikke fornøyd med det som skjedde idag. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 20.07.2016 20:29 Post subject: |
|
|
Erik Hoftun: Jeg tar meg av det defensive. I dag har jeg lært gutta hvordan man forsvarer seg defensivt på dødballer
Folkens, ro ned. Dere høres ut som kjerringer hele gjengen. Vært rolig hele dagen i dag. Altså ser dere IKKE at RBK ikke har motivasjon når det står 1-5 sammenlagt? Herregud. Noen ganger må dere slappe av og skrive ting med fornuft.
Kåre: Du suger til å gjøre endringer/bytter. Burde tatt ut Helland mot Gersbach. Fått Skjelvik med fart på ving. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 20.07.2016 20:30 Post subject: |
|
|
| Hacken wrote: |
Hva er det du laster Londak for her? |
Alt. Fullstendig off når det kommer dødballer imot. Hopper hodeløse inn i både med- og motspillere i noen situasjoner, og står som en sekk på streken i andre. Totalt uberegnelig og han sprer helt tydelig en enorm usikkerhet i forsvaret. Vi har ikke sett slik ut på dødballer imot med Hansen i mål, og dette er ikke tilfeldig. Londak er som en karikert versjon av Ørlund, og det er helt krise. Har forhåpentligvis spilt sin siste kamp for oss nå. |
|
| Back to top |
|
 |
|