| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Willoch Veteran
|
Posted: 06.07.2016 08:51 Post subject: |
|
|
| Attaboy wrote: | Nekter å tro at klubben vår er i dialog med KrimJim! Dette er/blir en nitrist farse i så fall! Historien må skrives om pronto hvis kjeltringen får gå uanfektet inn på hellig grunn - en grunn han har hatet og motarbeidet siden han ble agent. Reis til helvete om det skulle skje, da mister vi all troverdighet og jeg vil skjemmes for alltid.  |
Gir deg en liten heads up. E AKA JIM _________________ Willoch |
|
| Back to top |
|
 |
glimt Senior
|
Posted: 06.07.2016 09:52 Post subject: |
|
|
Rart det ikke ble hylt like mye da RBK forhandlet med Pappa Diskerud. Han får jo JimS til å fremstå som godheten selv. _________________ Attaboy: "taktikken fungerer, altså. PINLIG Glimt!" |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 06.07.2016 09:56 Post subject: |
|
|
| glimt wrote: | | Rart det ikke ble hylt like mye da RBK forhandlet med Pappa Diskerud. Han får jo JimS til å fremstå som godheten selv. |
Det har nok like mye med tilhørigheten til Molde å gjøre. |
|
| Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 06.07.2016 09:58 Post subject: |
|
|
| Pluss at det vel ikke var kjent for de aller fleste hva slags type Paal var da. Selv om de kontraktsforhandlingene var en farse. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 06.07.2016 10:08 Post subject: |
|
|
Paal fikk da brukbar medfart av en del her inne han også, selv om det selvsagt var langt på nær det samme som Solbakken. Det skal dog sies at Krim-Jim er en langt mer markant personlighet i norsk fotball som har bygget hele sin karriere på løgn og bedrag. Han er den klart største aktøren på det norsk agentmarkedet, og har lang fartstid med juks og fanteri. Dette ble jo for de som måtte være i tvil bekreftet til gangs i VPG-saken.
Mix sr. er absolutt ingen helgen, men han har gått mye stillere i dørene i forhold til "folk flest" enn Jim Solbakken. Vårt kontakt med Paal Diskerud startet og sluttet med Mix, Solbakken er på sin side relevant og aktuell i nyhetsbildet rund norsk fotball mer eller mindre til enhver tid. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 06.07.2016 10:10 Post subject: |
|
|
| I utgangspunktet skal det være en privatsak hvem en spiller velger som agent. Men jeg regner med at Rosenborg kvier seg mot å betale alt for mye til Solbakken i agenthonorar. Og jeg håper det er grunnen til at denne avtalen ser ut til å ta tid. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 06.07.2016 15:37 Post subject: |
|
|
| glimt wrote: | | Rart det ikke ble hylt like mye da RBK forhandlet med Pappa Diskerud. Han får jo JimS til å fremstå som godheten selv. |
Solbakken har jo aktivt motarbeidet Rosenborg i mange år ved å bevisst styre spillere i stallen sin vekk fra oss. Ikke sammenlignbart. |
|
| Back to top |
|
 |
MikkelBille Proff
|
Posted: 09.07.2016 13:34 Post subject: |
|
|
| Lave odds for at han presenteres i pausen i dag vil jeg tro? |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 09.07.2016 13:36 Post subject: |
|
|
Virkelig? Er det noe som er ryktet eller blitt snakket om? _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
MikkelBille Proff
|
Posted: 09.07.2016 13:37 Post subject: |
|
|
| Ikke annet enn at jeg gjetter på at det kan være en passende anledning |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 09.07.2016 13:39 Post subject: |
|
|
Forsåvidt sant det, men har mine tvil enda. Tror vi må vente til overgangsvinduet åpner før han eventuelt blir presentert. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
Indreløper Veteran

|
Posted: 09.07.2016 13:42 Post subject: |
|
|
Bare å få det unnagjort. Har forsonet meg med virkeligheten og ønsker han velkommen tilbake. _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal! |
|
| Back to top |
|
 |
MikkelBille Proff
|
Posted: 09.07.2016 13:47 Post subject: |
|
|
Ja, mulig. Men hvis både Molde og moderklubben ikke har noe lønns- eller kontraktsforhold til han lenger, så er det vel ikke noe å vente med. Han er ikke typen som går en mnd uten lønn  |
|
| Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
Posted: 11.07.2016 15:12 Post subject: |
|
|
Snakka med ei som hadde snakka med ei anna ei i går som sa at det drøyde pga et hinsides lønnskrav fra Bakenga. Kan selvfølgelig ikke gå god for at dette er en sikker kilde, men skriver det likevell. _________________ Herremann
https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A |
|
| Back to top |
|
 |
toki Veteran

|
Posted: 11.07.2016 15:30 Post subject: |
|
|
Hvor mange prosent skal Solbakken ha?
Kan en ikke bare sparke han, og ta de pengene selv? Vinn-vinn.
Rosenborg slipper Solbakken, og Bakenga får flere sølvmynter.
Han burde lære seg at en ikke skal samle skatter på jorden, men i himmelen. I en veldig overført betydning kan en kanskje sammenligne jorden med overbetalte lønninger i TL, og himmelen med CL. Så får en evt. se hva Bakenga prioriterer mest... _________________ 04.12.96 |
|
| Back to top |
|
 |
Nidaros 79 Senior

|
Posted: 11.07.2016 21:47 Post subject: |
|
|
Om Bakenga nå takker nei til RBK pga lønn, sier nei til klubben som har gjort han til den spilleren han er, samt klubben som har invitert han til å trene med klubben i mange uker, samt spille treningskamp...!?
Da vil jeg aldri mere se gutten i svart og hvitt! Da fortjener han ikke å få ta på seg drakta mere... |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 12.07.2016 01:40 Post subject: |
|
|
| Solbakken er bitter for at RBK ikke er på randen av konkurs, og prøver å gjøre sitt beste for at vi skal bli det. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 12.07.2016 01:47 Post subject: |
|
|
| Virker merkelig om lønnskravet skulle bekke dette nå. Vil tro at det har blitt pratet om før han fikk begynne å trene og spille treningskamper for oss slik at det ikke kommer som noen overraskelse. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 12.07.2016 02:40 Post subject: |
|
|
Dyrt -> nei _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 12.07.2016 07:12 Post subject: |
|
|
Har selvfølgelig ikke noen innsikt i forhandlingene her, og vet da ikke om KrimJim eller Mush er pådriverne hvis det viser seg å handle om lønn; Er det Joar selv så må han bare forstå at et sånt stunt kan ta ham fra vanskelig å akseptere for noen til komplett uspiselig for all fremtid. Er det KrimJim så vet han akkurat hva han driver med.
Det er ikke akkurat som om vi er desperate etter noe Bakenga tilbyr. Hvis vi tilbyr ham kontrakt her så går det på dialektkvota, for gamle kjentes skyld, hadde aldri skjedd om en spiller med samme skills fra Hardanger hadde vært her.
For min del håper jeg han får tilbud om lønn på nivå med Stamnestrø, til han ev. beviser mer. Bonus kan han få hvis han bidrar med noe. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 12.07.2016 09:15 Post subject: |
|
|
| Det er vel all verdens grunn til å mistenke at det er Solbakken som presser på, og ikke Bakenga. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 12.07.2016 09:26 Post subject: |
|
|
Ja, uten at jeg vet noe om det, så ville det overhodet ikke overraske meg om KrimJim gjør alt han kan for å gjøre ting verst mulig for RBK. Om det står om en fillesak som Bakenga driter i men som kan gjøre ting bittelitt mer ugunstig for klubben, er jeg helt sikker på at han kjemper med nebb og klør for det.
Forbanna møkkskalle. Håper forhandlingene strander og Bjørnebye erklærer at de ikke kan samarbeide med ham, så spillere som vil til RBK må velge andre agenter. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 12.07.2016 09:30 Post subject: |
|
|
Mye ojoj for lite konkret her nå, føler jeg.
Mulig det ikke stemmer at han har et ublu lønnskrav. Vi trenger vel ikke ta helt av før det ligger noe konkret på bordet? |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 12.07.2016 09:32 Post subject: |
|
|
Ikke nødvendigvis verst mulig for RBK. Jeg tror folk undervurderer den mannens evne til å lage faenskap uten å nødvendigvis ha et spesifikt hat for RBK.
Jeg regner med at det forhåndskrevne kontraktsforslaget inneholder noen sinnsyke agenthonorarer, som han vil rettferdigjøre med at Bakenga er klubbløs takket være Solbakken. |
|
| Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 12.07.2016 10:19 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | Mye ojoj for lite konkret her nå, føler jeg.
Mulig det ikke stemmer at han har et ublu lønnskrav. Vi trenger vel ikke ta helt av før det ligger noe konkret på bordet? |
Her vil jeg tro at det er litt greier som har blitt blandet sammen. Bakengas lønnskrav for noen år tilbake og Birghitti sitt lønnskrav nå. Solbakken er et svin, men har sånn noenlunde oversikt over markedsverdi, så jeg ser ikke for meg at det har kommet noe veldig drøyt krav denne gangen. |
|
| Back to top |
|
 |
|