English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hva er det Åge Hareide tenker på? (Lagutak)

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Baadshah
Senior

PostPosted: 09.08.2004 10:43    Post subject: Hva er det Ã…ge Hareide tenker pÃ¥? (Lagutak) Reply with quote

Hvorfor er ikke spillere som Fredrik Winsnes, Raymond Kvisvik og John Carew med på landslaget! Surprised
Spesielt Fredrik Winsnes og Raymond Kvisvik har spilt strålende hele sesongen! Fredrik Winsnes har jo vært den beste RBK-spilleren hele vår og"sommer" sesongen! Cool Laughing Wink

Han har tatt med Jan Gunnar Solli men hvorfor ikke Winsnes?

Hva er det han tenker på?
RBKw
Rutinert

PostPosted: 09.08.2004 12:10    Post subject: Reply with quote

Carew? Æsj, han har jeg ikke sansen for egentlig. Minner meg litt om Beckham.. Spytte på lagkammeratene sine er ikke spesielt sportslig heller.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 09.08.2004 13:05    Post subject: Reply with quote

Carew er helt sikkert aktuell senere, dette ER en vennskapskamp. Når det er sagt, har ikke Carew god nok kamptrening for øyeblikket - men det har Årst.

Kvisvik er slett ikke dårlig, men han mangler fart og defensive fibre. I konkurranse med MGP faller han helt igjennom i forhold til måten vi spiller på.

Fredrik, tja... hans type rolle er vel dekt opp gjennom Hoset og Andresen, men jeg tviler ikke på at også Fredrik får sjansen senere.

Solli er med på løpskapasitet, aggressivitet og fart, offensivt og defensivt.

Det hjelper lite å sammenlikne Fredrik og Jan Gunnar når de spiller helt forskjellig.
Back to top
View user's profile Send private message
Baadshah
Senior

PostPosted: 09.08.2004 13:08    Post subject: Reply with quote

I mine øyne er Carew en av VERDENS beste spisser, når han er form.
Han har en utrolig gjennombruddshisihet nesten som Henry!!

Carew har vel aldri spyttet en en lagkamerat!
NÃ¥r skjedde dette?

PS: Svar helle på spørsmåle om hva du/dere synes om lagutaket til Hareide!! Wink
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 09.08.2004 13:10    Post subject: Reply with quote

Vel, en Carew i sin ypperste form er veldig god - men han har ikke vært på topp siden den første perioden i Valencia.

Fremdeles skårer han ikke jevnt og trutt. Akkurat DET er kjennetegnet på verdens beste spisser, og det er noe han ikke gjør. Men ok, gjennombruddshissig.

Helt riktig å sette ham ut uansett, så lenge han ikke er i topp kampform.

Ellers en veldig spennende tropp; spennende å se om Ødegaard kan utkonkurrere Jan Derek på høyre.
Back to top
Mathiasman
Proff

PostPosted: 09.08.2004 13:14    Post subject: Reply with quote

har ikke sett laguttaket...noen som har link?

NY RBK-SIDE! www.RBKonline.net

Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
RBK4EVER
Proff

PostPosted: 09.08.2004 13:26    Post subject: Reply with quote

RBKw wrote:
Carew? Æsj, han har jeg ikke sansen for egentlig. Minner meg litt om Beckham.. Spytte på lagkammeratene sine er ikke spesielt sportslig heller.

Kansje Carew æsj.... men ikke beckham.... beckham har jeg faktisk fått litt sansen for etter hvert... en meget sympatisk fyr..... likte han ikke før, men nå synes jeg det blir heeeeeeelt feil å sammenligne han med Carew...
Mathiasman
Proff

PostPosted: 09.08.2004 13:30    Post subject: Reply with quote

RBK4EVER wrote:
RBKw wrote:

Kansje Carew æsj.... men ikke beckham.... beckham har jeg faktisk fått litt sansen for etter hvert... en meget sympatisk fyr..... likte han ikke før, men nå synes jeg det blir heeeeeeelt feil å sammenligne han med Carew...

skjønne f*** itj ka folk har imot beckham..har aillti hatt sansen for hain

NY RBK-SIDE! www.RBKonline.net

Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Sondre
Senior

PostPosted: 09.08.2004 13:39    Post subject: Reply with quote

Beckham kan for mange virke som en person som ikke bryr seg om andre, bruker penger i hytt og gevær osv...men dette er vel framstilt fra media sin side.
Beckham virker ganske jordnær, i den grad det er mulig for en offentlig person som han. Familiefar(ja, jeg driter i va rebecca loos sier) som bryr seg om lagkamerater,familie og andre ting, han er med i flere hjelpeorganisasjoner o.l.
Beckham er vel kanskje oppskrytt som fotballspiller, jeg har aldri spilt imot han, så jeg har ingen sjanse til å uttale meg om det!
Men alt i alt, finner ingen grunn til at folk skal gå til personangrep mot Beckham, ta heller hoset:p
trondh
Veteran

PostPosted: 09.08.2004 13:57    Post subject: Reply with quote

Synes landslagsuttaket virker ganske greit jeg. Carew kan en si mye om, men nå bør han få tid til å etablere seg i Tyrkia. Rushfeldt bør få spille.
Han scorer jo hele tida i Wien. Spennende med Ødegaard da. Nå får vi kanskje se hvordan han kan bidra på et godt lag.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 09.08.2004 14:21    Post subject: Reply with quote

[quote="Baadshah"]I mine øyne er Carew en av VERDENS beste spisser, når han er form.
[quote]
Noe så nært en ufattelig post jeg noengang har sett!!!!

Forøvrig har jeg lite kommentarer. Landslaget kan brenne i helvete, og jeg hadde helst sett at ingen RBK'ere var der!

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
pelun
Proff

PostPosted: 09.08.2004 14:38    Post subject: Reply with quote

Carew kan være god, men den var litt drøy. Du må være jevn og god over tid for å kunne kjempe blandt de beste i verden.

Her er forøvrig link til landslagsuttaket:
http://www.vg.no/pub/vgar...tid=238276
Back to top
Baadshah
Senior

PostPosted: 10.08.2004 10:29    Post subject: Reply with quote

Jeg mener Morten Gamst Pedersen og Jan Gunnar Solli ikke bør være i landslaget "nå", rett å slett fordi jeg mener de er i dårligere i form enn Raymond Kvisvik og Fredrik Winsnes som jeg vil ha i landslaget "nå"! PS: Min mending!
Baadshah
Senior

PostPosted: 10.08.2004 16:32    Post subject: Reply with quote

Hei Recon, det er greit av vi alle (de fleste) er RBK-fans men vi er vel nordmenn også. Fra en RBK-fans sin ståsted kan jeg forstå at du ikke vi ha RBK-spillere i landslaget! Men jeg håper og tror at de fleste spillerene ser det som en ære å spille på landslaget!
Jeg håper du kan forstå meg og de som liker både RBK og landslaget, vi er jo nordmenn tross alt!
Troinndern
Veteran

PostPosted: 15.08.2004 15:18    Post subject: Reply with quote

jeg hadde vaffal sett på det som en ære å spille for norge! representere 4,6 mill eller hva det er for noe

fikk forresten gratisbilletter til kampen, hvis noen ser en med helhvit eller helblå t-skjorte, er det meg Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
RBKw
Rutinert

PostPosted: 15.08.2004 20:57    Post subject: Reply with quote

[quote="Recon"][quote="Baadshah"]I mine øyne er Carew en av VERDENS beste spisser, når han er form.
Quote:

Noe så nært en ufattelig post jeg noengang har sett!!!!

Forøvrig har jeg lite kommentarer. Landslaget kan brenne i helvete, og jeg hadde helst sett at ingen RBK'ere var der!

Hvorfor har du SÅ mye imot landslaget? Høres ut som du er en innvandrer, som har nasjonalfølelse for et annet lag. Tenk så moro det må være for de å representere Norge. Være blant de beste i landet, den beste midtstopperen feks. Skjønner ikke hvorfor du misliker at de er der.
Back to top
RBKw
Rutinert

PostPosted: 15.08.2004 20:58    Post subject: Reply with quote

Baadshah wrote:
I mine øyne er Carew en av VERDENS beste spisser, når han er form.
Han har en utrolig gjennombruddshisihet nesten som Henry!!

Carew har vel aldri spyttet en en lagkamerat!
NÃ¥r skjedde dette?

PS: Svar helle på spørsmåle om hva du/dere synes om lagutaket til Hareide!! Wink

Siden du spør, spyttet ikke han etter John Arne Riise da de trente på Marienlyst? Det ble jo skrevet litt om det, og at han senere slo til John Arne i bussen, eller husker jeg feil?
Back to top
Jomer
Rutinert

PostPosted: 15.08.2004 22:07    Post subject: Reply with quote

Det norske landslaget kan etter min mening seile sin egen sjø, selv om det har blitt forbedringer etter at Åge tok over. Han tar ihvertfall ut tippeliga spillere i troppen og lar dem spille.
Back to top
Baadshah
Senior

PostPosted: 19.08.2004 19:39    Post subject: Reply with quote

Hei, gutta!
Hvor er narsjonalføelsen deres?
Herregud selv om vi er Rbk- fans så betyr jo ikke det at vi automatisk hater Norge og herrelandslaget i fotball!
Nok en gang hvor er narsjonalføelsen deres?
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb