View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 26.07.2006 20:48 Post subject: |
|
|
Jon Dahl med ny frakke wrote: | En gennemsnitlig CL-klub har flere penge  |
Det er et lite stykke opp til en plass blant de de 20 største, men FCK/Parken har en omsetning på linje med de 5.-6. plasserte i de største ligaene. Det økonomiske fundamentet er til stede. |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 26.07.2006 21:18 Post subject: |
|
|
FCK - Mypa 0-1
FCK spiller elendig fodbold. _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 26.07.2006 21:40 Post subject: |
|
|
Go Mypa! |
|
Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
Posted: 26.07.2006 22:00 Post subject: |
|
|
Det er direkte latterlig at FCK med de økonomiske musklene de har å være nesten totalt uten Europeiske resultater de siste årene. Taper de mot MyPa i kveld får jeg meg enda en god latter fra den kanten  |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 26.07.2006 22:18 Post subject: |
|
|
HoldBrillan wrote: | FCK - Mypa 0-1
FCK spiller elendig fodbold. |
Hvor har du dette fra? Ifølge VG leder FCK 1-0 |
|
Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 26.07.2006 22:42 Post subject: |
|
|
FCK vant 2-0. Sjekk kildene dine "brills". Helt vanvittig hvor dårlige de var. Førstemålet kom på straffe fra eks-RBKer Bergdølmo og andremålet kom etter corner 3 minutter på overtid. Dette FCK-laget kan umulig ha skremt noen. |
|
Back to top |
|
 |
Jon Dahl med ny frakke Junior
|
Posted: 26.07.2006 22:55 Post subject: |
|
|
Harald wrote: | Hey plasticfan, skal du ikke i Parken og se CL-kvalifikation. SÃ¥ slipper vi for dit storhedsvanvid. |
Hahaha. Gider du ikke stoppe?
Quote: | Det er et lite stykke opp til en plass blant de de 20 største, men FCK/Parken har en omsetning på linje med de 5.-6. plasserte i de største ligaene. Det økonomiske fundamentet er til stede. |
Det kan ikke sammenlignes. Ja, FCK kan have et overskud på 1 milliard. Det samme kan Barcelona, hvis de sælger Ronaldinho. Nu er det desværre ikke kun pengene, som lokker fodboldspillere. Der er nok en grund til, at de har købt Berglund og ikke Van Nistelrooy.
Quote: | Det er direkte latterlig at FCK med de økonomiske musklene de har å være nesten totalt uten Europeiske resultater de siste årene. Taper de mot MyPa i kveld får jeg meg enda en god latter fra den kanten |
Næsten totalt uden? Godt du lagde ordet 'næsten' ind. Ellers havde jeg slået i bordet.
Quote: | FCK vant 2-0. Sjekk kildene dine "brills". Helt vanvittig hvor dårlige de var. Førstemålet kom på straffe fra eks-RBKer Bergdølmo og andremålet kom etter corner 3 minutter på overtid. Dette FCK-laget kan umulig ha skremt noen. |
Ja. De spillede dårligt. Men altså.. Hvor nemt er det, at spille underholdene mod et hold som fuldstændig pakker sig sammen? Det er ikke nemt, nej. Ikke overraskende var begge mål efter dødboldssituationer. Havde du da forventet en stor-sejr? _________________ Dansker på et norsk forum. |
|
Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 26.07.2006 23:02 Post subject: |
|
|
Nei, jeg hadde forventet 0-0. Det at de scorer 2 mål syns jeg er flatterende. Resultatet er jo knallbra, jeg synes bare de spilte dårlig. Hadde forventet bedre spill, mot et finsk lag som pt ligger på sjuendeplass i sin hjemlige liga. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 26.07.2006 23:41 Post subject: |
|
|
Hei Jon Dahl, slå i bordet med FCKs europeiske record da! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 26.07.2006 23:47 Post subject: |
|
|
NC Gorica!  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: 01.08.2006 17:03 Post subject: |
|
|
Henning wrote: | Hei Jon Dahl, slå i bordet med FCKs europeiske record da! |
Hvad snakker du om?
Som jeg tidligere har sagt, så hænger jeg mig ikke i fortiden. Det er et helt nyt FCK hold.. Men okay. Nogen mennesker kommer aldrig videre? _________________ Dansker på et norsk forum. |
|
Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 01.08.2006 17:29 Post subject: |
|
|
Hvor mye har FCK gjort Europeisk(gjerne CL) de 3-5 årene? |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: 07.08.2006 01:37 Post subject: |
|
|
Supermann wrote: | Hvor mye har FCK gjort Europeisk(gjerne CL) de 3-5 årene? |
Quote: | Som jeg tidligere har sagt, så hænger jeg mig ikke i fortiden. Det er et helt nyt FCK hold.. Men okay. Nogen mennesker kommer aldrig videre? |
 _________________ Dansker på et norsk forum. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 07.08.2006 12:01 Post subject: |
|
|
Jon Dahl med ny frakke wrote: | Henning wrote: | Hei Jon Dahl, slå i bordet med FCKs europeiske record da! |
Hvad snakker du om? |
Dette:
robinla wrote: | Det er direkte latterlig at FCK med de økonomiske musklene de har å være nesten totalt uten Europeiske resultater de siste årene. Taper de mot MyPa i kveld får jeg meg enda en god latter fra den kanten |
Jon Dahl med ny frakke wrote: | Næsten totalt uden? Godt du lagde ordet 'næsten' ind. Ellers havde jeg slået i bordet. |
|
|
Back to top |
|
 |
Kafanskavimedhan Rutinert

Joined: 25 Apr 2005 Posts: 774 Location: Falkenberg, Sverige
|
Posted: 07.08.2006 12:25 Post subject: |
|
|
Jon Dahl med ny frakke wrote: | Som jeg tidligere har sagt, så hænger jeg mig ikke i fortiden. Det er et helt nyt FCK hold.. Men okay. Nogen mennesker kommer aldrig videre? |
Må si meg enig med deg her, alt for mange her på forumet som lever på gamle minner ennå, ja vi slo Milan m.flere, men det begynner og nærme seg 10år siden, har ikke akkurat noen nye triumfer og skryte av vi heller de siste årene, vi er jo ikke med i Europa-cup en gang denne sesongen så vi burde no bare holde kjeft. Fck er iallefall med.. Smålig oppførsel... det blir sånn "Pappaen min er sterkere enn Pappaen din prat" Og Fck har bygget et nytt lag nå som holder på å samspiller seg og vender seg til hverandre, etter hvert tror jeg dette kommer til å bli Skandinavias beste lag visst ikke Rbk gjør noe i forhold til nye spillere snart.. _________________ Bring him home! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 07.08.2006 12:39 Post subject: |
|
|
Stakkar, holdt du noen i hånda mens du kom med dette "la oss alle være venner" mantraet ditt nå? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 07.08.2006 12:57 Post subject: |
|
|
ja jeg gjorde det, og det var ikke noe la oss alle være venner mantra. har ikke noe imot ulike meninger og diskusjoner, men visst du ikke ser poenget mitt i at det begynner å bli litt smålig og dra fra Rbk resultater som er 10år gamle i forhold til det Fck presterer i dag så deler ikke jeg ditt syn. _________________ Bring him home! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 07.08.2006 13:11 Post subject: |
|
|
Er det ti år siden vi kom oss inn i UCL? Hva har FCK OVERHODET utrettet i Europa? Bestisene deres i Helsingborg har jo pinadø kommet seg til gruppespillet til og med... _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 07.08.2006 13:16 Post subject: |
|
|
Enig med Recon her, FCK lever på en jævla hype og ikke resultater. Det er for faen ikke 10 år siden vi var i CL heller, Vi er fortsatt et etablert CL lag, FCK har ALDRI vært i CL. I fjor spilte vi i CL og FCK spilte ikke i Uefa cup'en engang! Gleder meg til Ajax - FCK! Ståle Solbakken med sin skyttegravsfotball, kan bli like morro som Club Brugge - Vålerenga. |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 07.08.2006 14:30 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Er det ti år siden vi kom oss inn i UCL? Hva har FCK OVERHODET utrettet i Europa? Bestisene deres i Helsingborg har jo pinadø kommet seg til gruppespillet til og med... |
haha, jeg sier ikke det er ti år siden vi har vært i Cl, men disse resultatene som hele tiden blir tatt opp som trekkplaster, er gjerne 5-6-7-8-9år gamle resultater.. bare prøver å si at man ikke bør miste fokus på det som skjer nå som enkelte her på forumet gjør når det blir snakk om lagets prestasjoner og Milan og Real kampen blir dratt fram igjen og igjen og igjen og enda en gang... _________________ Bring him home! |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 07.08.2006 15:26 Post subject: |
|
|
Men hvis du driter i hva Rosenborg har gjort og bare ser på FCK, så vil det fremdeles ikke være mange resultatene i Europa de har å slå i bordet med. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 07.08.2006 15:27 Post subject: |
|
|
Så sent som sidste år var vi i CL og FCK har ikke præsteret noget i Europa, overhovedet. Jeg tror heller ikke de slår Ajax i år, selv om de aldrig har haft et bedre hold end det de har nu.
Plasticmanden herinde kan komme tilbage når FCK rent faktisk har præsteret noget. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 07.08.2006 15:37 Post subject: |
|
|
Dags wrote: | Men hvis du driter i hva Rosenborg har gjort og bare ser på FCK, så vil det fremdeles ikke være mange resultatene i Europa de har å slå i bordet med. |
Har ikke sagt at jeg driter i hva Rbk har gjort i Cl, står stor respekt av Rbk's resultater mellom 96-01 men mener det begynner å bli avlegs å dra frem dette som argument hver gang man føler seg "angrepet" visst du skjønner hva jeg mener, og dette temaet handler vel om Fck, og har trua på framtiden til dette laget selv om fortiden ikke har vært stor... comprende? _________________ Bring him home! |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 07.08.2006 15:43 Post subject: |
|
|
Du misforstå det jeg skrev.
Jeg mente at dette ikke handlet om Rosenborg i det hele tatt, men FCK sine manglende resultater i Europa.
Derfor: "drit i Rosenborgs resultater i Europa, for det har ingen betydning for utgangspunktet til diskusjonen." _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 07.08.2006 15:45 Post subject: |
|
|
ja men da er vi enige da, Fck's manglende resultater er jo et faktum, men at det kan bli bra etter hvert med de nye innkjøpene sine har jeg stor tro på.. _________________ Bring him home! |
|
Back to top |
|
 |
|