View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
NÃ¥erdetnok Veteran
|
Posted: 25.10.2015 21:01 Post subject: |
|
|
Han viste glimt i dag som gir håp om at han om 6 måneder blir et tilskudd til stallen. |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 25.10.2015 21:06 Post subject: |
|
|
Har tro på at De Lanley kan bli bra ja. Får han en sesongoppkjøring med laget så blir han nok bra til neste sesong, samme gjelder Konradsen. |
|
Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 25.10.2015 21:22 Post subject: |
|
|
En spiller som tidligere har vist at han innehar gode ferdigheter, er ung og så videre. Den kritikken som har gått mot ham til nå skal nok vise seg å være enda et eksempel på manges altfor tidlige konklusjoner. I dag ser vi glimt av noe som kan bli, og at han utgjorde en forskjell ute på matta for vår del. |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 25.10.2015 23:10 Post subject: |
|
|
Glimt er ikke bra nok. Vi er Rosenborg.  _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 18.03.2016 12:39 Post subject: |
|
|
Hehe leste nettopp gjennom innleggene fra tiden da vi signerte Yanni. Mye positivt fram til prisen ble kjent (6+2 mill), deretter mye misnoeye foer det gikk rykter om at vi slett ikke betalte saa mye. Rykter om at vi betaler mindre en det som har blitt rapportert i media blir omtrent alltid tatt som god fisk saa da ble stemniningen med ett bedre.
Ifoelge artikkelen paa forsida virker det alikevel som om vi betalte 8 mill for en kantspiller, noe jeg synes er helt katastrofalt ettersom Vikings naavaerende kantspillere Bytyqi og Adegbenro begge kostet rundt 1 million _________________
Peter Storey wrote: | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 18.03.2016 12:40 Post subject: |
|
|
Skandale. |
|
Back to top |
|
 |
Silkesvarten Proff

|
Posted: 18.03.2016 12:45 Post subject: |
|
|
Tror dette blir sesongen til Dølle 0 ironi(heller ikke ironi) |
|
Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 18.03.2016 13:29 Post subject: |
|
|
Hvis han ikke leverer snart må han vel være en av de større bomkjøpene i nyere tid? 8 millioner er mye penger for oss nå. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 18.03.2016 13:53 Post subject: |
|
|
Vanskelig å si. Mikkelsen fremsto også som et tåpelig kjøp, omtrent hele den første sesongen. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 18.03.2016 14:02 Post subject: |
|
|
Bananskrue wrote: | Hvis han ikke leverer snart må han vel være en av de større bomkjøpene i nyere tid? 8 millioner er mye penger for oss nå. |
Chibuike, Issah... |
|
Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 18.03.2016 14:09 Post subject: |
|
|
Mikkelsen fremstod dårlig, de er jeg helt enig i, men betalte vi så mye for Mikkelsen? Chibuike mener jeg fortsatt var klasse, han ble bare konsekvent brukt feil men noen av målene han vartet opp med i tiden hans her (spesielt det mot rapid wien) har jeg ikke sett noen rosenborgspillere klare i ettertid.
Issah husker jeg ikke hvor mye vi betalte for, men er tilbøyelig til å være enig der. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 18.03.2016 14:19 Post subject: |
|
|
Issah ble også bomkjøp i kraft av dårlige holdninger, noe jeg ikke så komme i det hele tatt. Han gikk for å være en fin fyr, og fremsto som skikkelig trivelig og oppegående i intervjuer.
Det kan vel også sies at Roy Miller for 5,5 mill ikke var vårt stolteste spillerkjøp.
Yanni tror jeg fortsatt har potensiale til å bli god, men jeg håper det ikke trekker ut for mye før det løsner. Det blir fort en negativ forsterkende effekt også; jo lengre tid det går før det løsner, jo større er sjansen for å bli forknytt og defensiv. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 19.03.2016 01:25 Post subject: |
|
|
Chibuike startet 19 kamper det året han ble vår toppscorer.
19 kamper som ving/off.midt. i TL., og scoret allikevel 13 mål i under Perrys håpløse ledelse. Finnes ikke en sjanse i havet at hverken mikkelsen eller Yani kunne gjort det. |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 19.03.2016 10:54 Post subject: |
|
|
Trodde Yanni kostet 6 millioner.
Har forøvrig alltid sagt at gutten ikke har målscoreregenskaper; eller egenskaper til å skape målpoeng i det hele tatt. Hadde dog trodd han skulle være mer aktiv for oss fremover, og i det minste skape litt ubalanse.
Men så lenge vi ga Mikkelsen to sesonger på å være elendig før han kom igang, skal man vel gi Yanni det samme. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
Standfot Proff
|
Posted: 02.04.2016 08:43 Post subject: |
|
|
Tror nok vi vil se mye til Yanni i år, hvertfall de neste ukene. Rashani er på lån, så å satse på han foran en spiller som kostet 8 mill er rett og slett idioti. I tillegg så er Yanni den minst skadeplagede vingen vi har.
Tanken om Midtsjø som ving liker jeg, selv om jeg syns han bør dyrkes som indreløper. Så dette er vel en fin reserveløsning og enda en grunn til at De Lanlay spiller. |
|
Back to top |
|
 |
Predicted Veteran

|
Posted: 02.04.2016 08:47 Post subject: |
|
|
Standfot wrote: | Tror nok vi vil se mye til Yanni i år, hvertfall de neste ukene. Rashani er på lån,
|
Med kjøpsopsjon. De kommer til å rullere troppen en del framover pga. tett kampprogram så rashani får garantert nok kamper å vise seg fram på han å. |
|
Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 02.04.2016 08:48 Post subject: |
|
|
Yanni er på gang. Er blitt mer direkte av seg i utfordringene, og har kommet til to gode skuddmuligheter i de to kampene. Snart sitter den for han. Får han noen mål på bakbena blir han farlig framover. Og så er han også en pest og plage i presset. Håper det løsner allerede i dag! _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
Back to top |
|
 |
Standfot Proff
|
Posted: 02.04.2016 09:33 Post subject: |
|
|
Predicted wrote: | Standfot wrote: | Tror nok vi vil se mye til Yanni i år, hvertfall de neste ukene. Rashani er på lån,
|
Med kjøpsopsjon. De kommer til å rullere troppen en del framover pga. tett kampprogram så rashani får garantert nok kamper å vise seg fram på han å. |
Ja da! Det tror nok jeg og! Det er jo bare tre rene vinger i troppen i år, så alle vil nok få spilletid, jeg bare prøvde å forklare litt dette "klippekortet" Yanni skal ha fått. Men jeg forstår at jeg kanskje burde gitt uttrykk for dette. |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 02.04.2016 15:46 Post subject: |
|
|
Pokie,
jeg tror du får rett. _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 02.04.2016 23:20 Post subject: |
|
|
Rart dette med tillit og selvtillit. Idag var Yanny on fire, som om lyset ble slått på oppe i topplokket på gutten.
Gleder meg til fortsettelsen  |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 02.04.2016 23:31 Post subject: |
|
|
Har ikke skorta på tilliten før heller akkurat. Forskjellen er at han nå endelig presterer litt også. Da blir det forhåpentligvis en positiv spiral. |
|
Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 02.04.2016 23:48 Post subject: |
|
|
Pokie wrote: | Yanni er på gang. Er blitt mer direkte av seg i utfordringene, og har kommet til to gode skuddmuligheter i de to kampene. Snart sitter den for han. Får han noen mål på bakbena blir han farlig framover. Og så er han også en pest og plage i presset. Håper det løsner allerede i dag! |
Told you.
Men når det er sagt var det en ganske typisk Yanni-kamp fram til det 83. Minutt. Mye bra og mye rart, mye involvert, hardtarbeidende men mangler det lille ekstra. Når Yanni får touchen til å sitte 100 prosent, kommer han til å bli kanongod! Kommer jo til mange farlige situasjoner hver eneste kamp på pur fuckings vilje. Snart sitter også skuddet. Sparker som en hest, og treffer ofte mellom stengene (dog for ofte midt på.. ).
Helland kom seg også utover, men jeg ser gjerne at han får hjelp fra Svensson enda oftere. Når vi får satt opp de tre på høyre tettere enn I dag er de fantastiske (det får vI ta I en annen tråd en Yanni sin.
Takk for innsatsen I dag, folkens! Var magisk å Være der, spesielt ved "rykke ned" og Roooosenbooooorg på 0-2. Da var stemningen magisk! _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 03.04.2016 17:35 Post subject: |
|
|
Standfot wrote: |
Tanken om Midtsjø som ving liker jeg, selv om jeg syns han bør dyrkes som indreløper. Så dette er vel en fin reserveløsning og enda en grunn til at De Lanlay spiller. |
Midtsjø er en av ligaens desidert beste spillere som indreløper, så å flytte ham opp selv ved skader i angrepsrekka er langt unna godfot. Han bør få spille der hvor han tidvis leker med TL-motstand.
Når det er sagt skjønner jeg poenget ditt. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Brakkebirger Rutinert

|
Posted: 04.04.2016 11:31 Post subject: |
|
|
Spillere med det ferdighetsregisteret Midtsjø har kan brukes i ekstremt mange posisjoner. Men jeg er enig med Zorac om at jeg tror vi får mest utbytte av han der han spiller idag. _________________ Hjemme, Borte, Overalt |
|
Back to top |
|
 |
|