| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Bakklandia Legende
|
Posted: 11.02.2016 22:15 Post subject: |
|
|
| trøndergutten wrote: | | PauloSilas wrote: | | Franck Boli paa proevespill hos Aalesund, noe for RBK som backup paa spissplass? |
Tja. Vi har allerede 3 spisser, så ser ikke helt behovet. Eneste måtte vært at Kåre av en eller annen grunn fikk hjerneblødning og fant ut at vår islandske venn skulle spille sentral midtbane. |
Har vi tre? Gytkjær, Willmannson og....? _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 11.02.2016 22:19 Post subject: |
|
|
| Tenker sikker på målscorer talentet Helmersen som jo dessverre har vært ute med kneskade i 6 måneder. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 12.02.2016 19:41 Post subject: |
|
|
... Og er helt uprøvd på TL-nivå. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 12.02.2016 19:43 Post subject: |
|
|
PÃ¥ tide med et fresh rykte snart.
Someone, please share!
 _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 12.02.2016 20:35 Post subject: |
|
|
Nå kommer det et skudd fra hoften her. Skyt meg hvis jeg er helt på viddene. Kom tilfeldigvis over en dansk artikkel over kontraktløse spillere.
http://tipsbladet.dk/nyhe...a/side/0/1
Hva med å prøve å hente nederlandske Demy de Zeeuw som erstatter til Selnæs? For å være ærlig så vet jeg ikke noe særlig om han, men jeg gjorde litt research etter at jeg leste artikkelen.
I følge wikipedia er han
a defensive midfielder described as a good tackler and a gifted passer of the ball.
https://en.wikipedia.org/...y_de_Zeeuw
Han har 27 landskamper for Nederland, rutinert, vil sikkert være en god leder på midten. Vil tro han passer inn i 4-3-3, siden han har spilt bla. i Ajax. Sikkert en spiller Thoresen har bra peiling på.
Spillerprofil:
http://www.transfermarkt....eler/19087
Fant et gammelt youtube-klipp. Virker som han er målfarlig også:
https://www.youtube.com/w...QOhgVV621M
Noen som vet noe om han? |
|
| Back to top |
|
 |
trøndergutten Rutinert
|
Posted: 12.02.2016 22:37 Post subject: |
|
|
| Bakklandia wrote: | | trøndergutten wrote: | | PauloSilas wrote: | | Franck Boli paa proevespill hos Aalesund, noe for RBK som backup paa spissplass? |
Tja. Vi har allerede 3 spisser, så ser ikke helt behovet. Eneste måtte vært at Kåre av en eller annen grunn fikk hjerneblødning og fant ut at vår islandske venn skulle spille sentral midtbane. |
Har vi tre? Gytkjær, Willmannson og....? |
Som andre her sider, Helmersen. Burde være greit 3. valg det, og han er vel snart tilbake på trening også. Ser ikke vitsen med å ha 3 etablerte spisser. 2 etablerte og 1 unggutt er perfekt. |
|
| Back to top |
|
 |
Bye Veteran
|
Posted: 13.02.2016 00:40 Post subject: |
|
|
| Ang. Demy De Zeeuw trodde jeg han var en dårligere utgave av Nigel De Jong? Ikke vet jeg. Artig FM-navn, men kjenner svært lite til ham og hva han har å tilby, ikke er han en ungfole heller..tror neppe RBK tar seg råd til en sånn spiller. |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 13.02.2016 03:27 Post subject: |
|
|
| vegran wrote: | Nå kommer det et skudd fra hoften her. Skyt meg hvis jeg er helt på viddene. Kom tilfeldigvis over en dansk artikkel over kontraktløse spillere.
|
Leste feil først, fikk panikk. Mye bedre med et skudd fra hoften enn fra Hoftun... _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 13.02.2016 16:07 Post subject: |
|
|
| Bye wrote: | | Ang. Demy De Zeeuw trodde jeg han var en dårligere utgave av Nigel De Jong? Ikke vet jeg. Artig FM-navn, men kjenner svært lite til ham og hva han har å tilby, ikke er han en ungfole heller..tror neppe RBK tar seg råd til en sånn spiller. |
Han er gratis. Mulig han krever en del i lønn da.. |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 13.02.2016 16:11 Post subject: |
|
|
| 3 spisser holder jo, hvis de er gode nok. Jeg tror ingen av dem er det dessverre. Håper å ha ta voldsomt feil. |
|
| Back to top |
|
 |
Bye Veteran
|
Posted: 14.02.2016 01:09 Post subject: |
|
|
| vegran wrote: | | Bye wrote: | | Ang. Demy De Zeeuw trodde jeg han var en dårligere utgave av Nigel De Jong? Ikke vet jeg. Artig FM-navn, men kjenner svært lite til ham og hva han har å tilby, ikke er han en ungfole heller..tror neppe RBK tar seg råd til en sånn spiller. |
Han er gratis. Mulig han krever en del i lønn da.. |
Det var absolutt lønnskrav og sign-on-fee jeg tenkte på her, ja. Jeg er klar over at spilleren er gratis; men det er mye mer sannsynlig at han signerer for Al-Hilal e.l. For å spe på formuen før karrieren tar slutt, om han skulle godta et kraftig lønnskutt for å komme hit er det utelukkende positivt, men all den tid dette er rent hypotetisk og spekulering tar jeg det med knusende ro. Demy De Zeeuw er ikke linket hit. |
|
| Back to top |
|
 |
trøndergutten Rutinert
|
Posted: 14.02.2016 01:27 Post subject: |
|
|
| Aristoteles wrote: | | 3 spisser holder jo, hvis de er gode nok. Jeg tror ingen av dem er det dessverre. Håper å ha ta voldsomt feil. |
Hvem av dem ønsker å du å selge da? Eller mener du at Vilhjálmsson skal spille på midtbanen? Eller mener du at vi skal ha 3 etablerte spisser som skal kjempe om 1 plass + en unggutt? Er ikke det veldig overkill? |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 14.02.2016 01:46 Post subject: |
|
|
Bye, hadde han vært linket hit, hadde han hatt egen tråd. I denne tråden kommer vi med forslag til nye spillere og diskuterer rundt det. Han var linket til Brøndby i sommer, så da er det ikke totalt usannsynlig at vi hadde klart å hente han hvis vi hadde prøvd. Det internasjonale overgangsvinduet er stengt, så han har vel ikke kjempe mange ligaer å velge i.
Tviler også på at det er så skyhøyt lønnsnivå i 2. nivå i Nederland der han spilte sist. |
|
| Back to top |
|
 |
Bye Veteran
|
Posted: 14.02.2016 14:36 Post subject: |
|
|
Det er greit, vegran.
Jeg frykter egentlig at Kåre og teamet ikke kommer til å hente inn noe midtbaneanker før vintervinduet stenger nå; ettersom de er ivrige på å selge inn Stamnestrø og Konradsen som mer enn kapable til å dekke den rollen..jeg er særs skeptisk. |
|
| Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 14.02.2016 15:13 Post subject: |
|
|
| Stamnestrø skal ikke spille i den sentrale rollen i år, en så i de få minuttene han spilte der at han ikke er noen defensiv playmaker som Selnæs. I mine øyne er det kun Vilhjalmsson som er den som faktisk klarer seg BRA i den sentrale midtbanerollen. Han blir ikke stressa med motspillere rundt seg, og en så det også da han spilte midtstopper at han er en allsidig potet. Forhåpentligvis trenes Konradsen inn i den rollen nå, for å være back-up for villmann. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 15.02.2016 16:36 Post subject: |
|
|
De Sau er ikke interessant. Fart som en snegl, og selv om han er en bra duell og pasningspiller kan vi bare glemme ham, for han har ikke aksjonsradius til å spille anker eller noe som heldst annet. fattigmans gamst omtrendt.
Men liker sånne innspill så keep'em commin' _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 15.02.2016 17:29 Post subject: |
|
|
| Largactyl wrote: | | Stamnestrø skal ikke spille i den sentrale rollen i år, en så i de få minuttene han spilte der at han ikke er noen defensiv playmaker som Selnæs. I mine øyne er det kun Vilhjalmsson som er den som faktisk klarer seg BRA i den sentrale midtbanerollen. Han blir ikke stressa med motspillere rundt seg, og en så det også da han spilte midtstopper at han er en allsidig potet. Forhåpentligvis trenes Konradsen inn i den rollen nå, for å være back-up for villmann. |
Helt enig med deg, men frykten min er at dersom Gytkjær ikke slår til så har vi ikke råd til å avse Vilhjalmsson på spissplassen. Kanskje det er dette Kåre er redd for nå som han kjører Konradsen i ankerrollen. |
|
| Back to top |
|
 |
ol3 Junior
|
Posted: 15.02.2016 18:13 Post subject: |
|
|
| Skal vi bruke vilhjalmson som fast anker så trenger vi plutselig en ekstra spiss |
|
| Back to top |
|
 |
Boltar Junior
|
Posted: 16.02.2016 03:38 Post subject: |
|
|
https://twitter.com/Silly...4287557637
Rosenborg, Molde og Godset skal alle være svært interessert i å hente Mohammed Fellah tilbake til Tippeligaen. Fellah ønsker å bli utenlands |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 16.02.2016 08:31 Post subject: |
|
|
| Nekter å tro at vi prøver å hente Fellah som midtbaneanker! Han spiller vel offensiv midtbane. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 16.02.2016 09:14 Post subject: |
|
|
| kan vel hende at vi ønsker oss andre posisjoner enn defensiv midtbane? |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 16.02.2016 09:33 Post subject: |
|
|
| Prøvde ikke vi å hente Fellah i fjor? |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 16.02.2016 09:39 Post subject: |
|
|
| Kan ikke helt se hvor Fellah skal passe inn i systemet. Passer ikke han best som offensiv midtbane i diamantformasjon? Vinger har vi nok av, i indreløperposisjon har vi bra dekning. Indre benk da? |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 16.02.2016 10:06 Post subject: |
|
|
| Er ikke den Twitter-kontoen der like troverdig som Messi? |
|
| Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 17.02.2016 20:58 Post subject: |
|
|
| KI har vel eksperimentert med en snudd V de siste to kampene, så sånn sett passer det vel inn. |
|
| Back to top |
|
 |
|