English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2016
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 159, 160, 161  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bakklandia
Legende

PostPosted: 11.02.2016 22:15    Post subject: Reply with quote

trøndergutten wrote:
PauloSilas wrote:
Franck Boli paa proevespill hos Aalesund, noe for RBK som backup paa spissplass?

Tja. Vi har allerede 3 spisser, så ser ikke helt behovet. Eneste måtte vært at Kåre av en eller annen grunn fikk hjerneblødning og fant ut at vår islandske venn skulle spille sentral midtbane.

Har vi tre? Gytkjær, Willmannson og....?
Vegard2711
Legende

PostPosted: 11.02.2016 22:19    Post subject: Reply with quote

Tenker sikker på målscorer talentet Helmersen som jo dessverre har vært ute med kneskade i 6 måneder.
Back to top
View user's profile Send private message
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 12.02.2016 19:41    Post subject: Reply with quote

... Og er helt uprøvd på TL-nivå.
Pokie
Veteran

PostPosted: 12.02.2016 19:43    Post subject: Reply with quote

PÃ¥ tide med et fresh rykte snart.
Someone, please share!
RBK

- George Best
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
vegran
Veteran

PostPosted: 12.02.2016 20:35    Post subject: Reply with quote

Nå kommer det et skudd fra hoften her. Skyt meg hvis jeg er helt på viddene. Kom tilfeldigvis over en dansk artikkel over kontraktløse spillere.

http://tipsbladet.dk/nyhe...a/side/0/1

Hva med å prøve å hente nederlandske Demy de Zeeuw som erstatter til Selnæs? For å være ærlig så vet jeg ikke noe særlig om han, men jeg gjorde litt research etter at jeg leste artikkelen.
I følge wikipedia er han
a defensive midfielder described as a good tackler and a gifted passer of the ball.
https://en.wikipedia.org/...y_de_Zeeuw

Han har 27 landskamper for Nederland, rutinert, vil sikkert være en god leder på midten. Vil tro han passer inn i 4-3-3, siden han har spilt bla. i Ajax. Sikkert en spiller Thoresen har bra peiling på.

Spillerprofil:
http://www.transfermarkt....eler/19087

Fant et gammelt youtube-klipp. Virker som han er målfarlig også:
https://www.youtube.com/w...QOhgVV621M

Noen som vet noe om han?
Back to top
trøndergutten
Rutinert

PostPosted: 12.02.2016 22:37    Post subject: Reply with quote

Bakklandia wrote:
trøndergutten wrote:
PauloSilas wrote:
Franck Boli paa proevespill hos Aalesund, noe for RBK som backup paa spissplass?

Tja. Vi har allerede 3 spisser, så ser ikke helt behovet. Eneste måtte vært at Kåre av en eller annen grunn fikk hjerneblødning og fant ut at vår islandske venn skulle spille sentral midtbane.

Har vi tre? Gytkjær, Willmannson og....?

Som andre her sider, Helmersen. Burde være greit 3. valg det, og han er vel snart tilbake på trening også. Ser ikke vitsen med å ha 3 etablerte spisser. 2 etablerte og 1 unggutt er perfekt.
Back to top
Bye
Veteran

PostPosted: 13.02.2016 00:40    Post subject: Reply with quote

Ang. Demy De Zeeuw trodde jeg han var en dårligere utgave av Nigel De Jong? Ikke vet jeg. Artig FM-navn, men kjenner svært lite til ham og hva han har å tilby, ikke er han en ungfole heller..tror neppe RBK tar seg råd til en sånn spiller.
Back to top
h b
Veteran

PostPosted: 13.02.2016 03:27    Post subject: Reply with quote

vegran wrote:
Nå kommer det et skudd fra hoften her. Skyt meg hvis jeg er helt på viddene. Kom tilfeldigvis over en dansk artikkel over kontraktløse spillere.

Leste feil først, fikk panikk. Mye bedre med et skudd fra hoften enn fra Hoftun...
vegran
Veteran

PostPosted: 13.02.2016 16:07    Post subject: Reply with quote

Bye wrote:
Ang. Demy De Zeeuw trodde jeg han var en dårligere utgave av Nigel De Jong? Ikke vet jeg. Artig FM-navn, men kjenner svært lite til ham og hva han har å tilby, ikke er han en ungfole heller..tror neppe RBK tar seg råd til en sånn spiller.

Han er gratis. Mulig han krever en del i lønn da..
Back to top
Aristoteles
Veteran

PostPosted: 13.02.2016 16:11    Post subject: Reply with quote

3 spisser holder jo, hvis de er gode nok. Jeg tror ingen av dem er det dessverre. Håper å ha ta voldsomt feil.
Back to top
Bye
Veteran

PostPosted: 14.02.2016 01:09    Post subject: Reply with quote

vegran wrote:
Bye wrote:

Han er gratis. Mulig han krever en del i lønn da..

Det var absolutt lønnskrav og sign-on-fee jeg tenkte på her, ja. Jeg er klar over at spilleren er gratis; men det er mye mer sannsynlig at han signerer for Al-Hilal e.l. For å spe på formuen før karrieren tar slutt, om han skulle godta et kraftig lønnskutt for å komme hit er det utelukkende positivt, men all den tid dette er rent hypotetisk og spekulering tar jeg det med knusende ro. Demy De Zeeuw er ikke linket hit.
Back to top
trøndergutten
Rutinert

PostPosted: 14.02.2016 01:27    Post subject: Reply with quote

Aristoteles wrote:
3 spisser holder jo, hvis de er gode nok. Jeg tror ingen av dem er det dessverre. Håper å ha ta voldsomt feil.

Hvem av dem ønsker å du å selge da? Eller mener du at Vilhjálmsson skal spille på midtbanen? Eller mener du at vi skal ha 3 etablerte spisser som skal kjempe om 1 plass + en unggutt? Er ikke det veldig overkill?
Back to top
vegran
Veteran

PostPosted: 14.02.2016 01:46    Post subject: Reply with quote

Bye, hadde han vært linket hit, hadde han hatt egen tråd. I denne tråden kommer vi med forslag til nye spillere og diskuterer rundt det. Han var linket til Brøndby i sommer, så da er det ikke totalt usannsynlig at vi hadde klart å hente han hvis vi hadde prøvd. Det internasjonale overgangsvinduet er stengt, så han har vel ikke kjempe mange ligaer å velge i.

Tviler også på at det er så skyhøyt lønnsnivå i 2. nivå i Nederland der han spilte sist.
Back to top
Bye
Veteran

PostPosted: 14.02.2016 14:36    Post subject: Reply with quote

Det er greit, vegran.

Jeg frykter egentlig at Kåre og teamet ikke kommer til å hente inn noe midtbaneanker før vintervinduet stenger nå; ettersom de er ivrige på å selge inn Stamnestrø og Konradsen som mer enn kapable til å dekke den rollen..jeg er særs skeptisk.
Back to top
Largactyl
Veteran

PostPosted: 14.02.2016 15:13    Post subject: Reply with quote

Stamnestrø skal ikke spille i den sentrale rollen i år, en så i de få minuttene han spilte der at han ikke er noen defensiv playmaker som Selnæs. I mine øyne er det kun Vilhjalmsson som er den som faktisk klarer seg BRA i den sentrale midtbanerollen. Han blir ikke stressa med motspillere rundt seg, og en så det også da han spilte midtstopper at han er en allsidig potet. Forhåpentligvis trenes Konradsen inn i den rollen nå, for å være back-up for villmann.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
moomoo
Veteran

PostPosted: 15.02.2016 16:36    Post subject: Reply with quote

De Sau er ikke interessant. Fart som en snegl, og selv om han er en bra duell og pasningspiller kan vi bare glemme ham, for han har ikke aksjonsradius til å spille anker eller noe som heldst annet. fattigmans gamst omtrendt.

Men liker sånne innspill så keep'em commin'
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 15.02.2016 17:29    Post subject: Reply with quote

Largactyl wrote:
Stamnestrø skal ikke spille i den sentrale rollen i år, en så i de få minuttene han spilte der at han ikke er noen defensiv playmaker som Selnæs. I mine øyne er det kun Vilhjalmsson som er den som faktisk klarer seg BRA i den sentrale midtbanerollen. Han blir ikke stressa med motspillere rundt seg, og en så det også da han spilte midtstopper at han er en allsidig potet. Forhåpentligvis trenes Konradsen inn i den rollen nå, for å være back-up for villmann.

Helt enig med deg, men frykten min er at dersom Gytkjær ikke slår til så har vi ikke råd til å avse Vilhjalmsson på spissplassen. Kanskje det er dette Kåre er redd for nå som han kjører Konradsen i ankerrollen.
Back to top
ol3
Junior

PostPosted: 15.02.2016 18:13    Post subject: Reply with quote

Skal vi bruke vilhjalmson som fast anker så trenger vi plutselig en ekstra spiss
Back to top
Boltar
Junior

PostPosted: 16.02.2016 03:38    Post subject: Reply with quote

https://twitter.com/Silly...4287557637

Rosenborg, Molde og Godset skal alle være svært interessert i å hente Mohammed Fellah tilbake til Tippeligaen. Fellah ønsker å bli utenlands
Back to top
vegran
Veteran

PostPosted: 16.02.2016 08:31    Post subject: Reply with quote

Nekter å tro at vi prøver å hente Fellah som midtbaneanker! Han spiller vel offensiv midtbane.
Back to top
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 16.02.2016 09:14    Post subject: Reply with quote

kan vel hende at vi ønsker oss andre posisjoner enn defensiv midtbane?
Back to top
Stano_11
Veteran

PostPosted: 16.02.2016 09:33    Post subject: Reply with quote

Prøvde ikke vi å hente Fellah i fjor?
Back to top
vegran
Veteran

PostPosted: 16.02.2016 09:39    Post subject: Reply with quote

Kan ikke helt se hvor Fellah skal passe inn i systemet. Passer ikke han best som offensiv midtbane i diamantformasjon? Vinger har vi nok av, i indreløperposisjon har vi bra dekning. Indre benk da?
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 16.02.2016 10:06    Post subject: Reply with quote

Er ikke den Twitter-kontoen der like troverdig som Messi?
Back to top
Huber
Veteran

PostPosted: 17.02.2016 20:58    Post subject: Reply with quote

KI har vel eksperimentert med en snudd V de siste to kampene, så sånn sett passer det vel inn.
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 159, 160, 161  Next
Page 52 of 161

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb