View previous topic :: View next topic |
Hvem var best? |
Lund Hansen |
|
16% |
[ 10 ] |
Svensson |
|
1% |
[ 1 ] |
Lædre Bjørdal |
|
0% |
[ 0 ] |
Eyjolfsson |
|
3% |
[ 2 ] |
Skjelvik |
|
8% |
[ 5 ] |
Jensen |
|
42% |
[ 26 ] |
Selnæs |
|
16% |
[ 10 ] |
Konradsen |
|
0% |
[ 0 ] |
Helland |
|
0% |
[ 0 ] |
Søderlund |
|
9% |
[ 6 ] |
Mikkelsen |
|
1% |
[ 1 ] |
|
Total Votes : 61 |
|
Author |
Message |
v_olden Veteran
|
Posted: 27.11.2015 10:33 Post subject: |
|
|
Lunna - 6
Svensson - 5
Bjørdal - 5
Eyjolfsson - 6
Skjelvik - 5
Selnæs - 4
Jensen - 6
Konradsen - 4
Helland - 4
Søderlund - 6
Mikkelsen - 5
Hadde aldri håp om å gå videre fra gruppa, men hadde absolutt håp om å vinne kampen her for å øke rankingen vår. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4068 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 27.11.2015 11:35 Post subject: |
|
|
En helt ok kamp sett i ettertid, men dessverre mye av det samme vi har sett en stund nå i høst. Til tider er samspillet godt, det spilles i lengderetning og bevegelsene skjer i forkant av passninger. Dessverre til tider alt for stillestående og da blir det tungt.
Når det gjelder banens beste har jeg faktisk vært i tvil...
For min del står det mellom Mike, Lunna, Ole, Søder og Mikkelsen.
Mike kjemper som en helt og gjør mye bra, men i 2 omgang kom omtrent alle pasningene bak spillerne. Mikkelsen måtte stoppe opp gode løp flere ganger for å motta ballen eller hente den bak seg. Det er synd da jeg tror vi kunne skapt mange gode muligheter hadde passningene vært bedre.
Lunna har forsåvidt en rolig dag, men gjør noen knallgode redninger når han først trer inn. Det er godt å ha to så gode keepere i klubben. All ære til Lunna som ikke klager på å være 2 valg.
Ole gjør en ok jobb, mange gode pasninger, men hodeløs takling ødelegger mye.
Søder jobber godt som alltid, godt å se han setter målet da han ofte roter bort de der.
Mikkelsen var for meg faktisk kanskje dagens mest positive. Jobber som en helt, får dessverre ikke alltid ballen der han bør, noe som ødelegger litt inntrykket, men det er ikke hans feil. Synes Mikkelsen er milevis over Dølle i kvalitet på kanten. Han tør utfordre og er hele tiden i bevegelse.
Meget jevnt mellom disse, men jeg tar et noe ukonvensjonelt valg og lander på Mikkelsen denne gangen. _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 27.11.2015 11:53 Post subject: |
|
|
Dommeren idag var full på jobb. Litt overraskende at han ikke gav oss seieren da det ville hjulpet laget fra blivende Sovjet unionen i form av at de fortsatt kunne ta 3 poeng mot Rosenborg og få nok poeng til å ha muligheten til å gå videre til sluttspillet og dermed gjøre det bra i år også. _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 27.11.2015 12:04 Post subject: |
|
|
Lomaxx wrote: | Dommeren idag var full på jobb. Litt overraskende at han ikke gav oss seieren da det ville hjulpet laget fra blivende Sovjet unionen i form av at de fortsatt kunne ta 3 poeng mot Rosenborg og få nok poeng til å ha muligheten til å gå videre til sluttspillet og dermed gjøre det bra i år også. |
En god kamp av oss. Mener Sælnes er banens beste.
Straffen imot var korrekt. Vi skulle heller ikke ha hatt hands før dette. Vi hadde fortjent å vinne, men det var dessverre ikke dommerens feil. |
|
Back to top |
|
 |
SuperTimCahill Veteran
|
Posted: 27.11.2015 12:38 Post subject: |
|
|
Banens beste står mellom Jensen og Søder for min del. Valget falt på Jensen, synes han var enorm i går. |
|
Back to top |
|
 |
vegardj Rutinert
|
Posted: 27.11.2015 13:02 Post subject: |
|
|
Skjønner ikke hvorfor alle er så negative. I store deler av kampen var det som å se en vanlig tippeligakamp mot et middels lag. Nivåforskjellen var så stor. St. Etienne, lik Sarpsborg på søndag, sprang seg tom etter et kvarter, og la seg bakpå, men maktet ikke å hindre Rosenborg i å enkelt spille seg til sjanse etter sjanse.
Selv andre omgang begynte med St. Etienne i stor grad som statister, men nå litt mer måljagende og farlige fremover. Rosenborg fremsto fortsatt klart giftigst, til vi gikk tom for krefter midt i omgangen, og ting gikk ad undas. Men selv da klarte ikke St. Etienne på egen hånd å skape sjansen de trengte.
Spillet utover i første omgang er noe av det beste jeg har sett av Rosenborg i år, til tross for at enkelte av spillerne (Helland) ikke leverte i nærheten av sitt beste, og gir meg tro på at med de rette endringene, så vil ikke CL kvalifiseringen neste sommer bli et for stort hinder for oss. |
|
Back to top |
|
 |
toujoursverts Junior
|
Posted: 27.11.2015 13:42 Post subject: |
|
|
Hello, I'm a french Saint-Etienne collector, if someone want to sell me his ticket (not e-ticket) and a program of the match yesterday, you can send me a message by MP |
|
Back to top |
|
 |
nieuwlaat Veteran
|
Posted: 27.11.2015 13:51 Post subject: |
|
|
senador wrote: | 5 nye spillere må inn i sentrale posisjoner hvis man skal unngå 3plass eller dårligere. |
Hehe. |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 27.11.2015 14:46 Post subject: |
|
|
Oslo øst wrote: | Lomaxx wrote: | Dommeren idag var full på jobb. Litt overraskende at han ikke gav oss seieren da det ville hjulpet laget fra blivende Sovjet unionen i form av at de fortsatt kunne ta 3 poeng mot Rosenborg og få nok poeng til å ha muligheten til å gå videre til sluttspillet og dermed gjøre det bra i år også. |
En god kamp av oss. Mener Sælnes er banens beste.
Straffen imot var korrekt. Vi skulle heller ikke ha hatt hands før dette. Vi hadde fortjent å vinne, men det var dessverre ikke dommerens feil. |
Begge lag skulle for så vidt hatt en straffe før "handsen". Om det var straffe eller ikke kan diskuteres da det ikke kan forsvares med at spiller hadde hendene i en naturlig possisjon (hendene foran brystkassa er ikke naturlig). Jeg syns dommeren var ekstremt dårlig for begge lag, men det er ikke en grunn til ikke å kalle han dårlig. _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 27.11.2015 16:44 Post subject: |
|
|
Er jo trist å se at 68 seter ble ødelagt av fansen som vi faktisk har hatt et godt forhold til så langt.
Det sies at St-Etienne vil ta regningen, men om ikke så blir det jo et par hundre tusen som klubben må blø med.
Idiotisk av St-Etienne fansen som faktisk virka som en fin gjeng. |
|
Back to top |
|
 |
1r9b1k7 Veteran
|
Posted: 27.11.2015 16:59 Post subject: |
|
|
Det kan jo legges til at på stadion i Frankrike er det små plastdeksler skrudd fast rett ned på betongen og ingen bevegelige deler. Både på hjemme og bortefelt.
Har ingen tro på at det kan koste hundretusener å fikse dette. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 27.11.2015 17:47 Post subject: |
|
|
En ting jeg lurer på...
Etter å ha sett kampen, sett straffesparket til St.Etienne som ifølge Ole var en soleklar DIVE og dommerene ble lurt, hvilken planet er Ole ifra?
Det er jo SOLEKLART straffespark!
Ole kaster seg sidelengs inn i situasjonen og tar mannen ikke ballen, hvordan kan han stå der å si det er DIVE??? greit å være kritisk og føle ting er urettferdige, men man må da jaggu ikke være så far gone at man står på TV og kommenterer at det var en Dive når alle kan se det ikke var det...
Men det sagt, var klarere straffe til oss når Sur-cat-oh redda med henda :/ _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
JW Rutinert
|
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 27.11.2015 19:59 Post subject: |
|
|
@ 1r9b1k7, om det skulle bare være plastsetene så er det selvfølgelig ikke opp mot den summe som Tove forespeilet, men er det feste og hele greia så må man jo muligens se både på stativ og betong. Og da løper tusenlappene fort:) |
|
Back to top |
|
 |
kentosd Rutinert
|
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 27.11.2015 20:21 Post subject: |
|
|
1r9b1k7 wrote: | Det kan jo legges til at på stadion i Frankrike er det små plastdeksler skrudd fast rett ned på betongen og ingen bevegelige deler. Både på hjemme og bortefelt.
Har ingen tro på at det kan koste hundretusener å fikse dette. |
Men det har jo absolutt ingenting med saken å gjøre hvordan setene er bygd og montert på andre stadioner, prislappen er satt på bakgrunn av hva det koster å fikse våre seter med våre priser på varer og tjenester.
Siden det var siste hjemmekamp håper jeg de overfører penger, og at det går i potten for å skifte ut røde til svarte seter blant annet i forbindelse med Supercupfinalen. |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 27.11.2015 21:03 Post subject: |
|
|
moomoo wrote: | En ting jeg lurer på...
Etter å ha sett kampen, sett straffesparket til St.Etienne som ifølge Ole var en soleklar DIVE og dommerene ble lurt, hvilken planet er Ole ifra?
Det er jo SOLEKLART straffespark!
Ole kaster seg sidelengs inn i situasjonen og tar mannen ikke ballen, hvordan kan han stå der å si det er DIVE??? greit å være kritisk og føle ting er urettferdige, men man må da jaggu ikke være så far gone at man står på TV og kommenterer at det var en Dive når alle kan se det ikke var det...
Men det sagt, var klarere straffe til oss når Sur-cat-oh redda med henda :/ |
Tja vi var 6 stykker i stu som klarte å se det du ikke så, nemlig at franskmannen la igjen foten sin og divet til den store gullmedalje. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 27.11.2015 21:30 Post subject: |
|
|
@Macha, SE på reprisen da mann.
Kanskje han konstruerer situasjonen litt, men det er jo soleklar straffe. Selnæs må iallefall treffe ballen om han skal takle innenfor 16 ><
Når jeg hører "diver" så tenker jeg på Ashley Young og Arjan Robben som ser ut som de har drukket 15 redbull :/ _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
zdanek Senior
|
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 28.11.2015 17:40 Post subject: |
|
|
Kan noen forklare meg hvorfor det hver eneste år kommer frem at man ikke har vært får kyniske, og derfor ikke fått gode resulater i Europa?
HVER ENESTE år. Blir skikkelig irritert. Lærer norske lag aldri noe? Enten det, eller at de ikke har evnen til å være kyniske. |
|
Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 29.11.2015 17:12 Post subject: |
|
|
moomoo wrote: | @Macha, SE på reprisen da mann.
Kanskje han konstruerer situasjonen litt, men det er jo soleklar straffe. Selnæs må iallefall treffe ballen om han skal takle innenfor 16 ><
Når jeg hører "diver" så tenker jeg på Ashley Young og Arjan Robben som ser ut som de har drukket 15 redbull :/ |
Enig, det er soleklart straffespark. At man kan påstå at det er filming er uforståelig. |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 29.11.2015 18:49 Post subject: |
|
|
For noe sutring for noen seter da. Makan. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
Back to top |
|
 |
|