| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
attach Forumsjef
|
Posted: 29.07.2006 18:20 Post subject: |
|
|
Lite kjekt tips til deg, LOST. Arkikonet ( ) foran "skrevet" gir deg direktelink til spesifikke innlegg.  |
|
| Back to top |
|
 |
LOST Proff

|
Posted: 29.07.2006 18:27 Post subject: |
|
|
Takker. Det funka det.  |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 30.07.2006 12:58 Post subject: |
|
|
| LOST wrote: | LURER VIRKELIG PÃ… HVA SOM SKAL TIL FOR AT ENKELTE HER PÃ… FORUMET(f.eks du ACE) SKAL BEGYNNE Ã… TENKE..
"HØGMO ER IKKE RETT TRENER FOR RBK" ???
Skulle jo nesten tro dere ville ha holdt på Høgmo selv om han har dratt RBK ned i første og andre- divisjon....
ace og dere andre..finnes det en grense? eller vil dere beholde han uansett pga "rosenborgs beste". |
Du trenger ikke å rope skjønner du, forstår veldig godt hva det er du prøver å si. Visst søren har jeg lest klevens innlegg og det jeg angriper er hans ord om respektløshet av Høgmo som går å sykemelder seg. Dette er noe av det største våset jeg noensinne har hørt og derfor reagerer jeg.
Så påstår du at jeg forsvarer Høgmos stilling som RBK trener, det eneste jeg har forsvart er hans lovlige rettigheter til å ikke bli oppsagt i sykemeldingsperioden og hans rett til å ta ut sykemelding!
Ikke i ett innlegg etter PMHs sykemelding har jeg sagt noe om at han er rett mann for RBK eller ikke! Det er nok du som er ute på tynn is her makker!
Les innleggene mine før du knytter påstander som ikke er uttalt av meg, til meg, capice?  _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
LOST Proff

|
Posted: 30.07.2006 16:01 Post subject: |
|
|
| ok....hvorfor blander du inn Høgmos sykemelding? Var ikke du en varm støtter av Høgmo før sykemeldingen også kanskje? Har ikke lagt merke til noen her på forumet som var (og er) så akktiv som deg til å forsvare Høgmo. Mulig jeg tar feil...men du kan jo benytte sjansen nå til å fortelle om du er, og var, og kommer til å være en varm støtter av Høgmo uansett hva som skjer...og om støtte Høgmo=støtte RBK? Det er det inntrykke jeg har fått gjennom ting du har skrevet. Hvis jeg har tatt feil..SORRY |
|
| Back to top |
|
 |
Davy Wathne Senior

|
Posted: 30.07.2006 16:53 Post subject: |
|
|
Vanskelig å si om Høgmo er rett mann
Nå begynner jeg å tvile på høgmo, når spillerne t.o.m stiller spørsmåltegn! _________________ Rosenborg Ballklub <3 |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 30.07.2006 16:54 Post subject: |
|
|
Det har vel vært små tegn til konflikt mellom Iversen og Høgmo tidligere også.  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
ambiguous Senior

|
Posted: 30.07.2006 18:02 Post subject: |
|
|
| Når spillerne tviler er det kjørt, tror jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 30.07.2006 18:04 Post subject: |
|
|
Ja, de er flinke til å tvile på alle andre enn seg selv spillerne...
Uimponert som jeg er over Høgmo - er det endel spillere som burde blitt kasta ut av byen før ham! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
ambiguous Senior

|
Posted: 30.07.2006 18:13 Post subject: |
|
|
| Der er vi veeeldig enige! |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 30.07.2006 19:28 Post subject: |
|
|
| LOST wrote: | | ok....hvorfor blander du inn Høgmos sykemelding? Var ikke du en varm støtter av Høgmo før sykemeldingen også kanskje? Har ikke lagt merke til noen her på forumet som var (og er) så akktiv som deg til å forsvare Høgmo. Mulig jeg tar feil...men du kan jo benytte sjansen nå til å fortelle om du er, og var, og kommer til å være en varm støtter av Høgmo uansett hva som skjer...og om støtte Høgmo=støtte RBK? Det er det inntrykke jeg har fått gjennom ting du har skrevet. Hvis jeg har tatt feil..SORRY |
Hvorfor jeg blander meg inn i Høgmos sykemelding???? Har jeg ikke lov til å si hva jeg mener, nå da? Jeg skal fortelle deg hvorfor jeg blander meg inn! Jeg reagerer på at folk håner og slenger dritt til en mann som ligger nede!!!! Det tolerer jeg ikke, det er jævla ufint i mine øyne og hvis du ikke kan godta det, tenk deg om! Samtidig er det vel greit å opplyse en del her inne om at mannen har rettigheter og at RBK har forpliktelser.
Du har vel overhodet ikke noe med om jeg forsvarer Høgmo eller ikke, har du?? Men svar skal du få. I mine øyne har Høgmo satt i gang en prosess i klubben som har vært høyst nødvendig. Desverre har mye arbeid som har ligget til andre personer også falt på ham og det har gått utover andre ting, som er det som skjer på treningsfeltet og banen.
Han har ikke vist den styrke jeg hadde håpet at han skulle vise og det hadde kanskje vært det beste om han får en annen stilling i klubben når han kommer tilbake.
En annen grunn til at jeg har hatt is i magen i forhold til PMH er at jeg ser det som en svakhet at RBK hele tiden spiser opp trenerene sine, det klubben trenger er ro og fred til å bygge seg opp på nytt igjen. Å angripe trenere i tide og utide er ikke min stil. Derfor har jeg vært villig til å gi ham tid.
Det er heller andre steder man burde skifte ut folk enn å angripe treneren hele tiden. Selve organisasjonen RBK er moden for utskiftning og fornyelse. Flere av spillerne burde fått seg noen skikkelige tupp i ræva før treneren skulle gått. Det er min mening! _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 30.07.2006 22:15 Post subject: |
|
|
| Ace, er enig i at flere av spillerne burde fått 'en tupp i ræva' før Høgmo, men dette er Høgmo's ansvar. Er de ikke bra nok eller viser bra nok innstilling eller rett og slett ikke passer inn i RBK, er det Høgmo's fordømte ansvar å plassere 'tuppen' på rett sted. |
|
| Back to top |
|
 |
FanFraSør Rutinert
|
Posted: 30.07.2006 23:24 Post subject: |
|
|
| Kan ikke fatte og begripe hvordan PMH skal komme tilbake som hovedtrener uansett hvordan det går. Snur RBK trenden viser det seg at det er høgmo som har sviktet totalt med det han har prøvd. Snur ikke trenden så hvordan kan man ta tilbake en trener som svikter hele laget i den mest avgjørende delen av sesongen? Håper han er mann nok til å ta hatten sin selv å gå. Dagens kamp er noe av det bedre jeg har sett av rbk på lenge og tror ikke det er tilfeldig, men pga av at pmh ikke var til stedet. Det for tiden vise noen kamper fram i tid. Snur dette seg så mener jeg det mest riktige er å la det nåværende trenerteamet fortsette. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 30.07.2006 23:26 Post subject: |
|
|
| FanFraSør wrote: | | Snur ikke trenden så hvordan kan man ta tilbake en trener som svikter hele laget i den mest avgjørende delen av sesongen? |
Skitprat. Det er ikke snakk om noe svik. "Gale-Mathias" er kun syk. |
|
| Back to top |
|
 |
LOST Proff

|
Posted: 30.07.2006 23:54 Post subject: |
|
|
Nidkjær og iveri er du iallefall ace, det skal du ha... Etter å hadde lest noen innlegg ifra deg for en stund tilbake misstenkte jeg deg for å ikke ville RBKs beste, og å ikke være RBK-suporter, men ser at jeg anntagelig tok feil der ja... At du reagerer på at folk sleger dritt til en som ligger nede, og ikke tolererer osv. er helt greit for meg, kritiserer deg på ingen måte for det. Men det har virket på meg som om du hele tiden, også før Høgmo ble sykemeldt, at du ønsket Høgmos "beste" fremfor RBKs "beste", det var nå bare det intrykket jeg har fått. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 31.07.2006 12:11 Post subject: |
|
|
Skikkelig rævva av Iversen og Solli å komme med disse uttalelsene nå når Høgmo er borte. Snakk om å sparke en som ligger nede. Slik som situasjonen er nå kan de holde slike ting innenfor laget. |
|
| Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

Joined: 25 Jul 2006 Posts: 1182 Location: Eksiltilværelse på vestlandet.
|
Posted: 31.07.2006 12:42 Post subject: |
|
|
la du ikke merke til at spillerne som kom med uttalelsene var de som sliter med spilletid.
Sikkert en måte å¨hevne seg på _________________ at ease |
|
| Back to top |
|
 |
syltynn Proff
|
Posted: 31.07.2006 12:56 Post subject: |
|
|
| Helt enig med Ivers jeg, faen ikke så sikker på om Høgmo er rette mannen til å gjøre Rosenborg bedre framover på banen. Gi fyren en manager rolle istedet! |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 31.07.2006 12:57 Post subject: |
|
|
| LOST wrote: | Nidkjær og iveri er du iallefall ace, det skal du ha... Etter å hadde lest noen innlegg ifra deg for en stund tilbake misstenkte jeg deg for å ikke ville RBKs beste, og å ikke være RBK-suporter, men ser at jeg anntagelig tok feil der ja... At du reagerer på at folk sleger dritt til en som ligger nede, og ikke tolererer osv. er helt greit for meg, kritiserer deg på ingen måte for det. Men det har virket på meg som om du hele tiden, også før Høgmo ble sykemeldt, at du ønsket Høgmos "beste" fremfor RBKs "beste", det var nå bare det intrykket jeg har fått. |
Ok, da regner jeg med at vi har fått ordnet opp i denne diskusjonen.  _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 31.07.2006 13:22 Post subject: |
|
|
Synes vi burde la Høgmo bli ut sesongen, fordi jeg har fått inntrykk av at han er en trener som trenger tid på å fullføre planene. Riktignok har han ikke imponert resultatmessig, men kanskje, jeg sier kanskje det kommer nå på høsten. Vi ligger tross alt på 2. Plass nå, i motsetning til i fjord da vi lå på en betydelig lavere plass på denne tiden. Og ikke klag på at han er sykemeldt. Det er ikke hans feil. Det er delvis media og kresne supportere og forventningspresset som forårsaket det. Hvis vi lar han sitte ut sesongen, og han ikke har forbedret resultatene, så sparker vi han. Men derimot, kan vi ha tatt gull men Høgmo. Men dette vil tiden vise.
Edit: Og alle som kritiserer Høgmo: Har nesten ikke sett noen skrive hva det er han gjør feil, som andre trenere gjør riktig.
Last edited by Pirlo on 31.07.2006 13:26; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 31.07.2006 13:26 Post subject: |
|
|
| Det er nå ihvertfall ikke vanskelig å si om Solli er rett mann for RBK i åra som kommer... |
|
| Back to top |
|
 |
GoldFish Veteran
|
Posted: 01.08.2006 00:15 Post subject: |
|
|
Haha! Etter en uke sydpä er det förste jeg fär se at Mattis har forlatt oss til fordel for flaska igjen! For en gladnyhet. Godt tenke pä at han er tilbake allerede i oktober for ä kjöre skuta ned i Adecco ligaen.
Ingen spillerkjöp er ogsä et pluss. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 01.08.2006 11:08 Post subject: |
|
|
Fotballmiljøets reaksjon på at Rosenborg-trener Per-Mathias Høgmo (46) er utslitt og deprimert, avslører en holdning som kan forklare noe av problemet for arbeidet med psykisk helsevern i dette landet.
Les mer: Sportsidioti |
|
| Back to top |
|
 |
Cirkus Junior
|
Posted: 06.08.2006 03:31 Post subject: Trenerbytte? |
|
|
I fjor lå Rosenborg på 8. plass etter 16 serierunder.
I år kommer de ikke lavere enn 3. plass når også LSK har spillt 16 kamper. Om Brann vinner sin neste kamp, ligger RBK 7 poeng bak serieleder.
Høgmo har lagt et godt grunnlag i gjenoppbyggingen av RBK. Og dette kan vi nå høste fruktene av.
La han få fortsette den jobben han har begynt på og forstå at en slik snuopperasjon ikke er gjort over natten. Dette har selvsagt ikke Høgmo gjort alene men med god hjelp av et dyktig trenerteam bestående av bl.a. Knut Tørum som gjør en glimrende jobb i å lede laget i Høgmos sykefravær.
Ønsker Høgmo god bedring og velkommen tilbake for å fullføre jobben med å ta seriegullet...i flere år fremover. |
|
| Back to top |
|
 |
ambiguous Senior

|
Posted: 06.08.2006 04:43 Post subject: |
|
|
Er det bare meg eller har laget spilt friskere offensivt under Tørum enn under Høgmo?
Om dette stemmer er jeg for å fjerne Høgmo til fordel for Tørum så raskt som mulig. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 13.08.2006 21:58 Post subject: |
|
|
| Blir det ikke litt merkelig at Høgmo skal komme tilbake om en mnd nå med slike resultater vi får med Tørrum? |
|
| Back to top |
|
 |
|