View previous topic :: View next topic |
Hvem var best? |
Hansen |
|
3% |
[ 3 ] |
Svensson |
|
15% |
[ 13 ] |
Eyjolfsson |
|
1% |
[ 1 ] |
Skjelvik |
|
1% |
[ 1 ] |
Dorsin |
|
2% |
[ 2 ] |
Jensen |
|
36% |
[ 30 ] |
Selnæs |
|
9% |
[ 8 ] |
Midtsjø |
|
25% |
[ 21 ] |
Helland |
|
4% |
[ 4 ] |
Søderlund |
|
0% |
[ 0 ] |
De Lanlay |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 83 |
|
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 18.11.2015 19:49 Post subject: |
|
|
Søderlund i Ungarn:
- Jeg slet med leggen og ga beskjed om det før kampen. Om det var derfor jeg ikke fikk spille, vet jeg ikke, men slik ble det, sa Rosenborg-spissen.
Les mer: Norge-spiss: - Aldri vært så labert
Får satse på at leggskaden er mer eller mindre leget.
Sarpsborg Arbeiderblad hadde cupfinalebilag i går, og snakket med RBK-østfoldinger som Skammelsrud og Løken. Sistnevnte drister seg til følgende:
- Denne gang holder jeg ikke med Rosenborg, slår løken fast.
- Jeg synes det er utrolig morsomt at Sarpsborg er tilbake på fotballkartet. Det gjøres mye riktig i Sarpsborg 08, og det virker som klubbens ledelse gjør veldig mye positivt. Det er bra for hele byen, ikke bare for klubben, minner løken om.
49-åringen vokste opp i Sarpsborg, og bodde i Olavs by helt til han begynte på videregående skole. Da ble det Askim, og senere Trondheim og en lang og flott fotballkarriere.
- Det viktigste for S08 foran finalen er å få til en god oppladning. Det handler om å kontrollere spenningsnivået slik at spillerne i balanse når finalen starter.
- Rent sportslig er det slik at S08 må være med på festen. De må tørre å stå høyt i banen og presse Rosenborg. Geir Bakke & co. vet hva RBK kommer med. Der er det ingen hemmeligheter, og da handler det blant annet mye om å stoppe midtbanemotoren Ole Kristian Sælnes. Det handler ikke om å markere ham ut, men om å være oppmerksomme på hans styrker, slår «Kalle» løken fast. |
|
Back to top |
|
 |
henningb Rutinert

|
Posted: 19.11.2015 02:54 Post subject: |
|
|
ace wrote: | Har en bekjent som gjerne vil bytte fra felt 225 til 127/129 om noen vil gjøre det. Ta kontakt på PM. |
En kompis her også som sitter på to billetter - byttes fra felt 230 til 127/129.
Han spanderer to øl etter kamp som takk.
skrik ut på private message |
|
Back to top |
|
 |
Øystein Veteran

|
Posted: 19.11.2015 07:56 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Sarpsborg Arbeiderblad hadde cupfinalebilag i går, og snakket med RBK-østfoldinger som Skammelsrud og Løken. |
Skriver de virkelig Løken konsekvent med liten forbokstav?  |
|
Back to top |
|
 |
toki Veteran

|
Posted: 19.11.2015 13:51 Post subject: |
|
|
NRK Trøndelag har cupfinalesending fra Karl Johan, lørdag kl. 13.30-16.30. Først på radio, så på nett-tv: Klar for cupfinalefest? Bli med på maratonvorspiel!
Programleder Johannes Børstad og utegående reporter Odd Rune Wolden snakker med supportere og aktuelle gjester. Arne Scheie vurderer lagene, og går gjennom cupfinalehistorien fra vårt studio på Karl Johan midt i hjertet av Oslo.
Er det slik at klubben ikke stiller med noe eget opplegg i Oslo? For to år siden hadde man en liten sjappe på Stortorvet. Kan ikke finne noe info om tilsvarende i år. _________________ 04.12.96 |
|
Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 19.11.2015 14:11 Post subject: |
|
|
Det er ikke klubben som selger supporterutstyr _________________ :/ |
|
Back to top |
|
 |
Indreløper Veteran

|
Posted: 19.11.2015 15:52 Post subject: |
|
|
Om alt går etter planen har jeg billetten i hende i morgen kveld. Om alt ikke går etter planen har jeg fortsatt flybillett til Oslo. Helgen er reddet uansett!  _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal! |
|
Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 19.11.2015 16:36 Post subject: |
|
|
Trondheim wrote: | F@#N F?!#E
Arg.... Greit jeg innser det.. Det blir ikke cupfinale på meg... Fillern..... |
Såså. bare reis nedover det. Årne sæ om du vil nok.
Kommer til å stå ledige seter på ullevaal på søndag, det er min påstand _________________ :/ |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 19.11.2015 20:40 Post subject: |
|
|
Ja, med så mange billetter som det er i omløp for tida, tyder alt på at mange sponsorer, klubber og kretser osv. sliter med å få brukt opp billettene sine.
Øystein wrote: | Skriver de virkelig Løken konsekvent med liten forbokstav?  |
Jeg stusset også på det.
Har ikke sett det sjøl, men Ingebrigtsen og Midtsjø varmer opp på TV-adressa: - Merker at det nærmer seg en godbit
Treningsfri i dag. I går var det visst bare Gamst som trente alternativt. Ergo er Reginiussen i rute, men antar han følger reserveplanen.
Dermed er vel det eneste spørsmålet om Mikkelsen eller de Lanlay starter. Ut i fra laguttaket mot Lazio vil jeg tro dansken trekker lengste strå:
André Hansen
Jonas Svensson - Johan Bjørdal - Holmar Eyjolfsson - Jørgen Skjelvik
Mike Jensen - Ole Selnæs - Fredrik Midtsjø
Pål André Helland - Alexander Søderlund - Tobias Mikkelsen
Tviler på at det blir mye forumskriving i helga, så ønsker alle sammen god tur til Oslo.  |
|
Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 19.11.2015 22:11 Post subject: |
|
|
Legger ut på vegne av en på fb.
Quote: | Da har jeg altså følgende å meddele:
Jeg lodder ut en gøyal pakke bestående av disse elementer, som kanskje vil gjøre en av dere glad:
- 1 billett med Kjernenbussen fra Lerkendal til Oslo (avgang 05:30 lørdag 21/11) og retur, ankomst Lerkendal beregnet til kl 02:00 23/11.
- 1 billett til Kjernens Cupfinalefest lørdag 21/11 (se egen fb-side for arrangementsinfo)
- 1 Cupfinalebillett (Bendit-svingen, Kjernens felt)
- 1 Ultras Rosenborg-skjerf (svart/hvitt og ekstremt verdifullt, men det gjettet du vel)
Send PM med bud i innboks til meg her på Facebook. Pengene doneres uavkortet til et godt formål, foreløpig ikke bestemt hvilket.
Denne er kun komplett pakke, selges ikke oppdelt!
|
Send pm til https://www.facebook.com/...f.eliassen med bud _________________ :/ |
|
Back to top |
|
 |
TheKid Proff

|
Posted: 19.11.2015 22:12 Post subject: |
|
|
Når åpnes dørene på Ullevaal søndag? |
|
Back to top |
|
 |
VTB Proff

|
Posted: 19.11.2015 22:46 Post subject: |
|
|
TheKid wrote: | Når åpnes dørene på Ullevaal søndag? |
Alt for tidlig, med tanke på fredagen og lørdagens festligheter. _________________ To stjærna ska bli tre - vi får aldri nok! |
|
Back to top |
|
 |
Sigurd Senior
|
Posted: 19.11.2015 22:53 Post subject: |
|
|
Hei. Har endelig fikset to billetter til cupfinalen. Har fått oppgitt at den ene er på felt 628 og den andre på 29 (men etter å ha sett på stadionkartet regner jeg med det er 129). Han jeg kjøpte av sier det er felles inngang på disse og at man kan stå hvor man vil. Er det noen her som kan bekrefte hvordan dette fungerer? Om jeg tar med en kompis får vi da plass ved siden av hverandre med disse billettene? |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 19.11.2015 23:00 Post subject: |
|
|
Hvis det er felles inngang så er det i så fall snakk om felt 628 og 629.
129 er på nedre Bendit. 628 er på øvre Bendit. Og har forskjellige innganger. Ikke mulig å gå fra den ene til den andre. |
|
Back to top |
|
 |
Sigurd Senior
|
Posted: 19.11.2015 23:10 Post subject: |
|
|
Takk. Men om det er 628 og 629 får man plass ved siden av hverandre? |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 19.11.2015 23:16 Post subject: |
|
|
Nei. Det er ikke free seating på øvre del av bendit. Du får se an om du finner to enkeltseter sammen som står ledige ei lita stund uti kampen. Ellers så kan du jo ta ene nabosetet til den ene billetten. Og henvise den som måtte ha den plassen til den plassen som dere ikke bruker. |
|
Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 20.11.2015 01:34 Post subject: |
|
|
shadwell wrote: | Trondheim wrote: | F@#N F?!#E
Arg.... Greit jeg innser det.. Det blir ikke cupfinale på meg... Fillern..... |
Såså. bare reis nedover det. Årne sæ om du vil nok.
Kommer til å stå ledige seter på ullevaal på søndag, det er min påstand |
Så jeg skal reise til Oslo å ta en sjanse? Hvordan skaffer jeg billett inne i byen på kampdagen? |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 20.11.2015 02:43 Post subject: |
|
|
Hvilke boligfelt i Oslo, gjerne med brukbar tilgjengelighet til sentrum, har gratis gateparkering? |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 20.11.2015 03:30 Post subject: |
|
|
@trondheim
Gå innpå cupfinaleeventene på FB og du finner haugevis av billettmuligheter. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
Back to top |
|
 |
PaMoEi Junior
|
Posted: 20.11.2015 05:07 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Hvilke boligfelt i Oslo, gjerne med brukbar tilgjengelighet til sentrum, har gratis gateparkering? |
Gratis gateparkering finner du omtrent overalt så lenge du holder unna tykkeste sentrum. Jeg ville anbefalt område St. Hanshaugen, kort avstand til sentrum (10-15 min å gå), evt. kjører 37-bussen forbi der om du fortrekker det.(Bussruta med flest avganger i Oslo.) Bjølsenområde mellom Voldsløkka og Akerselva fungerer også bra om du tar kollektivt ned til sentrum, ca. 10 min å gå til t-banen eller du kan 37-bussen.
Om du skal sette fra deg bilen på kveldstid kan det godt hende du må kjøre litt rundt for å finne ledig plass, men siden du uansett skal ned til sentrum og ikke trenger parkering i nærheten av en bestemt adresse burde det gå relativt greit. |
|
Back to top |
|
 |
Bruttern Proff

|
Posted: 20.11.2015 05:14 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Hvilke boligfelt i Oslo, gjerne med brukbar tilgjengelighet til sentrum, har gratis gateparkering? |
Etterstad er et bra valg. Der ligger Helsfyr T-bane og det er også endestasjon for 37-bussen. På etterstadsletta er det fri parkering på hovedveien, hele veien langs sletta, mens det er parkering kun for beboerne på småveiene. Har aldri opplevd at det ikke er en ledig plass der. _________________ Mamma, æ kjæm itj hjem på ei uke! |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 20.11.2015 05:20 Post subject: |
|
|
Ekebergsletta har også ganske mange gratis parkeringsplasser. 10 min med trikk/buss til Jernbanetorget. |
|
Back to top |
|
 |
Ims Junior
|
Posted: 20.11.2015 07:45 Post subject: |
|
|
Trener Rosenborg på Ullevål i morgen? |
|
Back to top |
|
 |
Noah FC Rutinert
|
Posted: 20.11.2015 09:24 Post subject: |
|
|
AVREISEDAG!!!!!!! ⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️😀😀😀😀😀 _________________ Ja. D va d da. Sei d. |
|
Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 20.11.2015 09:45 Post subject: |
|
|
overaskels til deg på pm om du sjekker kjapt ''Trondheim'' _________________ :/ |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 20.11.2015 10:12 Post subject: |
|
|
Elsker RBKweb! Takk, folkens. |
|
Back to top |