| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var best? |
| Hansen |
|
0% |
[ 1 ] |
| Svensson |
|
3% |
[ 8 ] |
| Eyjolfsson |
|
4% |
[ 10 ] |
| Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
| Midtsjø |
|
0% |
[ 1 ] |
| Jensen |
|
1% |
[ 3 ] |
| Selnæs |
|
43% |
[ 87 ] |
| Konradsen |
|
0% |
[ 1 ] |
| Helland |
|
0% |
[ 0 ] |
| Søderlund |
|
33% |
[ 67 ] |
| Mikkelsen |
|
11% |
[ 23 ] |
|
| Total Votes : 201 |
|
| Author |
Message |
eksiltrøndern Veteran

|
Posted: 16.09.2015 18:00 Post subject: |
|
|
Meh, jeg gir opp å skrive PM via forumet, det fungerer tydeligvis ikke.
Så da legger jeg svaret i full offentlighet og satser på at Mynthon er innom forumet
| Quote: |
Jævlig dårlig på å sjekke PM her, da er det nok meg og dere 20 som skal nedover, fikk opplyst 21 reisende av billettansvarlig.
Er gjerne med og varmer opp med dere. Har dere et tid og sted? Send meg evt sms på 934 566 98 så får jeg det faktisk med meg.
Gleder meg til kamp! |
|
|
| Back to top |
|
 |
everlong Senior

|
Posted: 16.09.2015 19:24 Post subject: |
|
|
| MkBerg wrote: | | attach wrote: | | everlong wrote: | | Er det noen som har kjennskap til et sted i Riga som kan vise kampen? |
Saga pub ser ut til å være drevet av nordmenn i hvert fall. |
Er vel da bare å spørre på deres Facebook-side.
Edit: De har ikke åpnet puben enda. |
Takk for forslag! Sendte melding til de på face før jeg så at de ikke hadde åpnet. Får bare krysse fingrene å satse på at jeg finner et sted i morgen. |
|
| Back to top |
|
 |
MiTo Senior
|
Posted: 16.09.2015 20:03 Post subject: |
|
|
| Noen som vet hvor mange tilskuere totalt som forventes til kampen? |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 16.09.2015 20:09 Post subject: |
|
|
I tråden deres ble det spekulert i alt fra 24 000 til 38 000, etter hva jeg kan erindre. Rett i underkant av 30 000, var det heteste tipset. Det telles der i gården også, skjønner du  |
|
| Back to top |
|
 |
MiTo Senior
|
Posted: 16.09.2015 20:14 Post subject: |
|
|
Hehe, dere får selge dem en egen setetellerautomat  |
|
| Back to top |
|
 |
chroma Senior
|
Posted: 16.09.2015 20:46 Post subject: |
|
|
Jeg merker meg at denne tråden bare er fire sider lang. Første kamp i gruppespill i Europa. Er kanskje ikke så mye å skrive om, men er det et lite klimaks vi har opplevd etter playoffen? _________________ begynner vel å bli gammel |
|
| Back to top |
|
 |
suruk Rutinert
|
Posted: 16.09.2015 20:54 Post subject: |
|
|
I København sendes kampen på The Dubliner Downtown, Ny Østergade 14 (Gamle Bishop Arms), ved Kongens Nytorv.
Tror vi kommer til å slite, så jeg gleder meg heller til hva Green Angles og Magic Fans har å by på i denne kampen.
Magic Fans fra St.Etienne - Rosenborg 6. nov 2008:
https://www.youtube.com/w...YCvZlmM-Wo |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 16.09.2015 21:14 Post subject: |
|
|
Onsdagens trening ga ingen svar på hvem som starter for RBK, men Ingebrigtsen sier at han har laget forholdsvis klart. En av posisjonene det er knyttet mest spenning til er indreløperrollen sammen med Mike Jensen og Ole Selnæs på midtbanen: En av årets kometer i Fredrik Midtsjø eller helten fra seriefinalen, Anders Ågnes Konradsen.
- Anders er høyaktuell til å starte stort sett alle kamper, også her. Han kjenner nivået etter å ha spilt i Frankrike og det kan fort hende vi får sett han på banen, sier Ingebrigtsen.
Les mer: Brutter'n: - Sikker på at vi blir jævlig ubehagelige å møte
Jeg vil nok likevel tro startoppstillinga blir det samme som når vi toppet laget i e-cup i august:
André Hansen
Jonas Svensson - Johan Bjørdal - Holmar Eyjolfsson - Jørgen Skjelvik
Mike Jensen - Ole Selnæs - Fredrik Midtsjø
Pål André Helland - Alexander Søderlund - Tobias Mikkelsen
Sånn som jeg spekulerte i før Stabæk-kampen, tyder laguttakene foreløpig på at Ingebrigtsen syns de Lanlay er mest nyttig på hjemmebane.
NTB prøver seg med omtrent alle stavemåter i én og samme sak: St. Etienne, St. Étienne og Saint-Étienne. Jeg har falt ned på førstnevnte, mens midterste også vel er innafor etter norsk skikk med å forkorte Sankt til St.
TV2-reportasjen tyder forresten på at RBK er innlosjert på Hotel du Golf.
Det er meldt finvær i morra. The Smoking Dog var trivelig for sju år siden. Skal innrømme at det er litt surt å sitte hjemme denne gang, men får komme sterkere tilbake på søndag og resten av høsten.
| Anders wrote: | | Jeg ville prøvd å kontakte disse, ser ut til å ha mange kanaler. |
Enten hadde de dårlig med kreditt hos bryggeriet eller så var de rett og slett tomme: Uansett hadde de ikke noe fatøl igjen i sommer, bare flasker.
Vi lurte på om Legends var et brukbart alternativ for å se Ajax - Rapid, men fant aldri stedet. Muligens nedlagt.
Last edited by 2mas on 16.09.2015 21:16; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 16.09.2015 21:15 Post subject: |
|
|
| gisp! wrote: | En grei presentasjon, men med en skjemmende pølsefinger snegler-i-hvitløkssmør-finger-feil. De kaller trenerlegenden vår Nils Arne Reggen |
Det er jo fransk. Stum r  |
|
| Back to top |
|
 |
Whoppa Veteran
|
Posted: 16.09.2015 22:16 Post subject: |
|
|
| BjarneS wrote: | | Champions pub i 1. Etasje på marriott. De viser stort sett alt av sport |
Takker! FÃ¥r sjekke ut der.
| attach wrote: | | I tråden deres ble det spekulert i alt fra 24 000 til 38 000 |
Haha, enn hvis noen på forumet her hadde postet anslag med så store avvik! |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 16.09.2015 22:29 Post subject: |
|
|
| chroma wrote: | | Jeg merker meg at denne tråden bare er fire sider lang. Første kamp i gruppespill i Europa. Er kanskje ikke så mye å skrive om, men er det et lite klimaks vi har opplevd etter playoffen? |
Selv frykter jeg et skikkelig antiklimaks etter en hittil strålende sesong når vi nå møter god europeisk motstand. Derfor vil jeg på en måte bare ha denne første kanpen unnagjort uten så mye om og men. Jeg gruer meg. |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 16.09.2015 22:31 Post subject: |
|
|
Nei slike avvik vil jeg ikke se.
@chroma
For min del er jeg så nervøs at jeg ikke har så mye jeg klarer å si. Ellers vil jeg si at jeg støtter det attach sier om at jeg frykter et antiklimas. Men jeg "gruglær" meg;) |
|
| Back to top |
|
 |
Numsk Rutinert

|
Posted: 16.09.2015 23:55 Post subject: |
|
|
Det får gå som det går. Klarer ikke å la være å glede meg. Mulig vi ryker på en smell, men... E-cup! _________________ Instagram, YT, FB og Twitter: skauniversal |
|
| Back to top |
|
 |
Moody Senior
|
Posted: 17.09.2015 00:44 Post subject: |
|
|
| Ryktes Midtsjø på back og Skjelvik i midten... |
|
| Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 17.09.2015 00:47 Post subject: |
|
|
Hvem er det som snakker om det? _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
| Back to top |
|
 |
Robert81 Rutinert

|
Posted: 17.09.2015 01:04 Post subject: |
|
|
| Samme kilder spekulerer i at fysioen får første 60 på topp. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 17.09.2015 08:52 Post subject: |
|
|
Og Kenny Cooper presenteres i pausen. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 17.09.2015 09:37 Post subject: |
|
|
| haavarl wrote: | | Og Kenny Cooper presenteres i pausen. |
PÃ¥ tide! |
|
| Back to top |
|
 |
angvik Rutinert

|
Posted: 17.09.2015 10:04 Post subject: |
|
|
Jeg ser supporterne spekulerer ganske heftig i at ASSE vil stille i en 3-5-2 formasjon. Eventuelt 4-3-3.
Hamouma (indreløper/ving) er suspendert etter direkte rødt i første kamp i play-offen. Rakk å score 3 mål på 3 kamper, hvorav det siste var i samme kamp som han ble utvist.
Jeg tippa 5-1 til ASSE, men dersom de stiller i 3-5-2 har jeg plutselig mer trua. Da handler det kanskje mer om at Selnæs slipper ballen tidlig til kantene der det kan oppstå rom. Antar at Selnæs blir veldig godt passa på dersom de stiller med fem mann på midten. |
|
| Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 17.09.2015 10:05 Post subject: |
|
|
Robaan, er fremdeles i søkemodus i Budapest, champs ser ut som de har rugbykveld, fant en annen som viser omtrent alt av EL unntatt RBK..
Poster her hvis jeg finner noe. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 17.09.2015 10:10 Post subject: |
|
|
Nå ble jeg om mulig enda mer bekymret. Vi skal slite om de overbefolker midtbanen. Ja, det kan gi muligheter på kant, men vi er samtidig avhengig av at kantene våre jobber ekstra godt defensivt, akkurat der har de en del å gå på, og det vil igjen gi en lengre vei fram.
Vennligst motbevis alt jeg sier. |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 17.09.2015 10:22 Post subject: |
|
|
info fra her og der:
Ventes ca. 25 000 tilskuere i følge Equipe.
St etienne stiller med respekt fremfor kampen da de ikke gikk videre fra pulja si ifjor, og vet at lag som har kommet seg gjennom kvalifseringsfasen over flere kamper nødvendigvis må ha kvalitet. de registrerer også vår plassering på tabellen. samtidig er de klar på at de er "nødt til" å vinne hjemmekamper mot lag som rosenborg for å gå videre, og er innstilt på å gå for seier. |
|
| Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 17.09.2015 10:24 Post subject: |
|
|
| Hvis det stemmer at Bjørdal er skadet og Midtsjø må spille back så frister det mest å plassere han til venstre i mitt hode. Da beholder vi den solide høyresida. Når det er sagt, er ikke Konradsen en bedre duellspiller og i så måte kunne tatt backplassen? |
|
| Back to top |
|
 |
Fusion Veteran

|
Posted: 17.09.2015 10:39 Post subject: |
|
|
| Bjørdal skadet? hvor får du det fra? |
|
| Back to top |
|
 |
Clasiker Rutinert
|
Posted: 17.09.2015 10:45 Post subject: |
|
|
Huff, vi mangler bredde i bakre firer når både ToReg og Dorsin er ute. Håper virkelig ikke det er hold i ryktene om at Bjørdal er skadd.
Utrolig spent på i kveld. Helland har vært så utrolig dårlig i så mange kamper nå, at jeg håper han finner seg selv snart. Gjerne allerede i kveld. Ellers bør han benkes.
Statistikken taler oss i mot, men skal vi ha poeng på bortebane i EL, er det i kveld muligheten er størst. Vi kan slå unden i fra, spille med lave skuldre og nyte øyeblikket. Jeg hadde nok vært mer nervøs enn jeg er, om jeg hadde vært St.Etienne-fan. _________________ Norsk fotballs lokomotiv! |
|
| Back to top |
|
 |
|