| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Diabolic Rutinert
|
Posted: 15.08.2015 07:23 Post subject: |
|
|
| Finnes det forresten noen prognose på når Tore kan spille kamp igjen? Er vel halvannen måned siden han begynte å trene med ball nå. |
|
| Back to top |
|
 |
AlexanderHallberg Proff
|
Posted: 15.08.2015 12:31 Post subject: |
|
|
Blir vel når han danker ut en av de andre på trening  _________________ Det går som det går mot toppen |
|
| Back to top |
|
 |
Indreløper Veteran

|
Posted: 15.08.2015 18:40 Post subject: |
|
|
Tore er kapteinen vår, men all ære til de som har steppet opp i hans fravær! Det er sikkert mange som er uenige med meg i dette, men jeg ser faktisk ikke på det som en selvfølge at han skal få det lett med å komme seg inn start-elleveren igjen. Vi tar det for gitt at han skal spille alt når han er tilbake for fult, men før den tid må han faktisk på ilk linje som andre bevise at han er god nok for plassen. Jeg elsker Tore, og både håper og tror at han kommer tilbake til det nivået han var på, men jeg vil tro at han selv også ser på det som en utfordring når den islandske ørnen og Bjørdal spiller så bra som de gjør.
Kanskje jeg bare har glemt hvor god Tore er samtidig som jeg blir litt blendet av at gutta som fyller hans sko fyller de så bra...? _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal! |
|
| Back to top |
|
 |
AlfredoJojo Proff
|
Posted: 15.08.2015 18:48 Post subject: |
|
|
Så lenge de 3 midtstopperene vi har nå(bjørdal, holmar, tore) holder seg friske, trur jeg det blir rullert mye. Vi kan mixxe og matche i forhold til hvem vi møter.
Alle har forskjellige ting å tilby:
Bjørdal:
+Duelsterk, ledertype, rutine, disiplin.
- treg
Holmar:
+Duelsterk, flink til å bryte ball, kjapp, islending.
Tore:
+Duelsterk, flink til å bryte ball, kjapp, ledertype, rutine, disiplin.
- skadeplaget, behøver hvile fra tid til tid.
edit: Glemte å legge til islending som + på Holmar.
Last edited by AlfredoJojo on 15.08.2015 18:59; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Indreløper Veteran

|
Posted: 15.08.2015 18:57 Post subject: |
|
|
Enig i dette, MariusM! Vil tro at det er Bjørdal det går utover når Tore er tilbake ettersom det er disse to som deler de fleste egenskapene. Holmar må bare lære seg å finne nettet litt oftere så er han for meg et klart valg over Bjørdal! _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal! |
|
| Back to top |
|
 |
jsodeg Junior
|
Posted: 15.08.2015 21:47 Post subject: |
|
|
Det er nok ingen tvil om at Tore er den beste midtstopperen vi har. Spørsmålet er om han kommer tilbake til det nivået allerede i år.
Tror også det blir bruk for alle tre, Tore kan uansett ikke spille alt etter en slik skade. |
|
| Back to top |
|
 |
Brera Proff
|
Posted: 15.08.2015 22:03 Post subject: |
|
|
| Tore på sitt beste er en strålende spiller, men det spørs om han når det nivået denne sesongen. Det finnes utallige eksempler på spillere som trenger lang tid på å komme tilbake på toppnivå etter lengre skade. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 15.08.2015 22:06 Post subject: |
|
|
Spent på om Bjørdal klarer å overbevise nok i høst til at han er fast mann når sesongen 2016 spilles igang.
Reginiussen er bankers. Eyjolfsson har vært enorm i år. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 15.08.2015 22:16 Post subject: |
|
|
I så fall har Bjørdal startet strålende.
Håper for øvrig at Reginiussen, om han ikke får medalje i cupen (ja, regner nesten med at vi kommer oss til finalen), at Kapteinen vår i det minste får nok kamper til å få gull-medaljen i årets serie. Det hadde gledet stort! _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
AlexanderHallberg Proff
|
Posted: 15.08.2015 22:43 Post subject: |
|
|
Absolutt, Tore var vår bauta og håper han får seg en medalje denne sesongen. Men han må selvsagt som resten av spillegruppa jobbe seg inn i laget igjen.... gleder meg stort til å se'n på banen igjen though da jeg syntes han var vår beste i oppkjøringa..... Tenk'a folkens, hvis vi får beholde laget til neste seriestart?!?! Dæven det blir en ny "vår". med gruppespill i CL!!!
 _________________ Det går som det går mot toppen |
|
| Back to top |
|
 |
Hodor Veteran

Joined: 23 Aug 2013 Posts: 3656 Location: Sunnmøre's hovedstad
|
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 17.08.2015 12:49 Post subject: |
|
|
Perfekt med tre svært gode midstoppere. Ingen krise om en av dem blir skadet og vi er i stand til å hvile en av dem til enhver tid. Håper vi får til å rotere på dem slik at de alle tre er på sitt aller beste når de spiller  |
|
| Back to top |
|
 |
krysstvælla Rutinert
|
Posted: 17.08.2015 13:19 Post subject: |
|
|
| Stenseth sier Reginiussen er "tidligere kaptein". Er det noe jeg ikke har fått med meg? Skjønner skaden, men kan vel fortsatt være kaptein? |
|
| Back to top |
|
 |
MkBerg Veteran
|
Posted: 17.08.2015 14:44 Post subject: |
|
|
| Tubbytubb wrote: | Tore er knall!
Men for ett syn  |
Må være noe av den mest tvilsomme bekledningen jeg har sett av en RBKer.
 |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 19.08.2015 22:26 Post subject: |
|
|
| akrgi wrote: | | Stenseth sier Reginiussen er "tidligere kaptein". Er det noe jeg ikke har fått med meg? Skjønner skaden, men kan vel fortsatt være kaptein? |
Han var kaptein i april og er fortsatt kaptein. Stenseth var upresis. |
|
| Back to top |
|
 |
Tjuls Junior
|
Posted: 20.08.2015 13:57 Post subject: |
|
|
| Attaboy wrote: | I så fall har Bjørdal startet strålende.
Håper for øvrig at Reginiussen, om han ikke får medalje i cupen (ja, regner nesten med at vi kommer oss til finalen), at Kapteinen vår i det minste får nok kamper til å få gull-medaljen i årets serie. Det hadde gledet stort! |
Mtp at du kun trenger hhv 1 og 3 kamper i cup og serie for å få medalje, tror jeg ikke det er noe å bekymre seg for. Han meldte på Twitter at han var klar i god tid til m**** borte. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 21.08.2015 16:39 Post subject: |
|
|
- Det jeg sliter med ennå, er å løpe lange distanser. Da får jeg litt vondt. Det er det som mangler før jeg kan begynne ordentlig, full trening. Men jeg håper å være med om et par ukers tid.
- Treningskompis Mushaga Bakenga ønsker å spille det innbyrdes oppgjøret 20. september. Har du samme mål?
- Vi er nok ikke så voldsomt unna hverandre. Hvis han rekker det, så skal jeg gjøre alt jeg kan for å rekke den kampen jeg òg! Det hadde vært en artig kamp å være med på.
Les mer: - Skal gjøre alt jeg kan for å rekke kampen
Tviler på at RBK tar sjansen på å starte med ham i Molde om én måned, men syns absolutt han bør være med som superinnbytter - om nødvendig som spiss.  |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 10.09.2015 20:09 Post subject: |
|
|
| I klkppet på RBK.no med Matthias Vilhjalmsson, er Tore med i spill på små mål. Sikkert vært med en stund for alt jeg vet, men det var gladnyhet for meg:) |
|
| Back to top |
|
 |
NC Proff
|
Posted: 10.09.2015 20:24 Post subject: |
|
|
Tore var med på spillsekvensen på store mål etterpå også.
Virket ikke reservert eller preget det jeg så av treninga,
snart tilbake for fullt  |
|
| Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 10.09.2015 20:55 Post subject: |
|
|
Ble hintet om på pub at ToReg kanskje måtte ta det litt mer rolig med tanke på comebacket enn han sjøl ville. Men får garantert tre kamper. _________________
| kentosd wrote: | | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Mortenlj77 Veteran
|
Posted: 17.09.2015 22:48 Post subject: |
|
|
| Noen som vet hvordan han ligger an? Er han aktuell I noen av kampene I nærmeste fremtid? |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 17.09.2015 22:51 Post subject: |
|
|
| 2mas tror han blir med på benken mot Molde, så han er frisk, men helt sikkert ikke i kampform. |
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 18.09.2015 01:18 Post subject: |
|
|
| Bruker floskelen "skynde oss sakte" om Reginiussens situasjon. Vi trenger han virkelig _nå_ siden Bjørdal og Dorsin er skadet, men vi vil nødig slå opp noen skade så vi må vente enda lenger. Men det er godt å vite at han er såpass nært 100 % at han kanskje benkes mot MFK. Fremover har vi et svært tett kampprogram. |
|
| Back to top |
|
 |
Mortenlj77 Veteran
|
Posted: 18.09.2015 07:38 Post subject: |
|
|
Ok. Da nærmer det seg. Kanskje han er i startoppsstillingen i løpet av noen uker  |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 20.09.2015 21:05 Post subject: |
|
|
| Holmar har fire gule, så kanskje "må" Reg spille en hel kamp allerede i oktober. Han bør kanskje starte en toerkamp først, eks i morgen eller uka etterpå. |
|
| Back to top |
|
 |
|