View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
gisp! Legende
|
Posted: 02.09.2015 09:52 Post subject: |
|
|
NRK har en videoreportasje og artikkel fra putballparken på Ler i går.
De opplyser at Vilhjálmsson vant og at Helland endte nummer to et godt stykke bak. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 02.09.2015 16:33 Post subject: |
|
|
Selnæs deltok vel ikke sikkert? Han ville jo bare REGJERT i putball.
Funfact: Jeg har spilt på en bane der en ex-RBKer har rekorden i antall
spark under par. Skal vi ha gjettekonkurranse? _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 02.09.2015 16:43 Post subject: |
|
|
Storflor? Han er jo rimelig stødig på labben. |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 02.09.2015 16:47 Post subject: |
|
|
Riktig generasjon, tror jeg vi kan si. Men ikke han. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 02.09.2015 16:51 Post subject: |
|
|
Zzyzx: Ser poenget. Tenker mest på feks hjemme mot Debrecen. Utvisning 48 min, full kontroll, bytte først i det 76. min. |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 02.09.2015 17:10 Post subject: |
|
|
Tipper Bent på putball
og Bille på pitbull?
 _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 02.09.2015 17:18 Post subject: |
|
|
Hehehe Litt yngre enn Skammels. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
TomasH Proff
|
Posted: 02.09.2015 21:09 Post subject: RBK 2015 |
|
|
Endelig 14 dager uten kamp for 1. Laget, etter 2 kamper i uka i 2 måneder. Men slik blir det fra Stabæk- kampen og 1 måned til. Er redd vi har for liten stall likevel, til tross for flott sommerhandel. Blir nervøs av alle skadene nå, og trolig er det mye slitasje-skader det er snakk om. Gule kort blir det nok også flere sv og dermed karantene. Hva om både Janni og Helland ikke blir bra? Riski og Emil Nielsen er borte. Står igjen med Pedersen som ving-alternativ. Og hvem erstatter Sælnes på sentral midt godt nok? Wihlmjason ? ( Klarer ikke lære meg etternavnet hans) eller Konradsen? Føler meg ikke sikker, og har veldig lyst på både serie-gull , cup-gull og fine kamper i Europe-ligaen.
Håper Tromsø- kampen var et unntak, men siste kamper mot Mjøndalen og Steua var vel heller ikke 100 %
Gleder meg til de 2 neste månedene, men har en liten uro et sted |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 02.09.2015 21:21 Post subject: |
|
|
Tror det går greit om vi unngår for mye skader. På midten har vi bra dekning. Viljalmsson funker greit å midten så lenge vi ikke møter den berømte bussen. Da trengs litt mer kreativ kraft sentralt. I tillegg kan både Konradsen og Jensen spille sentralt om det kniper.
Vi har 3 fullgode alternativer på indreløper, og 3 (kanskje 4 om Gamst fortsetter i samme spor som innhoppet i Tromsø og viser form) kanter på 2 plasser.
Slitasjen kommer først og fremst pga vårsesongen, hvor vi manglet alternativer flere steder, som igjen førte til at mange spillere måtte spille alt. Spesielt midtbanetrioen fikk en hard belastning (tipper vi f.eks får se en friskere utgave av Jensen igjen etter en ukes pause). I tillegg var vi litt uheldig med noen småskader nå rett før pausen. Både Selnæs, De Lanlay, og Skjelvik er trolig tilbake etter pausen. I tillegg er forhåpentligvis Helland i bedre forfatning. |
|
Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 02.09.2015 21:41 Post subject: |
|
|
Det er bare Ã¥ glede seg til høsten 😎 |
|
Back to top |
|
 |
Brooklynlol Proff
|
Posted: 02.09.2015 22:22 Post subject: |
|
|
Tipper Winsnes! |
|
Back to top |
|
 |
NC Proff
|
Posted: 02.09.2015 22:30 Post subject: |
|
|
Skjelvik var tilbake i full trening i dag. Selnæs var med på oppvarming og så ut til at han skulle vøre med på spill økta men jogget bare rolig på siden med vesten på (så lenge jeg var der). De Lanley ruslet i garderoben etter oppvarmingen. |
|
Back to top |
|
 |
oddarild Proff
|
Posted: 02.09.2015 22:33 Post subject: |
|
|
Må jo være Steffen! |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 02.09.2015 22:38 Post subject: |
|
|
Brooklynlol: BINGO
Uten at jeg husker det nøyaktig var det temmelig solide tall Doktoren
hadde fått til. Kirurgisk presisjon. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 03.09.2015 14:58 Post subject: |
|
|
Hvem er han mørke i five-a-side'n her? Må ha gått glipp av et navn.
http://www.rbk.no/news/ar...-lerkendal _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
ZOOlander Veteran
|
Posted: 03.09.2015 15:29 Post subject: |
|
|
Mulig jeg er meget slow, og ikke har fått med meg noe obvious- MEN: skulle de ikke lage en TV serie om RBK, litt tilsvarende 'skijentene' på NRK? Når kommer evt denne??? Blir jo bra TV, nå som ting går så JÆVLA bra!
Ikke sett eller hørt noe om dette på laaang tid.. _________________ Saklig |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 03.09.2015 15:31 Post subject: |
|
|
Hakke peiling. Var noe snakk om at de var på Tippeliga-kickoff før sesongen og filmet, etter det har jeg ikke hørt et pip. Om de valgte å gi seg så har de gjort en tabbe. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 03.09.2015 15:37 Post subject: |
|
|
haavarl wrote: | Hvem er han mørke i five-a-side'n her? Må ha gått glipp av et navn. |
Ser ut til å spille forsvar (i hvertfall tidvis), og ligner utifra hva jeg kan se på 18 år gamle Lionel Kamanzi.
Bare tipper jeg, altså. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 03.09.2015 15:50 Post subject: |
|
|
Knowrud wrote: | Hakke peiling. Var noe snakk om at de var på Tippeliga-kickoff før sesongen og filmet, etter det har jeg ikke hørt et pip. Om de valgte å gi seg så har de gjort en tabbe. |
Kommer ikke på tv før 2016 i følge artiklene fra når dette ble annonsert. Ser ingen grunn til å anta at de har gitt seg. |
|
Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 03.09.2015 15:53 Post subject: |
|
|
Er blitt diskutert i "på sidelinja" de har ikke filmet noe siden serieåpningen. Så tror ikke det ble så mye av det gitt. Stenseth nevnte det også i den Troillpratepisoden han var med i. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 03.09.2015 16:02 Post subject: |
|
|
Zorac wrote: | Ser ut til å spille forsvar (i hvertfall tidvis), og ligner utifra hva jeg kan se på 18 år gamle Lionel Kamanzi. |
Så en "Warren Kamanzi" omtalt i en G-15-tråd. Noe mer info om denne fyren, da? _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 03.09.2015 17:37 Post subject: |
|
|
Broren til Lionel (vil jeg i hvert fall tro). Nesten 4 år mellom dem, Lionel født tidlig januar 97 mens Warren er født i november 2000. Warren er også forsvarsspiller og har spilt stort sett fast for G16 laget i BDO G16 serien i år.
Når det gjelder Lionel så var han jo kaptein på G16 laget som vant NM i 2013, men det ser ikke ut som om han har det som trengs til å bli en spiller som tar steget opp på A-laget. Steiring er nok ett stykke foran han og han er jo heller ikke helt klar for A-laget enda.
Vi får heller se om Warren klarer å ta steget i fremtiden. |
|
Back to top |
|
 |
Brera Proff
|
|
Back to top |
|
 |
Juch Veteran
|
Posted: 04.09.2015 12:27 Post subject: |
|
|
Tønne og Aasbak mangler på denne listen, er vel strengt tatt folk som burde være med?
Personlig ville jeg satt Selnæs litt høyere, over Helland faktisk. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 04.09.2015 13:18 Post subject: |
|
|
Synes også Forren og Bakenga er rangert i overkant høyt, og så håper jeg folk tror meg når jeg sier at det ikke har noe med Molde-drakta å gjøre.
Forren hadde en/halvannen skikkelig god sesong før han havnet i Southampton. Her falt han totalt igjennom, og etter at han kom tilbake har han ikke vært særlig mer enn en helt kurant TL-stopper. Skal biologisk sett være i sin beste alder nå, men jeg synes han er inne i sin kanskje dårligste periode sportslig på klubblaget.
Mushaga Bakenga har vært mer eller mindre klubbnomade på lån etter at han forsvant fra oss, og har vel egentlig ikke overbevist spesielt mye noe sted. Har et meget lovende halvår som tenåringstalent hos oss å slå i bordet med, og har etter dette aldri klart å gjøre seg særlig relevant og attraktiv innen fotballen.
Jeg synes også Storflor kunne vært høyere. Selv om han har svingt i prestasjonene, er han en av de som har høyest snitt "på børsen" i CL-kamper. Han har vist et ganske mye høyere toppnivå en flere av de foran seg, for å si det slik. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
|