View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
attach Forumsjef
|
Posted: 28.08.2015 20:02 Post subject: |
|
|
Neida, men Bjørdal og Wilhjalmsson har lav videresalgsverdi. Det er også mange andre i stallen som snart er i samme alder. Kvalitetsmessig er det nok ideelt, men det er en balansegang her. Laget vårt er ikke spesielt ungt akkurat |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 28.08.2015 20:43 Post subject: |
|
|
Dew wrote: | Vilsvik er ikke god nok. |
Det er han definetivt DEW.
Om han er god nok til å erstatte Jonas eller Jørgen er jeg mere usikker på, men at han som tosidig back kunne gjort en meget god jobb for stallen vår er jeg 100% sikker på.
Det sagt, så sier jeg ikke at vi skal kjøpe ham, alt jeg sier er at vi desperat trenger en tosidig back, og da slik situasjonen er nå, gjerne en solid squadspiller som ikke koster skjorta.
forslag? _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 28.08.2015 20:48 Post subject: |
|
|
Du er usikker på om han er god nok til å erstatte nåværende backer, men du mener han definitivt er god nok? Okei.
Vi skal ikke ned i kvalitet. Vilsvik er et skritt ned fra Svensson/Skjelvik. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 28.08.2015 20:52 Post subject: |
|
|
Nei altså jeg er ikke usikker.
Jeg er 100% sikker på at han ville vært en kjempeforsterkning i dagens tropp, men om han ville vært en forsterkning utover å ta plassen fra Jonas eller skjelvik?
Vilsvik er høyrefotet og spiller mest høyre back, er han bedre enn Jonas pr dags dato? Tvilsomt
Vilsvik kan spille venstre back også, men har han spilt det nok til å ta plassen fra Jørgen fra dag 1? Tvilsomt.
Forsterkning for troppen? ja takk.
Erstatter for en av våre backer? nei takk. _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 28.08.2015 20:53 Post subject: |
|
|
Det hjelper ikke om situasjonen er aldri så desperat når vi uansett ikke har lov til å handle før i januar. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 28.08.2015 21:04 Post subject: |
|
|
Godt poeng attach ^^
Men skader ikke å planlegge :p hehe _________________
|
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 28.08.2015 21:05 Post subject: |
|
|
Hvis Vilsvik har ambisjoner bør han gå til RBK. Har spennende offensive kvaliteter. _________________ You`ll never walk alone!! |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 28.08.2015 21:42 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Neida, men Bjørdal og Wilhjalmsson har lav videresalgsverdi. Det er også mange andre i stallen som snart er i samme alder. Kvalitetsmessig er det nok ideelt, men det er en balansegang her. Laget vårt er ikke spesielt ungt akkurat |
Er det DU som er mannen bak skrivefeilen av Vilhjalmsson i pollene etter kamp? |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 28.08.2015 21:46 Post subject: |
|
|
Flaue greier. Tullet det til på mobilen på vei hjem fra kamp. Nå ble det W igjen som en følge av autocorrect. Har skrevet med V tidligere da  |
|
Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 28.08.2015 23:01 Post subject: |
|
|
Trodde det var i ferd med å bli en greie å skrive vilmjansson feil jeg. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 29.08.2015 20:50 Post subject: |
|
|
"Villmansson" _________________
|
|
Back to top |
|
 |
Rexalor Veteran
Joined: 25 May 2009 Posts: 1021 Location: Det lille utlandet
|
Posted: 29.08.2015 22:25 Post subject: |
|
|
Virilmansson?
Er det noen som har oversikt på potensiele backer som kan bli gode nok til å erstatte de vi har? |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 29.08.2015 22:49 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Det hjelper ikke om situasjonen er aldri så desperat når vi uansett ikke har lov til å handle før i januar. |
Feil. Vi kan handle så mye vi vil. Er bare meningsløst da de ikke kommer før januar. Tviler liksom på at en spiller som er kjøpt av et annet lag, men fortsatt er i gamle klubben blir prioritert hvis det er noen som puster han i nakken alt _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
mogg418 Junior
|
Posted: 31.08.2015 18:19 Post subject: |
|
|
Hva med å prøve å låne Yedlin fra Tottenham? Nå får han muligheten til spill både i liga og europa. Må jo være vinn-vinn for Tottenham det. |
|
Back to top |
|
 |
frehan Proff

|
Posted: 31.08.2015 18:21 Post subject: |
|
|
Hva med å sjekke ut ståa til Eero Markkanen? Fikk sparken i Real Madrid, og AIK har ikke fått disp til å signere ham. Må si at jeg ikke vet mer om han enn at han kom til Real like før Martin Ødegård, men alle som blir plukket av Real er spillere som kan utrette noe i TL.
Er så vidt jeg vet, i underkant av 2 meter høy, så kan nok slå litt fra seg på topp. _________________ - Yeah, 100 per cent. His balls are fantastic.
John Terry snakker om David Beckham. |
|
Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 31.08.2015 19:50 Post subject: |
|
|
Jeg tror også Markkanen kunne vært et spennende prospekt for en skandinavisk klubb, men siden vi akkurat har hentet Vilhjalmsson, så er det nok helt uaktuelt å i det hele tatt forhøre seg med han. Vi har faktisk to gode spisser, i tillegg til en annen i rivende utvikling på utlån.
mogg418 wrote: | Hva med å prøve å låne Yedlin fra Tottenham? Nå får han muligheten til spill både i liga og europa. Må jo være vinn-vinn for Tottenham det. |
Det er nok ganske urealistisk, til tross for at han blir ratet under 70 på Fifa… |
|
Back to top |
|
 |
frehan Proff

|
Posted: 31.08.2015 20:23 Post subject: |
|
|
Søder blir nok solgt og Vilmansson har gjort jobben sentralt og vil fortsette å være en back-up der. Men det er klart at vår mann/gutt i Bodø virkelig har gjort seg bemerka den siste tiden. Ingenting ville gleda meg mer enn at han scorer mange mål i hvitt og svart neste år. _________________ - Yeah, 100 per cent. His balls are fantastic.
John Terry snakker om David Beckham. |
|
Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
Posted: 31.08.2015 21:15 Post subject: |
|
|
Tror nok Kåre definitivt henter Sørloth hjem for å gi han en reel mulighet , spesielt om Søderlund selges. Å slippe han billig til f.eks Glimt etter slik han har prestert i år vil jo være direkte idiotisk. Når det er sagt ser jeg gjerne at vi henter et yngre backtalent til neste år. Dorsin har vel ikke så mange sesonger igjen og Svensson/Midtsjø-backparet er ikke heeelt optimalt som nødløsning heller. |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 31.08.2015 22:40 Post subject: |
|
|
Hvis Markkanen er gratis så ser jeg ikke helt problemet med å plukke han opp hvis han er interessert. Det skader ikke å ha to unge spisser og en litt eldre en. Han var jo regna som et habilt talent av Real Madrid en gang i tiden og burde da være minst et godt nok talent til å spille ut Sørloth. Hvis ikke har han jo ikke nødvendigvis kosta oss så mye utover lønn _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 31.08.2015 23:04 Post subject: |
|
|
ola. wrote: | Det er nok ganske urealistisk, til tross for at han blir ratet under 70 på Fifa… |
 |
|
Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 31.08.2015 23:37 Post subject: |
|
|
Med en aldrende Dorsin ute tipper jeg at Skjelvik ligger på topp 3 blandt de mest attraktive for salg. Ny venstreback er min førstepri. |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 31.08.2015 23:40 Post subject: |
|
|
Lomaxx wrote: | Hvis Markkanen er gratis så ser jeg ikke helt problemet med å plukke han opp hvis han er interessert. Det skader ikke å ha to unge spisser og en litt eldre en. Han var jo regna som et habilt talent av Real Madrid en gang i tiden og burde da være minst et godt nok talent til å spille ut Sørloth. Hvis ikke har han jo ikke nødvendigvis kosta oss så mye utover lønn |
Talent? Han var 23 år når han gikk til RM.
Var vel etablert spiss i Allsvenskan, og hoppet på Zidane-toget selv om det betød spansk 3. div.
Spennende type. Hvorfor fikk han sparken? |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
|
Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 01.09.2015 00:47 Post subject: |
|
|
vegran wrote: | ola. wrote: | Det er nok ganske urealistisk, til tross for at han blir ratet under 70 på Fifa… |
 |
 |
|
Back to top |
|
 |
bestutenball Proff

|
Posted: 01.09.2015 01:13 Post subject: |
|
|
Artig å se hvordan har tilsynelatende herjer i Bodø for tiden. Har vært kritisk til å hente han tilbake så fort, men synes faktisk han fortjener en sjanse om søder selges. Willialmsson trenger ikke på død å liv å presses opp som spiss. Gjør jobben greit på midtbanen _________________ Meir enn en klubb, troillan e vårt liv. Kjærligheten e intensiv! |
|
Back to top |
|
 |
|