View previous topic :: View next topic |
Hvem var best? |
Hansen |
|
1% |
[ 3 ] |
Midtsjø |
|
7% |
[ 15 ] |
Lædre Bjørdal |
|
8% |
[ 17 ] |
Eyjolfsson |
|
3% |
[ 7 ] |
Svensson |
|
18% |
[ 37 ] |
Jensen |
|
11% |
[ 23 ] |
Wilhjalmsson |
|
2% |
[ 5 ] |
Konradsen |
|
37% |
[ 75 ] |
Helland |
|
0% |
[ 0 ] |
Søderlund |
|
8% |
[ 16 ] |
Mikkelsen |
|
1% |
[ 2 ] |
|
Total Votes : 200 |
|
Author |
Message |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 27.08.2015 22:06 Post subject: |
|
|
Ble en del dukater av dette ja. Håper vi får en "kjedelig" gruppe som vi har mulighet å gå videre fra. Fuck alle storlag/publikimsfavoritter. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 27.08.2015 22:07 Post subject: |
|
|
Det viktigste var selvfølgelig at vi gikk videre, men kampene mot Steaua viser at vi har mye å gå på. Vi går på en sky for tiden, men om målet virkelig er CL, må vi beherske andre faser av spillet like godt som vi behersker kontringer. Vi ser jo i perioder, at vi er gode nok til å spille med trygghet og presisjon, men vi er ikke der verken mentalt eller spillestilsmessig, til at det blir noe mer enn sporadisk.
I dag kunne det fort raknet. Steaua vant fortjent, og de var best i 150 av 180 minutter av dobbeltoppgjøret. Resultatene våre i TL kan ikke bli en hvilepute. I høst får vi heldigvis internasjonale referanser.
Nå er det egentlig bare å føle lettelse, for dette var enormt viktig! Det er i alle tilfeller en fantastisk jobb Kåre og det sportslige teamet har gjort med laget. Delmål nummer 1 er nå nådd, og det er mye som gjenstår før vi er der vi skal være  |
|
Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2147 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 27.08.2015 22:09 Post subject: |
|
|
Gratulerer med gruppespill folkens!
Vi spiller en fornuftig første omgang på det underlaget som regnet skaper. Strek i regninga at Selnæs må ut, vi mista en viktig mann der, vi var veldig trygge med han på banen. Måtte det bare være en liten smell, god bedring. Vi er ikke påskrudd i andre omgang før Steua scprer. Om vi reiser oss eller de har løpt fra seg det verste vet jeg ikke helt, men vi kontrollerer greit kampen på slutten. Jeg er litt skuffa over totalprestasjonen, men lar været ta en liten del av skylda. Synes at rokkeringene før kampen fungerte ok, men håper virkelig Skjelvik er tilbake mot Tromsø.
Børs:
Hansen - 6 -Bra kamp, ikke hans feil at han brukes som sweeper i et svømmebasseng.
Midtsjø 6 - Gjør seg ikke bort og bidrar bra framover.
Lædrebjørdal - 6 - sjef i forsvaret.
Holmar - 6 - Nesten like sjef som Lædrebjørdal.
Jonas - 7 - Meget bra på venstrebacken.
Mikeolini - 6 - Står på river, sliter og er stort sett bra med.
Vilhjalmsson - 6 - Kommer inn og er bra på midtbanen, men greier ikke å være så bra framover som Selnæs.
Konradsen - 7 - Veldig bra, hadde det ikke vært for Kjernen hadde han vært vår beste.
Helland - 3 - Svak, forutsigbar og skyter alt for mye. Mister ball og leverer feilpasninger. Huff.
Søderlund - 6 - Prøver, men tungt når han ikke får noe å jobbe med. Står på som faen likevel.
Mikkelsen -3 - Triste greier i dag.
Selnæs spilte for kort til å få karakter, men starten var til en 7er.
Kjernen - 10 - Mer eller mindre perfekt. _________________ Her burde det stått noe kult.
Last edited by O-Rex on 27.08.2015 22:11; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 27.08.2015 22:10 Post subject: |
|
|
Mustrum Ridcully wrote: | Ble en del dukater av dette ja. Håper vi får en "kjedelig" gruppe som vi har mulighet å gå videre fra. Fuck alle storlag/publikimsfavoritter. |
Det verste er jo sånne Dnipro/Shakhtar/CSKA-aktige lag som alltid er steingode men ikke akkurat er publikumsmagneter. Forhåpentligvis fyller vi Lerkendal for egen maskin uten å være avhengig av mostanderen.
Håper som deg på en overkommelig gruppe. Jeg er RBK'er og det er helt uviktig for meg hvem som kommer... bare vi slår dem  _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
hellvikrunner Veteran
|
|
|
Jeg digger helland. Han er så stolt av å være Rosenborger  |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
|
|
E jo itj bare å kvalifiser sæ te Europa, ska jo spæll der og!! _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 27.08.2015 22:11 Post subject: |
|
|
Turte ikke se på etter scoringa. Lettet nå. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
|
|
Nå tror jeg ikke at det var prestasjonene i TL som var vileputen men 0-3 på bortebane. Ble litt for komfortable samtidig som vi ble redde for å gjøre feil istedenfor å ta ansvar å spille angrepsfotball. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
DonQuiote Rutinert
|
|
|
Vanvittig medieinteresse! Max på tv, Adressa og NRK trøndelag med etter-kampen sendinger. Vanskelig å følge med.  |
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 27.08.2015 22:12 Post subject: |
|
|
Dette ble vel litt som forventet. Steua så langt bedre ut i denne kampen enn i Romania. Først og fremst bedre organiserte og virket langt mer bevisste på at de skulle presse oss hardt når vi hadde ballen. Legg til en dommer som ville falt gjennom selv i Tippeligaen så var premissene for en slitekamp lagt.
Den største forskjellen fra kampen i Romania var at vi var langt mindre truende. Der nede satt man egentlig med følelsen av at vi kunne score når som helst, mens vi i dag knapt skapte store målsjanser.
Alt i alt var vi over to kamper aldri virkelig truet. Vi møtte et godt lag, men over to kamper var vi klart best. All honnør til rumenerne for forsøket i dag, men det er vanskelig å ikke tenke at dersom utgangspunktet fra første kamp hadde vært et annet så ville vi kjørt over dette laget ganske greit hjemme. |
|
Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 27.08.2015 22:12 Post subject: |
|
|
Henning wrote: | På tross av at vi går videre så må jeg si at jeg er litt bekymra over hvor lite vi fikk til i denne kampen. |
Du må huske forutsetningen da. Vi spillte ikke for poeng, men for å gå videre. Ingen vits i å satse for mye offensivt da.
Tror det hadde sett litt anderledes ut hvis dette var kamp om poeng. |
|
Back to top |
|
 |
avtrekkeren Proff
|
Posted: 27.08.2015 22:14 Post subject: |
|
|
Min børs...
Hansen - 6
Midtsjø - 7
Eyolf - 6
Bjørdal - 7
Svensson - 8 (BB)
Jensen - 7
Villmannson - 6
Konradsen - 7
Helland - 3
Søderlund - 6
Mikkelsen - 4 |
|
Back to top |
|
 |
Strominho Veteran
|
Posted: 27.08.2015 22:14 Post subject: |
|
|
Gratulerer alle sammen! Helt utrolig at vi vinner dette dobbeltoppgjøret 3-1.. Nå er det bare å lade opp til trekninga i morgen! Blir morro å få navnet på ei trekningskule igjen! |
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 27.08.2015 22:15 Post subject: |
|
|
RBK må tørre å spille som RBK i gruppespillet. Utvikle seg mot god motstand slik at vi står rustet til CL kvalik neste år. _________________ You`ll never walk alone!! |
|
Back to top |
|
 |
Moody Senior
|
|
|
FYFAEN SÅ DEILIG! Da e høsten redda!!!! MAGISK!
Børs:
Hansen 6
Midtsjø 6
Bjørdal 6
Holmar 5
Svensson 6
Jensen 6
Vihljamsson 5
Kondradsen 6
Helland 3
Søderlund 6
Mikkelsen 5 |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
|
|
Synes ikke vi var klart bedre enn Steaua over to kamper. To jevne lag vil jeg si, vi tok de på uttellinga. |
|
Back to top |
|
 |
oddarild Proff
|
|
|
SÃ¥ sykt DEILIG!!! Ikke en veldig bra kamp av oss, men det driter jeg i akkurat i dag! |
|
Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 27.08.2015 22:18 Post subject: |
|
|
Enig i at det ikke er bare magisk spill om dagen. RBK har mye å jobbe med før vi satser mot CL neste år. Dog går alt i riktig retning. |
|
Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 27.08.2015 22:18 Post subject: |
|
|
Var nok 0-3 på bortebane og regntugn bane som ødela kampen. Uansett, pliktløpet gjennomført på en god måte.
Børs:
Hansen: 7
Midtsjø: 7
Eyolf: 6
Bjørdal: 6
Svensson: 6
Jensen: 7
Villmannson: 6
Konradsen: 7 BB
Helland: 4
Søderlund: 6
Mikkelsen: 5
Kjernen: 9+ Blir bare bedre og bedre kamp for kamp. I dag var det litt internasjonalt svung over det hele. |
|
Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 27.08.2015 22:19 Post subject: |
|
|
Drømmegruppe dersom RBK kun selger billettpakker til å begynne med:
Ajax
Liverpool
Slovan Liberec
Rosenborg _________________
kentosd wrote: | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 27.08.2015 22:20 Post subject: |
|
|
Prøver meg på en liten børs.
Hansen - 6
Midtsjø - 6
Eyolfsson - 6
Bjørdal - 6
Svensson - 7
Jensen - 7
Villhjalmsson - 6
Konradsen - 7 (BB)
Helland - 2
Søderlund - 6
Mikkelsen - 4 |
|
Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 27.08.2015 22:21 Post subject: |
|
|
Andre Hansen 6
Midtsjø 5
Bjørdal 6
Eyjolf 6
Svensson 7
Jensen 6
Viljar 6
Konradsen 8 Banens klart beste. Jobber som om det står om liv og død.
Mikkelsen 5
Søder 6
Helland 3 |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 27.08.2015 22:22 Post subject: |
|
|
Konradsen, Bjørdal, Svensson våre beste i dag. I den rekkefølgen. |
|
Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 27.08.2015 22:22 Post subject: |
|
|
FOR en sliteseier, og da snakker jeg for meg sjøl. Er helt utkjørt her jeg sitter i sofaen.
1. omgang var nær perfekt. Baneforholdene ødela alt som het forsøk på spill, RBK dro ned tempoet, og Steaua var sjanseløse.
2. omgang var noe helt annet. Fullstendig overkjørt i starten, og jeg var sikker på at vi kom til å rakne. Men fra det 70. minutt og ut har RBK det som ser ut som god kontroll. Det hjalp heller ikke at dommeren hadde noen helt håpløse avgjørelser, og ikke klarte å se om ballen var over sidelinja eller ikke.
Hansen 7 - Har så knallkontroll på alt unntatt målet, som han ikke kan gjøre noe med.
Midtsjø 7 - Nok en åpenbaring på backen!
Eyolf 6 - Sjef.
Bjørdal 7 BB- Kompromissløs. For en mann!
Svensson 6 - Noe slurv, ellers bra.
Jensen 6 - Kriger.
Selnæs - Håper det går bra med ham.
Konradsen 5 - Ikke så overbevisende som sist. Edit: Dette er åpenbart feil, i følge alle andre som så kampen.
Helland 3 - Nok en dårlig kamp.
Søderlund 6 - Sjukt viktig i duellspillet. Får mer pluss for de defensive enn offensive bidragene i dag.
Mikkelsen 5 - Mange initiativ som medspillerne ikke spiller på. Uhyre viktig på slutten til å true bakrom og jage ball.
Villmannsson 6 - Viktig mann i krigen i dag.
Kjernen 10 - Overdøvet kommentatorene.
Edit: Glemte BB. _________________ My meaning is bad, but my grammar is good.
Last edited by kevinpieter on 27.08.2015 22:34; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
eksiltrøndern Veteran

|
Posted: 27.08.2015 22:23 Post subject: |
|
|
Drømmegruppa mi:
Ajax (Bra lag som drar folk, samtidig et offensivt lag som vi kan få kontringer mot)
Celtic (Har vist at de ikke holder noe mer enn skandinavisk nivå)
Slovan Liberec (DÃ¥rligste laget i gruppe 3?) |
|
Back to top |
|
 |
|