English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
KÃ¥re Ingebrigtsen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 271, 272, 273  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Brattigol
Junior

PostPosted: 22.08.2015 20:15    Post subject: Reply with quote

For de som ikke fikk med seg dette. Her er videoen. http://www.nrk.no/sport/i...1.12512976
SeG
Veteran

PostPosted: 22.08.2015 22:40    Post subject: Reply with quote

Min mancrush på Kåre ble ikke noe mindre av det der!
Back to top
View user's profile Send private message
Rexalor
Veteran

PostPosted: 22.08.2015 22:43    Post subject: Reply with quote

Hvilken RBK supporter får ikke mancrush av å høre på Kåre? Very Happy
Back to top
hellvikrunner
Veteran

PostPosted: 22.08.2015 23:43    Post subject: Reply with quote

Kåre, vil du gift dæ me mæ?
Back to top
robinla
Veteran

PostPosted: 23.08.2015 00:23    Post subject: Reply with quote

kevinpleter wrote:

"Rett før jeg overtok så jeg Rosenborg slå Sogndal 1-0, og alle gikk med bøyd hode i garderoben. Det er første sykdomstegnet."

Akkurat denne kampen husker jeg også veldig godt. Er vel en av veldig få kamper spillerne har fått piping etter seg for å ha vunnet en kamp på Lerkendal. Husker følelsen hvor jeg nesten ble direkte skuffet da den største muligheten Sogndal hadde i kampen ble reddet. Jeg ville bare ha en enda raskere avslutning på Perry-epoken. "Bare bli ferdig med det" Dro rett hjem etter kampen og følte meg på mange måter tom. Ga fullstendig faen i alt som hadde med fotball de følgende dagene. Stengte alt ute. At klubben nå har kommet dit den er i dag på et knapt år er bare helt vanvittig og jeg må tilbake til storhetstiden for å finne samme gleden og stoltheten jeg nå føler på kroppen ovenfor klubben og egentlig hele byen (og omegn) på mange måter. Akkurat det skal Kåre ha veldig mye av æren for! RBK
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Trondheim
Veteran

PostPosted: 23.08.2015 00:52    Post subject: Reply with quote

Det var en meget spesiell kamp på mange punkter.
- Perry var trener!
- Rosenborg vant 1-0
- Kjernen hadde banner opp ned
- Kjernen holdt kjeft de første 15 min i protest mot klubben
- Spillerne virka missfornøyde

Og, en annen ting, det er den første kampen jeg har sett som endte med sier, hvor spillerene ikke har jubla foran Kjernen, med arma i været (HOY HOY HOY), om alle skjønner hva jeg mener?

Jeg føler at den Sogndal kampen, den viser hvor langt nede klubben egentlig var.

Så det både Kåre, Erik og Stig har fått til, det er gull verdt!!
Synes også Erik Hoftun virker som en mye "blidere" person nå, enn for 1 år siden, han trives my bedre! Og at han har bein i nese til å fortsette i Rosenborg etter all hetsen han har fått fra tusenvis, tar av meg hatten for Erik og Kåre!
Back to top
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 23.08.2015 00:52    Post subject: Reply with quote

Husker godt den kampen selv. Satt på Lerkendal og så RBK vinne 1-0 etter en forferdelig drittkamp der målet kom på et feilaktig idømt straffespark.

Det verste var likevel at det hadde vært altfor mange sånne kamper de siste fire årene. Håpløst spill som likevel ga tilstrekkelig med poeng til at den veldig lite ambisiøse målsettingen om topp 3 i Norge var innen rekkevidde. Og etter et tap kom det alltid en seier eller to som gjorde at regimene fikk fortsette med nedskaleringsprosjektene sine. Til slutt satt man der, en glovarm sommerdag, og var vitne til et humørløst, planløst og ambisjonsløst lag som vaklet seg til en knepen 1-0 seier, som endatil var ufortjent, hjemme mot nedrykkskandidaten Sogndal. Publikumstall over 15 000 var en sjeldenhet, og folk var egentlig møkk lei. RBK var ikke samtaleemne på mandagsmorgenen lenger. Det hadde vært dårlige perioder før og, men når man så for seg det fjerde strake året uten titler begynte misnøyen å gli over i fullstendig apati. Livsfarlig utvikling for klubben.

Sammenligner man det laget med dagens er det natt og dag, til tross for at de fleste spillerne på det laget fortsatt er med nå. Da sier det seg selv at trener skal ha all mulig heder og ære for den operasjonen han har gjort. Egentlig er det vanskelig å formulere hvor mye man setter pris på grepene Kåre Ingebrigtsen har gjort i Rosenborg de siste 13 månedene. Alt er snudd på hodet.
kevinpieter
Veteran

PostPosted: 23.08.2015 01:03    Post subject: Reply with quote

Jeg husker også den kampen godt. Lunna hadde en matchvinnerredning rett før slutt, og jeg tenkte "håper det ikke var jobben til Perry han reddet der."

Og det var det jo ikke RBK

For ikke å snakke om at det var etter denne kampen Perry nektet å la seg intervjue av andre enn Otto Ulseth, og vi fikk historiens mest selsomme kompisintervju på adressa.no.
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 23.08.2015 01:22    Post subject: Reply with quote

http://www.adressa.no/100...448813.snd

Vises fortsatt på forelesninger i 7,5 poengsfaget nepotisme - grunnkurs.
hello
Veteran

PostPosted: 23.08.2015 01:29    Post subject: Reply with quote

Sjuke bilder det der. Nekter å snakke med Adressa med mindre sin gode kompis Otto Ulseth tar en trivelig prat... Bare unnskyldninger og skylder på alle andre. Nesten uvirkelig når man tenker over det.

Bare å prise seg lykkelig over at vi fikk inn Kåre når vi gjorde, det skulle ikke gått mye lengre tid før dette hadde vært et fullstendig renoveringsprosjekt, istedenfor å pusse opp bad, kjøkken, stue og soverom.
Back to top
Trondheim
Veteran

PostPosted: 23.08.2015 01:36    Post subject: Reply with quote

I stedenfor å kontakte

Holdt det med:

Wink
Back to top
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 23.08.2015 01:39    Post subject: Reply with quote

Funfact: Etter Sogndal-kampen var det 16 stemmer på BB på rbkweb.
Forrige seriekamp i år havnet vi på 189.

Det forteller vel noe.
SeG
Veteran

PostPosted: 23.08.2015 01:50    Post subject: Reply with quote

Oppmannen wrote:
http://www.adressa.no/100Sport/fotball/eliteserien/article448813.snd

Vises fortsatt på forelesninger i 7,5 poengsfaget nepotisme - grunnkurs.

Lenge siden jeg har sett dette nå, for jeg hadde glemt hvor legendarisk kleint det der var. Ser ut som et revynummer
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 23.08.2015 02:10    Post subject: Reply with quote

Kjenner blodtrykket stiger når jeg ser klippet der. Mer gjennomført udugelighet skal man lete lenge etter. Når man ser hva Kåre har fått til med samme spillertropp (riktignok med noen endringer nå i sommer) må man spørre seg om en tilfeldig forbipasserende på gata kunne gjort en vel så bra jobb som Perry.
Back to top
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 23.08.2015 02:11    Post subject: Reply with quote

Må være lov å lolle litt når man ser det igjen nå - under rådende forhold...
Hjelde
Veteran

PostPosted: 23.08.2015 03:09    Post subject: Reply with quote

Den uttalelsen om Ødegaard sier egentlig alt om hvor mye Kåre har skjønt av kjernen i Rosenborg- fotballen. Ser enkelte "eksperter" stusser over den uttalelsen. De har ikke skjønt det.
Back to top
Strominho
Veteran

PostPosted: 23.08.2015 09:20    Post subject: Reply with quote

Hjelde wrote:
Den uttalelsen om Ødegaard sier egentlig alt om hvor mye Kåre har skjønt av kjernen i Rosenborg- fotballen. Ser enkelte "eksperter" stusser over den uttalelsen. De har ikke skjønt det.

Helt enig. Og kanskje er det grunnen til at ingen har vært villig til å kopiere Eggen før Kåre kom. De fleste fotballeksperter skjønner ikke hva det dreier seg om. Det forteller egentlig alt om hvor unik Rosenborgstilen faktisk er. En måte å drive en klubb på som er fjern for 99 % av fotballverdenen. Faen så privilegerte vi faktisk har vært, og ER nå. Måtte prosjekt Kåre fortsette i mange mange år fremover.
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 23.08.2015 10:00    Post subject: Reply with quote

Hvor er otto ulsokk blitt av egentlig? Razz
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 23.08.2015 10:00    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
Kjenner blodtrykket stiger når jeg ser klippet der. Mer gjennomført udugelighet skal man lete lenge etter. Når man ser hva Kåre har fått til med samme spillertropp (riktignok med noen endringer nå i sommer) må man spørre seg om en tilfeldig forbipasserende på gata kunne gjort en vel så bra jobb som Perry.

Jeg tror mannen i gata hadde gjort det bedre fordi mannen i gata forstod at noe er riv ruskende galt, bortsett fra enkelte som mente at RBK ikke var i krise. Perry er per definisjon en inkompetent fotballmann som dessverre fortsatt er med på å ødelegge norsk fotball. Han burde blitt fradømt retten til å drive med coaching og lederutvikling spør du meg.

Og slike som dette kryr det av i NFF med god lønn. Rett og slett skremmende.

At han enda ikke har innsett elendigheten han bedrev viser vel hvorfor han ikke er bedre.
Back to top
robinla
Veteran

PostPosted: 23.08.2015 11:14    Post subject: Reply with quote

Gud bedre... sykeste intervjuet i klubbens historie?

Likevel, nå er vi sammen med Kåre på vei mot noe så stort at det er lett å få frysninger RBK
Back to top
Noah FC
Rutinert

PostPosted: 23.08.2015 11:15    Post subject: Reply with quote

Fy flate! Det intervjuet hadde jeg glemt og fortrengt! For en hæsli fyr! Stemme for Perry som ny M.... trener!!!
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 23.08.2015 11:22    Post subject: Reply with quote

Det intervjuet klarte jeg faktisk ikke å se på i fjor sommer, da klikka jeg vekk i drittsinne. Det er bare så vidt jeg greier det nå, sjekk fliret på kompis-Otto når Sagbakken prøver å skyte inn et spørsmål. Brekkekkel type. Noen som har hørt ham uttale seg om årets versjon av Rosenborg?

Presseetisk er det nok en skamplett for Adressa å la intervjuet finne sted. Ingen kritisk sans overhodet.
Back to top
nidaros997
Veteran

PostPosted: 23.08.2015 11:51    Post subject: Reply with quote

Hvor det er blitt av Ulseth er et godt spørsmål. Noen som vet?

I det intervjuet var det vel også slik at Ulseth står som Avantas-eier og intervjuer en av sine tidligere ansatte?

Gitt de nære koblingene mellom dette selskapet og flere av de som har vært eller er (noen per i dag?) ansatt i Rosenborg, så burde Ulseth til evig tid være inhabil som journalist i forhold til Rosenborg, fordi mye av statusen til et selskap som Avantas er tuftet på at de har tidligere fotballspillere fra høystatus-klubben Rosenborg blant de konsulentene de tilbyr sine kunder.

Med andre ord var det viktig for Ulseth at en av "hans" menn gjorde en god figur i Rosenborg, mens kritisk journalistikk fra en av hans kolleger var uheldig for ikke å si direkte ulønnsomt for Avantas-eieren Ulseth.
Back to top
quentez
Veteran

PostPosted: 23.08.2015 12:33    Post subject: Reply with quote

Det intervjuet der oppsummerer alt under perioden med Perry. Unnskylder den elendige kampen med at det var 30 varmegrader. Og det påtatte gliset når Otto Ulseth starter å prate. USJ!
Back to top
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 23.08.2015 13:05    Post subject: Reply with quote

Kamp nr 50 for Bruttern som hovedtrenes i kveld. 5 kamper bak Tørum. 7 bak Arne Dokken og Tor Røste Fossen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 271, 272, 273  Next
Page 69 of 273

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb