English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Steaua Bucuresti - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 53, 54, 55

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var best?
Hansen
76%
 76%  [ 192 ]
Svensson
0%
 0%  [ 1 ]
Lædre Bjørdal
0%
 0%  [ 1 ]
Eyjolfsson
0%
 0%  [ 2 ]
Skjelvik
9%
 9%  [ 24 ]
Jensen
5%
 5%  [ 15 ]
Selnæs
3%
 3%  [ 8 ]
Midtsjø
0%
 0%  [ 0 ]
Helland
0%
 0%  [ 0 ]
Søderlund
0%
 0%  [ 0 ]
Mikkelsen
2%
 2%  [ 7 ]
Konradsen
0%
 0%  [ 1 ]
Total Votes : 251

Author Message
Lomaxx
Veteran

PostPosted: 22.08.2015 03:14    Post subject: Reply with quote

Oppmannen wrote:

1. Hva er det Lædre Bjørdal roper inn i kamera?

Tru'kke Bjørdal veit hva han skreik inn i kamera. Mannen var jo nesten tappa helt for blod på det tidspunktet

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 22.08.2015 03:16    Post subject: Reply with quote

"SÅ JÆVLIG GÅTTÆNEE" eller lignende...

Rogalendinger med lite blod og mange decibel sliter jeg med...
EspN
Veteran

PostPosted: 22.08.2015 05:29    Post subject: Reply with quote

Skuffende kamp av helland,Må bli mye flinkere til og utfordre internationalt. Mye enkle pasningsfeil også.

Midtsjø liker jeg godt,,Men synes han ligger alt for høyt,Samme med mike jensen.

NÃ¥r i tillegg helland og mikkelsen nesten ikke jobbe tilbake,bli det store rom.

Vi har mye og gå på når det gjelder og presse som ett lag på midten..Blir mye en og en.
Synes også vi spiller for lite på en touch. kjappe kombinasjoner som vi var veldig gode på før i tiden.

Men for 1 år siden,Hadde jeg aldri trodd vi skulle være der vi er no.RBK skal ha sinnsykt kred for det.
Men veldig viktig og fortsette utviklingen og aldri bli helt fornøyd.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
senador
Legende

PostPosted: 22.08.2015 09:11    Post subject: Reply with quote

Selv om Helland ikke hadde noen stor kamp totalt sett, er han er trussel. Han binder opp 2-3 spillere slik at motsatt side blir veldig åpen. Det er derfor Mikkelsen gjør det så godt i disse bortekampene. Han får veldig mye rom fordi fokuset er på å stoppe Helland. Når det andre laget vet at han trenger bare en sjanse, så er det bra at han er på banen.

Forøvrig enig i at han han kunne tatt en del bedre valg i selve kampen.

Laget er i storslag om dagen. Kåre har satt riktig retning og jeg har hele tiden visst at laget bør være på dette nivået. Var det så mye å forvente ?
Back to top
konrad4ever
Veteran

PostPosted: 22.08.2015 10:49    Post subject: Reply with quote

Nå som siste pessimist er blitt optimist, så snur det! Foretrekker at du er kritisk Senador!
Back to top
Juch
Veteran

PostPosted: 22.08.2015 11:16    Post subject: Reply with quote

Fikk ikke sett denne kampen Crying or Very sad Noen som tok den opp eller som vet om den kommer i reprise?

Edit: Og ja, jeg har sjekket TV-guiden på TVNorge.no, ikke meldt noen reprise der de neste ukene hvertfall.

Last edited by Juch on 22.08.2015 11:26; edited 1 time in total
Back to top
Harceïde
Veteran

PostPosted: 22.08.2015 11:19    Post subject: Reply with quote

Mulig babymaker Hedon har den i opptak Tommel'n opp!
Back to top
Largactyl
Veteran

PostPosted: 22.08.2015 13:33    Post subject: Reply with quote

Juch: https://www.youtube.com/w...bKZTqlo3-g De siste 13 minuttene er tilgjengelig her, hvertfall...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Lomaxx
Veteran

PostPosted: 22.08.2015 15:49    Post subject: Reply with quote

Jeg tenkte på å ta den opp, men kom så seint inn at det hadde ikke vært noe mening i det. Også skal det nevnes at det hadde blitt opptak fra en gratis stream så bildekvalitet hadde vært så som så

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 22.08.2015 15:51    Post subject: Reply with quote

Dew wrote:
Mulig babymaker Hedon har den i opptak Tommel'n opp!

Dessverre. Ble bare ball, så fikk aldri startet noe opptak.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
FanFraSør
Rutinert

PostPosted: 22.08.2015 17:15    Post subject: Reply with quote

Denne kampen kaller jeg for mange års oppsamlet positiv karma som endelig ble innkassert. Jeg er nå blandt de som satt med hjertet i halsen og regnet med at vi langt på vei ville bli slått ut før returkampen hjemme. Det var ingen tvil om at vi møtte et veldig godt lag, vi ble løpende i mellom, tapte alle andreballene og det lå 2 - 3 mål i lufta til Steaua. De første 60 min. møtte vi rett og slett et bedre lag. Jeg var glad for at vi klarte å komme oss til pause med 0 - 0 men var ikke videre positiv til 2. omgangen. Helt ærlig så måtte jeg roe meg ned med å spille litt FM i pausen, og hadde ikke hastverk med å skru på kampen igjen. Jeg gikk glipp av de første 24 minuttene og regnet med at det stod 2 eller 3 - 0 til Steaua så dere kan jo tenke dere hvordan det var når jeg så at det stod 0 - 2 til RBK!!!!! Helt sykt, da var det bare å håpe at tiden skulle gå fort, at vi helst ikke skulle sleppe inn noen mål, maks 1 og kanskje være så utrolig heldige at vi klarte å kontre inn ett mål til.......

Resten er historie, og for en historie RBK Som nevnt her på forumet tankene gikk da til høyere fotballmakter som så ned på en liten tapper klubb, som i sine glansdager sloss med nebb og klør mot de store. CM 97/98 Vi spilte fantastisk, ledet 2 - 1 mot Olympiakos og hadde kvartfinalen i lomma med 13 poeng og bare 3 minutter igjen av kampen.... Inn kommer vel en 40 år gammel gresk gubbe som bare skulle takke av for en lang karriere og han blir selvfølgelig felt rett utenfor 16 meteren og frisparket gikk i mål.....

CL 98 Igjen prøver denne lille klubben hardt og ender på 8 poeng, delt første plass men dårligs innbyrdes av de 3 som ender på samme poengsum. Husker jeg ikke feil hadde vi Juventus i kne i kampen som endte 1 - 1 hjemme og med seier der hadde vi hadde vunnet gruppen med 10 poeng...

Flere eksempler kan nevnes, men denne fine torsdagskvelden 20 august i Herrens år 2015 fant fotballgudene ut at det var på tide å gi noe tilbake til denne lille tapre klubben som i mange år har famlet i mørket i søken på seg selv. De har ventet tålmodig at forholdene skulle ligge til rette, at den rette treneren og en ny gylden generasjon spillere var på plass før de igjen ville gi lille men tapre RBK muligheten til å prøve seg mot de store. Timingen kunne ikke vært mer perfekt. En hjelpende hånd ble gitt, nå er resten opp til oss selv. Først skal MIF bankes i morgen og resten av jobben fullføres torsdag den 27.08 RBK
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 53, 54, 55
Page 55 of 55

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb