| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
batigol Veteran
|
Posted: 14.07.2015 11:20 Post subject: |
|
|
Gamst var grunnen til at Strandberg streiket i fjor sommer. Jeg vet ikke om jeg kan si grunnen her inne. Det var noe som skjedde privat. Nå er jo Strandberg borte så vet ikke om Gamst sin posisjon er endret. _________________ You`ll never walk alone!! |
|
| Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 14.07.2015 11:23 Post subject: |
|
|
Har vanskelig for å tro at det ligger noe i dette. Skal dette ryktet gå ut på at Gamst har ligget med dama til Strandberg eller noe? Eller står Gamst bak dødsfallet i familien til Strandberg?  |
|
| Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 14.07.2015 11:34 Post subject: |
|
|
Seriøst, kan vi ikke bare drite i ryktespredning her. Enten sier man alt eller ingenting; ingen er tjent med å drive med slikt _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 14.07.2015 12:02 Post subject: |
|
|
Synes egentlig det er en uting å slenge ut en påstand om noe man ikke er villig til å backe opp med en forklaring.
Edit: Mye på grunn av at jeg er nysgjerrig som bare juling.. |
|
| Back to top |
|
 |
Trolling? Senior
|
Posted: 14.07.2015 12:33 Post subject: |
|
|
Oppdatering rundt De Lanlay saken: Det var samtaler i helgen som var. Viking kvitter seg nå med Bødvarsson og Hoseth(Henter med all sannsynlighet inn Moore som ny spiss), noe som gjør at troppen svekkes(Berisha vekke også) Viking er ikke villig til å selge før eventuelt nye spillere er på vei inn. Viking har invitert flere nye prøvespillere til treningene etter ferien, så De Lanlay sin skjebne blir avgjort da, om de ikke får til en deal der Riski går motsatt vei.
Det jobbes videre mot å få til en avtale, med Riski motsatt vei(Mulig del av pakken), ellers skal Rosenborg være villig til å bla opp mer penger en de 4 millionene som ble avslått.
Kildene er sikre, men valgfritt hva man vil tro på og ikke. _________________ Rosenborg! |
|
| Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 14.07.2015 12:58 Post subject: |
|
|
Nå gikk vel styreleder ut og sa at Bødvarsson ikke skal selges i dette vinduet (har ikke link tilgjengelig). Det kan bety nada, men også at de har mer tro på å få mer penger igjen for De-Lan-lej; den økonomiske vurderingen tilsier at de heller prioriterer å selge delanlalaly enn Bødvarsson som har utgående kontrakt. _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
| Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 14.07.2015 13:08 Post subject: |
|
|
| Ã… betale mer enn 4 mill for De Lanley er galskap. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 14.07.2015 13:12 Post subject: |
|
|
Altså, hvis du skal komme med sånne "inside" avsløringer, så må du jo iallefall lese avisene før du prøver deg. De gikk jo ut i går og varslet at Bødvarsson blir. Dette har jeg ingen tro på.
Kan fort være De Lanlay kommer, men de "kildene" er bare bløff. |
|
| Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 14.07.2015 13:34 Post subject: |
|
|
Kjøper man Di-Lahn-Ley for mere en 3 mill, så er man tilbake til Hoftun-tida som sportssjef. Aldri i verden om han er verd mere en 3 mill. Han har vel aldri vært noe "wow" og har vel aldri sett han gjort noe ekstremt.
I tillegg er han alt for ujevn.
Selv om Kåre sitter å nappe loffen til han om kveldene, så betyr det ikke at man skal bruke opp de siste sparepengene på han.
Trenger en rask teknikker, som tørr å utfordre. I tillegg så kan det være greit med en som kanskje scorer litt mål også, som DeLanley ikke gjør som veldig ofte. _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.» |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 14.07.2015 13:45 Post subject: |
|
|
| De Lanlay er jo en rask teknikker som tør å utfordre! Haha. |
|
| Back to top |
|
 |
Trolling? Senior
|
Posted: 14.07.2015 13:54 Post subject: |
|
|
| nastynick wrote: | | Nå gikk vel styreleder ut og sa at Bødvarsson ikke skal selges i dette vinduet (har ikke link tilgjengelig). Det kan bety nada, men også at de har mer tro på å få mer penger igjen for De-Lan-lej; den økonomiske vurderingen tilsier at de heller prioriterer å selge delanlalaly enn Bødvarsson som har utgående kontrakt. |
Konstituert direktør Henning Johannessen gikk ut å sa at Bødvarsson blir. Styret er imot dette, og tenker salg er det beste for å sitte igjen med gode penger.
Som sagt tidligere, så får folk tro det dem vil innpå her, så får vi se hvem som hadde rett når fasiten kommer  _________________ Rosenborg! |
|
| Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 14.07.2015 13:55 Post subject: |
|
|
Teknikker? Alt han kan er jo ei simpel oversteg og litt løping. Trenger en som er litt mere kreativ, ala Fofana. En som kan finne på ting på egen hånd etc. You See? _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.» |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 14.07.2015 14:04 Post subject: |
|
|
| Nei, I don't see. De Lanlay virker som en god forsterkning for oss og er absolutt en god teknikker, vel verdt noen millioner om Viking vil selge. Klarer vi å bruke Riski i en sånn deal hadde det vært genialt også. |
|
| Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
Posted: 14.07.2015 14:07 Post subject: |
|
|
| Har på følelsen at De Lanlay kan blomstre under KI, og vi får muligheten til å sitte igjen med noen kroner om noen år. Greit å bytte mot Riski |
|
| Back to top |
|
 |
huffameg Rutinert

|
Posted: 14.07.2015 15:11 Post subject: |
|
|
| har på følelsen at nesten hvem som helst kan blomstre under KI. Gleder meg spesielt til å se Stamnestrø i aksjon med resten av gutta. |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 14.07.2015 17:29 Post subject: |
|
|
Å betale 4+ mill for Mr. lanly er like dumt som å betale 49 mill pund for Sterling _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
hmaurveg Junior
|
Posted: 14.07.2015 17:34 Post subject: |
|
|
| STRANDerGUD wrote: | | Å betale 4+ mill for Mr. lanly er like dumt som å betale 49 mill pund for Sterling |
Det er i hvertfall tidenes mest ubrukelige kommentar  |
|
| Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 14.07.2015 17:44 Post subject: |
|
|
https://www.youtube.com/w...pp=desktop
Venstreback fra Costa Rica som TK Karlsen anbefaler til tippeligaklubber på twitter.
Tor-Kristian Karlsen @tkkarlsen 6m6 minutes ago
Venstreback-alternativ til Tippeliga-klubber. Helt decent og ryddig spiller. Ikke veldig dyr heller _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
| RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 14.07.2015 17:58 Post subject: |
|
|
| hmaurveg wrote: | | STRANDerGUD wrote: | | Å betale 4+ mill for Mr. lanly er like dumt som å betale 49 mill pund for Sterling |
Det er i hvertfall tidenes mest ubrukelige kommentar  |
Tja, jeg uttrykte min mening, noe også du gjorde med din kommentar - så får det være opp til hver enkelt hvem sin som er mest ubrukelig i en tråd hvor man diskuterer mulige overganger! _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 14.07.2015 18:05 Post subject: |
|
|
Må kommentere de Lanlay litt, siden jeg er litt uenig.... Han har absolutt hatt "wow"-faktor. Han var regnet som et meget stort talent og hele Stavanger har bare gått og lurt på når talentet skulle blomstre. Han er god teknisk (går langt utenpå Riski) og han er absolutt en type som kan "finne på ting selv". Han kan drible, rykke og skyte.
Han har også vært en supporter-magnet i Viking.
Men, han har stagnert veldig. Han er i dag bare en skygge av sitt talent. Noen rykter sier at han går dårlig sammen med Jonevret, men jeg vet ikke. Jeg tror han er nødt til å skifte miljø - få en ny trener og en ny kompisgjeng. Om han er verdt 4 mill ++ vet jeg ikke, men Ingebrigtsen virker å ha stål-tillit til han. Og Ingebrigtsen kjenner de Lanlay veldig godt.
Forøvrig er Viking et lag som av en eller annen grunn aldri klarer å få ut det beste i unge talenter - de utvikles ikke. _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 14.07.2015 18:56 Post subject: |
|
|
De Lanlay tror jeg som tidligere nevnt er en god "rolle-spiller" for dagens RBK, i større grad enn for eksempel Fofana. Det er mye 4-3-3-ving i Viking-spilleren. Et bytte med Riski (og noen kroner) tror jeg vi komme merkbart sportslig forsterket ut av.
---
Det snakkes om Selnæs-erstattere; jeg så for noen år tilbake på Starts Solomon Owello som et spennende anker i 4-3-3, men jeg har kun sett ham i enkeltkamper den siste tiden hvor han har levert variert. Noen som har fulgt ham den siste tiden og merket seg nivået? _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
oddarild Proff
|
Posted: 14.07.2015 19:24 Post subject: |
|
|
| Jeg så han i kampen mot Stabæk, der syns jeg han var skikkelig god, veldig aggressiv i presset og virket å være overalt på banen en stund, var også med fremover på banen, hadde god kontroll i pressede situasjoner og slo noen pene pasninger.. Men om han er god nok tør jeg ikke påstå, har kun sett han i den kampen i år og husker ikke engang om han spilte mot oss. Han har vel hatt sine ups and downs i Start, men toppnivået hans er bra. Fikk forøvrig 7 på vgbørsen i den kampen, kun slått av tomålsscorer Ajer som fikk 8. |
|
| Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 14.07.2015 19:45 Post subject: |
|
|
Han var helt forferdelig mot oss. _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 14.07.2015 19:52 Post subject: |
|
|
| STRANDerGUD wrote: | | Å betale 4+ mill for Mr. lanly er like dumt som å betale 49 mill pund for Sterling |
Det er langt, langt unna Her på forumet har vi overjustert for dagens økonomiske hverdag. Med det mener jeg at RBKWEB mener at omtrent ingen spillere er verdt mer enn 1-3 millioner i overgangssum. Samtidig krever vi over 30 mill for å slippe noen av våre sentrale
For eks 3 mill upfront+Riski, deretter 2,5 bundet opp i sportslig fremgang og antall kamper og med 10-15% videresalg av overskudd. Det er en deal jeg kan være tålig fornøyd med for De Lanlay.
Da får vi en spiller som vil blomstre under vår trener, som vil blomstre i vår typiske 433 angrepsfotball, en ving som har veldig stor arbeidskapasitet, fart og rykk til å ta seg forbi, teknikk til å forsere spiller og som fortsatt har et uforløst potensialet.
Jeg må innrømme at jeg har veldig lyst til å se Helland på høyre og De Lanlay på venstre. Tror de kan skape ganske mye ugang. |
|
| Back to top |
|
 |
Jakob Veteran
|
Posted: 14.07.2015 20:00 Post subject: |
|
|
| Jeg tror de Lanlay kunne blitt veldig god for oss. Jeg synes også at mer enn 4 millioner høres for mye ut for en spiller som har slitt med å prestere lenge, men jeg tror også at vi senere, dersom han blomstrer, kommer til å klare å selge han for mye mer. |
|
| Back to top |
|
 |
|