English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Pål-André Helland
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 155, 156, 157  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Barney
Veteran

PostPosted: 27.06.2015 23:06    Post subject: Reply with quote

bommel wrote:
jeg er så lei av ingebrigtsens manglende stallhåndtering..

Tøv.
Back to top
View user's profile Send private message
Rastababy
Junior

PostPosted: 28.06.2015 09:46    Post subject: Reply with quote

En av våre viktigste spillere, leverer sluttprodukt, utrolig uheldig hvis han blir plaget av strekk på baksiden av lår utover høsten med den ekstremt tynne stallen
Back to top
Strominho
Veteran

PostPosted: 28.06.2015 09:52    Post subject: Reply with quote

Han kan fint stå over de tre kommende kampene. Vikingur håper jeg vi stiller reservepreget, som om det var en 1. runde i cupen.
Borte mot Glimt kan han også hvile. Det bør bli avansement i E-cupen og tre poeng i nord, selv uten Helland på banen.
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 28.06.2015 16:13    Post subject: Reply with quote

På en måte tror jeg at 2 eller 3 av angrepsrekka vår blir hvilt mot Glimt, men samtidig ville det stått i stil til Kåre å la alle de tre spille den kampen og, så fram til de er friske. Søder kan kanskje trenge den kampen til å banke inne to-tre mål, så han får feelingen litt tilbake igjen.
Back to top
Hodor
Veteran

PostPosted: 03.07.2015 13:02    Post subject: Reply with quote

Noe avklaring om skaden?
Eller må han stå over mot Glimt?
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 03.07.2015 14:00    Post subject: Reply with quote

Helland vissnok på blokka til både FC Køln og Mainz ifølge en tysk fm gamer jeg kjenner.

Hvilke summer kan vi håpe på fra disse klubbene om det kommer et bud?
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 03.07.2015 14:07    Post subject: Reply with quote

Ingen dokumenter samsvarte med søket ditt på «+Mainz +"pål andre helland"».

Ingen dokumenter samsvarte med søket ditt på «+Köln +"pål andre helland"».

To tyske klubber interessert, men det er ikke nevnt et eneste sted på internett. Da har enten denne FM-gameren insidere i begge klubbene og kun nevner det til deg, eller så har han god fantasi. Hadde vært mye mer troverdig om det kom fra en du kjenner som en norsk FM-gamer. Han kunne i det minste ha hatt kilder i Rosenborg.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
moomoo
Veteran

PostPosted: 03.07.2015 14:15    Post subject: Reply with quote

Nei han fortalte meg bare det på steam i dag at de vissnok hadde vært og tittet på ham og vurderte ham. søkte selv også men fant ingenting :/

Mulig det are er noe han har plukket opp som løst rykte siden han har vært fulgt av bundesligaklubber
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 03.07.2015 14:29    Post subject: Reply with quote

Plukket opp i FM, sikkert. Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
moomoo
Veteran

PostPosted: 03.07.2015 16:35    Post subject: Reply with quote

haha kan godt hende han trollet ræva av meg etter å ha hørt ryktet om at han var sett på av bundesligaklubber! I MUST ARREST!
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 03.07.2015 17:25    Post subject: Reply with quote

Er denne FM-vennen din en som liker å kalle seg Messi? For da kan det være de ryktene ikke stemmer.

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
Sputnik
Senior

PostPosted: 03.07.2015 17:31    Post subject: Reply with quote

Om Helland hadde vært aktuell for køln så hadde Messi selvfølgelig visst det. Sist Messi så Køln var de dritings på La Manga.
Ærlig talt nå slutter vi med det tøvet der, bli ferdig med det!
2mas
Sjef

PostPosted: 07.07.2015 20:49    Post subject: Reply with quote

Rosenborg fungerer langt bedre med Helland enn uten. Det mest spesielle er at klubben er blitt så avhengig av en spiller som ikke hadde startet mer enn 14 seriekamper totalt for Rosenborg før denne sesongen.

I år har Helland startet åtte kamper og kommet inn i en. De kampene har gitt sju seirer, en uavgjort og et tap. 2,44 poeng i snitt har RBK tatt med Helland på laget.

I de seks kampene uten Helland, har RBK tre seirer, to uavgjorte og et tap. Det gir 1,83 poeng pr kamp uten Helland på laget.

Pål André Helland har spilt 651 minutters seriespill med RBK i år. Han har scoret ni mål og hatt to målgivende pasninger. Det vil si at han medvirker til en scoring hvert 59. minutt i snitt, og scorer selv hvert 72. minutt.

Dette er tall som ingen andre i Tippeligaen kan vise til. Det er faktisk mulig å kalle Pål André Helland for ligaens viktigste spiller med bakgrunn i dette. Han er blitt en svært viktig mann for RBK også utenfor banen, med sin væremåte og sine friske uttalelser. Men det er selvsagt på banen han er mest savnet.

Les mer: Bare Helland kan stoppe Rosenborg
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
1960
Rutinert

PostPosted: 07.07.2015 23:32    Post subject: Reply with quote

Veldig grei summering fra VG, og Thomas.
Helland er vår desidert viktigste spiller, langt foran de andre.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 07.07.2015 23:46    Post subject: Reply with quote

Tror jeg gir VG alene æren for oppsummeringa. Smile
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 12.07.2015 15:53    Post subject: Reply with quote

Jørn Jamtfall [melder] at Helland er mindre og mindre på banen, men stadig mer i media.

KÃ¥re Ingebrigtsen fleiper med at det passer greit at Helland er ute frem til overgangsvinduet stenger.

I likhet med RBK-sjefen har Helland blitt kjent for sine friske uttalelser og meldinger både i media og på sosiale medier.

– Jeg liker å bygge opp litt før kamper hvor jeg føler meg ekstra pigg. Det gir meg energi. Men hvis man bare får et innhopp i ny og ne, og samtidig skyter fra hofta og er helt klovn, blir du sett på som en klovn. Hvis man leverer og er stor i kjeften, blir det sett på som positivt. Det der er jeg bevisst på. Nå som jeg er skadet lukker jeg kjeften litt mer enn normalt. Jeg er skarpere enn jeg fremstår som.

Les mer: RBK-Helland: – Er kanskje vanskelig å erstatte
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 14.07.2015 12:35    Post subject: Reply with quote

Tor-Kristian Karlsen
Quote:
Snakket i dag med gammel venn som jobber for Serie A-klubb. Har fulgt Pål André Helland hele sesongen. Mener han har fremtid som midtspiss.

Interessant tanke, men mener at evnen til å forsere mann gjør seg best som kantspiller, ikke som spiss. Men han har ekstrem ro i avslutningsøyeblikket og er en meget dyktig avslutter.
Back to top
haarsaker
Junior

PostPosted: 14.07.2015 12:44    Post subject: Reply with quote

La Liga-ekspert Petter Veland melder også:

Quote:
@tkkarlsen Spennende. Vet at det er personer i Spania som også følger med.

Last edited by haarsaker on 14.07.2015 12:44; edited 2 times in total
Back to top
bommel
Veteran

PostPosted: 14.07.2015 12:44    Post subject: Reply with quote

Faktisk en veldig interessant tanke. Pr.d.d trenger vi ham som en ving, ikke spiss, men kan absolutt se at han har egenskaper som gjør seg godt der.

Meget god med mann i rygg - sterk og god ballkontroll, god i kombinasjonsspillet, skyter bra med begge bein, en rett og slett dødelig avslutter fra nærmest alle hold når han nærmer seg 16-meteren, og en god dribler. Litt Ronaldo Nazario uten den samme ekstremfarta.
Back to top
nastynick
Rutinert

PostPosted: 14.07.2015 13:01    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Tor-Kristian Karlsen
Quote:
Snakket i dag med gammel venn som jobber for Serie A-klubb. Har fulgt Pål André Helland hele sesongen. Mener han har fremtid som midtspiss.

Interessant tanke, men mener at evnen til å forsere mann gjør seg best som kantspiller, ikke som spiss. Men han har ekstrem ro i avslutningsøyeblikket og er en meget dyktig avslutter.

Er ikke den kontoen fake? Eller har han en engelskspråklig og en norsk-språklig konto?
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 14.07.2015 13:05    Post subject: Reply with quote

Så vidt jeg vet så er det ikke noe fake konto nei, han har åpnet den gamle, norske kontoen sin igjen og skriver nå både på den engelske og norske.
Back to top
Vegard2711
Legende

PostPosted: 14.07.2015 13:09    Post subject: Reply with quote

Er vel ekte den ja, han hadde to kontoer før også men så fjernet han den ene før han, som Miami sier, åpnet den igjen.
Back to top
haarsaker
Junior

PostPosted: 14.07.2015 13:25    Post subject: Reply with quote

bommel wrote:
Faktisk en veldig interessant tanke. Pr.d.d trenger vi ham som en ving, ikke spiss, men kan absolutt se at han har egenskaper som gjør seg godt der.

Meget god med mann i rygg - sterk og god ballkontroll, god i kombinasjonsspillet, skyter bra med begge bein, en rett og slett dødelig avslutter fra nærmest alle hold når han nærmer seg 16-meteren, og en god dribler. Litt Ronaldo Nazario uten den samme ekstremfarta.

Får veldig norsk Daniel Sturridge i tankene når jeg tenker på å omskolere Helland til en ren spissrolle. Enig at han fungerer bedre som kant i 4-3-3 her, men skal ikke se bort ifra at han hadde gjort en god jobb som én av to spisser i 4-4-2.
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 14.07.2015 14:11    Post subject: Reply with quote

Det har vel mest å gjøre med at ingen i Italia spiller med vinger. Fotballen der er ekstremt smal. I 352 eller 4312 ville han selvsagt spilt spiss.

Men han er ikke til salgs.
Back to top
quentez
Veteran

PostPosted: 14.07.2015 16:27    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Tor-Kristian Karlsen
Quote:

Han spilte midtspiss for Byåsen i 2. divisjon for noen år tilbake. Nivået er ikke sammenlignbart, men hvis Søderlund blir skadet tør jeg påstå at Helland er det nest beste alternativet til spissplassen.
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 155, 156, 157  Next
Page 46 of 157

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb