View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Henri Legende

|
Posted: 26.06.2015 07:41 Post subject: |
|
|
1972 Miami Dolphins wrote: | Morgendagens adressa sier (dessverre) at Strandberg slipper å spille Europa for Rosenborg.
Det bør fuckings bety at vi får utbetalt en mindre sum av Krasnodar i en eller annen form, for vi trenger han egentlig desperat. |
Det må det bety, hvis ikke er det helt på trynet. Vi prioriterer åpenbart ikke e-cup i år da. |
|
Back to top |
|
 |
MikkelBille Proff
|
Posted: 26.06.2015 08:52 Post subject: |
|
|
Finner ikke link hverken på ordinær nettside eller på pluss? |
|
Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 26.06.2015 09:18 Post subject: |
|
|
Kort oppsummert:
"Deler av supporterne" tar det for gitt at han ikke kommer til å spille e-cup for RBK p.g.a. regelverket. Strandberg sier han kan forstå at folk tenker slik. Han vil gjøre som han blir fortalt, men "slik kroppen er nå" må han uansett hvile mye. Ingebrigtsen sier det overhodet ikke har vært noe tema mellom klubbene og at han ikke har noen skrupler med å bruke han i e-cup. Men at han har en skade og uansett ikke kommer til å spille alle kampene. Strandberg mener det er viktigere at han bidrar til å skaffe størst mulig luke i serien (d.v.s. spiller Molde-kampen) enn at han blir med til Færøyene. Men han lover å gi 100% for det som Kåre bestemmer seg for. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 26.06.2015 09:33 Post subject: |
|
|
Strandberg bør i juli spille de to første seriekampene og de to E-cupkampene i 2. kval.runde. Kampene mot Vikingur kan han stå over. Mot Molde vil han bli en svært viktig mann.
PS! Strandberg blir maks to sesonger i gale Russland. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 26.06.2015 21:51 Post subject: |
|
|
Tror nok heldigvis at Strandberg blir brukt ved behov - f.eks. i 3. kvalikrunde 31. juli:

Bruttern tilbakeviser at Strandberg vil få «slippe» å spille E-cup for RBK.
- Jeg har ingen skrupler med å bruke Stefan i kvalifiseringskampene. Jeg gir blanke i hvilke konsekvenser det får for hans muligheter til e-cupspill i Russland, og det har heller ikke vært et tema. Vi har Stefan her til kontrakten hans løper ut, og kan disponere ham som vi selv ønsker, sier han.
Men slik det ser ut nå, er det høyst tvilsomt om Strandberg kommer til å spille kamper i Europa for RBK. For på direkte spørsmål om Ingebrigtsen altså ikke tenker å være «real» med Strandberg i laguttakene svarer treneren følgende:
- Dette har ingenting med «å være real» å gjøre. Real er feil ord. Da må det i så fall være hensiktsmessig for RBK. Vi vet at han har en skade, og vet at han ikke kommer til å spille alle kampene for oss fremover. Og så diskuterer vi med spilleren. Han har vært fantastisk for oss - så det der løser vi, sier han. |
|
Back to top |
|
 |
oddarild Proff
|
Posted: 27.06.2015 21:08 Post subject: |
|
|
Jeg hadde vondt før kampen og under kampen. Underveis måtte jeg også ut på sidelinjen og få meg noe smertestillende. Jeg burde ikke spilt i dag, men heller ligget hjemme på sofaen. Men jeg er blitt så glad i denne klubben at jeg valgte å ofre meg når Rosenborg trengte meg, sier Strandberg.
 |
|
Back to top |
|
 |
SuperTimCahill Veteran
|
Posted: 27.06.2015 21:40 Post subject: |
|
|
Fantastisk herlig type som har ofret alt for oss denne sesongen. Tusen takk, Stefan! |
|
Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 27.06.2015 22:19 Post subject: |
|
|
Stefan har vært monumental i år. Det skal bli tøft å erstatte ham. Digger typen også. Innsats, lederegenskaper og drittsekkfaktor helt i Vidar Riseth-klassen. _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 27.06.2015 22:38 Post subject: |
|
|
Strandberg har vært typen som har spilt en venstre midtsopper konsekvent, rett og slett fordi at de andre midtstopperne våre har vært helt elendige med venstrefoten. Tore er god på å rykke seg fri langs høyre, men gud bedre....tenk dere ham langs venste med Dorsin som valg... Eyolfsson like så. Med tenk den crosserfoten til strandberg mot motsatt kant fra venstre, og de pasningene hans innover mot indreløper.
De så vi i dag.
Og i mine øyne de største lederegenskapene i klubben. Også over reginiussen som aldri har spilt over tid med andre enn strandberg |
|
Back to top |
|
 |
Lillebjørn Veteran
|
Posted: 27.06.2015 23:37 Post subject: |
|
|
Imponert over snuoperasjon fra uspiselig til (semi) klubblegende på oppløpssiden. Det hjelper visst å erklære sin kjærlighet til klubben. Faktisk tror jeg på ham også. Well played, Strandberg. |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 28.06.2015 03:15 Post subject: |
|
|
Eyolffson har for meg vært en stor skuffelse i år.Vi trenger stoppere på et bedre nivå. |
|
Back to top |
|
 |
Rastababy Junior
|
Posted: 28.06.2015 09:05 Post subject: |
|
|
Kjenner gutten og vet han har tatt sterke smertestillende før kamp og i pausen for å spille mot både Vålerenga og Molde, begge kampene etter at overgangen til Krasnodar var i boks og de rådet han på det sterkeste til ikke å spille mer for RBK før han kom og i hvertfall ikke komme skadet til Russland. Landslagslegen sa klart i fra at det var direkte uansvarlig å spille mot Molde. Jeg vet også at han var veldig emosjonell når han skulle fortelle Kåre om overgangen (de har et kjempegodt forhold) og at det er med TUNGT hjerte at han dra. Slike gutter Rosenborg trenger #legende |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 28.06.2015 11:17 Post subject: |
|
|
Godt å se at Strandberg endelig får den credsen han har fortjent. Synes han har vert en flott type hele veien. Blir vanskelig å erstatte både på og utenfor banen. |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 28.06.2015 12:27 Post subject: |
|
|
Når Strandberg nå forlater RBK går han inn i vår "Hall of fame" noen nivåer under toppen, men også ganske høyt oppe totalt sett som en av de bedre stopperne i vår historie. Jeg skal ikke forsøke meg på noen rangering, men tipper vel at vi hadde fått plass til ham i ca. topp 30 for midtstoppere opp gjennom tidene.
Then again, er kanskje bare jeg som er historieløs. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 28.06.2015 13:46 Post subject: |
|
|
bommel wrote: | Strandberg har vært typen som har spilt en venstre midtsopper konsekvent, rett og slett fordi at de andre midtstopperne våre har vært helt elendige med venstrefoten. Tore er god på å rykke seg fri langs høyre, men gud bedre....tenk dere ham langs venste med Dorsin som valg... Eyolfsson like så. Med tenk den crosserfoten til strandberg mot motsatt kant fra venstre, og de pasningene hans innover mot indreløper.
De så vi i dag.
Og i mine øyne de største lederegenskapene i klubben. Også over reginiussen som aldri har spilt over tid med andre enn strandberg |
Men i fjor spilte jo Reginiussen til venstre titt og stadig, mens Strandberg spilte til høyre?
Vet i hvertfall at Reginiussen kommer til å fungere meget godt også på venstre midtstopper - både han og Eyolfsson var veldig gode på høsten i fjor. _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
Back to top |
|
 |
dembaba Senior

|
Posted: 28.06.2015 13:48 Post subject: |
|
|
Du mener topp 30 blant stoppere som har spilt for RBK? Topp 10 ville jeg sagt i så fall! Vi har vel hatt noen kvalitetsmessig bedre spillere enn Strandberg på midtstopperplass, men jeg er såpass fan av Ken Remi Stefan at jeg tror han lett smyger seg inn på topp 10 der.  |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 28.06.2015 14:19 Post subject: |
|
|
dembaba: Jeg prøvde å gå ut litt forsiktig... Men det hadde vært interessant å sette opp en skikkelig rangering basert på RBKweb's meninger av hver posisjon på banen.
Selvfølgelig ville det gitt fordel spillere fra 80- 90-tall og fremover fremfor de gamle storhetene fra "gamle dager" (med unntak for Ivers).
Men ja, skal ikke se bort fra at Strandberg kunne forsvart topp 10. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 28.06.2015 14:51 Post subject: |
|
|
Strandberg har i alle fall steget i status siden de første sjokkreaksjonene her i januar 2012 da han ble linket til oss.
Har dratt frem noen av bedre, og lar fasiten stå til slutt:
Jondahl wrote: | LOL ikke faen |
Bjorni wrote: | Hva behager? Dette er jo åpenbart en spøk. Det får holde med PVR som dårlig back up. |
Jondahl wrote: | da får faen meg VIF ta PVR. |
Dumpventil wrote: | Å kjøpe Stefan Strandberg er jo synonymt med å kaste alle drømmer og ambisjoner ut av vinduet. Selv som Bosman vil jeg ikke ha han. |
Henning wrote: | Har aldri imponert meg, håper virkelig vi styrer unna. |
hello wrote: | For en parodi. |
attach wrote: | Det eneste han har å vise til er vel et par gode kamper på La Manga for 3-4 år siden..? |
Brego wrote: | Herregud så latterlig, når går det virkelig i stå for folka på brakka. Om det virkelig er så vanskelig å få has på en høyreback så får vi heller starte med Høiland fram til sommeren. Bruker vi opp kvota på en midtbanespiller for så å hente Strandberg som et norsk alibi så har skjønner jeg ingenting. |
ode wrote: | Dette må da være en spøk. |
Jondahl wrote: | generelt dårlig kvalitet, det eneste er vell hodestyrke. |
1972 Miami Dolphins wrote: | Hvis vi kjøper Strandberg så begynner jeg å grine! Middelmådig møkk som virker å være rasshøl i tillegg. |
Hedon wrote: | Recon wrote: | Hedon wrote: | Tviler på at dette stemmer. Vi har tre stoppere i klubben som er bedre enn Strandberg. | Du må ha vært med for lenge til å beholde ungdommelig naivitet vel!? |
Jeg har fulgt med lenge nok til å ha fått med meg at Strandberg er en vandrende katastrofe, iallefall. Andreas Nordvik den andre. Har en feilrate som minner om Bjärsmyr sin. Wangberg og Larsen er etter mitt skjønn bedre. Strandberg er vel på PVR-nivå, kanskje. |
josinho wrote: | Jeg har sett denne Strandberg live og han er treg og kantete. RILs Moe er en mye mer interessant type. Hoftun har vært mer opptatt med å fikse salg før 1. feb, det er derfor kjøpene har trukket ut i langdrag.
Selv backen Hagen er en mye bedre stopper enn VIFs "bøkkelstaur". Er det for å pynte på lønna til Stig T at de vurderer denne Stars&S-spilleren....? |
ace wrote: | Han er ræva, uaktuell. Steng tråden! |
1972 Miami Dolphins wrote: | ace
Hvis dette er kvaliteten vi legger oss på kan vi bare droppe å kjøpe spillere. Vi klarer å rykke ned med kun lokale spillere også, ingen vits i å bruke mange millioner på nedrykk. |
Oddsking wrote: | Vil ikke ha han som saftblander på lerkendal engang! |
Loffinj wrote: | Strandberg er kanskje den midtstopperen i tippeligaen med størst potensial.Både en ledertype og har en fin pasningsfot som kan sette i gang angrep bakfra med kreative løsninger,istedet for bare å lempe ballen unna i alle situasjoner.En midtstoppertype vi ikke har i dag og som vil passe bra ved siden av Larsen.Videresalgspotensial har han også.
I det hele tatt en mye bedre spiller en Hagen som har blitt nevnt her inne.
Min mening ihvertfall. |
|
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 28.06.2015 14:55 Post subject: |
|
|
Nån som sjæmes ja  |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 28.06.2015 15:34 Post subject: |
|
|
http://www.nettavisen.no/...04531.html
- Det gjør vondt langt inn i hjerte, jeg skulle gjerne vært med lenger for jeg storkoser meg, både på og utenfor banen, sier han til Nettavisen.
- Jeg har noen av mine beste kompiser her som jeg henger med hver dag. Jeg koser meg på trening og jeg har en helt fantastisk trener jeg ikke kan få sagt nok bra om, sier stopperkjempen som likevel understreker at han ikke har noen anger.
Hvem skulle tro at man skulle bli så glad i en spiller som forlater oss gratis, midt i sesongen. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 28.06.2015 15:51 Post subject: |
|
|
Det er inntykket jeg har Stefan.
Han var nære på å skrive under en ny kontrakt med RBK, så kom dette budet.
Skjønner han godt.
at
Uansett så så vi igår at han blør for drakte.
Han har vært stor iår  |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 28.06.2015 15:58 Post subject: |
|
|
Blir veldig vanskelig å kritisere Strandberg for å si ja til 70 millioner kroner.
Tror alle norske fotballspillere ville gjort det samme.
Hvem vet, kanskje han sliter benken og er tilbake i januar 2017? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 28.06.2015 16:16 Post subject: |
|
|
Jeg tror ikke han vil slite mye benk.Han er nok Norges nye stopperkjempe, spørsmålet er heller hvem som blir hans makker på stopperplass hos Høgmo. |
|
Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 28.06.2015 16:42 Post subject: |
|
|
Regner med vi egentlig kan takke han for innsatsen. Tror ikke han spiller flere kamper.
God tur. _________________
kentosd wrote: | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
Back to top |
|
 |
Danserud Rutinert
|
Posted: 28.06.2015 17:18 Post subject: |
|
|
Som noen her inne sa da det ble klart, jeg hadde signert for molde for 70 millioner. Skjønner godt at han drar, og han er hjertelig velkommen tilbake. |
|
Back to top |
|
 |
|