View previous topic :: View next topic |
Hvem var banens beste mot molde? |
André Hansen |
|
2% |
[ 3 ] |
Jonas Svensson |
|
1% |
[ 2 ] |
Stefan Strandberg |
|
49% |
[ 55 ] |
Jørgen Skjelvik |
|
10% |
[ 12 ] |
Micke Dorsin |
|
0% |
[ 1 ] |
Mike Jensen |
|
5% |
[ 6 ] |
Ole Selnæs |
|
11% |
[ 13 ] |
Fredrik Midtsjø |
|
5% |
[ 6 ] |
PÃ¥l Andre Helland |
|
0% |
[ 1 ] |
Alexander Søderlund |
|
4% |
[ 5 ] |
Tobias Mikkelsen |
|
5% |
[ 6 ] |
Riku Riski |
|
0% |
[ 1 ] |
|
Total Votes : 111 |
|
Author |
Message |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 27.06.2015 21:02 Post subject: |
|
|
Hullet etter Strandberg blir stort. Han var enorm i dag.
Virket for meg som at Molde spillerne fikk ta/hindre Helland hele tiden i første omgang. ikke et eneste gult kort.
Men hva skjedde da helland sprang mot målet for plutselig å ligge på trynet. Så han kjeftet på Flo, var det noe der? _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 27.06.2015 21:04 Post subject: |
|
|
Synes faktisk skjelvik har tatt steg som midtstopper! |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 27.06.2015 21:06 Post subject: |
|
|
Sjiraff wrote: | Hullet etter Strandberg blir stort. Han var enorm i dag.
Virket for meg som at Molde spillerne fikk ta/hindre Helland hele tiden i første omgang. ikke et eneste gult kort.
Men hva skjedde da helland sprang mot målet for plutselig å ligge på trynet. Så han kjeftet på Flo, var det noe der? |
Han mente nok at han ble hektet. Vanskelig å se på tv-bildene. |
|
Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 27.06.2015 21:06 Post subject: |
|
|
Hansen:5
Dorsin:5
Skjelvik:7
Strandberg: 7
Svenson: 6
Midtsjø: 6
Sælnes: 7
Jensen: 5
Mikkelsen: 6
Søderlund: 7
Helland: 6
Riski: 5
Børsen til rbkweb Mikkelsen: -4 |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 27.06.2015 21:07 Post subject: |
|
|
hello wrote: | Noen med sjansetellinga kampen sett under ett? Selv i første omgang hvor Molde ble hyllet for å være så gode i presset sitt hadde jeg et inntrykk av at vi hadde flere sjanser enn de. I andre omgang hadde de vel bare en sjanse og det var på et innlegg som ble styrt over? Straffesituasjonen får de ikke for. |
Satt med samme inntrykket. Selv i 1.omgangen, hvor visstnok Molde var så gode, så skapte vi større og klarere sjanser enn de. I 2.omgang hadde de én stor sjanse, mens vi hadde 3x mikkelsen og Jensen. Og langt flere tilløp til store sjanser enn de. |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 27.06.2015 21:09 Post subject: |
|
|
hello wrote: | Sjiraff wrote: | Hullet etter Strandberg blir stort. Han var enorm i dag.
Men hva skjedde da helland sprang mot målet for plutselig å ligge på trynet. Så han kjeftet på Flo, var det noe der? |
Han mente nok at han ble hektet. Vanskelig å se på tv-bildene. |
Han ble hektet. Kakket litt på hælen. Ikke at det spilte noen stor rolle, Jensen var så kåt på å avgjøre denne kampen alene at han uansett ikke hadde spilt. På tide å bringe dansken litt ned på jorden, og faktisk få ham til å forstå at han er en indreløper - ikke andrespiss. |
|
Back to top |
|
 |
krist2 Rutinert
|
Posted: 27.06.2015 21:19 Post subject: |
|
|
Utrolig artig på ØØ i dag. Har ikke vært på kamp på tre år. I dag var jeg og kona der med jentene på 8 og 6.
Veldig bra stemning, og takk til kjernen for god innsats! 🙌😁 |
|
Back to top |
|
 |
Strominho Veteran
|
Posted: 27.06.2015 21:19 Post subject: |
|
|
En drittkamp med masse margina i mot. Kunne lett vunnet denna kampen 3-0. På en virkelig god dag enda mer. Vi skape masse store målsjangsa. Molde har vel 2 greie sjangsa. Får mål på ingenting.
Sa før kampen at dette va årets viktigste kamp å ikke tape. Etter kampen e æ godt fornøyd med at vi beholde luken på 11 poeng(pluss målforskjell).
Vise med all tydelighet at vi e et mye bedre lag over 90 minutter. Mye nærmere 2 og 3-1 enn hva de e 1-2.
Vi har en Mike Jensen som spille sin kanskje svakeste kamp for oss. En keeper med årets tabbe. Hadde vi justert de to faktoran så hadde det garantert blitt tre poeng. Ironisk nok har vi de største sjangsan i 1. omg. Som e den dårligste omgangen vår. Mye ball i 2. men klare ikke å skape like mye som i første.
En ting skal Molde ha. De traff godt med kampplanen sin. Høyt i presset og får stressa oss bra i 1. omgang. |
|
Back to top |
|
 |
Strominho Veteran
|
Posted: 27.06.2015 21:22 Post subject: |
|
|
bommel wrote: | hello wrote: | Noen med sjansetellinga kampen sett under ett? Selv i første omgang hvor Molde ble hyllet for å være så gode i presset sitt hadde jeg et inntrykk av at vi hadde flere sjanser enn de. I andre omgang hadde de vel bare en sjanse og det var på et innlegg som ble styrt over? Straffesituasjonen får de ikke for. |
Satt med samme inntrykket. Selv i 1.omgangen, hvor visstnok Molde var så gode, så skapte vi større og klarere sjanser enn de. I 2.omgang hadde de én stor sjanse, mens vi hadde 3x mikkelsen og Jensen. Og langt flere tilløp til store sjanser enn de. |
Molde hadde presset og en del ball. Men vi skape jo tre enorme sjangsa. Molde var vel farlig kun på den første hendelsen etter 1-2 minutt. Kunne fort leda 2-0 til pause. |
|
Back to top |
|
 |
Petasticc Junior

|
Posted: 27.06.2015 21:28 Post subject: Drittdommer |
|
|
Det er ikke ofte jeg skjeller ut dommer etter en kamp, i og med at det faktisk kan være en vanskelig oppgave i enkelte situasjoner. Men i dag derimot.. Aldri opplevd makan til idiotisk dømming I MOT rbk. I dag spilte Molde med 12 mann ute på banen...
Utenom det, tusen takk for en fantastisk stemning i Kjernen! Var verdt turen fra Bodø for dette!  |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 27.06.2015 21:30 Post subject: |
|
|
Jeg synes dette var en av de beste dommerne vi har hatt i år. God kontroll, tar det som skal taes og lar seg ikke lure til å blåse på dumme ting. Edvartsen i dag og Molde hadde fått straffe på Kamara og Strandberg med gult/rødt når Høiland filmer. |
|
Back to top |
|
 |
Rattiti Junior
|
Posted: 27.06.2015 21:32 Post subject: |
|
|
Deilig å se et par moldensere få juling utenfor Lerkendal, ellers en kjip dag. |
|
Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 27.06.2015 21:33 Post subject: |
|
|
Synes også at dommeren var veldig god i dag, og synes i grunn at det er fascinerende at man kan ha så ulike oppfatninger av en dommer. Viser litt i grunn hvor utrolig vanskelig det er å være dommer. |
|
Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 27.06.2015 21:47 Post subject: |
|
|
Dommern gjorde så og si en prikk fri kamp. |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 27.06.2015 21:49 Post subject: |
|
|
Dommeren skal ihvertfall ha for at han lot være å stykke opp kampen veldig, som han vel fikk anledninger til. Ikke dermed sagt at han var feilfri.
Men han skal ha for at han ga kort til menneskerotta Høiland for det ekstremt pinlige forsøket på å filme seg til hva-det-nå-var han prøvde på. Søppel! _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 27.06.2015 21:50 Post subject: |
|
|
Synes dommeren var ganske god. Noen småfeil må man regne med, ingen store avgjørelser han gjorde feil på. |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 27.06.2015 21:58 Post subject: |
|
|
Mikkelsen wrote: | Jeg er redd vi ser en reprise av kampen mot Strømsgodset. Der fikk ikke vi til så veldig mye, for SIF hadde ballen en god del.
En ting som vi har slitt litt med i år, og som vi kommer til å slite mye med i dag er at når Dorsin hverken kan slå pasning til Midtsjø på en touch eller slå en pasning til Sælnes, så mister vi ballen. Når Dorsin ikke har noen alternativ, pleier han å slå en "blind" pasning til Søderlund som ender med at vi mister ballen.
MFK har vært elendige på dødballer (utenom frispark) og innlegg, det er noe vi har slitt med mot lag som nettopp er gode på det, som for eksempel Mjøndalen. Så vi får et pluss at MFK ikke er så farlige på cornere. |
|
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 27.06.2015 22:08 Post subject: |
|
|
Jeg må bare hive meg på sammen med de som sa dommeren var god i dag.
Tja kanskje blåser han et par ganger for mye med tanke på fordelsparagraf og litt billig innimellom, men han dømte ingenting feil slik jeg kunne se og DET er fryktelig vanskelig som dommer.
Ellers er jeg knust over baklengsmålet Hansen kløner inn samtidig som vi ikke evner å sette noen av sjangsene etter Søders putt. Vi bør helt klart vinne denne kampen for vi var det klart beste laget til tross for at flere leverte under pari.
Dorsin var dårlig, men jeg synes ikke han var så dårlig at han bør totalslaktes og få 1 på børsen. . Han spiller på sine evner og i dag ble det vanskeligere fordi Selnæs ble mye tatt bort av MFK. Virker som om vi ikke har noe plan B når sånt skjer og at det tar tid å justere seg inn.
Skjelvik kom fra det overraskende bra som stopper. Ingen stopper, men leverer meget bra utifra forutsetningene. Synes dog han bør spilles inn som back frem mot neste sesong, for Micke holder ikke neste år.
Søder var GUD der framme. Kjempet virkelig med hjertet utenpå drakten i dag. BB for min del.
Bommel hadde et par veldig gode synspunkter, sier meg enig i mye av det han skribler ned.
Ellers:
Dagens Ivers: Søder
Dagens Tabbe: Hansen
Dagens Klovn: Høiland
Skal dog nevnes at jeg hørte Høiland har sagt i etterkant at han overspilte og fortjente gult kort. Tøft av ham å eie flåseriet sitt iallefall. Kanskje føttene hans har vokst et nummer siden sist :p _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 27.06.2015 22:14 Post subject: |
|
|
"Feil å skylde på meg" - Andre Hansen.
Er det kødd? Du er ene og alene skylden for at vi ikke slår Molde i dag. |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 27.06.2015 22:14 Post subject: |
|
|
Overspilte? Det ville innebære at det var noe å reagere på. Det var det ikke. Han spilte. Filmet. En blodskam for idretten han av uforståelige årsaker representerer på dette nivået. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 27.06.2015 22:20 Post subject: |
|
|
SÃ… LENGE GUTTA hans orket og holdt seg til planen Tor Ole Skullerud hadde lagt opp var Molde et mye bedre lag enn Rosenborg.
Morten pedersen får sagt det  |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 27.06.2015 22:23 Post subject: |
|
|
hello wrote: | "Feil å skylde på meg" - Andre Hansen.
Er det kødd? Du er ene og alene skylden for at vi ikke slår Molde i dag. |
Det er ikke ene og alene hans feil. Jeg syns vi er aaaaaalt for dårlig forran mål idag. Samtidig skal selvfølgelig Nyland ha skryt for å stoppe innleggene ofte være på kula før det ble noe stort ut av det. At Hansen driter på leggen på det målet skal ikke være avgjørende sånn jeg ser det da vi skal klare å putte både 2 og 3 mål og ikke 1 som var alt vi klarte idag. At vi ikke putta etter at alle innbyggerne i Molde fikk krampe og var dauslitene så burde vi faen meg klare å trille den jævla kulla inn i nota. Laget kan takke seg selv for at dette gikk i dørken _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 27.06.2015 22:35 Post subject: |
|
|
Det er jo akkurat det en keeper for RBK skal gjøre. Ikke fomle slike baller inn i mål slik at det blir 1-1 i stede for 1-0. Han er selvsagt syndebukk i dag, fordi vi ledet.
Det er akkurat dette jeg fryktet når vi hentet han. Mange slike tabber for Odd og det blir ikke noe bedre med Jørn Jamtfall som keepertrener.
Vi trenger en ny keeper her nå. Virker som ALH sliter enda også. Han kan jo ikke en gang varme opp med å stå i mål når de skal skyte. _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 27.06.2015 22:45 Post subject: |
|
|
Personlig synes jeg vi var glimrende i forsvarssleddet i dag. Selv om midtbanen, utenom Selnæs, var for offensive i oppbygningen, og for langt unna sine menn i defensiven, så holdt de stand i beste grad. Strandberg og Skjelvik var glimrende.
Men det hjelper lite når Hansen feilberegner alt som kommer hans vei, og Dorsin rygger 30 meter hver gang en motstander får ballen. |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 27.06.2015 22:46 Post subject: |
|
|
Han skal ha mye av skylda for at det ikke blir 1-0 ja, men jeg mener at det blir feil å legge all skyld på mannen for at vi ikke klarer å avgjøre kampen hverken før eller etter 1-1 scoringa. Vi hadde sjansene og vi hadde nok av disse skuddene hvor det var folk som var bedre plassert som kunne avsluttet fra bedre possisjon. Jeg mener vi burde scoret både mål nummer 2 og mål nummer 3 idag uten alt for store anstrengelser, men istede blir det for vanskelig i avsluttningsøyeblikket og da er 1-1 ikke bedre enn vi fortjener egentlig _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
|